Op donderdag 10 mei 2001 20:09 schreef -=Confuzer=- het volgende:
[..]
Ben jij barbaars ofzo? Je kan toch gewoon Engels praten?
hehehe, engels praten ??? terwijl je gewoon van dezelfde ''taalsoort'' bent? het probleem meneer confuzer is, dat jij alleen als als als als kunt zeggen, zolang je zelf niet in de situatie van die jongeren zit, hoe kun je dan zo zelfverzekerd oordelen.
En als ik echt zou willen praten zou ik niet de staat vragen om mij dat te leren !!!
Btw, je thuisland is het land waar je geboren bent ! dus beter je argumenten opbouwen svp.
Goedzo, het is dus vragen en niet eisen. thuisland en geboren, what u mean? daar hebben we het helemaal niet over, maar goed.
''beter je argumenten opbouwen''

- Edit -
Tevens quote je halve quotes van me... als je nu 1 zin verder had gelezen stond er dit :
En als ik het nu echt zou willen, zou ik het zelf gaan organiseren, en niet aan de staat eisen of vragen van lessen.
I rest my case...
[..]
Ja tuurlijk, ook al voordat ik het zei...
Het gaat erom dat die Marokkanen vaag bezig zijn geweest toen ze hun eigen taal links lieten liggen voor die arabische taal. Super vaag...
[..]
''Super vaag...''
Je kan er grapjes over maken wat je wilt, maar het gebeurd en zo gedragen ze zich ook...
[..]
bedoel je dat het smeden van plannen om nederland over te nemen gebeurt :):)
Vergelijk je me nu met Hitler???????!!!

Hitler wilde iedereen DOOD die anders was...
Nee, LEES toch is een keer, ik heb het over de mensen die hier geboren zijn en dus "perfect Nederlands praten".
hoezo wil jij alleen de marokkanen dood hebben dan... maakt niet uit, de vergelijking trok ik omtrent je assimilatiepraat en dat is zo. jij wilt dat mensen assimileren, dat kun je niet eisen. Ik kan lezen, ja

Nederland heeft ook een cultuur die graag behouden wil worden. Dus pogingen deze te veranderen worden als NIET LEUK ervaren.
Dat zouden de Marokkanen ook hebben als wij daar zouden gaan wonen en meer kerken gingen eisen... toch? of zijn de Marokkanen wel een tolerant volk????
kijk confuzer, dit stukje onthult heel wat over jou ''beleid'' ten aanzien van buitenlanders/marokkanen/moslims (ik noem dit zo, omdat je ze toch door mekaar haalt).
Wie heeft de nederlandse cultuur willen veranderen, tjeez man. meer kerken eisen, hahahha. en zijn marokkanen tolerant? jij mag het zeggen, jij bent de kenner.
confuzer, een raad van mijn kant, lees wat meer en beleef wat meer, niet zo ''sober'' joh. je klinkt namelijk alsof de buitenlanders in oorlog met je zijn en jouw NEDERLAND hebben belegerd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen