Hmm, de mensen hebben geen zin om 8 pagina''s door te spitten...
De meeting is op 19 mei, we verzamelen om 16:15 op Utrecht CS.
Verwijderd
Nee inderdaad, ik las een paar berichten en dacht laat ik het maar vragen, gaat wat sneller.Op maandag 23 april 2001 17:22 schreef Sandalf het volgende:
Hmm, de mensen hebben geen zin om 8 pagina''s door te spitten...
Verwijderd
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril
[Hier had mijn handtekening kunnen staan]
Verwijderd
Maar Charlie Chiu is net zo goed een fast food keten...Op dinsdag 24 april 2001 17:05 schreef AxiMaxi het volgende:
* AxiMaxi houdt van lekker eten!
En dat mag best 3 tientjes kosten. Ik heb toch net salarisverhoging gekregen, hehehe
Ik ga dus niet naar de Mc/KFC/BK, dan heb ik een half uur later WEER honger, of het wordt evengoed 30 piek
Oh, er zit wel een goede Charlie Cheng (of hoe het die tent) in Hoog Cat. Da''s ook prima.
* AxiMaxi houdt van aziatisch
grtz.
AxiMaxi
Verwijderd
moeten we daarvoor helemaal naar utrecht ?Op dinsdag 24 april 2001 15:38 schreef Shady het volgende:
Als ik nou ook kom, komt Flamez dan ook?
Dat kan nog knokken worden!![]()
Verwijderd
oooohw in dat geval laat Ik me wel de ehbo ophelpenOp dinsdag 24 april 2001 18:23 schreef morgoth het volgende:
bronovo? Grrr daar werkt mijn zus viespeuk!
Juist dan help ik Flamez, want ik loop me te ergeren aan jou... ;);)Als ik nou ook kom, komt Flamez dan ook?
Dat kan nog knokken worden!![]()
Klootzak!kut goofyduck hehehe...
LOL heheheO, klein misverstand: wij hadden het over eten.
Goofyduck houdt van aziatischE dames* AxiMaxi houdt van aziatisch
Verwijderd
The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril
* Lordy79 houdt van atheistische dames...Op dinsdag 24 april 2001 20:19 schreef Goofyduck het volgende:
Goofyduck houdt van aziatischE dames
Verwijderd
Alsjeblieft niet zo''n goedkope surrogaat-chinees. Iets fatsoenlijkers mag ook wel. Dan maar wat minder zúnig. Het is pas over een maandje, dus in de tussentijd kan er vast wel wat gespaard wordenOp dinsdag 24 april 2001 22:07 schreef morgoth het volgende:
charlie chiu = chinees
Verwijderd
Verwijderd
Theistische damens "slikken alle onzin" van de kerk, dus waarom niet van mijOp dinsdag 24 april 2001 22:36 schreef -=Confuzer=- het volgende:
Ik hou misschien van atheistische damens...
Theistische damens gaat moeilijk (ervaring)
Dat nou ook weer niet, maar het is makkelijk binnen te houdenChinees? lekker
Op het stationWaar is een chinees in utrecht?
Verwijderd
Ja, voor de treinreis bijvoorbeeld. Sommige mensen als Morgoth hebben het geluk niet voor hun transport te hoeven betalen, en de auto is nou niet echt een optie, gezien "de gezelligheid" van de vorige keerOp dinsdag 24 april 2001 22:37 schreef Lollige_smurf het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zo''n goedkope surrogaat-chinees. Iets fatsoenlijkers mag ook wel. Dan maar wat minder zúnig. Het is pas over een maandje, dus in de tussentijd kan er vast wel wat gespaard worden
Ik vulde niet voor niets niks in achter ''aziatisch''Op dinsdag 24 april 2001 20:19 schreef Goofyduck het volgende:
[..]
Goofyduck houdt van aziatischE dames
gegroet, komen er nog meer nieuwe personen?
Ik heb zin in een vette meeting..
Verwijderd
Hoezo? Moet de telefoon daar nog uitgevonden worden ofzoOp woensdag 25 april 2001 21:42 schreef Lordy79 het volgende:
Kee...
wie regelt het? Vanuit Leeuwarden wordt het lastig een chinees te reserveren.
Verwijderd
Best te eten daar toch? Die boot is iig wel cool. Ga anders moreeltje pestenZit best een goeie chinees aan de herengracht (geloof ik). iig, LD weet het wel. Eindje voor dat cafe van zondag
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Yep, vanuit Engeland schijnt het makkelijker te zijn om een chinees te reserverenOp woensdag 25 april 2001 21:42 schreef Lordy79 het volgende:
Kee...
wie regelt het? Vanuit Leeuwarden wordt het lastig een chinees te reserveren.
(ja ja... uitnodigende zin om spelingen mee te maken...)
Verwijderd
Verwijderd
Anders ga je toch bij een warenhuis eten, heb je voor F 10,00 een redelijke maaltijd.Op zaterdag 28 april 2001 18:37 schreef Lollige_smurf het volgende:
Is het trouwens geen idee om bij de nog onbekende chinees iets van een lopend buffet te nemen oid. Volgens mij scheelt dat ook wel in de kosten. Bovendien, als je alles apart bestelt, krijg je vaak zo''n berg eten, dat minstens de helft blijft liggen (althans, bij mij... burp...).
Verwijderd
Verwijderd
Hm, dat is best weinig.Op maandag 30 april 2001 01:57 schreef Captain Proton het volgende:
een stukje boterberg van dx bij dy
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
hehehe, volgens mij denk je eerder aan een massage dan aan etenOp dinsdag 01 mei 2001 00:49 schreef Lordy79 het volgende:
Ik zou met alle liefde willen reserveren, maar ik weet niet welke chineesof
is...
Verwijderd
Verwijderd
[b][i]JIJ BENT TOCH EEN UTREGTENAAR?[/b][/i]Op woensdag 02 mei 2001 21:04 schreef Lord Daemon het volgende:
Weet er iemand een Chinees?
Nee!Op woensdag 02 mei 2001 21:06 schreef Lordy79 het volgende:
[b][i]JIJ BENT TOCH EEN UTREGTENAAR?[/b][/i]
Verwijderd
Verwijderd
hehehe... misschien ben jij zelf een chinees en/of heb je op een chinese school gezeten en/of heb je contacten met de chinese maffia en/of ben je dol op chinees eten.Op woensdag 02 mei 2001 21:11 schreef Lord Daemon het volgende:
[..]
Nee!
Ik woon er wel maar 5 kilometer vandaan, heb er op school gezeten en studeer er, maar dat impliceert op geen enkele wijze dat ik een Chinees zou kennen.
I agree ook en ik heb nog geen negatieve reakties gehoord. Dus wat mij betreft mag er gebeld worden en als iedereen te scheiterig is, ICQ me dan het telefoonnummer even, dan kijk ik of ze een tafel vrij kunnen houden voor zoveel personen.Op woensdag 02 mei 2001 21:50 schreef Lollige_smurf het volgende:
Tjonge! Wat een gezever hierHet wordt nu onderhand tijd dat er wat knopen doorgehakt worden.
Even een blik in de cd-foongids gaf me, als-24km-vanaf-Utereg-wonende te kennen dat op Oude Gracht nr. 214 Chinees-Indisch Restaurant De Chinese Muur zit.
[argumenten voor]...dus lijkt me dit wel een redelijke optie om er ''s avonds een happie te eten
zijn er deelnemers die hiermee instemmen???
Verwijderd
Hulde!Op donderdag 03 mei 2001 12:47 schreef Lollige_smurf het volgende:
Enkele zaken:
- als ten minste 2/3 van de geposte reakties van de deelnemers positief is over dit restaurant, zal ik bellen;
Met een aan WAANZIN grensend optimisme
Verwijderd
O ja. Laat me raden: Lord Deamon heeft op je ingepraat.Op donderdag 03 mei 2001 15:21 schreef morgoth het volgende:
Nee ik bel, dat had ik gister met ld afgesproken
Ik ben organisator dus dan voel ik me daartoe moreel verplicht toe.
Verwijderd
Verwijderd
Buffet is goedkoper en makkelijker dan individuele maaltijd, waar iedereen restjes bij over houdt.Op donderdag 03 mei 2001 12:47 schreef Lollige_smurf het volgende:
- geen buffet oid. - ieder een individuele maaltijd.
Nog op-en aanmerkingen?
Da''s eigenlijk ook wel waar...Op donderdag 03 mei 2001 21:54 schreef VipTweak het volgende:
[..]
Buffet is goedkoper en makkelijker dan individuele maaltijd, waar iedereen restjes bij over houdt.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq