Ik zag trouwens al heel wat rare versies van de 10 geboden hier langskomen zonet, dus ik zal even de enige echte 10 geboden hier posten. Alle andere geboden zijn vervloekte afgoderij!
De 10 Geboden van W&L
I * Gij Zult geen andere Moderators, muv Femme, voor Mijn aangezicht hebben.
II * Gij zult u geen geschreven afdruk maken, noch enige geschreven afdruk van wat in nieuwe threads staat, noch van wat in oude threads staat, noch van wat in reeds gesloten threads staat. GoT is een computerforum, en gij zult pen en papier niet aanraken zolang u hier verblijft, want Ik, Diadem, uw Moderator, ben een naijverig Moderator, die de ongerechtigheid der vaderen bezoek aam de kinderen, aan het derde en aan het vierde geslacht van hen die Mijn sloten verdienen en die barmhartigheid doe aan duizenden van hen die Mij liefhebben en Mijn geboden onderhouden.
III * Gij zult de Naam van Diadem, uw Moderator, niet ijdel gebruiken, want Diadem zal niet onschuldig houden wie Zijn Naam ijdel gebruikt.
IV * Gedenkt de Meeting, dat gij die heiligt; normaal zult gij arbeiden en al uw posts maken; maar niet op de dag van de Meeting van W&L; dan zult gij niet posten, gij noch uw zoon, noch uw dochter, noch uw dienstknecht, noch uw dienstmaagd, noch uw vee, noch een vreemdeling die in uw steden woont. Want normaal is Diadem, uw Moderator, druk bezig met moddereten, maar als er een meeting is dan rust Hij, en bezoekt hij deze; daarom zegende uw Moderator de Dag des Meeting en heilige die.
V * Eert el_marcianito en elvhenk, opdat uw dagen verlengd worden in het forum dat Diadem, uw Moderator, u geven zal.
VI * Gij zult niet flamen
VII * Gij zult niet off-topic posten
VIII * Gij zult geen illigale shit posten
IX * Gij zult geen valse quotes van uw naaste posten.
X * Gij zult niet begeren uws naasten computer; gij zult niet begeren uws naasten username; noch zijn aantal posts op GoT, noch zijn rank op GoT, noch zijn signature, noch zijn usericon, nog iets dat van naasten is.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett