ik vond het de vorige keer erg geslaagd, en ik ben wel in voor een volgende meeting. wel zou ik graag zien dat de datum een paar weken van tevoren bekend is, zodat ik kan zorgen dat ik niet hoef te werken (ik werk meestal zaterdag en zondag)
Bij de eerste meeting was ik nog geen verwoed GoTTeR, maar het lijkt me een leuk idee.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
maar in die firkin kan je weer niet eten 
Alhoewel, dat broers was wel duur... misschien kunnen we ons beter als echte studenten gedragen en naar de mcdonalds/burger/kentuckyfriedchicken gaan.....
Alhoewel, dat broers was wel duur... misschien kunnen we ons beter als echte studenten gedragen en naar de mcdonalds/burger/kentuckyfriedchicken gaan.....
Zo het is allang half maart geweest maar nog geen 2e w&l meeting. Dus tijd voor de nieuwe meeting lijkt me.
Van mijn part weer bij broers (alleen deze keer WEL reserveren ld en jag
) alleen nog ff datum afspreken en wie er allemaal komen lijkt me.
7 april, 14 april? 21 april & 28 april kan ik niet. Of nog wat later? (zaterdag lijkt me het handigst?)
Van mijn part weer bij broers (alleen deze keer WEL reserveren ld en jag
7 april, 14 april? 21 april & 28 april kan ik niet. Of nog wat later? (zaterdag lijkt me het handigst?)
Verwijderd
Het werd ook wel weer tijd 
Ik vond Broers eigenlijk niet zo heel leuk. Die Ierse bar (Firkin ofzo) waar we eerst heen zijn gegaan vond ik leuker.
Datum maakt mij niet zoveel uit. Op zaterdag kunnen waarschijnlijk wel de meeste mensen, maar ik kan ook wel door de week (ik heb week-ov
). Als de datum maar een beetje op tijd bekend is kan ik wel vrij nemen.
Kan er misschien ook een slaapplaats geregeld worden voor mensen die ver moeten reizen?
Anders moet ik weer om 21.20 terug, en das niet zo leuk...
Ik vond Broers eigenlijk niet zo heel leuk. Die Ierse bar (Firkin ofzo) waar we eerst heen zijn gegaan vond ik leuker.
Datum maakt mij niet zoveel uit. Op zaterdag kunnen waarschijnlijk wel de meeste mensen, maar ik kan ook wel door de week (ik heb week-ov
Kan er misschien ook een slaapplaats geregeld worden voor mensen die ver moeten reizen?
Anders moet ik weer om 21.20 terug, en das niet zo leuk...
Ik zou niet weten waarom we zouden moeten wachten, het was leuk en er zit te lange tijd tussen om blase te worden.....
Verwijderd
Ik wist niet eens dat er dit soort meetings werden gehouden... maar ik ben dan ook nog niet zo heel lang GoTter... lijkt me wel leuk. Een beetje met mensen spreken die dezelfde interesses hebben als ik....
Lijkt me goed ja.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Lijkt mij ook goed, alleen geen Mac oid. Dat vind ik zo''n walgelijke tent. Je zit nog net niet op een glijbaan te eten. Stomme sfeerloze tent.
Maar we kunnen nog wel een keer gaan kijken of we iets beters kunnen verzinnen. De Winkel van Sinkel is ook een goede tent, en groot. En het is iig een heel mooi gebouw.
Jag
Maar we kunnen nog wel een keer gaan kijken of we iets beters kunnen verzinnen. De Winkel van Sinkel is ook een goede tent, en groot. En het is iig een heel mooi gebouw.
Jag
Count me in
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
ehm... hier wordt over allerlei lokaties gepraat, maar in welke plaats zijn al die lokaties?
De locaties meende ik te herkennen uit Utrecht. Als dat zo is kan je beter met een flinke groep naar MrJacks gaan. Goedkoop, goed, etc. Of de italiaan naast de Grote McDonalds is ook goed te doen (trap af, kelder in). Succes er mee!
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
* Lordy79 vindt MacDonalds leuk als snelle-hap-doener... maar niet als gelegenheid om een meeting in te organiseren.
Verder ken ik niets in Utrecht, maar de lokatie komt me goed uit. Me sus woont daar dus heb meteen een slaapplekkie, mocht het vroeg worden.
Verder ken ik niets in Utrecht, maar de lokatie komt me goed uit. Me sus woont daar dus heb meteen een slaapplekkie, mocht het vroeg worden.
utrecht lijkt me het makkelijkst. Das het centraalst.
Nu data gaan prikken. We zullen het redelijk ver vooruitschuiven dan kunnen mensen er reken mee houden. Ik schuif het vanaf as zaterdag een maand vooruit.
5, 12, 17 of 26 mei. Alleen een van die 4 is waarschijnlijk nog een keer een crew forum en das niet zo handig om tegelijk te hebben maar dat horen we dan nog wel. Laten we eerst is kijken hoeveel mensen er van deze datum kunnen.
5 mei
Wel
Morgoth
Niet
12 mei
Wel
Morgoth
Niet
17 mei
Wel
Morgoth
Niet
26 mei
Wel
Morgoth
Niet
Nu data gaan prikken. We zullen het redelijk ver vooruitschuiven dan kunnen mensen er reken mee houden. Ik schuif het vanaf as zaterdag een maand vooruit.
5, 12, 17 of 26 mei. Alleen een van die 4 is waarschijnlijk nog een keer een crew forum en das niet zo handig om tegelijk te hebben maar dat horen we dan nog wel. Laten we eerst is kijken hoeveel mensen er van deze datum kunnen.
5 mei
Wel
Morgoth
Niet
12 mei
Wel
Morgoth
Niet
17 mei
Wel
Morgoth
Niet
26 mei
Wel
Morgoth
Niet
Leuk 
Mensen nog zin om erna naar de dansfabriek te gaan, vorige keer was het de AXL dussss...
Wel is onder voorbehoud... er kan ondertussen nog veel gebeuren...
maar wel is wel waarschijnlijk... 
5 mei
Wel
Morgoth
-=Confuzer=-
Niet
12 mei
Wel
Morgoth
-=Confuzer=-
Niet
17 mei
Wel
Morgoth
-=Confuzer=-
Niet
26 mei
Wel
Morgoth
-=Confuzer=-
Niet
Mensen nog zin om erna naar de dansfabriek te gaan, vorige keer was het de AXL dussss...
Wel is onder voorbehoud... er kan ondertussen nog veel gebeuren...
5 mei
Wel
Morgoth
-=Confuzer=-
Niet
12 mei
Wel
Morgoth
-=Confuzer=-
Niet
17 mei
Wel
Morgoth
-=Confuzer=-
Niet
26 mei
Wel
Morgoth
-=Confuzer=-
Niet
The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril
Verwijderd
Ik kan voorlopig op alle data wel.
Misschien is het handig als Morgoth de data en de mensen die wel/niet kunnen in zijn openingspost zet.
Ik wil ook wel mee naar de dansfabriek. Maar dan moet ik wel ergens kunnen slapen (nou ja, slapen is niet echt nodig, maar ik heb geen zin om tegels te gaan tellen op het station
). Of is de dansfabriek ook voor 21.00 open?
Misschien is het handig als Morgoth de data en de mensen die wel/niet kunnen in zijn openingspost zet.
Ik wil ook wel mee naar de dansfabriek. Maar dan moet ik wel ergens kunnen slapen (nou ja, slapen is niet echt nodig, maar ik heb geen zin om tegels te gaan tellen op het station
Helaas, ik had best willen komen maar in mei loop ik in de jungle van Thailand rond te dwalen
. (een paar weekjes afkikken;))
Tja, wij hebben vorige keer ook tegels lopen tellen op het station tussen allemaal dwaze negers die de hele tijd zaten te zingen en mensen lastig te vallen...
The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril
Sandalf kan op allbei de dagen in April terwijl de rest van de mensen kijkt welke dagen in Mei ze kunnen? Nou ja, ik kan denk ik altijd wel.
April is misschien een beetje kort dag.
Mei lijkt me idd beter en dan kan ik het vrij houden iig
Mei lijkt me idd beter en dan kan ik het vrij houden iig
Ik kan ook denk ik wel op alle data. Moet ik effe overleggen met mijn collega omdat die dan zaterdag moet werken maar dat is meestal geen probleem.
Verwijderd
Als ik mee mag doen......
Bij deze dan mijn voorkeuren.....
5 mei
Wel
Morgoth
-=Confuzer=-
Niet
Practor
12 mei
Wel
Morgoth
-=Confuzer=-
Practor
Niet
17 mei
Wel
Morgoth
-=Confuzer=-
Practor
Niet
26 mei
Wel
Morgoth
-=Confuzer=-
Practor
Niet
Waarom hoor ik niks van de overige "vaste" klanten hiero?
Ja dat moet je mij ook niet vragen. Ik ben er de laatste tijd niet zo veel. Niet echt veel leuke topics
Maar ik kom wel als ik kan. Ik vind wel weer heel ver vooruit plannen. Ik ben zoiemand die geen agenda heeft en dus heb ik ook geen afspraken verder dan een paar weken vooruit. Tenzij ik weer een verjaardag ben vergeten zal ik ook komen.
Virgol
Virgol
k ben niet echt vaste klant meer, zelfde reden, niet echt topics die ''k interressant vind, of anders topics waar al voor de duizendste keer dezelfde discussie wordt gevoerd 
en m''n financien staan het op het moment ook niet toe... dus ''k denk niet dat ik ga
en m''n financien staan het op het moment ook niet toe... dus ''k denk niet dat ik ga
Only dead fish go with the flow
MAAK dan een leuk topic... !!!...
21 april is er ook die grote tweakermeeting en daar ga ik btw ook naartoe... altijd lache... aatos ging ook zag ik...
21 april is er ook die grote tweakermeeting en daar ga ik btw ook naartoe... altijd lache... aatos ging ook zag ik...
Wat is allemaal toegestaan? Honkbalknuppels, messen of geweren? 
Ik voel de drang niet zo om met een groep anders-denkenden de hele avond te gaan discussieren
Ik voel de drang niet zo om met een groep anders-denkenden de hele avond te gaan discussieren
Een grote tweakers meting?? Maar dan gaan ze het over computers en overklokken hebben. Ik heb nog nooit mijn ook maar iets overgeklokt:) En het intereseert mij ook niet echt.
Virgol
Virgol
"Overklokken"! ik zit nog steeds te wachten op iemand die het concept aan me uitlegt! LOL (Just kidding Crusader!) 
Prik maar gewoon een datum Morgoth. Ook met een handvol kan het gezellig zijn en misschien bedenken anderen zich nog wel later.
Prik maar gewoon een datum Morgoth. Ook met een handvol kan het gezellig zijn en misschien bedenken anderen zich nog wel later.
Verwijderd
Kratten bier zijn wel toegestaan, andere wapens nietOp donderdag 29 maart 2001 12:52 schreef MJC het volgende:
Wat is allemaal toegestaan? Honkbalknuppels, messen of geweren?
Je hoeft ook niet de hele avond te duscussieren hoor. Het gaat er vooral om dat je elkaar een beetje leert kennen en een leuke avond hebt.
Vorige meeting heb ik maar 1 discussie gehouden, over slingshots, en daar zijn we uitgekomen zonder bloedvergieten
Was best wel leuk, omdat je dan makkelijk even een tekening kan maken om je mening duidelijk te maken. En je kan schuiven met bierfiltjes die satelieten voorstellen enzo
Ah, jij hebt duidelijk niet dat verhaal aangehoord over waarom tijd niet bestaat.
EN HET IS NOG STEEDS NIET WEERLEGD...!!!!
Het is te aanvaarden als theorie en daar is nix tegenin te brengen...
Het is te aanvaarden als theorie en daar is nix tegenin te brengen...
Verwijderd
Aaaaaarrrrrrgggghhhhhhhh, niet DAT verhaal!!! Ik heb bijna een UUR geprobeerd het uit Confusers hoofd te praten, maar hij BLEEF maar volhouden... ERG vermoeiend...
Voor degenen die niet weten waar het over gaat, probeer het zo te houden! Confuser heeft zijn naam niet voor niets
.
PLEASE, doe me het niet aan om die theorie weer op te rakelen
.
Voor degenen die niet weten waar het over gaat, probeer het zo te houden! Confuser heeft zijn naam niet voor niets
PLEASE, doe me het niet aan om die theorie weer op te rakelen
Verwijderd
jammer dat ik dat heb gemistOp donderdag 29 maart 2001 21:19 schreef Lord Daemon het volgende:
Ah, jij hebt duidelijk niet dat verhaal aangehoord over waarom tijd niet bestaat.
Maar als ik het goed begrepen heb kan ik me wel een beetje voorstellen waarom Confuzer denkt dat tijd niet bestaat...
O ja, geen discussie nu!
Confuzer, houd je er wel rekening mee dat de meeting op een bepaald punt in de tijd plaatsvindt, en dat je niet zomaar op een willekeurig moment het cafe binnen kan lopen
Nee, tijd bestaat niet, dus ook een willekeurig moment niet... o jee, nu begin ik er zelf over. 
Lord Daemon
Lord Daemon
*LOL* dit is pas lache !!!! 
Ik zeg niet dat het zo is, ik zeg dat het een mogelijkheid is...
En het gaat niet om voortgang, maar om "diepte"... maar ik heb ooit een topic hierover geopend, die kunnen jullie ook wel ff opzoeken ja
Maar zijn er nu meer mensen die willen? zoja. REAGEER dan ff... kunnen we wat plannen
Kay?
Ik zeg niet dat het zo is, ik zeg dat het een mogelijkheid is...
En het gaat niet om voortgang, maar om "diepte"... maar ik heb ooit een topic hierover geopend, die kunnen jullie ook wel ff opzoeken ja
Maar zijn er nu meer mensen die willen? zoja. REAGEER dan ff... kunnen we wat plannen
Kay?
Verwijderd
Maak er gerust een avondje voor vrij. En zorg dat je niet te vroeg op hoeft de volgende dag. Plan daarna gerust een weekje ertussen uit om bij te komen.
Alcohol wil ook wel helpen, maar een gesprek met Confuser doet je ook ZONDER alcohol de volgende dag opstaan met een gevoel van: Waar GING dat gesprek nou over??? Het duurde in ieder geval lang, maar dat is het enige wat ik er nog van weet...
Alcohol wil ook wel helpen, maar een gesprek met Confuser doet je ook ZONDER alcohol de volgende dag opstaan met een gevoel van: Waar GING dat gesprek nou over??? Het duurde in ieder geval lang, maar dat is het enige wat ik er nog van weet...
Verwijderd
Confuser, heb jij er al eens aan gedacht om een deal te sluiten met een reisbureau ofzo?
Ik had zoiets in gedachten dat jij dan een geprek met iemand aanknoopt en dat dan na een paar uur iemand je gesprekspartner op de rug tikt met een foldertje: Centerparks even helemaal weg.
Gouden business!
Ik had zoiets in gedachten dat jij dan een geprek met iemand aanknoopt en dat dan na een paar uur iemand je gesprekspartner op de rug tikt met een foldertje: Centerparks even helemaal weg.
Gouden business!
grrmmbbblllzzzz... 
Sandalf, je bent een ETTER !!!!
Sandalf, je bent een ETTER !!!!
oke ophouden nu!! :):)
Hier weer een "vaste" klant die wat van zich moest laten horen.. sorry confueser...
Maar wanneer is de meeting? I''ll be there..Oh het moet wel uitkomen met mn examens... Maar zin in discusseren heb ik eigenlijk niet. Maar wel ff lekekr kletsen enzo, (lees zuipen)
Hier weer een "vaste" klant die wat van zich moest laten horen.. sorry confueser...
Maar wanneer is de meeting? I''ll be there..Oh het moet wel uitkomen met mn examens... Maar zin in discusseren heb ik eigenlijk niet. Maar wel ff lekekr kletsen enzo, (lees zuipen)
Zie deze lijst, wie wil komen, vul hem in zou ik zeggen 
5 mei
Wel
Morgoth
-=Confuzer=-
Niet
Practor
12 mei
Wel
Morgoth
-=Confuzer=-
Practor
Niet
17 mei
Wel
Morgoth
-=Confuzer=-
Practor
Niet
26 mei
Wel
Morgoth
-=Confuzer=-
Practor
Niet
5 mei
Wel
Morgoth
-=Confuzer=-
Niet
Practor
12 mei
Wel
Morgoth
-=Confuzer=-
Practor
Niet
17 mei
Wel
Morgoth
-=Confuzer=-
Practor
Niet
26 mei
Wel
Morgoth
-=Confuzer=-
Practor
Niet
Verwijderd
Het is toch niet de bedoeling dat iedereen die komt de hele lijst gaat quoten, toch? Wordt een beetje lang... lijkt me handiger dat iemand even het topic doorleest en alles in 1 lijst zet en nieuwe mensen daar aan worden toegevoegd.
Vooruit dan maar
:
Vooruit dan maar
Als er iets niet klopt, iemand moet worden toegevoegd of iets anders is, dan zal ik dat wel aanpassen. De modjes mogen het natuurlijk ook doen5 mei
Wel
Morgoth
-=Confuzer=-
hybridz
Goofyduck
Lord Daemon
Unicorn
Lordy79
Sandalf
Virgol
Elvhenk
Niet
Practor
blouweKip
12 mei
Wel
Morgoth
-=Confuzer=-
Practor
Unicorn
hybridz
Lord Daemon
Lordy79
Sandalf
Virgol
Elvhenk
Goofyduck
Niet
blouweKip
ZATERDAG 19 mei
Wel
Morgoth
-=Confuzer=-
Practor
Unicorn
hybridz
Lord Daemon
Lordy79
Sandalf
Virgol
Elvhenk
blouweKip
Captain Proton
el_marcianito
Jag
Goofyduck
AxiMaxi
Niet
26 mei
Wel
-=Confuzer=-
Practor
Unicorn
hybridz
Lordy79
Virgol
Elvhenk
Niet
Sandalf
Goofyduck
Morgoth
Lord Daemon
blouweKip
Goed idee Hybridz
(ik was gewoon te lui)
Ik zie dat ik vrolijk ben ingedeeld, laat maar staan, maar ik weet het dus nog niet zeker.
Ik ben ook vrolijk ingedeelt, geen hekel aan, wan tik ben van plan om te komen, om eens te zien wie ik telkens loop uit te schelden als het om het geloof gaat...hehe >:):)
oh K*T, ik zie nu ineens dat ik alleen op 5 en 12 mei kan, want daarna heb ik mn VWO examens... $&^(%$*^&(*))&_)(*
Sorry..
oh K*T, ik zie nu ineens dat ik alleen op 5 en 12 mei kan, want daarna heb ik mn VWO examens... $&^(%$*^&(*))&_)(*
Sorry..
hmmz 26 mei kan ik niet.... sorry dat ik beetje afwezig ben... ben druk enzo ....
Ho 26 Mei heb ik al misschien Dynamo en anders waarschijnlijk Crew meeting, dus dan kan ik niet.
Ik stem voor de 17e mei...5 mei
Wel
Morgoth
-=Confuzer=-
hybridz
Goofyduck
Lord Daemon
Unicorn
Lordy79
Sandalf
Virgol
Elvhenk
Niet
Practor
blouweKip
12 mei
Wel
Morgoth
-=Confuzer=-
Practor
Unicorn
hybridz
Lord Daemon
Lordy79
Sandalf
Virgol
Elvhenk
Goofyduck
Niet
blouwekip
17 mei
Wel
Morgoth
-=Confuzer=-
Practor
Unicorn
hybridz
Lord Daemon
Lordy79
Sandalf
Virgol
Elvhenk
blouwekip
Niet
Goofyduck
26 mei
Wel
-=Confuzer=-
Practor
Unicorn
hybridz
Lord Daemon
Lordy79
Virgol
Elvhenk
Niet
Sandalf
Goofyduck
Morgoth
blouwekip
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
blouweKip, je moet niet naar Confuzer luisteren 
Even zeggen dat je alleen 17 mei kan was genoeg geweest.
Ik denk dat 26 mei wel van de lijst kan worden gehaald.
Even zeggen dat je alleen 17 mei kan was genoeg geweest.
Ik denk dat 26 mei wel van de lijst kan worden gehaald.
Laten we het idd op op 17 mei houden. Als er te veel mensen komen die dan niet kunnen zien we dat dan wel weer.
17 mei dus... nu allemaal aanmelden mensen, gaan we gezellig een biertje doen
Weer op dezelfde plaats/tijd als de vorige keer?
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
Nee, deze keer doen we het in Utrecht en dus niet in Amsterdam 
Ik geloof dat we er nog niet helemaal uit zijn waar we gaan drinken en waar we gaan eten...
Eerst drinken bij Firkin en daarna eten bij ??????
en daarna nog even naar de dansfabriek totdat de eerste treinen weer terug gaan.
Ik geloof dat we er nog niet helemaal uit zijn waar we gaan drinken en waar we gaan eten...
Eerst drinken bij Firkin en daarna eten bij ??????
en daarna nog even naar de dansfabriek totdat de eerste treinen weer terug gaan.
En dan gaan alle toffe mensen naar Stairway?de dansfabriek
Nou ik hoor het al, ik zal mijn rollatortje maar alvast smeren, anders hou ik het allemaal niet bij...
Gaan we het 17 mei houden? Dan moet ik even vrij houden als dat nog lukt.
.
Jag
Kijk, that''s the spiriten daarna nog even naar de dansfabriek totdat de eerste treinen weer terug gaan.
Jag
Verwijderd
Boe, ik ben er ook weer eens een keertje..
Vorige keer was cool, dus ik wil wel weer komen.. Nu nog ff checken of ik de 17e kan, maar denk het wel.
Vorige keer was cool, dus ik wil wel weer komen.. Nu nog ff checken of ik de 17e kan, maar denk het wel.
Verwijderd
Stairway rulezzzzzzz!!!!! (echt waar!)
Alleen moeten we er dan niet te laat heen gaan, anders is het er waarschijnlijk stervensdruk, en als mensen liever naar de dansfabriek gaan hou ik ze niet tegen.
Alleen moeten we er dan niet te laat heen gaan, anders is het er waarschijnlijk stervensdruk, en als mensen liever naar de dansfabriek gaan hou ik ze niet tegen.
Verwijderd
Maakt mij niks uit waar we heen gaan 
Ik ken Stairway en Dansfabriek allebei niet, Confuzer wou naar de Dansfabriek, maar als de rest naar Stairway wil, dan gaan we naar Stairway
Ik ken Stairway en Dansfabriek allebei niet, Confuzer wou naar de Dansfabriek, maar als de rest naar Stairway wil, dan gaan we naar Stairway
Tja, Stairway dus maar? Als het maar goedkoop blijft.
Hmm... ''schien kom ik ook wel.
Ik hou de topic wel in de gaten. Als de datum vaststaat, laat ik wel effe weten of ik kom.
Grtz.
AxiMaxi
Ik hou de topic wel in de gaten. Als de datum vaststaat, laat ik wel effe weten of ik kom.
Grtz.
AxiMaxi
[Hier had mijn handtekening kunnen staan]
Verwijderd
17 mei... wat was daar ook al weer mee...
Naja, ik weet het niet, ik kom wel gewoon denk ik
Naja, ik weet het niet, ik kom wel gewoon denk ik
Hé, doe normaal, ik kom er net achter dat 17 mei een donderdag is! 
Jammer, maar helaas, dan kom ik niet.
Grtz.
AxiMaxi
Jammer, maar helaas, dan kom ik niet.
Grtz.
AxiMaxi
Ernstige wattus?
Uhm we hadden zeker wel een zaterdag afgesproken. Toch? Ff kijken. He, het is idd een donderdag? Volgens mij bedoelen we dan 19 Mei? Of niet?
Verwijderd
Voor gelovigen: Het is de zaterdag voor hemelvaart.
Voor atheïsten: Het is de zaterdag voor Dynamo.
19 mei dus.
Voor atheïsten: Het is de zaterdag voor Dynamo.
19 mei dus.
Verwijderd
Lijkt mij ook dat het een zaterdag moet zijn. Donderdag vind ik ook goed, maar ik denk dat dan veel mensen niet kunnen.
Morgoth, is er een reden waarom je voor een donderdag hebt gekozen, of bedoelde je 19 mei?
Morgoth, is er een reden waarom je voor een donderdag hebt gekozen, of bedoelde je 19 mei?
donderdag? Zei ik donderdag?
Ik zei zaterdag hoor....

Voor de duidelijkheid:
ZATERDAG 19 MEI
Ik zei zaterdag hoor....
Voor de duidelijkheid:
ZATERDAG 19 MEI
okeej, en nu in Utrecht? En waar? hoe laat?
of zijn we nog niet zo ver...
of zijn we nog niet zo ver...
Verwijderd
Goodfyduck, kun je 19 mei wel? Je staat nu nog bij de niet namelijk..
En over de tijd. Hoe laat was het vorige keer? 16.00 geloof ik. Op het station. Kunnen we deze keer wel weer doen, toch?
En over de tijd. Hoe laat was het vorige keer? 16.00 geloof ik. Op het station. Kunnen we deze keer wel weer doen, toch?
Als het de 19e is, dan zal ik m''n snuit weer ''s wat vaker laten zien hier... 
Anders weten jullie niet wat je tegen me moet zeggen
Count me in, zaterdag de 19e mei 2001
(laten er geen misverstanden over bestaan)
grtz.
AxiMaxi
Anders weten jullie niet wat je tegen me moet zeggen
Count me in, zaterdag de 19e mei 2001
(laten er geen misverstanden over bestaan)
grtz.
AxiMaxi
Tja, normaal door de weeks heb ik mn examen, en daarom kon ik niet op die 17 mei, maar ik denk dat de 19e wel moet lukken, ik schrjf het alvast in mn agenda...:)Op maandag 09 april 2001 14:54 schreef hybridz het volgende:
Goodfyduck, kun je 19 mei wel? Je staat nu nog bij de niet namelijk..
mmmmmm, ff kijken hoor (blader...blader....blader) ja hoor er is een plekje vrij, van half 6 tot 6 uur. Is dat goed?
Jawel hoor: Bedankt voor de achtergrond!Anders weten jullie niet wat je tegen me moet zeggen
Lord Daemon
kan iemand ff een mooi lijstje maken? Ik ben te lui
Ja hoor:
2x melk
3x half brood (bruin)
groente voor morgen
jam
pindakaas
hagelslag
macaronisaus
paprika

grtz.
AxiMaxi
2x melk
3x half brood (bruin)
groente voor morgen
jam
pindakaas
hagelslag
macaronisaus
paprika
grtz.
AxiMaxi
Zit het al in die macaronisaus of ben je het half pond gehakt vergeten?
Lijkt me guitig, ik denk dat ik er zal zijn
Met een aan WAANZIN grensend optimisme
Je bent de ketchup vergeten. Ik koop de Heinz ketchup nu wel vast, want anders zitten we daar te wachten tot ie de fles uitkomt..>:)Op woensdag 11 april 2001 08:29 schreef AxiMaxi het volgende:
Ja hoor:
2x melk
3x half brood (bruin)
groente voor morgen
jam
pindakaas
hagelslag
macaronisaus
paprika
grtz.
AxiMaxi
Jongens, jongens, niet zo zeuren over gehakt en ketchup. Ketchup staat gewoon in de kast en gehakt ligt in de vriezer.
Jullie wonen zeker nog bij jullie ouders, mamma-kindjes!
grtz.
AxiMaxi
Jullie wonen zeker nog bij jullie ouders, mamma-kindjes!
grtz.
AxiMaxi
ja, zo?? Dan wil ik nog steeds ketchup en als dat er niet is kom ik niet!!! PUNT UIT!
;):*
;):*
Dit topic is gesloten.
![]()