Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
je moet gewoon 1t/m6 dloadenOp maandag 01 oktober 2001 13:08 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Ik krijg die van NL-2000 niet binnen en kan je me uit leggen wat ik allemaal moet DL.
Want erstaan een hoop updates op .
greetz
FX
Stay safe
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
tampert, kriminalpolizei
Nee, die Lago Scenery is alleen Schiphol. Voor de rest van Nederland kan ik je heel erg de nl-2000 scenery (freeware!) aanbevelen. Binnenkort komt versie 2 hiervan uit! Schiphol is in de Lago-versie net iets mooier uitgevoerd (vooral de wegen, verhoogde viaducten, gebouwen) maar de pieren van nl-2000 vind ik weer veel mooier (transparant, je ziet mensen binnen lopen, je ziet de stoelen in de wachtruimtes) en daar kijk je toch het meest naar vanuit het vliegtuig, daarom gebruik ik nu puur de nl-2000 scenery!Op maandag 01 oktober 2001 23:00 schreef Evilernie het volgende:
zo mensen..dat ziet er weluit zeg.... ik ga wel die nl scenery kopen als 2002 uit is. Weet iemand misschien of in de lago scenery ook deelen airport en luchtmachtbasis volkel zit enzo... dat is wel leuk om te hebben. Kan iemand hier ook ff zijn ervaringen/foto's met zweefvliegen vertellen (kan je in fs2000 wel opgeliert worden?)
Wat betreft het zweefvliegen heb ik helaas geen idee of je ook kan worden opgeslierd!
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
en is het de moeite waart om het tedoen .....
Ik heb FS 2000 pro
1 Final Approach 2000 [ADDON]
2 Amsterdam Schiphol 2000 [ADDON]
3 Flight Simulator 2000: AETI Pro Flight [ADDON]
4 CORPORATE PILOT [ADDON]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
tampert, kriminalpolizei
Wanneer komt FS2002 nou precies uit? Ik heb gehoord dat de boel teruggeroepen is. Als dat klopt, wat veranderen ze er nu nog aan, denk je?
Wat ik me verder afvraag, is wat de requirements zijn voor FS2002. Kan ze nergens vinden bij Microsoft
Hoe kan ik mijn framerate displayen in FS2000, of kan dat helemaal niet?
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
Op dinsdag 02 oktober 2001 00:34 schreef Blackhole het volgende:
IK wil deze addons van de wek halen maar wil eerst ff weten of het wat is en wat ze aan het spel veranderen..
en is het de moeite waart om het tedoen .....
Ik heb FS 2000 pro
1 Final Approach 2000 [ADDON]
>> geen idee
2 Amsterdam Schiphol 2000 [ADDON]
>> vet kewle schiphol scnery(wel van lago he
3 Flight Simulator 2000: AETI Pro Flight [ADDON]
>> geen idee
4 CORPORATE PILOT [ADDON]
>> geen idee
shift + 2x zmuyz schreef:
- Het is nog onbekend wanneer FS2002 nu uitkomt. Was oorspronkelijk begin november in Europa, maar het schijnt idd te worden uitgesteld.Op dinsdag 02 oktober 2001 15:48 schreef Muyz het volgende:
Nou, ff een paar vragen, misschien dat de topic dan weer tot leven komt
Wanneer komt FS2002 nou precies uit? Ik heb gehoord dat de boel teruggeroepen is. Als dat klopt, wat veranderen ze er nu nog aan, denk je?
Wat ik me verder afvraag, is wat de requirements zijn voor FS2002. Kan ze nergens vinden bij Microsoft![]()
- Vereisten zijn in ieder geval een 3D videokaart. Het schijnt dat de framerate van FS2002 beter wordt dan die van FS2000, bij dezelfde hardware. Om een beetje vloeiend beeld te zien is denk ik minstens een PIII 500MHz of hoger nodig.
- Met 2x SHIFT-Z kan je de framerate zien
Amsterdam Schiphol 2000
AIRPORT 2000 VOLUME 3
Zijn er mensen die hier foto's van kunnen plaatsen van deze Update's.
Verwijderd
Nou ze halen iig de twee torens eruit, en er stond een melding op de site van microsoft, dat het spel voor een onbepaalde tijd werd uitgesteld, maar die is weer weggehaald. Helaas staat er (nog) niet wat de huidige releasedate is. Ik geloof dat ie oorspronkelijk de 26e oktober gepland stond en aangezien er nergens staat dat er iets is veranderd, zal die wel hetzelfde zijn gebleven.Op dinsdag 02 oktober 2001 15:48 schreef Muyz het volgende:
Nou, ff een paar vragen, misschien dat de topic dan weer tot leven komt
Dan heb je niet goed gezochtWat ik me verder afvraag, is wat de requirements zijn voor FS2002. Kan ze nergens vinden bij Microsoft
* jaja, Aerodynamic heeft z'n huiswerk gedaan
beetje mistig

nog eenOp woensdag 03 oktober 2001 18:22 schreef Aerodynamic het volgende:
^^^^Klein Duwtje In De Rug^^^^
kzal weer eens wat screenies maken
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
^^^Graag^^^Op donderdag 04 oktober 2001 23:49 schreef bolk het volgende:
[..]
nog een
kzal weer eens wat screenies maken
Eerst een paar uit FS2000 en straks nog een verrassing!

En hier nog een paar uit FS2002!

dies kewlOp zaterdag 06 oktober 2001 02:48 schreef Tourniquet het volgende:

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
tampert, kriminalpolizei
Maar het hoeft natuurlijk niet allemaal online, er zitten wat langere filmpjes bij (ong 5min) en kortere
ik heb nog maar iets van 20mb over ofzo..Op zondag 07 oktober 2001 01:12 schreef Wilde het volgende:
Mhhh alles totaal is het zo'n 38 minuten film, dit in redelijke hoge kwaliteit wordt wel meer dan 100mb..
Maar het hoeft natuurlijk niet allemaal online, er zitten wat langere filmpjes bij (ong 5min) en kortere
Op zondag 07 oktober 2001 10:16 schreef MarkyB het volgende:
hoe upload ik hier een fotootje?
1
| [img]http://gathering.tweakers.net/plaatje.jpg[/img] |
zo goe?
je moet ze wel op een site hebben staan
als ie geen ruimte heb kijk hier:
http://picserv.mediamonks.net/
Verwijderd
Wel een beetje te laag......Op zondag 23 september 2001 21:28 schreef KIMBLE het volgende:
fs2000
panel van de 747 bij de approach van rwy19r @ schiphol
[afbeelding]
laag?? hoezo dat dan weerOp zondag 07 oktober 2001 14:10 schreef Intrigant het volgende:
[..]
Wel een beetje te laag......
Verwijderd
Ik zie 1 wit en 3 rood.... (PAPI)Op zondag 07 oktober 2001 14:11 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
laag?? hoezo dat dan weer
Is zeker voor een 747 te laag.....
Overigens wel erg strakke plaatjes.....
;-)
o zo, ja ik was ook met mn speed aan het kl*te dus dat kan welOp zondag 07 oktober 2001 14:21 schreef Intrigant het volgende:
[..]
Ik zie 1 wit en 3 rood.... (PAPI)
Is zeker voor een 747 te laag.....
Overigens wel erg strakke plaatjes.....
;-)
[b][i]nu een leuk berichtje[/b][/i]
jullie hebben 2.5gb verkeer veroorzaakt met die plaatjes!!!!!
(nu maar hopen dat ik geen boete krijg voor de 2.5gb verkeer)
IK zit er per maand ook ruim over heen .. Nooit wat van gehoord .. moet je volgende maand gewoon iets minder doenOp zondag 07 oktober 2001 14:28 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
o zo, ja ik was ook met mn speed aan het kl*te dus dat kan wel
[b][i]nu een leuk berichtje[/b][/i]
jullie hebben 2.5gb verkeer veroorzaakt met die plaatjes!!!!!![]()
en 27562 hits
![]()
(nu maar hopen dat ik geen boete krijg voor de 2.5gb verkeer)
Ik zit ook per week 1 CD binnen te halen aan Proggies en Games
Maar ik zit wel bij Chello
haha standaard plane!!!!!!!!Op zondag 07 oktober 2001 15:04 schreef Renko het volgende:
Tja... mooi?
Het is Flight SIm 2002 trouwens.
[afbeelding]

Britse Concorde (iemand een idee hoe ik bij fs2k pro de snelheid + hoogte in beeld krijg??)

printscreen doet het wel weer
dit is msfs2kpro (voor degenen die het niet wisten)
Leef lekker in het nu, er is niks anders
tampert, kriminalpolizei
ja ze moeten opschieten!!! ik kan niet wachten!!Op woensdag 10 oktober 2001 15:49 schreef Evilernie het volgende:
2001 niet maar 2002 die is vertraagd....duh....
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
ja die bedoel ik...Op woensdag 10 oktober 2001 15:49 schreef Evilernie het volgende:
2001 niet maar 2002 die is vertraagd....duh....
hmmz jah btje nutteloos om nu 3 cds te gaan downventen als over een paar dagen 2002 uitkomt
Leef lekker in het nu, er is niks anders
tampert, kriminalpolizei
Volgens www.fs2000.com eind november...Op woensdag 10 oktober 2001 15:57 schreef jos_zwa het volgende:
[..]
ja ze moeten opschieten!!! ik kan niet wachten!!
weet je wel wat FS2000.com is he? dat is een sjineese site over feng shui of zoiets.Op woensdag 10 oktober 2001 22:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens www.fs2000.com eind november...
Ja, hehe LOLOp donderdag 11 oktober 2001 08:02 schreef MarkyB het volgende:
[..]
weet je wel wat FS2000.com is he? dat is een sjineese site over feng shui of zoiets.
Dan zal het wel iets van www.fs2002.com zijn...
maak daar maar fs2002.com van...Op woensdag 10 oktober 2001 22:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
maak daar maar fs2002.com van...Op woensdag 10 oktober 2001 22:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
dus.....
dus ff geduld
vandaag is nl-2000 v2 uitgekomen
ik heb hem meteen geinstaleerd
meteen een paar pics gemaakt maar pas op modem-mensjes!!
dit zijn er een paar van schiphol
klik erop voor vergroting:
bij de gate:

ook bij de gate:

ff naar de rwy

ff naar de rwy overdag

ready to go!

ready to go!

in de lucht:

in de lucht:

nu een paar van rotterdam

de haven:

en dan nu een paar in nederland..

3d duinen

en nu een vliegveld bij mij in de buurt ook mooi gemaakt
(valkenburg)

nu wat info over nl-2000 v2
De nieuwe scenery bevat o.a.
8238 macro's verwerkt, waaronder:
- 200 boten
- 730 molens
- 206 bruggen, groot en klein
- 107 windmolens
- 5471 losse bomen (!)
Ondergrond vlakken:
- 53.152 ondergrond vlakken, die bestaan uit meer dan 614.260 punten!
- 14096 vlakken voor de 3D duinen, bestaande uit 76440 punten
- 3720 vlakken 3D Bos (losse boompjes niet meegerekend), bestaande uit 79341 punten
- 11316 vlakken voor de wegen, bestaande uit 160372 punten
- Het overige wordt ingevuld door steden, water, grasland, akkers, etc. etc.
Tot slot nog een kleine statistiek voer de elektriciteitsmasten:
- het neergelegde elektriciteitsmastennet bestaat uit 199 verschillende geplaatste lijnen
en als je hem meteen wil downloaden ga dan naar flightsim log dan ga dan naar main menu
klik daar dan op newest files en moet je daar ff zoeken, maar pas op! hij is 58.7 mb
het is zeker een aanrader en het killed je fps nie zo als v1Op zaterdag 13 oktober 2001 21:42 schreef Blackhole het volgende:
grin die gaat ik ook ff Dl en kijken hoe hij is ...
Ik ben vandaag naar het Aviodome geweest, daar was een Flightsim dag, met o.a. de presentatie van nl-2000 v2. Helaas lukt het me maar niet de scenery te downloaden, omdat bij flightsim.com steeds alle nodes bezet zijnOp zaterdag 13 oktober 2001 21:44 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
het is zeker een aanrader en het killed je fps nie zo als v1
Volgens de makers is deze versie juist zwaarder dan de vorige versie (qua fps), maar hebben ze toch zoveel mogelijk toegevoegd omdat de pc's toch ook steeds sneller worden. Met een 1,4 GHz moet ie perfect te vliegen zijn.
Kimble, kan je mij vertellen of de volgende dingen verbeterd zijn?
- sluiten de wegen, maar ook de landingsbanen en taxibanen "mooi" op elkaar aan, zonder dat er hoekjes gras tussenzit?
- Zit er in Schiphol 3D in, bijv. bij de flyover over de A4, en de verhoogde wegen op Schiphol, net zoals in de Lago scenery? Bij versie 1 lagen de taxibaan en snelweg namelijk op precies dezelfde hoogte.
IK zal zo ff kijken dan hoor je het wel van mij ..Op zondag 14 oktober 2001 00:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik ben vandaag naar het Aviodome geweest, daar was een Flightsim dag, met o.a. de presentatie van nl-2000 v2. Helaas lukt het me maar niet de scenery te downloaden, omdat bij flightsim.com steeds alle nodes bezet zijn
Volgens de makers is deze versie juist zwaarder dan de vorige versie (qua fps), maar hebben ze toch zoveel mogelijk toegevoegd omdat de pc's toch ook steeds sneller worden. Met een 1,4 GHz moet ie perfect te vliegen zijn.
- sluiten de wegen, maar ook de landingsbanen en taxibanen "mooi" op elkaar aan, zonder dat er hoekjes gras tussenzit?
- Zit er in Schiphol 3D in, bijv. bij de flyover over de A4, en de verhoogde wegen op Schiphol, net zoals in de Lago scenery? Bij versie 1 lagen de taxibaan en snelweg namelijk op precies dezelfde hoogte.
Kan je ff een link geven naar de site kan ik ff kijken waarover je het heb ..Op zondag 14 oktober 2001 01:07 schreef Wilde het volgende:
Ik heb vanmiddag Precision Simulator 1.3 aangeschaft.. D'as pas werk
want ik denk dat wel meer mensen hier zijn die hem heeel graag willen zien of hebben ..
http://www.aerowinx.com/Op zondag 14 oktober 2001 02:05 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Kan je ff een link geven naar de site kan ik ff kijken waarover je het heb ..
want ik denk dat wel meer mensen hier zijn die hem heeel graag willen zien of hebben ..
p.s er komen zo een paar pics aanOp zondag 14 oktober 2001 00:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
>>bij mij is die sneller dan v1
>> de wegen gaat wel netzoals v1 maar de rwy,s zijn echt schitterens op elkaar aangesloten![]()
>> in die wegen zit geen hoogteverschildus gewoon plat op de grond
Nu kan je gewoon naast de baan rijden en dan kom je gewoon op de start baan ..
Met hoogte verschil moet je wel oppassen dat je niet verkeerd gaat
En wat ik ook erg mis is dat er geen missions bij zitten ...
Want nu ben ik zelf maar een beetje boven NL aan het toeren ..
Om te kijken wat er allemaal gebouwd is ..
IK heb al heel wat gevonden ..
Zeeland brug, Ikea, de Pier, Delta werken Zeeland, Rotterdam met de bruggen en Euromast en gebouwen, Brielle, En de stormkering in de Waterweg bij Maassluis zit er ook in ..
Maar zijn er nog mensen die leuke plekken weten om te kijken .
En zeg ook ff waar zo het zit of laat ff foto s zien ..
klik erop voor vergroting!
het zijn volgens mij alle vliegvelden in nederland mis je er 1 zeg het ff dan maak ik hem
eham:

ehrd:

eheh:

ehgg:

ehdr:

ehdl:

ehbk:

ehbd:

ehal:

ehgr:

ehho:

ehlw:

ehkd:

ehle:

ehbp:

ehsb:

ehse:

ehte:

ehtx:

ehvb:

ehvk:

en nu ehhv ik was hem vergeten

ehtw:

ehwo:

ehmz:

en ik heb nog een onbekend vliegveld gevonden:

ameland= ehal staat erbij
eelde= ehgg
http://www.aerowinx.com/html/simulator.htmlOp zondag 14 oktober 2001 02:05 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Kan je ff een link geven naar de site kan ik ff kijken waarover je het heb ..
Verwijderd
Kijk of utrecht erin zitOp zondag 14 oktober 2001 13:31 schreef Blackhole het volgende:
Dat is wel jammer dat er geen hoogte verschil in zit![]()
Nu kan je gewoon naast de baan rijden en dan kom je gewoon op de start baan ..
Met hoogte verschil moet je wel oppassen dat je niet verkeerd gaat
En wat ik ook erg mis is dat er geen missions bij zitten ...
Want nu ben ik zelf maar een beetje boven NL aan het toeren ..
Om te kijken wat er allemaal gebouwd is ..
IK heb al heel wat gevonden ..
Zeeland brug, Ikea, de Pier, Delta werken Zeeland, Rotterdam met de bruggen en Euromast en gebouwen, Brielle, En de stormkering in de Waterweg bij Maassluis zit er ook in ..
Maar zijn er nog mensen die leuke plekken weten om te kijken .
En zeg ook ff waar zo het zit of laat ff foto s zien ..
jij zit bij de dutchvacc lijst netzoals ikOp zondag 14 oktober 2001 01:07 schreef Wilde het volgende:
tampert, kriminalpolizei
Ik heb Eelde en Ameland ook niet gezien .Op zondag 14 oktober 2001 17:24 schreef Evilernie het volgende:
He kimble...gave pix, misschien heb ik niet goed gekeken maar volgens mij zit ehhv er niet bij...
.
Waar heb jij hem gekocht dan ?Op zondag 14 oktober 2001 01:07 schreef Wilde het volgende:
En plaats eens wat foto s van ?
Ik heb de site gezien maar daar wordt ik nu niet echt wijzer van .. maar er staan wel mooie fotos van echte vliegtuigen tussen .
en eelde & ameland staan erbij hoor
tampert, kriminalpolizei
Op zondag 14 oktober 2001 19:26 schreef Evilernie het volgende:
Ziet er echt superrealistisch uit. Die vliegvelden kloppen echt allemaal en dat is gaaf. Maar nog ff wat vraagjes: kan je in fs2000 met een zweefvliegtuig opgeliert worden door een lier, en weeet iemand of dit kan in fs2002.
>>nee dat kan niet en in 2002 denk ik ook nie
En ff over die nl2000 scenery, is deze compatible met fs2002? want anders is het natuurlijk zonde dat ze vlak voor de release van fs2002 een nieuwe versie uitbengen. Teerwijl ze voor de 2002 dan weer een nieuwe moeten bouwen....
>>denk het wel ik had gehoort dat de oude 2000 scenery
ook op fs2002 kan
en als de nl2000v2 niet op fs2002
kan dan komen er wel patches voor uit.

Het is dus een simulator, geen spel. Al kun je er natuurlijk wel als spel mee om gaan zo af en toe
EHMZ = Midden zeeland
EHTW = Twente
EHWO = Woensdrecht
EH.. = De peel (daar weet ik de afkorting niet van
tampert, kriminalpolizei
k ff makenOp zondag 14 oktober 2001 20:25 schreef Evilernie het volgende:
HE kimble. je was er nog een paar vergeten
EHMZ = Midden zeeland
EHTW = Twente
EHWO = Woensdrecht
EH.. = De peel (daar weet ik de afkorting niet van)
Money for nothin' and your chicks for free
staat in mn signOp maandag 15 oktober 2001 15:13 schreef DeeJee het volgende:
Onder welk OS draaien jullie FS2000? Ik krijg hem niet aan de praat onder XP. Als ik die pics van jullie zie wil ik zo snel mogelijk eens een keer spelen.
ff makelijk doen: 98se
Mmm heb ik ook nog draaien. Zal daar maar ff mee proberen. Ziet er goed uit man dat spel.Op maandag 15 oktober 2001 15:24 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
staat in mn sign
ff makelijk doen: 98se
bij mij staat anti aliasing wel op 4xOp maandag 15 oktober 2001 15:25 schreef DeeJee het volgende:
[..]
Mmm heb ik ook nog draaien. Zal daar maar ff mee proberen. Ziet er goed uit man dat spel.

Dutch Flanker Display Team
You can't be lost if you don't care where you are
Waar kan je die aan zetten dan ???Op maandag 15 oktober 2001 15:42 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
bij mij staat anti aliasing wel op 4x![]()
Ben hem niet tegen gekomen ...
Grin ff zoeken .. want ik draai hem in 1200 vol open hoor ( 40 FPS )
ik weet nie of je die bij jou ook zo moet instellen maar bij mij gaat het zoOp maandag 15 oktober 2001 16:54 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Waar kan je die aan zetten dan ???
Ben hem niet tegen gekomen ...
Grin ff zoeken .. want ik draai hem in 1200 vol open hoor ( 40 FPS )
start/instellingen/configuratie scherm/beeldscherm/instellingen/geavanceerdd/(bij mij dan gf3 bovenaan kiezen)/en dan aanvullende eigenschappen
he JoeKurr
wat voor sim is dat
Nee dat gaat hier niet ..Op maandag 15 oktober 2001 17:38 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ik weet nie of je die bij jou ook zo moet instellen maar bij mij gaat het zo
start/instellingen/configuratie scherm/beeldscherm/instellingen/geavanceerdd/(bij mij dan gf3 bovenaan kiezen)/en dan aanvullende eigenschappen
he JoeKurr
wat voor sim is dat
En ik denk dat die spel van Joekurr FLANKER 2.0 is want die heb ik ook .
Verwijderd
Je videokaart moet wel anti-aliasing ondersteunen....Op maandag 15 oktober 2001 17:47 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Nee dat gaat hier niet ..
En ik denk dat die spel van Joekurr FLANKER 2.0 is want die heb ik ook .
dat wel jaOp maandag 15 oktober 2001 19:03 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Je videokaart moet wel anti-aliasing ondersteunen....
en die van mij doet dat vet goed

Ja dat doet hij ook wel .. maar ik kan hem niet aan passen dus het gaat vanzelf .. want ik draai gewoon onder de standaard XP drivers ...Op maandag 15 oktober 2001 19:03 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Je videokaart moet wel anti-aliasing ondersteunen....
Daar zitten die EXTRA opties niet bij
Zegt me nix.... Is het spel wel een beetje te spelen?Op maandag 15 oktober 2001 15:42 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
bij mij staat anti aliasing wel op 4x![]()
Flanker 2.51, mijn favoriete sim, omdat je met Russische kisten (Su-27, Su-33 en MiG-29K) kan vliegen.Op maandag 15 oktober 2001 17:38 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
he JoeKurr
wat voor sim is dat
BTW. Dat kleurenschema is een eigen creatie, gebaseerd op de Nederlandse F-16 Solo Display
Dutch Flanker Display Team
You can't be lost if you don't care where you are
Dus nieuwe vliegtuigen te downen?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
tuurlijk, de meeste planes uit 2k werken ook in 2k2, dus kun je gewoon lekker je planes gaan downen op bijvoorbeeldOp dinsdag 16 oktober 2001 10:33 schreef jooers het volgende:
Is er een mogelijkheid om meer vliegtuigen of Jets in FS2K1 te krijgen?
Dus nieuwe vliegtuigen te downen?
www.simviation.com
Kewl, tnx!Op dinsdag 16 oktober 2001 10:42 schreef KDZ het volgende:
[..]
tuurlijk, de meeste planes uit 2k werken ook in 2k2, dus kun je gewoon lekker je planes gaan downen op bijvoorbeeld
www.simviation.com
ik heb al verschillende objects gedowned, ff kijken vanavond...
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958