Van deze kwaliteit hoef ik er niet meer hoor, dit ziet er echt niet uit!Op dinsdag 25 september 2001 18:26 schreef KIMBLE het volgende:
ik heb er weer 3, ze zijn wel een beetje groot maarja
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mooi? , nog meer?
als je goed het forum heb gelezen staat er dat ik mn scenery heb vern**kt , snappieOp dinsdag 25 september 2001 19:02 schreef 007 het volgende:
[..]
Van deze kwaliteit hoef ik er niet meer hoor, dit ziet er echt niet uit!
natuurlijk zijn er altijd weer mensen met commentaar.. wij doen ons best.. sjees..Op dinsdag 25 september 2001 19:02 schreef 007 het volgende:
[..]
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Anoniem: 31124
Maar hij heeft wel gelijk....het ziet er idd niet uitOp dinsdag 25 september 2001 19:02 schreef 007 het volgende:

De president op vakantie in honolulu.
Dit is AirForceOne in fs2k2. tis orgineel een fs 2k vliegtuig.. dus daardoor een beetje crappy
Ik heb er ff een paar naar je toegestuurt .Op dinsdag 25 september 2001 19:31 schreef bolk het volgende:
doen degene die commentaar hebben het aub beter..
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Op dinsdag 25 september 2001 20:33 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Ik heb er ff een paar naar je toegestuurt .
//edit nee dus
Ja ik heb ze net weg gestuurd naar dat e mail address die je op GoT heb ingevuldOp dinsdag 25 september 2001 20:36 schreef bolk het volgende:
[..]
//edit nee dus
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
IK hoop dat hij ze op GoT zetOp dinsdag 25 september 2001 20:46 schreef Aerodynamic het volgende:
Wil je ze ook naar mij sturen?? Plz??
(Kan helaas niet van al mijn vliegtuigen een foto maken want dan ben ik weken bezig ....)
Heb denk ik 800 vliegtuigen bij elkaar die het goed doen.
Even een hele andere vraag:
Ik heb Flightsimulator nog nooit gespeeld. Kan hem wel krijgen maar welke moet ik dan nemen?
Is het een beetje eenvoudig te spelen?
Ik heb Flightsimulator nog nooit gespeeld. Kan hem wel krijgen maar welke moet ik dan nemen?
Money for nothin' and your chicks for free
Ik zou gewoon wachten tot die van 2002 uitkomt en dan gewoon proberen .Op dinsdag 25 september 2001 20:48 schreef DeeJee het volgende:
Even een hele andere vraag:
Jekan hem in het begin alles op makkelijk zetten.
en dan langzaam naar hard
Maar je heb wel een paar weekje snodig om lekker tekunnen vliegen.
Een goede stick is wel een bevolen hoor .
Ik ckeck eerst die oude wel ff. Die kan ik lenen. Lijkt me wel een verslaving dat spel.Op dinsdag 25 september 2001 20:51 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Ik zou gewoon wachten tot die van 2002 uitkomt en dan gewoon proberen .
Jekan hem in het begin alles op makkelijk zetten.
en dan langzaam naar hardwaarop ik hem nu ook speel .
Maar je heb wel een paar weekje snodig om lekker tekunnen vliegen.
Een goede stick is wel een bevolen hoor .
ik kan ze wel online zetten,stuur ze dan maar naar chatterx@hotmail.com
ALs je hem leuk vind moet je maar eens op inet kijken voor meer vliegtuigen.Op dinsdag 25 september 2001 20:52 schreef DeeJee het volgende:
[..]
Ik ckeck eerst die oude wel ff. Die kan ik lenen. Lijkt me wel een verslaving dat spel.
of ff de oude Topic s na lopen want daar staan zat links naar site s waar je die dingen af kan halen.
En dan wordt het pas leuk om te spelen .
VOOR KIMBLE ik kan hem niet sturen hij is meer dan 2 mb groot
Ja lijkt me wel tof om een beetje modern vliegtuig te vliegen. En hoe zit het met de vliegvelden. Schiphol bijvoorbeeld?Op dinsdag 25 september 2001 20:55 schreef Blackhole het volgende:
[..]
ALs je hem leuk vind moet je maar eens op inet kijken voor meer vliegtuigen.
of ff de oude Topic s na lopen want daar staan zat links naar site s waar je die dingen af kan halen.
En dan wordt het pas leuk om te spelen .
Daar heb je wel addons voor nodig om hem mooi tekrijgen , maar ze zijn er wel hoor die er mooi uit zien .Op dinsdag 25 september 2001 20:56 schreef DeeJee het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel tof om een beetje modern vliegtuig te vliegen. En hoe zit het met de vliegvelden. Schiphol bijvoorbeeld?
Ik zelf heb ze niet want ik wil alleen maar vliegen en niet op de grond staan ...
Dus daarom neem ik alleen maar vliegtuigen.
Ik wel er wel eens en paar mmoie foto s van zien
Dus nu ff een paar vliegveld foto's A.U.B
Hoe zit het met de systeem eisen?Op dinsdag 25 september 2001 20:59 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Daar heb je wel addons voor nodig om hem mooi tekrijgen , maar ze zijn er wel hoor die er mooi uit zien .
Ik zelf heb ze niet want ik wil alleen maar vliegen en niet op de grond staan ...
Dus daarom neem ik alleen maar vliegtuigen.
ik ben al bezig met uppen
Oke bedankt .. ik had ze nog niet klein gemaakt zo tezienOp dinsdag 25 september 2001 21:02 schreef bolk het volgende:
ik ben al bezig met uppen
FF overnieuw uppen
Jah hier is er iig eentje, kheb er nog wel meer, maar kheb nu weinig tijd, er komen er nog wel meer.
A-10 ThunderBolt cleared for Take-Off op Meigs Field:

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
nice 1Op dinsdag 25 september 2001 21:11 schreef KDZ het volgende:
Jah hier is er iig eentje, kheb er nog wel meer, maar kheb nu weinig tijd, er komen er nog wel meer.
[afbeelding]
ziet er goed uit, hopelijk kan ik morgen endlich aan de slag
Ga der nog ff een paar bouwen, brb!!
Gaat iemand het me kwalijk nemen dat ik dit topic NU pas lees, en derhalve NU pas met mijn TE grote fotos kom???
Cleared to land at runway 27 at Eham: Je kan nog net het Olympisch Stadion zien!

Departure at runway 27 at LAX: Terug naar Holland!

Departure at Kai Tak (closed): het mooie van deze plane, is dat hij niet zo klinisch is!

Entering PAX at Eham: De charter pier op Schiphol.

In flight from CDG to St Maarten, Juliana airport: Leuk om eens een ouderwetse "pruttel en wilnie" motoren erbij te zien

In flight from Eham to Hurghada(Egypt): Niets zo mooi is om onder de maan te vliegen.

In flight: Ook hier weer die mooie dirt op de fuselage

In flight from SFO-LAX: Weer die prachtige maan!

Departing from Meigs Field: ZEKER weten dat je met een 777 kan opstijgen op Meigs
Cleared to land at runway 27 at Eham: Je kan nog net het Olympisch Stadion zien!

Departure at runway 27 at LAX: Terug naar Holland!

Departure at Kai Tak (closed): het mooie van deze plane, is dat hij niet zo klinisch is!

Entering PAX at Eham: De charter pier op Schiphol.

In flight from CDG to St Maarten, Juliana airport: Leuk om eens een ouderwetse "pruttel en wilnie" motoren erbij te zien

In flight from Eham to Hurghada(Egypt): Niets zo mooi is om onder de maan te vliegen.

In flight: Ook hier weer die mooie dirt op de fuselage

In flight from SFO-LAX: Weer die prachtige maan!

Departing from Meigs Field: ZEKER weten dat je met een 777 kan opstijgen op Meigs

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
maak er ff hTTp vanOp dinsdag 25 september 2001 23:09 schreef 456 een lijst met foute urls
doe eens een web search naar meigs field ...dan begrijp je waarom..zoals de amerikanen 't mooi kunnen zeggen; 'Meigs Field is an icon of Chicago and an historical landmark of aviation'Op dinsdag 25 september 2001 22:46 schreef bolk het volgende:
FF vraagie tussendoor.. wat heeft MicroSoft met meigs field??
tis altijd het standaard vliegveld
thnx m8Op dinsdag 25 september 2001 23:14 schreef Aphex het volgende:
[..]
doe eens een web search naar meigs field ...dan begrijp je waarom..zoals de amerikanen 't mooi kunnen zeggen; 'Meigs Field is an icon of Chicago and an historical landmark of aviation'
K8 lekker makkelijk te doen met mijn ctrl+vOp dinsdag 25 september 2001 23:12 schreef bolk het volgende:
[..]
maak er ff hTTp van
Maar nu dus opgelost.
Overigens, there is more where that came from!
FF wat anders wanneer zet jij die 2 laatste fotos er op ..Op dinsdag 25 september 2001 23:12 schreef bolk het volgende:
[..]
maak er ff hTTp van
Want dat vond ik een van mijn mooie kisten
wow! wat levensecht zeg.. is dit 2k? give us more!Op dinsdag 25 september 2001 23:09 schreef 456 het volgende:
[VEEL mooie fotos!]
Die foto s van mij waren ook uit FS 2000 pro

on request ff geupt
THX voor dat je mn foto s er op wilde zetten ..
sorry dat het zo lang duurdeOp dinsdag 25 september 2001 23:26 schreef Blackhole het volgende:
THX voor dat je mn foto s er op wilde zetten ..
Hier komen er weer een paar:
F16 Fighting Falcon boven de wokkels van de hooglanden in Las Vegas - New Mexico:

Beetje donkere plaat, maar hier zie je mijn Boeing 747-400 klaarstaan op Schiphol:

Mijn Boeing 747-400 boven de nachtelijke versie van downtown amsterdam:

Kzal er nog meer maken, iemand nog verzoekjes???
F16 Fighting Falcon boven de wokkels van de hooglanden in Las Vegas - New Mexico:

Beetje donkere plaat, maar hier zie je mijn Boeing 747-400 klaarstaan op Schiphol:

Mijn Boeing 747-400 boven de nachtelijke versie van downtown amsterdam:

Kzal er nog meer maken, iemand nog verzoekjes???
Ik kon het niet laten, hier nog 3 fotoos, van het op dit moment MOOISTE en beste vliegtuig dat er te verkrijgen is. Het heeft nl. dynamische vleugels.
Ik weet niet wie er hier een beetje thuis is in de aero dynamica, maar wanneer een vliegtuig 'lift' krijgt (dat de lucht het vliegtuig kan optillen) dan krullen de vleugels omhoog.
Deze Opensky Boeing 777 doet dit. PRACHTIG!
http://www.avsim.com/posky/home.shtml
Voorbeeld in real life:
http://www.airliners.net/open.file?id=187905
nog een:
http://www.airliners.net/open.file?id=187057
En dan nu in Flightsim 2000:
Stilstaand:

Net voor VR, de vleugels krullen nu

En nog 1tje in flight!
Ik weet niet wie er hier een beetje thuis is in de aero dynamica, maar wanneer een vliegtuig 'lift' krijgt (dat de lucht het vliegtuig kan optillen) dan krullen de vleugels omhoog.
Deze Opensky Boeing 777 doet dit. PRACHTIG!
http://www.avsim.com/posky/home.shtml
Voorbeeld in real life:
http://www.airliners.net/open.file?id=187905
nog een:
http://www.airliners.net/open.file?id=187057
En dan nu in Flightsim 2000:
Stilstaand:

Net voor VR, de vleugels krullen nu

En nog 1tje in flight!

Ik weet niet wie er thuis is in www.airliners.net, maar ik wilde altijd al zoiets opzetten voor fs2kpics.
Maar is me tot op php heden niet gelukt...
Dit forum lijkt er nu al aardig op
ik wil wel helpen..Op dinsdag 25 september 2001 23:48 schreef 456 het volgende:
Ik weet niet wie er thuis is in www.airliners.net, maar ik wilde altijd al zoiets opzetten voor fs2kpics.
Flexing Wings
wordt straks nog beter met FS2002...flexing wings + touchdown tire smoke. Wat ze ook kunnen doen is zo'n vortex effect als je door de wolken heen vliegt....
Wat te denken van de ATCOp woensdag 26 september 2001 00:00 schreef Aphex het volgende:
Flexing Wingswordt straks nog beter met FS2002...flexing wings + touchdown tire smoke. Wat ze ook kunnen doen is zo'n vortex effect als je door de wolken heen vliegt....
Atc is er ook.. echt goedddddd.. die touchdown smoke is echt phatOp woensdag 26 september 2001 00:00 schreef Aphex het volgende:
Flexing Wingswordt straks nog beter met FS2002...flexing wings + touchdown tire smoke. Wat ze ook kunnen doen is zo'n vortex effect als je door de wolken heen vliegt....
Met nat weer ook zo phat of onrealistisch 't zelfde als droog weer?Op woensdag 26 september 2001 00:06 schreef bolk het volgende:
die touchdown smoke is echt phat
Spelen met Squakbox of ProController (Satco) is toch wel bijna real...alleen je hebt de mechanische omgeving niet.alhoewel je hebt ook extremen...Op woensdag 26 september 2001 00:03 schreef 456 het volgende:
Wat te denken van de ATC
http://www.hyway.com.au/747/LatestPictures/747L.htm

Ja. nog maar een paar:
Landen van een dc8 van UPS op schiphol:

Een md11 van klm

Een dc 10 van Air New zeeland, op weg naar australie

Nog 2 Prachtige KLM747s! De film is NET begonnen

Ff een paar pakjes aan huis bezorgen in Chicago

Neerlands Trots! Een fokker 100 op Hipschol

Kennen jullie deze nog???

Zie je de speciale wingtips van deze 767-400?

Prachtig Blauwe 777!

Een qantas 747-400, met Formule 1 livery (bestaat echt!)

Een vracht uitvliegend van Los Angeles, boven het Olympisch stadion
Landen van een dc8 van UPS op schiphol:

Een md11 van klm

Een dc 10 van Air New zeeland, op weg naar australie

Nog 2 Prachtige KLM747s! De film is NET begonnen

Ff een paar pakjes aan huis bezorgen in Chicago

Neerlands Trots! Een fokker 100 op Hipschol

Kennen jullie deze nog???

Zie je de speciale wingtips van deze 767-400?

Prachtig Blauwe 777!

Een qantas 747-400, met Formule 1 livery (bestaat echt!)

Een vracht uitvliegend van Los Angeles, boven het Olympisch stadion

Anoniem: 1734
is dat nou leuk een beetje met zon boeing cruizen?
ik heb altijd de drang om dingen kapot te schieten in een spel.. vooral omdat ik dit niet kan irl =]
ik heb altijd de drang om dingen kapot te schieten in een spel.. vooral omdat ik dit niet kan irl =]
Dat doe ik altijd in TAW of ADF.Op woensdag 26 september 2001 02:08 schreef SuB het volgende:
is dat nou leuk een beetje met zon boeing cruizen?
Want daar kan het wel mee ...
irl kan ik ook niet vliegen 
Het gaat eigenlijk niet eens zo zeer om het vlioegen zelf, alswel om de voorbereidende werkzaamheden, opstijgen, ATC chatter, en landen.
That's fun. Zeker met dit soort eruitziende vliegtuigen, en beetje realistische sceneries.
Het gaat eigenlijk niet eens zo zeer om het vlioegen zelf, alswel om de voorbereidende werkzaamheden, opstijgen, ATC chatter, en landen.
That's fun. Zeker met dit soort eruitziende vliegtuigen, en beetje realistische sceneries.
Deze sim miste ik nog in het rijtje:
Flanker 2.5

ff wachten tot de A-10's zijn geland

Een gezellig druk platform

De manouevre waar de Su-27 bekend mee is geworden: de Cobra!

Cleared for take-off
De camouflages op deze screenshots zijn home-made en gebaseerd op de F-16 van de Nederlandse F-16 Solo Display en de Su-30MKI die in juni 1999 op Le Bourget stond.
Flanker 2.5

ff wachten tot de A-10's zijn geland

Een gezellig druk platform

De manouevre waar de Su-27 bekend mee is geworden: de Cobra!

Cleared for take-off
De camouflages op deze screenshots zijn home-made en gebaseerd op de F-16 van de Nederlandse F-16 Solo Display en de Su-30MKI die in juni 1999 op Le Bourget stond.
Dutch Flanker Display Team
You can't be lost if you don't care where you are
Flanker is inderdaad ook een hele mooie simulator. Alleen ben ik er nooit aan begonnen omdat er geen dynamic campaign in zat.. maar de models zijn waanzinnig gewoon. Hopelijk zal LOMAC wel een campaign hebben.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
ik heb er weer een paar!
op rotterdam

1,tje op soesterberg

en op de noordzee
op rotterdam

1,tje op soesterberg

en op de noordzee

Zo iets zou ik best willen hebben in huis voor mijn FS spellen ..:)Op woensdag 26 september 2001 16:20 schreef Insanepeanut het volgende:
Ook leuke plaatjes; is alleen geen sim
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Anoniem: 28906
zijn flightsims tegenwoordig ook nog zonder joystick te spelen??? het ziet er wel fun uit maar het enige waar ik tegen opzie is om een joystick van 300 piek te kopen en 3 weken lang een handleiding uit me kop te leren om te kunnen opstijgen
Owke, iemand die een verzoekje heeft, van wat ie wil zien???
Koop gewoon een logitech wingem digital extreme nogwat
(die met rudder control) maar iets van 80 piek en super fijn, ligt super in de hant, gewoon een heerlijk joystickie maar geen force feedback
Ik heb nieuwe foto's toegemaild gekregen. ik zal ze zsm plaatsen
xou graag de skyline van new york willen zien, met het vliegtuig er voor en het liefst een mooie lens flare, detail op zn hoogst
Mij gaat nu ff opstijgen, en dat proberenOp woensdag 26 september 2001 17:25 schreef DarkShadow het volgende:
xou graag de skyline van new york willen zien, met het vliegtuig er voor en het liefst een mooie lens flare, detail op zn hoogst

EN weer thx voor mijn foto's er optezetten.
De foto's hier boven zijn in 1280 bij 1024 in 16 bits RES.
Zonder problemen op mijn systeem
De foto's hier boven zijn in 1280 bij 1024 in 16 bits RES.
Zonder problemen op mijn systeem
Hier zijn de eerste verzoekjes:
A-10 Thunderbolt met op de achtergrond de skyline van New-York:

En hier met de Twin Towers, die er helaas niet meer staan in het echt
:

Verder nog verzoekjes???
En hier met de Twin Towers, die er helaas niet meer staan in het echt
Verder nog verzoekjes???
Ace combat 4 (PS2)

What the heart requires may never be understood by the mind!
WAAAAT???????
is bovenstaande een SPEL????
HEBBUH!!!
HEBBUH!!!
Moet je;Op woensdag 26 september 2001 17:45 schreef 456 het volgende:
WAAAAT???????
HEBBUH!!!
1. Een Playstation 2 hebben en,
2. wat geduld, hij komt binnen kort uit.
What the heart requires may never be understood by the mind!
Anoniem: 17735
Vet! Welke game is dit? Zet dat er de volgende keer ff bij aub.Op woensdag 26 september 2001 17:37 schreef KDZ het volgende:
[afbeelding]
En hier met de Twin Towers, die er helaas niet meer staan in het echt:
[afbeelding]
FS 2002 zo te zienOp woensdag 26 september 2001 18:05 schreef 007 het volgende:
[..]
Vet! Welke game is dit? Zet dat er de volgende keer ff bij aub.
ik heb aan 1 muis genoegOp woensdag 26 september 2001 17:16 schreef WuKen het volgende:
zijn flightsims tegenwoordig ook nog zonder joystick te spelen??? het ziet er wel fun uit maar het enige waar ik tegen opzie is om een joystick van 300 piek te kopen en 3 weken lang een handleiding uit me kop te leren om te kunnen opstijgen
Ik vlieg zelf altijd met een TM Afterburner.
Ik heb het ook ooit nog eens met muis of Toetsen gespeeld maar nooit meer.
die Joystick die ik heb is 160 GLD.
dus dat valt wel mee.
Ik heb het ook ooit nog eens met muis of Toetsen gespeeld maar nooit meer.
die Joystick die ik heb is 160 GLD.
dus dat valt wel mee.
Jah, dit is Microsoft Flightimulator 2002Op woensdag 26 september 2001 18:05 schreef 007 het volgende:
[..]
Vet! Welke game is dit? Zet dat er de volgende keer ff bij aub.
Sorry m8
Anoniem: 17735
Las Vegas lijkt me wel vet.Op woensdag 26 september 2001 21:02 schreef KDZ het volgende:
Nog verzoekjes??
ja met vuurwerk!Op woensdag 26 september 2001 21:43 schreef 007 het volgende:
[..]
Las Vegas lijkt me wel vet.
vuur werk heb ik algezien in een filmpje van MS .. maar foto s mogen ook .
Maar ik wil wat meer steden zien en de binnen kant van de vliegtuigen ..
Maar ik wil wat meer steden zien en de binnen kant van de vliegtuigen ..
Op woensdag 26 september 2001 21:43 schreef 007 het volgende:
[..]
Las Vegas lijkt me wel vet.

Ik krijg nu ook wel zin om FS te spelen. Ik wacht alleen ff tot ik FS2002 ergens kan downloaden. 
Ik vind het altijd wel jammer dat er soms zo weinig gebouwen staan. Vlieg je over een stad, die een groot grijs vlak met 5 gebouwen erop.
Hoewel die pics van New York er ook wel
uitzien.
De laatste FS die ik speelde was overigens FS98 geloof ik.
Zou ik met mijn specs ook alle gebouwen aan kunnen zetten ?
Ik vind het altijd wel jammer dat er soms zo weinig gebouwen staan. Vlieg je over een stad, die een groot grijs vlak met 5 gebouwen erop.
Hoewel die pics van New York er ook wel
gewoon ff proberen op high en als het niet lukt gewoon ff de rest terug zetten en dan weer eens kijken .Op donderdag 27 september 2001 15:04 schreef maikel het volgende:
Maar laat hem wel ff op 16 bits staan anders gaat hij helemaal haperen.
ik speel hem op mijn systeem wel vol open in 1280 @ 1024 res met 30 FRP
Dan moet ik 'm wel eerst ff hebben. 
Ik hoop maar dat er dan meer gebouwen in zitten. Bij een aantal pics hier zag ik nog maar weinig gebouwen.
Ik hoop maar dat er dan meer gebouwen in zitten. Bij een aantal pics hier zag ik nog maar weinig gebouwen.
Anoniem: 27148
heb ik flight sim eindelijk ook! 
Na het opstijgen (vanaf het gras!
) gaat dat ding helemaal vertikaal, stuur ik hem bij racht dat ding recht de grond in!
Na het opstijgen (vanaf het gras!
KIjk ff naar je instellingen van je joystick.Op donderdag 27 september 2001 16:11 schreef Renko het volgende:
Na het opstijgen (vanaf het gras!) gaat dat ding helemaal vertikaal, stuur ik hem bij racht dat ding recht de grond in!
want het is wel vreemd dat hij zo iets doet ..
die heb ik niet eens. Gewoon een toetsenbord omdat ik een joystick maar kut vind.Op donderdag 27 september 2001 16:17 schreef Blackhole het volgende:
[..]
KIjk ff naar je instellingen van je joystick.
want het is wel vreemd dat hij zo iets doet ..
ik denk dat ik gewoon even wat meer moet oefenen!
Ja maar met joystick gaat het wel een stuk makkelijker.
Misschien iets subtieler met de hoogteroeren (pijltjestoetsen?) omgaan? Enkele tikjes is meestal ruim voldoende.Op donderdag 27 september 2001 16:11 schreef Renko het volgende:
Na het opstijgen (vanaf het gras!) gaat dat ding helemaal vertikaal, stuur ik hem bij racht dat ding recht de grond in!
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Yes ik heb mn nieuwe schiphol scenery binnen

hier een paar pics:

hier een paar pics:

Is dat FS2002 of heb jij dat ergens ge dll.Op donderdag 27 september 2001 16:48 schreef KIMBLE het volgende:
Yes ik heb mn nieuwe schiphol scenery binnen![]()
hier een paar pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Want ik wil ook wel een een beetje normaal schiphol hebben met die loop gangen .
dat is lago amsterdan schiphol 2000 die kost bijOp donderdag 27 september 2001 16:50 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Is dat FS2002 of heb jij dat ergens ge dll.
Want ik wil ook wel een een beetje normaal schiphol hebben met die loop gangen .
>>gate,s bedoel je
dynabyte 79.95, je kan ook een gratis nemen ik had eerst nl-2000 maar dat moet je zelf weten wat voor je neemt
Ik ken het probleem, maar dan met links/rechts. Ligt aan de manier van sturen:Op donderdag 27 september 2001 16:11 schreef Renko het volgende:
Bij de meeste games:
links --> draai naar links
toetsen los --> stop met draaien
rechts --> draai naar rechts
Maar bij FS:
links --> rotatiesnelheid linksom hoger
toetsen los --> rotatie op de zelfde snelheid
rechts --> rotatiesnelheid linksom minder
Dus als je dan de knop ingedruk houdt, gaat ie bij FS steeds sneller draaien. En als je 'm dan loslaat, blijft ie op die snelheid draaien.
Je zou dan eigenlijk moeten weten hoeveel stapjes (aantal keer op 'links' gedrukt) je hebt gemaakt.
En dan zoveel stapjes terug om in die bepaalde hoek te blijven (rotatie te stoppen).
Ik neem aan dat je dit probleem met een joystick niet hebt, waardoor me dat een stuk handiger lijkt.
Ik hoop dat dit klopt, zo'n idee had ik er namelijk zelf van toen ik het speelde. Is ff wennen.
ik doe altijd num-lock uit en dan in het keypad (of weet ik veel hoe het heet) 5 drukkeOp donderdag 27 september 2001 17:46 schreef maikel het volgende:
Je zou dan eigenlijk moeten weten hoeveel stapjes (aantal keer op 'links' gedrukt) je hebt gemaakt.
En dan zoveel stapjes terug om in die bepaalde hoek te blijven (rotatie te stoppen).
idd.. that's the way.. toetsen loslaten werkt in fs niet..Op donderdag 27 september 2001 17:55 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ik doe altijd num-lock uit en dan in het keypad (of weet ik veel hoe het heet) 5 drukke
post ff screenies en als je hem nergens op kan zette stuur hem maar naar mij toe dan , email staat in profiel
Oh, da's wel een stuk handiger ja. Nooit zo erg mee bezig geweest eigenlijk.Op donderdag 27 september 2001 17:55 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ik doe altijd num-lock uit en dan in het keypad (of weet ik veel hoe het heet) 5 drukke
Maar dan zijn die 'stapjes' nog vrij irritant.
Als ik 'm heb ga ik het denk ik met m'n stuurtje proberen. Moet volgens mij ook gewoon werken. Ik heb wel eens ooit een vliegspelletje gedaan met het stuurtje en dat ging best goed.
KIJK ff naar je meelbox...Op donderdag 27 september 2001 18:14 schreef KIMBLE het volgende:
post ff screenies en als je hem nergens op kan zette stuur hem maar naar mij toe dan , email staat in profiel
waar heb je dat vliegtuig gedownt?Op donderdag 27 september 2001 16:48 schreef KIMBLE het volgende:
Yes ik heb mn nieuwe schiphol scenery binnen![]()
hier een paar pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Ja, dat wil ik ook wel weten, kheb 1 site, maar die is behoorlijk langzaam...
Anyone??
Anyone??