To Warez or not to Warez...

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008

• Fatamorgana
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-07 01:24

Fatamorgana

Fietsen is gezond.

Topicstarter
Ik las net deze post: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/235069

Dit wordt meteen afgedaan als een warez request. Maar is dat wel zo? Zoals ik het lees kan het zijn dat ie vraagt wie het spul OFFICIEEL heeft en dat ie het wil overkopen ofzo.

Zijn de regels nu zo super streng of is dit gewoon overkill?

Persoonlijk kan ik uit het bovengenoemde voorbeeld geen warez request opmaken. D'r wordt niet gevraagd waar iets is te downloaden en ook niet om een kopie. De vraag is of iemand iets heeft en als dat al illegaal is??? |:(

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Idd, maar moet erbij zeggen dat je eruit kan afleiden dat t om een downloadlinkje gaat...

Al wordt dat niet vermeld, zou idd dus ook een off.versie kunnen zijn die ie zoekt. Alleen dat kan dan beter in V&A

• Narf109
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-11 13:20
Moet dit niet in SU :?

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Dit moet in LA volgens mij :)

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:26
een waarschuwing vind ik ook wel overdreven
mensen die naar de nieuwste games vragen komen er zonder w.s. vanaf, en Win3.11 en je hebt een waarschuwing.

• GeekK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:14

GeekK

Rag Mama Rag

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/235069

Nou, da's toch duidelijk wel een warez-request :?

Opera topic op GoT | Vivaldi topic op GoT | Vivaldi Tips

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verplaatst naar -> [forum=15] :).

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
nu je het zegt :?

• Fatamorgana
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-07 01:24

Fatamorgana

Fietsen is gezond.

Topicstarter
Op zondag 23 september 2001 00:00 schreef geek het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/235069

Nou, da's toch duidelijk wel een warez-request :?
Nee, dit is een software request. Er staat niet bij dat ie er op een illegale manier aan wil komen. (Al is dat natuurlijk niet ondenkbaar).

Verwijderd

Schijnheiligheid is ook een kunst natuurlijk. 99.9% zeker weten dat hij gewoon vraagt naar een kopietje ergens. Dat mag dus niet.

Als deze user nou echt meent dat dit oneerlijk is dan zal hij wel een mailtje oid sturen of zelf hier een topic openen. Aangezien het een van z'n 1e posts is, is de kans wel heel erg groot dat hij de FAQ niet heeft gelezen en dacht dat hij hier doodleuk naar software kon vragen die nog altijd niet gratis is.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:09

Arno

PF5A

En al zou je een Windows 3.x willenoverkopen, ook dat is niet toegestaan want in de EULA staat dat het productrecht alleen voor diegene is die het product koopt in de winkel

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Op zondag 23 september 2001 00:02 schreef Hielkej het volgende:
nu je het zegt :?
Je icoon werkt niet, staat lelijk.. :)

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:11
Op zondag 23 september 2001 00:33 schreef Traag het volgende:
En al zou je een Windows 3.x willen overkopen, ook dat is niet toegestaan want in de EULA staat dat het productrecht alleen voor diegene is die het product koopt in de winkel
Nee hoor, je mag goederen gewoon doorverkopen, ook al staat in de EULA dat het niet mag (uiteraard moet je het programma wel op je eigen computer verwijderen). Is vergelijkbaar met de situatie dat een winkel een bordje ophangt dat ie geen garantie verstrekt...
Maar ik ben het wel mee eens dat als de topicstarter werkelijk een legale versie wilt overkopen dat ie dat niet in een topic op GoT moet doen maar in vraag & aanbod.

Verwijderd

[topic=370858/1/100]

ik heb warez in mijn profiel :D haha :+

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 08:52

Dennahz

Life feels like hell should.

lol codec = legaal duz.. |:(

Twitter

Verwijderd

Op zaterdag 05 januari 2002 15:47 schreef Goten het volgende:
lol codec = legaal duz.. |:(
Dacht ik :)

• Engineer

Engineer

Software

Anders trap je een topic van 3 maanden oud omhoog..

DivX is btw legaal, wat mensen er meestal mee doen is illegaal..

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

w000t dit is een beetje oude he :{

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Op zaterdag 05 januari 2002 15:52 schreef hdd het volgende:
Anders trap je een topic van 3 maanden oud omhoog..

DivX is btw legaal, wat mensen er meestal mee doen is illegaal..
is het niet beter om 1tje te kicken dan er weer een nieuwe bij te openen (en zo nee) :D zo jah?... waarom komt dan niet de topic op de 1e plaats waar het laatst in gereageerd is zodat users die kunnen benutten ;)... ik moest zoeken B-)

• Engineer

Engineer

Software

Op zaterdag 05 januari 2002 15:56 schreef Xtentic het volgende:

[..]

is het niet beter om 1tje te kicken dan er weer een nieuwe bij te openen (en zo nee) :D zo jah?... waarom komt dan niet de topic op de 1e plaats waar het laatst in gereageerd is zodat users die kunnen benutten ;)... ik moest zoeken B-)
Als je precies hetzelfde prob met iets heb dat te maken heeft met tweaken/proggen/whatever, dan is het handig om een topic op te schoppen zodat je het verhaal in 1 topic af kunt maken.

LA draadjes moet je gewoon zelf openen.. Als een chirurg bezig is met een hersen operatie, dan zeg je toch ook niet "Behandel mij ook maar even" :? :P

Verwijderd

Op zaterdag 05 januari 2002 15:48 schreef Xtentic het volgende:

[..]

Dacht ik :)
Codecs legaal? Ik dacht het niet. De DivX codec is een rip van een Micro$oft Codec en is nooit officieel gereleased...

Dus...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

over die codecs ga ik niet moeilijk zitten doen, kan je zelfs op download.com downloaden ofzo. of www.divx.com :Z.

Deze is oud.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.