Ik heb altijd alleen via mijn werkgevers pensioen opgebouwd en me hier verder nooit in verdiept. Niet zo slim misschien, maar is niet anders. Ondertussen halverwege op de weg naar mijn pensioenleeftijd, dus gelukkig ook nog voldoende tijd om wat te veranderen. We hebben een ruime financiele buffer qua spaargeld, in verhouding nauwelijks beleggingen (alleen een klein bedrag in een aantal northern trust fondsen) en dus pensioenopbouw via werkgever.
Ik wil hier graag wat in veranderen, maar ben niet bepaald een financieel expert. Ik wil dus een aanbieder die ontzorgt. Zelf ben ik uitgekomen bij Brand New Day of Peaks als interessante oplossingen. Ze bieden lifecycle beleggen en de kosten zijn relatief laag. BND is voldoende over te vinden, ook op tweakers, maar Peaks ken ik niet. Is een app-only aanbieder, dus geen website. Meesman zie ik ook veel voorbijkomen, maar omdat die geen lifecycle oplossing hebben, heb ik die terzijde geschoven als optie.
Kent iemand Peaks? Is dat wat of toch beter voor BND kiezen?
Ik wil hier graag wat in veranderen, maar ben niet bepaald een financieel expert. Ik wil dus een aanbieder die ontzorgt. Zelf ben ik uitgekomen bij Brand New Day of Peaks als interessante oplossingen. Ze bieden lifecycle beleggen en de kosten zijn relatief laag. BND is voldoende over te vinden, ook op tweakers, maar Peaks ken ik niet. Is een app-only aanbieder, dus geen website. Meesman zie ik ook veel voorbijkomen, maar omdat die geen lifecycle oplossing hebben, heb ik die terzijde geschoven als optie.
Kent iemand Peaks? Is dat wat of toch beter voor BND kiezen?
O'Toole's Commentary on Murphy's Law: Murphy was an optimist.
:strip_exif()/f/image/eOGEyNkqdFcDTNe86WB4ButB.png?f=user_large)