Met de stijgende prijzen en beperkte aanbod zie ik meer en meer advertenties van producten (geheugen intern, videokaarten) in vraag en aanbod staan met nét wat lagere prijzen dan normaal van mede-Tweakers die 1 dag bestaan en 1 advertentie hebben als activiteit op Tweakers.net. Dit kan uiteraard een bias zijn omdat ik opzoek ben naar DDR5 geheugen:X , indien zo sluit vooral dit topic
Nu wil ik een nieuwe particuliere Tweaker zeker niet de kans ontzeggen om advertenties te plaatsen (zeker niet voor DDR5 geheugen
), maar mensen met minder goede bedoelingen (de topics Let op: oplichters actief in Vraag&Aanbod , How to - Help! Ik ben opgelicht!! en Over: (Veilig) tweedehands handelen zijn 3 van de 5 pinned topics in Vraag & Aanbod feedback) maken het voor alle particuliere Tweakers minder fijn om betrouwbaar en met iets minder achterdocht dan op andere platformen te kunnen handelen).
Zijn er wellicht al andere ideeen of topics die ik over het hoofd heb gezien waar in al voorstellen staan om dit te verbeteren?
Mogelijke suggesties zouden kunnen zijn:
Benieuwd naar de meningen!
Nu wil ik een nieuwe particuliere Tweaker zeker niet de kans ontzeggen om advertenties te plaatsen (zeker niet voor DDR5 geheugen
Zijn er wellicht al andere ideeen of topics die ik over het hoofd heb gezien waar in al voorstellen staan om dit te verbeteren?
Mogelijke suggesties zouden kunnen zijn:
- rechten automatisch toegewezen wordt na X posts/reacties/karma in Y maanden.
- verificatie bank en/of telefoon, etc
Benieuwd naar de meningen!