Ik rapporteer me rot maar er gebeurd niets?

Pagina: 1
Acties:
  • 691 views

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:15
Ik heb al een aantal topic reports gemaakt in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa

Gaat al dagen over stickers en vignetten maar het handje blijft rood en wordt dus (blijkbaar?) niet opgepakt?

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:36

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ik zal er nu naar kijken :) Er staan inderdaad een hoop topicwarnings open: wellicht speelt het mooie weer hier een beetje in mee qua doorlooptijd ;)

Tip voor volgende keer: Mobiliteit feedback Hier kijkt alle locale crew mee. Lieve Adjes is meer voor GoT brede discussies met de crew :)

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
jongetje schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 11:16:
Ik heb al een aantal topic reports gemaakt in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa

Gaat al dagen over stickers en vignetten maar het handje blijft rood en wordt dus (blijkbaar?) niet opgepakt?
Het valt me op dat veel EV topics (bijvoorbeeld het Tesla topic, hangt vaak een giftig sfeertje) regelmatig ontsporen.. gewoon blijven rapporteren :)

[ Voor 3% gewijzigd door stin00 op 10-07-2026 15:47 ]

🪦🪦RIP Pricewatch design 19-01-2026 🪦🪦

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:15
Komt ook een beetje omdat er continue mensen kennismaken met elektrisch rijden en worden vaak gek gemaakt, door mensen die niet elektrisch rijden en "nieuws"sites die mensen lokken met negatieve berichten over elektrisch rijden.

Is een beetje net als toen mobiele telefonie net kwam dat iedereen er tegen was.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:36

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Modbreak staat en zal komende tijd TRs voor dit topic extra in de gaten houden :)

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:38

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Hiermee is het topic afgerond en ga ik het sluiten.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.