Poeh, ik zat naar aanleiding van de vorige post (het is trouwens 180 euro, staat gewoon op hun site. Betreft niet alleen mail adres maar ook o.a. garantie overdracht. Wat ergens prima is, want ik weet dat gewone winkels met garantie nog wel eens moeilijk doen als je niet de oorspronkelijke eigenaar op het oorspronkelijke adres bent)
Enfin, ik zat weer eens even op mijn Enlighten te kijken (15 panelen met iq7+, 3 fase aangesloten, metered S) en even bij de AI die aangaf dat ik een groot probleem heb.
Nouja, ik moet maar zo denken: los van de app leveren mijn panelen wel gewoon stroom op :-). Zie ook gewoon alle panelen elke dag stroom opleveren
Was volgens de AI op die dag 75,8% van de verwachting, wat prima kan want ik weet dat mijn panelen niet het meest gunstig liggen (en dat ligt gewoon aan mijn dak/huis).
Ik kan toch gewoon simpel concluderen dat de CT ringen verkeerd zijn aangesloten? De installateur had er volgens mij ook niet echt ervaring mee, dus die hoef ik ook niet te gaan bellen om het op te komen lossen. Zal eens op zoek moeten gaan naar een ander bedrijf in omgeving Leiden. Maar goed, technisch lijken de panelen het gewoon te doen.
Opgewekte stroom klopt wel neem ik aan, daarvoor telt die de panelen met iq7+ op?