Vandaag even langs gegaan bij de Cupra dealer in Veldhoven. Even in de Raval gezeten, goede eerste indruk. Proefrit gepland voor begin volgende week. Toen ik vroeg of dit jaar leveren een probleem zou worden zei hij meteen “nee hoor gaat zeker lukken” . Wat mij verbaast als ik dit topic doorlees, tevens vond ik het ook vreemd dat hij niet vroeg welke batterij of versie. Dus ik heb het idee dat dit het standaard autoverkoper antwoord is, als je evt hebt getekend wordt de datum langzaam naar achteren geschoven totdat het 2027 wordt vermoed ik. Nu vraag ik me wel af of je dan hierover een afspraak kunt maken? Ik wil mijn huidige priveauto gewoon door de dealer laten inkopen, heb geen zin in particuliere verkoop. (Zou een leaseauto worden via mijn werkgever). Zou je dan kunnen afspreken dat je bedrag x voor je auto krijgt als de nieuwe auto daadwerkelijk in 2026 geleverd wordt, en bv x+1000 als het toch 2027 wordt? Iemand ervaring met zo’n constructie, of een mening hierover? Ben wel benieuwd eigenlijk
En een 2e vraag: zit zelf te denken aan een Performance versie, grote batterij, met evt een panorama dak en die navigatie. Over dat laatste gaat mijn vraag: mis je functionaliteit als je deze optie niet neemt, of kun je met je gekoppelde Iphone via Carplay precies hetzelfde bereiken? Het gaat mij vooral op langere ritten advies krijgen over ladestops en vrije plekken ed, dus hopelijk is dat ook zonder die additionele aanschaf van de navigatie goed te doen. Iemand met hetzelfde dilemma geworsteld?
En een 2e vraag: zit zelf te denken aan een Performance versie, grote batterij, met evt een panorama dak en die navigatie. Over dat laatste gaat mijn vraag: mis je functionaliteit als je deze optie niet neemt, of kun je met je gekoppelde Iphone via Carplay precies hetzelfde bereiken? Het gaat mij vooral op langere ritten advies krijgen over ladestops en vrije plekken ed, dus hopelijk is dat ook zonder die additionele aanschaf van de navigatie goed te doen. Iemand met hetzelfde dilemma geworsteld?
:strip_exif()/f/image/nP7l7J71RwZW8zX5WGR3AK1a.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/HqJXsKIfD2oQcD9EchRFdbqx.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/S2sau2OPkbZGg9EZZEbmvHQj.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/355W0pT9cYvvps8BWKeJ89CD.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/wLWI4JebJzN7bDjgNLy0mPye.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gfBYYr7IwUeb1Swa1iET2lzH.jpg?f=fotoalbum_large)