Goede morgen,
20 juli mijn Raval Performance FE opgehaald ter vervanging van mijn e208 GT uit 2020.
Wat een verschil, nu eindelijk een auto die op de snelweg wel bereik heeft. De e208 was echt dramatisch, boven de 100 km/u was het verbruik boven de 22 kWh/100 km waar door het bereik zeer snel terug liep.
Nu ongeveer 4000 km probleemloos gereden en op vakantie naar Engeland mee geweest.
Het enige dingetje wat ik mee gemaakt hebt dat de auto ineens op de ring van London de Emergency Assist actief werd omdat hij dacht dat ik niet meer reageerde. Ik reed op cruise control en had het stuur gewoon vast. Misschien kwam het door mijn zonnebril.
Alle alarmen gingen af, alarm lichten gingen aan. auto begon te remmen.
Pas nadat ik zelf wat bij remde en wat aan het stuur trok ging het weer uit.
Meer mensen dit al mee gemaakt?
Het enige wat ik mis is een handig opberg vakje voor mijn zonnebril maar verder zeeeer tevreden met mijn Raval.
Gemiddeld verbruik van 14,3 kWh/100 km tot nu toe. Als ik een beetje rustig rijd haal ik 12,8 kWh/100 km op een ritje.
Wat me nog meer opviel dat zodra ik de navigatie in stel dat als ik de grens overga naar bv Belgie het bereik op scherm ineens een stuk lager is dan dat ik een bestemming met de zelfde afstand binnen Nederland instel.
Maar erg tevreden en erg blij mee.
ps. ik kreeg een berichtje dat mijn 5000 km laaddruppel alweer is uitgestel naar eind september ipv begin september.