• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:57

TiMMieJ

PSN: Orixez

https://www.cupra.com/en/owners/ota-updates/updates-electric-vehicles

Zo te zien is cupra gestart met de nieuwe AAos update. Ik ben benieuwd wat er allemaal is opgelost.

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:32
De Raval staat op onze lijst om volgend jaar de e-208 te vervangen als de Private lease daarvan afloopt.. Mooie combinatie naast mijn Cupra Tavascan :)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• DeLongie
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 12:00
TiMMieJ schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 10:56:
https://www.cupra.com/en/owners/ota-updates/updates-electric-vehicles

Zo te zien is cupra gestart met de nieuwe AAos update. Ik ben benieuwd wat er allemaal is opgelost.
Zoals ik het lees komt de Digital Key nu ook beschikbaar voor Apple gebruikers, beter!

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:45
DeLongie schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 13:09:
[...]

Zoals ik het lees komt de Digital Key nu ook beschikbaar voor Apple gebruikers, beter!
Bij mij werkt dit al? Ik heb de sleutel in mijn apple wallet zitten in ieder geval, kessy werkt daar ook op.

• DeLongie
Romius schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 14:10:
[...]

Bij mij werkt dit al? Ik heb de sleutel in mijn apple wallet zitten in ieder geval, kessy werkt daar ook op.
Dat meen je! Dan ga ik dat straks ook even checken

• tkapoen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-09 22:52
Romius schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 14:10:
[...]

Ik ben jaloers! Ik kon hem twee weken geleden ineens activeren, maar dat gaf ergens tijdens het linken een error en sindsdien heb ik niet meer de kans gehad om het opnieuw te proberen.

AAOS 7 update kan ik nu in ieder geval nog niet installeren.

• TiMMieJ

TiMMieJ

TiMMieJ schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 10:25:
Wij hebben vorige week vrijdag onze Performance First Edition op kunnen halen. Tot nu toe een hele fijne auto! Rijd echt heerlijk en vlot. Wel een paar kleine dingetjes waar ik nog even naar moet kijken maar:
  • Krijg elke keer de melding dat er mogelijk nieuwe instellingen vanuit de app zijn die je moet accepteren;
  • De carplay van mijn vrouw verbind heel slecht en mijn android auto heel goed;
  • Krijg waze e.d. nog niet op de cockpit enkel de auto navigatie zelf. Hij geeft wel de aanwijzingen aan maar niet waze zelf als kaart.
Inmiddels staat waze wel netjes op de cockpit met android auto. Wel nog versie 6.0 van de software maar iig top dat dit nu werkt.

• DeLongie
Inmiddels wordt software update 6.1 uitgerold, ik ben benieuwd of dat deze zorgt voor een stabielere iPhone koppeling.

Morgenmiddag moet ik toch langs de dealer om hem uit te laten lezen mbt de storingen die ik eerder aangaf, ik hoop dat ze dan meteen de update kunnen draaien. Ik zit nu nog op 6.0, net als iedereen denk ik?

• TimG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09 21:12
Goede morgen,

20 juli mijn Raval Performance FE opgehaald ter vervanging van mijn e208 GT uit 2020.

Wat een verschil, nu eindelijk een auto die op de snelweg wel bereik heeft. De e208 was echt dramatisch, boven de 100 km/u was het verbruik boven de 22 kWh/100 km waar door het bereik zeer snel terug liep.

Nu ongeveer 4000 km probleemloos gereden en op vakantie naar Engeland mee geweest.

Het enige dingetje wat ik mee gemaakt hebt dat de auto ineens op de ring van London de Emergency Assist actief werd omdat hij dacht dat ik niet meer reageerde. Ik reed op cruise control en had het stuur gewoon vast. Misschien kwam het door mijn zonnebril.

Alle alarmen gingen af, alarm lichten gingen aan. auto begon te remmen.

Pas nadat ik zelf wat bij remde en wat aan het stuur trok ging het weer uit.

Meer mensen dit al mee gemaakt?

Het enige wat ik mis is een handig opberg vakje voor mijn zonnebril maar verder zeeeer tevreden met mijn Raval.

Gemiddeld verbruik van 14,3 kWh/100 km tot nu toe. Als ik een beetje rustig rijd haal ik 12,8 kWh/100 km op een ritje.

Wat me nog meer opviel dat zodra ik de navigatie in stel dat als ik de grens overga naar bv Belgie het bereik op scherm ineens een stuk lager is dan dat ik een bestemming met de zelfde afstand binnen Nederland instel.

Maar erg tevreden en erg blij mee. :)

ps. ik kreeg een berichtje dat mijn 5000 km laaddruppel alweer is uitgestel naar eind september ipv begin september.

• Romius
DeLongie schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 17:08:
Inmiddels wordt software update 6.1 uitgerold, ik ben benieuwd of dat deze zorgt voor een stabielere iPhone koppeling.

Morgenmiddag moet ik toch langs de dealer om hem uit te laten lezen mbt de storingen die ik eerder aangaf, ik hoop dat ze dan meteen de update kunnen draaien. Ik zit nu nog op 6.0, net als iedereen denk ik?
Ik zal eens kijken welke ik draai, ik had vandaag deze rits met storingen ook weer. Ook gisteren ging het alarm af, de kofferbak sensor was de boosdoener. Hopelijk was dat eenmalig, want als ik ergens een hekel aan heb, is dat alarmen spontaan afgaan.

Ben benieuwd wat de dealer gaat vinden.
edit:
ook 6.0 idd
TimG schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 10:03:
Goede morgen,

Het enige dingetje wat ik mee gemaakt hebt dat de auto ineens op de ring van London de Emergency Assist actief werd omdat hij dacht dat ik niet meer reageerde. Ik reed op cruise control en had het stuur gewoon vast. Misschien kwam het door mijn zonnebril.

Alle alarmen gingen af, alarm lichten gingen aan. auto begon te remmen.

Pas nadat ik zelf wat bij remde en wat aan het stuur trok ging het weer uit.

Meer mensen dit al mee gemaakt?

Wat me nog meer opviel dat zodra ik de navigatie in stel dat als ik de grens overga naar bv Belgie het bereik op scherm ineens een stuk lager is dan dat ik een bestemming met de zelfde afstand binnen Nederland instel.
Zelf nog niet meegemaakt, maar nog niet echt met zonnebril gereden eigenlijk.

Qua range in Belgie, kan ik mij voorstellen dat de auto rekening gaat houden met de maximum snelheid, tov Nederland.

[ Voor 40% gewijzigd door Romius op 26-08-2026 16:50 ]

• DeLongie
Romius schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 14:25:
[...]

Ik zal eens kijken welke ik draai, ik had vandaag deze rits met storingen ook weer. Ook gisteren ging het alarm af, de kofferbak sensor was de boosdoener. Hopelijk was dat eenmalig, want als ik ergens een hekel aan heb, is dat alarmen spontaan afgaan.

Ben benieuwd wat de dealer gaat vinden.
edit:
ook 6.0 idd
Ik moet mezelf herstellen, ik heb ook op dit moment 6.0 maar de update betreft 6.0.1 volgens de dealer. Hij heeft een hele rits storingen uitgelezen (ongeveer 40) en alles gewist, even aankijken. Ik kan altijd een afspraak maken om de 6.0.1 te laten installeren. Wat opviel was dat ‘ie nu wel meteen de koppeling maakte met Apple CarPlay.

• Vissa66
  • Laatst online: 14:45
Net bericht gekregen dat de productie is gestart. :)

• DeLongie
Ik kom er na 5 weken rijden achter dat de zithouding voor mij als heel lang persoon niet ideaal is.. Als iemand nog een Performance zoekt met nog geen 2000 km dan mag je een pb’tje sturen.

• Stefman
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:42
Ik heb sinds 5 augustus de Cupra Raval Performance First Edition. Ik ben toen ik thuis kwam gelijk alles gaan instellen en uitvogelen. Tot mijn verbazing kon ik de digitale sleutel installeren terwijl de dealer had gezegd dat die nog niet beschikbaar was. Vervolgens had ik wat vreemde dingen in de app, hij gaf steeds aan dat hij niet op slot stond en de motor aan terwijl dit niet zo was. Ik heb toen de dealer gebeld en die adviseerde me om de auto even uit de app te verwijderen en opnieuw toe te voegen. Toen begon alle ellende, ik kreeg de auto nooit meer toegevoegd in de app. Dit heeft dagen geduurd, zelfs langs geweest bij de dealer maar die wisten het ook niet. Na een aantal dagen probeerde ik het maar weer eens en toen werkt het ineens weer. Alleen de digitale sleutels werkten niet meer.

Nu heb ik begrepen dat de de digitale sleutels nu allen nog op Android werken en dat die na de 6.1 software update van het infotainment systeem pas gaan werken op iOS. Op de site staat dit ook, alleen zou dat vanaf week 35 uitgerold moeten worden. We zitten inmiddels in week 36 en ik heb nog geen update gezien. Hopelijk gaat dit snel komen want ik vind het behoorlijk onhandig, met name omdat je maar 1 fysieke sleutel bij de auto krijgt. Een extra sleutel kost €330 dus die sla ik even over :?

Sowieso ben ik niet erg te spreken over de software in de auto, CarPlay werkt regelmatig niet en is dan ook met geen mogelijkheid werkend te krijgen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wmUDrKQbu6mSvF_9YEYGe73BIZs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/S2sau2OPkbZGg9EZZEbmvHQj.png?f=fotoalbum_large

• Romius
DeLongie schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 08:59:
Ik kom er na 5 weken rijden achter dat de zithouding voor mij als heel lang persoon niet ideaal is.. Als iemand nog een Performance zoekt met nog geen 2000 km dan mag je een pb’tje sturen.
Pfoe, dat is wel een minder leuke conclusie, hoe lang ben je? Ik ben zelf 1.88, ik heb de afgelopen weken ook nog wel aan de stoel eea lopen tweaken, maar ik ben op dat vlak redelijk tevreden. Nou rijd ik momenteel alleen naar m'n werk, dat is meestal niet meer dan een half uur moet ik zeggen.
Stefman schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 14:12:

Sowieso ben ik niet erg te spreken over de software in de auto, CarPlay werkt regelmatig niet en is dan ook met geen mogelijkheid werkend te krijgen.
Ik kon zelf ook de iphone gewoon koppelen zonder problemen, ondanks dat de dealer dat ook tegen vertelde, dat het niet zou werken. Ik heb echter geen rare meldingen gehad ed tot nu toe. Maar carplay is inderdaad onstabiel, ik moet dan vaak weer de voertuighotspot starten, voordat dit weer werkt. Dit zou wel met een update beter worden, die eraan komt.

• DeLongie
Romius schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 15:28:
[...]

Pfoe, dat is wel een minder leuke conclusie, hoe lang ben je? Ik ben zelf 1.88, ik heb de afgelopen weken ook nog wel aan de stoel eea lopen tweaken, maar ik ben op dat vlak redelijk tevreden. Nou rijd ik momenteel alleen naar m'n werk, dat is meestal niet meer dan een half uur moet ik zeggen.

[...]

Ik kon zelf ook de iphone gewoon koppelen zonder problemen, ondanks dat de dealer dat ook tegen vertelde, dat het niet zou werken. Ik heb echter geen rare meldingen gehad ed tot nu toe. Maar carplay is inderdaad onstabiel, ik moet dan vaak weer de voertuighotspot starten, voordat dit weer werkt. Dit zou wel met een update beter worden, die eraan komt.
Ik ben 2.00m en niet heel fors gebouwd. Helaas kom je daar dan achter na enkele lange ritten.

Bij mij werkt Apple CarPlay ook vaker niet dan wel, ik heb de moeite opgegeven elke keer de hotspot opnieuw tot stand te brengen.

Verder is het wel echt een goeie auto hoor, absoluut. Lekker zuinig ook, woonwerk met vrijwel alleen snelweg over 25 km doet ‘ie 14 kWh op 100 km.

• DeLongie
Nou alsof ie het aanvoelde! Ik stapte in vanmorgen en plots starte Apple CarPlay uit zichzelf op, geen storingen en nog nooit zo efficiënt naar het werk gereden (11.6) 😂

• tkapoen
DeLongie schreef op woensdag 2 september 2026 @ 08:14:
Nou alsof ie het aanvoelde! Ik stapte in vanmorgen en plots starte Apple CarPlay uit zichzelf op, geen storingen en nog nooit zo efficiënt naar het werk gereden (11.6) 😂
De eerste drie weken was carplay echt complete drama. Maar zonder update begon het ineens normaal te werken en nu alleen af en toe dat ik de hotspot functie aan moet zetten voordat die verbindt, maar daarna verbindt die ook direct.

Ik heb nu wel een ander zeer irritant probleem en ik hoop dat iemand met een iPhone kan kijken of die dat ook heeft. Ik moet mijn data bundel opnieuw activeren (had mijn auto verwijderd in de hoop daarna de iPhone digital key link te krijgen, niet het geval), maar als ik via de app naar Cubic ga krijg ik een unkown error na inloggen, als ik een support request probeer in te vullen krijg ik dezelfde error.

Kunnen andere wel naar Cubic telecom via de cupra app?

• Stefman
tkapoen schreef op woensdag 2 september 2026 @ 19:49:
[...]

De eerste drie weken was carplay echt complete drama. Maar zonder update begon het ineens normaal te werken en nu alleen af en toe dat ik de hotspot functie aan moet zetten voordat die verbindt, maar daarna verbindt die ook direct.

Ik heb nu wel een ander zeer irritant probleem en ik hoop dat iemand met een iPhone kan kijken of die dat ook heeft. Ik moet mijn data bundel opnieuw activeren (had mijn auto verwijderd in de hoop daarna de iPhone digital key link te krijgen, niet het geval), maar als ik via de app naar Cubic ga krijg ik een unkown error na inloggen, als ik een support request probeer in te vullen krijg ik dezelfde error.

Kunnen andere wel naar Cubic telecom via de cupra app?
Wat is de hotspot functie? Waar vind ik dat?

• tkapoen
Stefman schreef op woensdag 2 september 2026 @ 20:09:
[...]

Wat is de hotspot functie? Waar vind ik dat?
Uit mijn hoofd onder instellingen en dan verbindingen. Je kan het gebruiken als hotspot om data van je auto te gebruiken, maar het is ook nodig voor carplay.

Ik loop er tegen aan in de volgende situatie: Als carplay na instappen niet direct verbindt klik ik in het menu op carplay, dit verwijst mij dan door naar het verbonden apparaten scherm. Hier klik ik dan op het carplay logo (één na rechtse icoontje) en dan komt er een popup in beeld met iets in de richting van: "voor carplay is de hotspot functionaliteit nodig, wilt u deze activeren?". Nadat ik hierbij op oké klik verbindt carplay direct.

eerste 3 weken was dat niet het geval. Dan kwam er continue een foutmelding bij klikken op carplay en werkte het af en toe om carplay op mijn iPhone uit en aan te zetten. Maar meestal werd het een ritje zonder carplay of pakte die hem ineens 5 minuten later wel.

Laatste maand verbindt die gelukkig direct of moet ik dat hotspot activeren doen. Gevoelsmatig komt dat hotspot activeren het vaakst voor bij korte stopmomenten (supermarkt bezoek bijvoorbeeld).

• Stefman
tkapoen schreef op woensdag 2 september 2026 @ 20:37:
[...]

Uit mijn hoofd onder instellingen en dan verbindingen. Je kan het gebruiken als hotspot om data van je auto te gebruiken, maar het is ook nodig voor carplay.

Ik loop er tegen aan in de volgende situatie: Als carplay na instappen niet direct verbindt klik ik in het menu op carplay, dit verwijst mij dan door naar het verbonden apparaten scherm. Hier klik ik dan op het carplay logo (één na rechtse icoontje) en dan komt er een popup in beeld met iets in de richting van: "voor carplay is de hotspot functionaliteit nodig, wilt u deze activeren?". Nadat ik hierbij op oké klik verbindt carplay direct.

eerste 3 weken was dat niet het geval. Dan kwam er continue een foutmelding bij klikken op carplay en werkte het af en toe om carplay op mijn iPhone uit en aan te zetten. Maar meestal werd het een ritje zonder carplay of pakte die hem ineens 5 minuten later wel.

Laatste maand verbindt die gelukkig direct of moet ik dat hotspot activeren doen. Gevoelsmatig komt dat hotspot activeren het vaakst voor bij korte stopmomenten (supermarkt bezoek bijvoorbeeld).
Als ik op het CarPlay logo klik vanuit het verbonden apparaten scherm dan krijg ik direct "Verbindingsfout met iPhone" en dit is niet alleen met mijn iPhone maar ook van mijn vrouw en kinderen.

• TiMMieJ

TiMMieJ

Is er al iemand die zijn Raval werkend heeft gekregen in Home Assistant? Ik wil deze daar eigenlijk ook graag toevoegen namelijk :). Zal hier van de week eens mij spelen aangezien ze natuurlijk ook de API's dicht hebben gezet (te zien in het born topic).

• g-j-t
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08:41
TiMMieJ schreef op donderdag 3 september 2026 @ 14:47:
Is er al iemand die zijn Raval werkend heeft gekregen in Home Assistant? Ik wil deze daar eigenlijk ook graag toevoegen namelijk :). Zal hier van de week eens mij spelen aangezien ze natuurlijk ook de API's dicht hebben gezet (te zien in het born topic).
https://eu-data-act.drivesomethinggreater.com/de/en
Kan alleen nog via deze route sinds de VW groep de API heeft dichtgegooid. Dit gebruik ik nu ook voor mijn VW. Helaas is de data te traag (15 min) om bijvoorbeeld continu de SOC uit te lezen bij het laden. Je kan hem wel gebruiken om je SOC aan het begin van de laadsessie in te lezen en vervolgens kun je HA of Homey laten berekenen hoeveel stroom er ongeveer in moet.

Skoda heeft inmiddels weer een nieuwe mogelijkheid gepresenteerd voor een API dus hopen dat Cupra (en VW) zullen volgen.

• Dissi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:14
Welke kleur heb je? Ik hoop de plasma :P

Afgelopen woensdag heb ik een proefrit gedaan en dat beviel ons echt zeer goed. Wij zijn daardoor ook aan het kijken om een performance editie met groter accupakket aan te schaffen.

Ik vroeg mij af of iemand hier ervaring heeft met de VZ vs de Performance. Heeft iemand hier toevallig met beide gereden?

[ Voor 36% gewijzigd door Dissi op 04-09-2026 09:48 ]

WP WH-MDC07J3E5 7kW | PV 12.9 kWp | Batterij 3x Enphase 5P 5kWh - Total 15kWh

• DeLongie
Dissi schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 09:39:
[...]

Welke kleur heb je? Ik hoop de plasma :P

Afgelopen woensdag heb ik een proefrit gedaan en dat beviel ons echt zeer goed. Wij zijn daardoor ook aan het kijken om een performance editie met groter accupakket aan te schaffen.

Ik vroeg mij af of iemand hier ervaring heeft met de VZ vs de Performance. Heeft iemand hier toevallig met beide gereden?
Het veel mooiere Fiord Blue 😇

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/13VO_J86qDIOAEPmhc3fAN8mmQ4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/355W0pT9cYvvps8BWKeJ89CD.jpg?f=fotoalbum_large

Wat ik begrijp uit de reviews is dat je de VZ vooral moet nemen vanwege het het adaptieve onderstel en de sper. Je kunt jezelf afvragen hoe vaak je dat nodig hebt op een woon-werk ritje. Ik vind de Performance lekker stug maar niet oncomfortabel.

• Stefman
Ik ben zojuist langsgereden bij Cupra want ik werd er gek van dat CarPlay steeds niet werkte. Ze hebben alle regelsystemen gereset en dat heeft wel geholpen. Ze gaven al aan dat dit misschien maar tijdelijk is. De 6.0.1 over the air update moet het gaan verhelpen. Deze update wordt in batches gedaan dus je weet niet wanneer je aan de beurt bent.

• DeLongie
Stefman schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 15:27:
Ik ben zojuist langsgereden bij Cupra want ik werd er gek van dat CarPlay steeds niet werkte. Ze hebben alle regelsystemen gereset en dat heeft wel geholpen. Ze gaven al aan dat dit misschien maar tijdelijk is. De 6.0.1 over the air update moet het gaan verhelpen. Deze update wordt in batches gedaan dus je weet niet wanneer je aan de beurt bent.
Ik heb na mijn bezoek aan de garage de afgelopen dagen een heel stabiele CarPlay verbinding. Ook geen storingen meer gehad. Hij rijd echt zalig, ware het dus niet dat ‘ie eigenlijk wat te krap is voor mij..

• DJ-Inventor
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 08-09 18:44
Kun je vertellen wat er niet goed is aan de zitpositie? De stoelen in de Performance uitvoering zijn toch goed verstelbaar?

Ik ben zelf 1,96m en heb gisteren een proefrit gemaakt in de ID.Polo Style, eerder al (juni) in de Raval Performance. Dacht ook dat bij de Raval de binnenspiegel minder in het blikveld zat dan bij de Polo, maar ik heb het niet kunnen dubbelchecken.

In mijn gedachte was de Raval toch wat stugger geveerd, en helde minder over in de bochten.

[ Voor 9% gewijzigd door DJ-Inventor op 06-09-2026 08:24 ]

• DeLongie
DJ-Inventor schreef op zondag 6 september 2026 @ 08:23:
[...]

Kun je vertellen wat er niet goed is aan de zitpositie? De stoelen in de Performance uitvoering zijn toch goed verstelbaar?

Ik ben zelf 1,96m en heb gisteren een proefrit gemaakt in de ID.Polo Style, eerder al (juni) in de Raval Performance. Dacht ook dat bij de Raval de binnenspiegel minder in het blikveld zat dan bij de Polo, maar ik heb het niet kunnen dubbelchecken.

In mijn gedachte was de Raval toch wat stugger geveerd, en helde minder over in de bochten.
Bij mij zit inderdaad de binnenspiegel teveel in het blikveld, zo ernstig dat complete auto’s erin verdwijnen en nog niet te spreken over fietsers of voetgangers. Verder omdat de stoel in de achterste stand staat valt mijn linkerarm niet zo best in/op het deurpaneel. En als klap op de vuurpijl loopt ik met uitstappen klem met mijn rechterbeen onder het stuur. Klinkt heel suf, dat is het ook, maar het is wel zo 😅 Dat zijn ergonomisch de grootste klachten, been- en hoofdruimte heb ik genoeg.

De Raval ís ook stugger geveerd, komt in alle reviews ook naar voren, ik vind het wel een prettige Cupra eigenschap :)

• DJ-Inventor
DeLongie schreef op zondag 6 september 2026 @ 11:07:
[...]

Bij mij zit inderdaad de binnenspiegel teveel in het blikveld, zo ernstig dat complete auto’s erin verdwijnen en nog niet te spreken over fietsers of voetgangers. Verder omdat de stoel in de achterste stand staat valt mijn linkerarm niet zo best in/op het deurpaneel. En als klap op de vuurpijl loopt ik met uitstappen klem met mijn rechterbeen onder het stuur. Klinkt heel suf, dat is het ook, maar het is wel zo 😅 Dat zijn ergonomisch de grootste klachten, been- en hoofdruimte heb ik genoeg.

De Raval ís ook stugger geveerd, komt in alle reviews ook naar voren, ik vind het wel een prettige Cupra eigenschap :)
Hmm, ik vond het bij de Raval wel meevallen. Heel veel auto's hebben die eigenschap. Renault 5 is erger, Hyundai Inster (lelijk!) ook. Ik neem aan dat je de stoel volledig onderin hebt?

Ik heb de stoel nooit in de achterste stand (rij nu een Mii, die is voorin erg ruim), volgens mij bij de Polo en Raval ook niet.

• Vissa66
  • Laatst online: 14:45
DJ-Inventor schreef op zondag 6 september 2026 @ 17:36:
[...]

Hmm, ik vond het bij de Raval wel meevallen. Heel veel auto's hebben die eigenschap. Renault 5 is erger, Hyundai Inster (lelijk!) ook. Ik neem aan dat je de stoel volledig onderin hebt?

Ik heb de stoel nooit in de achterste stand (rij nu een Mii, die is voorin erg ruim), volgens mij bij de Polo en Raval ook niet.
Wij vonden de Raval ook comfortabel vergeleken met een Renault 5.... die is echt niet normaal hard.

• DJ-Inventor
Vissa66 schreef op zondag 6 september 2026 @ 18:34:
[...]

Wij vonden de Raval ook comfortabel vergeleken met een Renault 5.... die is echt niet normaal hard.
Ik heb niet in de R5 gereden tot nog toe...

• DeLongie
Vanmorgen een pop-up: update beschikbaar 6.0.1 🥳

Maar downloaden ho maar 😑

• Romius
DeLongie schreef op woensdag 9 september 2026 @ 07:32:
Vanmorgen een pop-up: update beschikbaar 6.0.1 🥳

Maar downloaden ho maar 😑
Moet je waarschijnlijk eerst datapakketten aanschaffen :+

• Stefman
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gieVX9H9y4e3M-lrzvhkThO5Dt4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wLWI4JebJzN7bDjgNLy0mPye.png?f=fotoalbum_large

Eindelijk, de digital key is beschikbaar. Gelijk in de auto gaan kijken of de 6.0.1 update beschikbaar was, en ja hoor. Ik kreeg alleen een fout bij installeren na het downloaden.

Heb het infotainment systeem gereset door de aan/uit knop ingedrukt te houden. Daarna kwam de pop-up voor installatie. Het installeren duurt 50 min. en je moet de auto verlaten. Je kunt in die periode dus ook niet rijden.

Nu afwachten, ben benieuwd of de AirPlay problemen nu ook verholpen zijn.
Pagina: 1 2 Laatste