• igmar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06 10:26

igmar

ISO20022

pea588 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 11:15:
Ik werk al lang bij de zelfde werkgever, de laatste 6 jaar remote. Dit gaat goed en mijn directe collega's zijn tevreden met de situatie. Mijn beoordelingen zijn altijd goed tot zeer goed geweest.
Hier is mogelijk sprake van een verworven recht. Er zijn een aantal dingen die mogelijk relevant zijn :

1) Is er ooit schriftelijk toestemming gegeven voor deze constructie ?
2) Geeft de WG aan waarom het nu opeens anders moet ?

Als die toestemming er is, dan kan een nieuwe manager de afspraken niet zomaar wijzigen. Als dat niet op papier staat wordt het lastiger, maar over het algemeen geld : De WG met aantonen dat er zwaarwegende argumenten zijn. Dat is in de praktijk niet zo heel erg makkelijk.

Ik zou het met je manager bespreken, en aangeven dat dit zo afgesproken is, en ook uitleggen waarom. Ook al win je dit voor de rechter, het gaat de relatie met je WG geen goed doen.

  • MPCoreDeveloper
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 25-06 16:20
Yucon schreef op zondag 21 juni 2026 @ 08:49:
[...]

Pas op, dit is absoluut niet het geval. Dit lukt totdat arbo arts zegt dat de problemen niet medisch van aard zijn. Wat ze natuurlijk ook niet zijn. Ze gaan je echt geen 2 jaar "ziek" thuis laten zitten voor iets dergelijks.

Waarbij ik niet zeg dat het geen rotte situatie is enzo. Maar ik zou mijn strategie niet op bovenstaand advies baseren want dan ga je van een koude kermis thuiskomen.
Ik denk dat u niet zo goed weet wat stress factoren met een mens doet , ik heb recent zelf het een en ander meegemaakt en kreeg door de stress een enorm hoge bloeddruk , dit werd veroorzaakt door prive omstandigheden en een werkgever die mij terwijl ik al aangaf niets meer erbij te kunnen hebben juist extra ging belasten .... het advies van mijn huisarts was om te ontlasten / ontspannen in een combinatie met medicijnen , ik heb op haar advies ook het preventie gesprek aangevraagd bij de bedrijfsarts ook zijn advies ontlasten en meer pauzes tijdens het werk inlassen .

Als ik had gewild had ik dus door beide artsen een tijdje thuis kunnen zitten , ik heb er zelf voor gekozen dit niet te doen (spijt van) , en nee fysieks was en is er niets met mij aan de hand , het was puur door druk van buitenaf ik lees hier een soortgelijke situatie , dus een normaal functionerend iemand die onder druk wordt gezet door een slechte manager , in combinatie met prive omstandigheden .

En ondanks alle 'persoonlijke' meningen hier heb ik ondertussen de conclusie getrokken dat je in zo`n situatie het beste gewoon voor jezelf kunt kiezen ,ondanks wat een ander daarvan mag vinden , en ja in 2 jaar ( dat is de max tijd die de wet je bied en nee die hoef je niet te gebruiken , maar het kan wel degelijk ) kunnen er een hoop zaken veranderen zakelijk maar ook prive ....

Ik heb door die situatie ook conclusies getrokken , o.a. dat je werkgever ook al werk je er XX jaar niet altijd het beste met jou voor heeft , dus die emotie moet je zien uit te schakelen en het puur zakelijk vanuit jouw kant bekijken dus documenteer ook echt alles vanuit jouw kant .

ik heb in de 36 jaar dat ik werkzaam ben net zo naïef gedacht als menig reactie in dit draadje , echter als het erop aankomt laten collega`s je toch echt zakken of geven je een extra duwtje en van je werkgever kun je alleen maar meer druk verwachten want plots ben je nu een risico .... Dus nogmaals volg procedures en als je er `s nachts wakker van gaat liggen of je steeds brak voelt ga naar de Huisarts als eerste en vraag dan een preventie gesprek aan bij de Arbo arts , volg hun adviezen ....

  • Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
MPCoreDeveloper schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 06:10:
[...]

Ik denk dat u niet zo goed weet wat stress factoren met een mens doet , ik heb recent zelf het een en ander meegemaakt en kreeg door de stress een enorm hoge bloeddruk , dit werd veroorzaakt door prive omstandigheden en een werkgever die mij terwijl ik al aangaf niets meer erbij te kunnen hebben juist extra ging belasten .... het advies van mijn huisarts was om te ontlasten / ontspannen in een combinatie met medicijnen , ik heb op haar advies ook het preventie gesprek aangevraagd bij de bedrijfsarts ook zijn advies ontlasten en meer pauzes tijdens het werk inlassen .

Als ik had gewild had ik dus door beide artsen een tijdje thuis kunnen zitten , ik heb er zelf voor gekozen dit niet te doen (spijt van) , en nee fysieks was en is er niets met mij aan de hand , het was puur door druk van buitenaf ik lees hier een soortgelijke situatie , dus een normaal functionerend iemand die onder druk wordt gezet door een slechte manager , in combinatie met prive omstandigheden .

En ondanks alle 'persoonlijke' meningen hier heb ik ondertussen de conclusie getrokken dat je in zo`n situatie het beste gewoon voor jezelf kunt kiezen ,ondanks wat een ander daarvan mag vinden , en ja in 2 jaar ( dat is de max tijd die de wet je bied en nee die hoef je niet te gebruiken , maar het kan wel degelijk ) kunnen er een hoop zaken veranderen zakelijk maar ook prive ....

Ik heb door die situatie ook conclusies getrokken , o.a. dat je werkgever ook al werk je er XX jaar niet altijd het beste met jou voor heeft , dus die emotie moet je zien uit te schakelen en het puur zakelijk vanuit jouw kant bekijken dus documenteer ook echt alles vanuit jouw kant .

ik heb in de 36 jaar dat ik werkzaam ben net zo naïef gedacht als menig reactie in dit draadje , echter als het erop aankomt laten collega`s je toch echt zakken of geven je een extra duwtje en van je werkgever kun je alleen maar meer druk verwachten want plots ben je nu een risico .... Dus nogmaals volg procedures en als je er `s nachts wakker van gaat liggen of je steeds brak voelt ga naar de Huisarts als eerste en vraag dan een preventie gesprek aan bij de Arbo arts , volg hun adviezen ....
Maar dit was niet wat jij stelde in je post. Jij stelde in je post dat je moest claimen dat je door de stress ziek was geworden, en dan maar 2 jaar thuis moest gaan zitten. En dat is natuurlijk iets heel anders dan daadwerkelijk ziek zijn.

En dat is direct ook natuurlijk waarom er door genoeg mensen vraagtekens worden gezet bij mensen die op die manier thuis zitten: Uiteraard kan je door geestelijke problemen zo ziek zijn dat je niet kan werken! Maar uit jouw vorige post blijkt dat er ook mensen zijn die het al direct als doel neerzetten, om op die manier niet te hoeven werken.

  • MPCoreDeveloper
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 25-06 16:20
Sissors schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 06:54:
[...]

Maar dit was niet wat jij stelde in je post. Jij stelde in je post dat je moest claimen dat je door de stress ziek was geworden, en dan maar 2 jaar thuis moest gaan zitten. En dat is natuurlijk iets heel anders dan daadwerkelijk ziek zijn.

En dat is direct ook natuurlijk waarom er door genoeg mensen vraagtekens worden gezet bij mensen die op die manier thuis zitten: Uiteraard kan je door geestelijke problemen zo ziek zijn dat je niet kan werken! Maar uit jouw vorige post blijkt dat er ook mensen zijn die het al direct als doel neerzetten, om op die manier niet te hoeven werken.
Euhmm , als dat zo is overgekomen dan is dat zeker net mijn intentie geweest , misschien zat/zit ik (nog) teveel met mijn eigen situatie in mijn hoofd .

Want ik denk nu voor hem dat hij inderdaad hiervan stress ervaart (wat ook niet ondenkbaar is) mijn 'fout' is dus geweest om teveel vanuit het bedrijf te denken ( het is druk , dat werk moet af en als ik dan terugkom heb ik nog veel meer werk etc etc )

Mijn punt is aldus dat je gewoon voor jezelf met kiezen en voor je eigen geestelijke gesteldheid en daarmee ook je gezondheid , zelfs als dat zou betekenen dat je acties moet ondernemen die niet altijd goed zijn voor het bedrijf , omgekeerd doen ze dat namelijk waarschijnlijk ook niet ...


Sterker nog .... ikzelf heb gemerkt dat als je het 'bespreekt' sommige mensen dit zien als een kans om jou omlaag te trekken terwijl je al aan het verzuipen bent en roept om hulp...

Daarom mijn stelling "Kies 100% voor jouzelf , bescherm jezelf , je gezin en jouw belangen" en ja dat kan ook betekenen een stap terug te doen , en een plan te maken voor een exit wanneer het jou goed uitkomt ...

Ik zelf ben begonnen met het opzetten van een stroom van mogelijk extra inkomsten ( SAAS oplossing )
over iets waar ik een gat in de markt zie , een jaar geleden had ik het daar veel te druk voor waarom? omdat ik nog veel onderzoek / werk deed in mijn prive tijd voor mijn werkgever , die tijden zijn nu dus voorbij , en stop ik in mijn eigen OSS en nu ook de 1e commerciële projecten .

Nu investeer ik dus in mijzelf zowel in tijd als financieel als ik nu XXK moet investeren in mijn project doe ik dat nu ook gerust terwijl ik dat een jaar geleden niet zou doen .

Eigenlijk is dat best wel iets waar bedrijven met hun acties helemaal niet bij stilstaan , dus dat je zo ooit gedreven mensen tot 'normale' medewerkers transformeert .... want ja ik doe mijn werk nog steeds 100% maar niet meer de 200% die ik voorheen gaf ... ik werk netjes al mijn Jira tickets af :-) en men is ook nu zeer tevreden ....

  • Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Thuiswerken heeft toch veel te maken met de gunfactor, omdat het geen recht is. Als jouw werkgever gaat afdwingen dat je naar kantoor moet, heb je dus een probleem en zal je toch iets van thuiszorg voor jouw vrouw moeten regelen.

Ik werk zelf 4x9, waarvan de helft thuis. Daarmee heb ik een relatief luxe positie waarvan ik al bang ben dat ik hem ergens anders niet meer zal krijgen. Ik ga maar 2 dagen per week naar kantoor en zoals vandaag, zelfs maar een halve dag, omdat mijn dochter haar school een hitteplan heeft.

Maar het is geen recht, het is niet vastgelegd, mijn werkgever vindt eigenlijk dat mensen teveel thuiszitten, maar hij tolereert het. Verschil is wel dat ik niet de enige ben, en mijn collega's ook regelmatig thuiswerken. Als ik de enige zou zijn dan zou ik het niet vol kunnen houden denk ik en er worden weleens opmerkingen gemaakt dat we 3 dagen moeten komen.

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.


  • Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 25-06 00:19
Lethalis schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 07:46:
Thuiswerken heeft toch veel te maken met de gunfactor, omdat het geen recht is. Als jouw werkgever gaat afdwingen dat je naar kantoor moet, heb je dus een probleem en zal je toch iets van thuiszorg voor jouw vrouw moeten regelen.

Ik werk zelf 4x9, waarvan de helft thuis. Daarmee heb ik een relatief luxe positie waarvan ik al bang ben dat ik hem ergens anders niet meer zal krijgen. Ik ga maar 2 dagen per week naar kantoor en zoals vandaag, zelfs maar een halve dag, omdat mijn dochter haar school een hitteplan heeft.

Maar het is geen recht, het is niet vastgelegd, mijn werkgever vindt eigenlijk dat mensen teveel thuiszitten, maar hij tolereert het. Verschil is wel dat ik niet de enige ben, en mijn collega's ook regelmatig thuiswerken. Als ik de enige zou zijn dan zou ik het niet vol kunnen houden denk ik en er worden weleens opmerkingen gemaakt dat we 3 dagen moeten komen.
Het is aan het begin van het topic al genoemd. Maar de rechter heeft al een uitspraak gedaan dat een werkgever niet zomaar kan roepen en nu ga je per direct weer terug. Zo werkt dat niet. Ongeacht wat werkgevers en ook veel werknemers daarvan denken.

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03:19
MPCoreDeveloper schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 07:16:
Eigenlijk is dat best wel iets waar bedrijven met hun acties helemaal niet bij stilstaan , dus dat je zo ooit gedreven mensen tot 'normale' medewerkers transformeert ....
Denk dat TS te weinig beseft hoe flexibel en meedenkend zijn werkgever is, dat zijn huidige situatie best wel uniek is en hij bij weinig andere bedrijven dezelfde ruimte zou krijgen om fulltime te kunnen mantelzorgen.

Er wordt door sommigen gedaan alsof het een raar verzoek is van deze manager, maar 1-2 dagen per week is echt minimaal als je iets van de bedrijfscultuur en wandelgangen wilt meekrijgen. Dat zou TS in overleg ook met 2 of 3 halve dagen per week op kantoor kunnen doen, waarom dit soort flexibele oplossingen voor hem niet bespreekbaar zijn en gelijk het gestrekte been erin gaat is mij onduidelijk (als dat met zijn vrouw niet gaat dan heeft hij imo sowieso professionele hulp nodig).

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:36
MPCoreDeveloper schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 06:10:
[...]

Ik denk dat u niet zo goed weet wat stress factoren met een mens doet , ik heb recent zelf het een en ander meegemaakt en kreeg door de stress een enorm hoge bloeddruk , dit werd veroorzaakt door prive omstandigheden en een werkgever die mij terwijl ik al aangaf niets meer erbij te kunnen hebben juist extra ging belasten .... het advies van mijn huisarts was om te ontlasten / ontspannen in een combinatie met medicijnen , ik heb op haar advies ook het preventie gesprek aangevraagd bij de bedrijfsarts ook zijn advies ontlasten en meer pauzes tijdens het werk inlassen .

Als ik had gewild had ik dus door beide artsen een tijdje thuis kunnen zitten , ik heb er zelf voor gekozen dit niet te doen (spijt van) , en nee fysieks was en is er niets met mij aan de hand , het was puur door druk van buitenaf ik lees hier een soortgelijke situatie , dus een normaal functionerend iemand die onder druk wordt gezet door een slechte manager , in combinatie met prive omstandigheden .

En ondanks alle 'persoonlijke' meningen hier heb ik ondertussen de conclusie getrokken dat je in zo`n situatie het beste gewoon voor jezelf kunt kiezen ,ondanks wat een ander daarvan mag vinden , en ja in 2 jaar ( dat is de max tijd die de wet je bied en nee die hoef je niet te gebruiken , maar het kan wel degelijk ) kunnen er een hoop zaken veranderen zakelijk maar ook prive ....

Ik heb door die situatie ook conclusies getrokken , o.a. dat je werkgever ook al werk je er XX jaar niet altijd het beste met jou voor heeft , dus die emotie moet je zien uit te schakelen en het puur zakelijk vanuit jouw kant bekijken dus documenteer ook echt alles vanuit jouw kant .

ik heb in de 36 jaar dat ik werkzaam ben net zo naïef gedacht als menig reactie in dit draadje , echter als het erop aankomt laten collega`s je toch echt zakken of geven je een extra duwtje en van je werkgever kun je alleen maar meer druk verwachten want plots ben je nu een risico .... Dus nogmaals volg procedures en als je er `s nachts wakker van gaat liggen of je steeds brak voelt ga naar de Huisarts als eerste en vraag dan een preventie gesprek aan bij de Arbo arts , volg hun adviezen ....
Duurde je prive omstandigheden ook 6 jaar? Met mogelijk geen uitzicht op verbeteringen? Dit maakt wel wat uit, tussen ineens iets hebben, of structueel al 6 jaar.

En is na 6 jaar nog preventie? Hij kreeg juist van zijn werkgever al 6 jaar alle ruimte voor zijn persoonlijke situatie.

Trouwens, toen het met mij niet even goed ging, kreeg ik juist heel veel steun kreeg van al mijn collega's maar ook van mijn werkgever. Deze bood mij ook alle mogelijkheden tot een goed, snel, maar ook rustig herstel zonder enige push.

  • 49euro
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 25-06 19:16
Rolfie schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 08:57:
[...]

Hij kreeg juist van zijn werkgever al 6 jaar alle ruimte voor zijn persoonlijke situatie.
Dat is natuurlijk niet waar. Ja hij mocht thuiswerken, maar er is veel meer mogelijk voor iemand die 24/7 mantelzorger is, zelfs gesubsidieerd door de overheid. Van een bedrijf met een OR en HR afdeling mag je daarin wel wat meer verwachten. Punt is alleen dat je dan hierover in gesprek moet gaan met elkaar en zoals ik het begrijp is er 6 jaar lang door beide partijen om de hete pap heen gebreit.

[ Voor 8% gewijzigd door 49euro op 23-06-2026 10:57 ]


  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat mensen niet moeten vergeten is dat 6 jaar terug het begin was van Covid lockdowns, en iedereen thuis moest werken waar mogelijk.

De situatie kan organisch gegroeid zijn vanaf daar, zonder documentatie of specifieke toestemming.

[ Voor 30% gewijzigd door gambieter op 23-06-2026 11:35 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • MPCoreDeveloper
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 25-06 16:20
Rolfie schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 08:57:
[...]

Duurde je prive omstandigheden ook 6 jaar? Met mogelijk geen uitzicht op verbeteringen? Dit maakt wel wat uit, tussen ineens iets hebben, of structueel al 6 jaar.

En is na 6 jaar nog preventie? Hij kreeg juist van zijn werkgever al 6 jaar alle ruimte voor zijn persoonlijke situatie.

Trouwens, toen het met mij niet even goed ging, kreeg ik juist heel veel steun kreeg van al mijn collega's maar ook van mijn werkgever. Deze bood mij ook alle mogelijkheden tot een goed, snel, maar ook rustig herstel zonder enige push.
Nou eigenlijk.... Duren deze omstandigheden nu nog door een escalatie heb ik duidelijke grenzen gesteld en heeft onze CEO ingegrepen waardoor ik minder werkdruk heb en mijn werk ook beter kan uitvoeren.

( De PO is tijdelijk vervangen door iemand die snapt dat het ' hoe ' bij ons als Development afdeling ligt)

Ondertussen worden wij nu opgenomen in een internationale Tribe met een hele fijne lead die op zowel menselijk als werk vlak professioneel en plezierig is ( ik ben blij met haar )

Mijn prive omstandigheden zijn ongewijzigd, maar nu kan ik het ' handelen ' doordat ik geen extra druk meer heb die ook totaal onnodig was .

  • kdekker
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
kdekker schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 16:30:
Als je zelf ziek zou worden, geen sociaal netwerk hebt, hoe zou je dat dan opvangen? In die zes jaar ben je toch ook weleens ziek geweest/op bed gelegen?

Het lijkt erop dat je een heel sociaal invoelende werkgever hebt. Hij betaalt jou en je mag zoveel en al zolang thuiswerken. Dat is best bijzonder. Dat dit nu anders wordt onder een andere manager is niet heel onredelijk.

Ik ken uit mijn eigen omgeving nog wel vrijwilligershulp vanuit een patiëntenvereniging. Ook is (of was) er iets als patiënten Federatie of MEE. Het is voor mij al zolang geleden dat ik in die hoek vrijwilliger was, dat ik niet meer weet wat er op de markt is. Vrijwilligers doen doorgaans geen medische handelingen, maar kunnen wel gezelschap geven, licht huishoudelijke zorg en mogelijk in jouw situatie van betekenis zijn. Aan de andere kant: als de financiële ruimte er is, al dan niet via pgb, is er dan echt geen andere partij die jou kan vervangen? Zelf kun je toch ook niet volhouden er altijd er moeten zijn ? Nu is de trigger je werkgever, maar als je morgen een been breekt, is je eigen lichaam de reden.

Rechtzaken, vakbond, ik geloof niet dat je dat gaat helpen. Je praat veel meer over een gunst dan over een recht.
Ik quote mezelf met wat aanvullingen (edit kon niet meer):En als je er behoefte aan hebt en wilt: reageer zelf ook een keer. Wellicht komen al die 'bemoeizuchtige' Tweakers je al lang de neus uit (cq hebben nu geen eerste prio). Dat kan ik me ook goed voorstellen (met een knipoog, uiteraard).

PS is @MPCoreDeveloper dezelfde persoon als @pea588?

[ Voor 6% gewijzigd door kdekker op 23-06-2026 23:05 ]


  • MPCoreDeveloper
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 25-06 16:20
kdekker schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 22:58:
[...]

Ik quote mezelf met wat aanvullingen (edit kon niet meer):En als je er behoefte aan hebt en wilt: reageer zelf ook een keer. Wellicht komen al die 'bemoeizuchtige' Tweakers je al lang de neus uit (cq hebben nu geen eerste prio). Dat kan ik me ook goed voorstellen (met een knipoog, uiteraard).

PS is @MPCoreDeveloper dezelfde persoon als @pea588?
Nee 🤓.

  • bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

igmar schreef op maandag 22 juni 2026 @ 10:15:
[...]

Hier is mogelijk sprake van een verworven recht. Er zijn een aantal dingen die mogelijk relevant zijn :

1) Is er ooit schriftelijk toestemming gegeven voor deze constructie ?
2) Geeft de WG aan waarom het nu opeens anders moet ?

Als die toestemming er is, dan kan een nieuwe manager de afspraken niet zomaar wijzigen. Als dat niet op papier staat wordt het lastiger, maar over het algemeen geld : De WG met aantonen dat er zwaarwegende argumenten zijn. Dat is in de praktijk niet zo heel erg makkelijk.

Ik zou het met je manager bespreken, en aangeven dat dit zo afgesproken is, en ook uitleggen waarom. Ook al win je dit voor de rechter, het gaat de relatie met je WG geen goed doen.
Verworven recht is leuk als de werkgever verwacht dat je 100% terugkomt in plaats van uberhaupt thuiswerken toestaan. Maar het gaat nu over gedeeltelijk naar kantoor komen in plaats van 0%, waarbij de werkgever het volledig thuiswerken al snel na corona-tijd bedrijfsbreed heeft teruggedraaid en de OR het schijnbaar niet heeft tegengehouden. De uitzondering is vanaf toen al specifiek voor de TS geweest op basis van de persoonlijke (tijdelijke) omstandigheden.

Ik ben ook geen jurist dus ik ga niet zeggen dat ik precies weet waar de grens ligt, maar de vage verwijzingen naar artikelen over situatie waar de werkgever weer naar 100% kantoorwerk wil lijken me totaal niet representatief. Als de TS zich inderdaad op verworven recht wil beroepen zou ik dus eerst eens heel specifieke jurisprudentie opzoeken die alle bovengenoemde factoren ook bevat (waarvan ik gok dat je die niet gaat vinden).

Ja, de werkgever moet e.e.a. onderbouwen, maar de onderbouwing waarom jarenlang 0% op kantoor komen niet wenselijk is lijkt me niet heel lastig (er zijn door mensen in dit topic al tig redenen gegeven die algemeen toepasbaar zijn). Ja, de werknemer is in Nederland goed beschermd, maar je hebt ook gewoon verplichtingen.

Het was wel netjes geweest als de manager dit zelf had besproken in plaats van opgelegd, die weet toch dat de TS zijn redenen heeft en dat hij dus iets met die redenen moet. Dan maar het gesprek vanuit de TS.

[ Voor 5% gewijzigd door bwerg op 24-06-2026 09:00 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.


  • Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 25-06 18:42
Soms wordt de soep ook niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend..... Wellicht dat een goed gesprek en goede afspraken van beide kanten kunnen helpen.

  • pea588
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 25-06 10:47
kdekker schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 22:58:
[...]

Ik quote mezelf met wat aanvullingen (edit kon niet meer):En als je er behoefte aan hebt en wilt: reageer zelf ook een keer. Wellicht komen al die 'bemoeizuchtige' Tweakers je al lang de neus uit (cq hebben nu geen eerste prio). Dat kan ik me ook goed voorstellen (met een knipoog, uiteraard).

PS is @MPCoreDeveloper dezelfde persoon als @pea588?
Ik lees nog mee, had het al wel "afgesloten" met een bedank bericht en mijn stappen. Maar waardeer alle opvolgende berichten zeker.

Inderdaad gaan we kijken of we toch nog ergens ondersteuning kunnen vinden. Ook vanwege de bus factor die jij noemt. Ik zal de organisaties die je noemt bekijken, buren wordt 'm niet, die werken of zijn zelf te oud en/of ziek. Wel redelijk contact gelukkig, de buurman geeft de planten water nu we op een korte vakantie zijn. Voor het eerst sinds lange tijd, wel dicht bij huis maar een grote stap en mooie vooruitgang.

Ik heb geen alt account op Tweakers, is iemand anders, ben ook sys admin geen dev.
Pagina: 1 2 Laatste