Geen wonder dat de Macbook Neo zo goed verkocht word.JvdW schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 17:33:
Toevallig heb ik deze week voor mijn zoon de kennismakingsavond gehad op school, de ouders in de aula en de kinderen met hun nieuwe mentor in de klas. Hier was vergelijkbaar, het was voornamelijk een kennismaking met Easy4U, gepresenteerd op een tell sell manier, was er al gauw klaar mee. Maar blijven roepen dat het een speciale schoollaptop is....
[Afbeelding]
Er werd gehint op de betere Thinkpad met Ryzen 3, vanaf €951,60
Zo te zien zijn de andere voorwaarden gelijk. maximaal 3x schade met eigen risico a 50 euro en "batterijgarantie" voor zover ik snel heb gelezen als de capaciteit minder dan 50% is geworden.
Oja en wel even binnen 3 weken beslissen anders zijn de laptops zeer waarschijnlijk duurder geworden en krijg je de laptops niet op tijd voordat het nieuwe schooljaar begint. Kan verder nog niets over de service zeggen, zal vast goed zijn, maar de manier van verkopen spreekt mij niet aan. Wel zegt de school hier dat je ook je eigen laptop kan kopen, maar liever niet.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919