[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

D-e-n schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 19:23:
[...]

Kut voor Oranje ook. Kunnen we weer op zoek naar een rechtsbuiten
Alsof je dan ineens niet meer kan voetballen

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:44
418O2 schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 19:31:
[...]

Alsof je dan ineens niet meer kan voetballen
Het lijkt me dat je daar op een veel lager tempo doorontwikkelt. Als je je überhaupt ontwikkelt. Erg jammer.

XXXVI

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:01
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 19:16:
[...]

West Ham bedoel je. Feyenoord krijgt iets van 1,5 miljoen als opleidingsvergoeding
Ja shit :+

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16:03
D-e-n schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 19:23:
[...]

Kut voor Oranje ook. Kunnen we weer op zoek naar een rechtsbuiten
Onder Koeman wel afwachten hoe de nieuwe bondscoach daar tegenaan kijkt

Ik zou het wel jammer vinden als die daarheen gaat maar goed kan miljoenen redenen bedenken dat die het wel doet :9

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Chelseamarre123 schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 18:51:
[...]

Naar de zandbak dan nog op je 24e, net wanneer je naar de (sub)top kon gaan

Tzolis was wel heel goed bij Brugge, past ook in het spel van Arsenal.
De financiële situatie zal belangrijker zijn geweest als de sportieve. Hij kan zich in een paar jaar een bak met geld gaan verdienen waar een paard de hik van krijgt en ja dat zal moeilijk te weerstaan zijn geweest. Anders doe je dat niet op je 24e.

How bad is it on a scale from one to Spurs

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Slasher schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 19:49:
[...]

De financiële situatie zal belangrijker zijn geweest als de sportieve. Hij kan zich in een paar jaar een bak met geld gaan verdienen waar een paard de hik van krijgt en ja dat zal moeilijk te weerstaan zijn geweest. Anders doe je dat niet op je 24e.
Even twee jaar harken en je kan zo weer terug een Europese competitie in jhon Duran is ook weer onderweg terug

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
418O2 schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 19:58:
[...]

Even twee jaar harken en je kan zo weer terug een Europese competitie in jhon Duran is ook weer onderweg terug
Nou ja terug, moet je is even zijn brokken parcours zien. Overal mislukt na dat avontuurtje

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Am Yisrael Chai

Slasher schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 19:49:
[...]

Financiële aspiraties zijn inmiddels veel belangrijker dan de sportieve. Ik kan ze ook geen ongelijk geven..

Import the third world, become the third world

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Chelseamarre123 schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 20:09:
[...]

Nou ja terug, moet je is even zijn brokken parcours zien. Overal mislukt na dat avontuurtje
Misschien is hij gewoon niet zo heel goed en is dit zijn niveau

• Chelseamarre123
  • Nu online
418O2 schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 21:03:
[...]

Misschien is hij gewoon niet zo heel goed en is dit zijn niveau
Denk ik ook, is ook behoorlijk hard gehyped in dat half seizoen bij Villa

• JeroenNietDoen
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 21:04:
[...]

Denk ik ook, is ook behoorlijk hard gehyped in dat half seizoen bij Villa
Is dat ook niet zo met Rogers en Anderson? Goed seizoen maar dan Engelse tax erop...

• Chelseamarre123
  • Nu online
JeroenNietDoen schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 21:09:
[...]

Is dat ook niet zo met Rogers en Anderson? Goed seizoen maar dan Engelse tax erop...
Vrees ervoor al heeft Rogers wel 2 goede seizoenen er al op zitten

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

16 miljoen per jaar zou summerville pakken. Bij Roma max 5 denk ik. Snap het wel

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:10
418O2 schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 10:34:
16 miljoen per jaar zou summerville pakken. Bij Roma max 5 denk ik. Snap het wel
Ik niet. 5 miljoen per jaar maak ik niet op laat staan 16 miljoen. Waarom zou ik dan in een tweederangs competitie gaan zitten waar ik ook nog reclame maak voor een dictatoriaal regime dat landen als het onze uitzuigt terwijl je je amper vrij kunt bewegen buiten de stad?

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:06
D-e-n schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 10:43:
[...]

Ik niet. 5 miljoen per jaar maak ik niet op laat staan 16 miljoen. Waarom zou ik dan in een tweederangs competitie gaan zitten waar ik ook nog reclame maak voor een dictatoriaal regime dat landen als het onze uitzuigt terwijl je je amper vrij kunt bewegen buiten de stad?
Hoeveel zeggenschap heeft de speler hierin? Ze boden gigantisch veel meer dan AS Roma, West Ham United zal echt wel hebben lopen pushen om akkoord te gaan en miss nog wel een paar miljoen mee hebben gegeven? Jaar daar voetballen en je kunt daarna mooi ergens anders gaan voetballen zonder dat je nog naar je spaarrekening hoeft te kijken.

Summerville is er overigens nog niet uit en AS Roma gaat nog een poging doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Gynnad op 22-07-2026 11:17 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• D-e-n
Gynnad schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 11:00:
[...]

Hoeveel zeggenschap heeft de speler hierin? Ze boden gigantisch veel meer dan AS Roma, West Ham United zal echt wel hebben lopen pushen om akkoord te gaan en miss nog wel een paar miljoen mee hebben gegeven? Jaar daar voetballen en je kunt daarna mooi ergens anders gaan voetballen zonder dat je nog naar je spaarrekening hoeft te kijken.
Het zijn allemaal excuses wat mij betreft. Nu snap ik dat de meeste voetballers slappe hap zijn zonder principes en ruggengraat maar je hebt als speler altijd een keuze. En het kan geen kwaad daar op te wijzen en niet mee te gaan in het motto "ja maar geld" dat ons door de strot geduwd wordt maar dat uiteindelijk nadelig is voor onze eigen maatschappij hier

[ Voor 13% gewijzigd door D-e-n op 22-07-2026 11:19 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Een voetbalspeler heeft maar een korte periode waarin ze hun oudedagvoorziening moeten regelen. Altijd makkelijk om te zeggen wat anderen moeten doen en laten.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• D-e-n
gambieter schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 11:22:
Een voetbalspeler heeft maar een korte periode waarin ze hun oudedagvoorziening moeten regelen. Altijd makkelijk om te zeggen wat anderen moeten doen en laten.
Ach kom op. Alsof je met miljoenen per jaar in de PL niet een super goed pensioen kunt regelen. Alsof je tot je 65e alleen maar gaat rentenieren als voetballer.
offtopic:
En weet je wat makkelijk is? Geen ruggengraat tonen en over de rug van andere mensen en dan maar toegeven omdat iedereen dat toch doet. Daar heb ik dus een grote hekel aan. En mensen vinden het dan ongemakkelijk als je daar op een sportforumpje wat van zegt want dat is niet "gezellig" maar uiteindelijk zijn we met zijn allen de lul als we niet wat meer weerstand bieden aan het grote geld

[ Voor 22% gewijzigd door D-e-n op 22-07-2026 11:30 ]

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Ik zou het ook niet doen maar ik snap het wel.

• Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 11:47
Sorry jongens, maar voor 15 miljoen netto per jaar teken ik ook bij het kruisje :p. Verschil tussen 15 miljoen netto en een paar miljoen netto is er natuurlijk wel, ook al kun je van die paar miljoen netto ook goed leven. Ik weet ook niet of Summerville echt de top kan bereiken, hij heeft een goed WK gespeeld maar of hij echt een topspeler is dat betwijfel ik.....

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

D-e-n schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 11:27:
[...]

Ach kom op. Alsof je met miljoenen per jaar in de PL niet een super goed pensioen kunt regelen. Alsof je tot je 65e alleen maar gaat rentenieren als voetballer.
offtopic:
En weet je wat makkelijk is? Geen ruggengraat tonen en over de rug van andere mensen en dan maar toegeven omdat iedereen dat toch doet. Daar heb ik dus een grote hekel aan. En mensen vinden het dan ongemakkelijk als je daar op een sportforumpje wat van zegt want dat is niet "gezellig" maar uiteindelijk zijn we met zijn allen de lul als we niet wat meer weerstand bieden aan het grote geld
Niemand vind het ongemakkelijk, dat print je jezelf in.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nee, het is hypocriet om het opeens op de schouders van Summerville te leggen. Hij speelt in een competitie vol met sportswashing vanuit de Golfstaten (Man City, Newcastle, Arsenal met een stadion dat "The Emirates" heet) en de gokindustrie, en hij zou nu naar Italie moeten gaan, waar sportswashing is uitgevonden (1934 Mussolini WK voetbal) en corruptie en racisme nog steeds hoogtij vieren.

Open een topic over sportswashing, zou ik zeggen. Daar kun je dan helemaal los gaan.

(Intussen rijdt men wel auto, bestelt bij Amazon, gaat op Twitter etc)

[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 22-07-2026 11:48 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• D-e-n
gambieter schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 11:45:
Nee, het is hypocriet om het opeens op de schouders van Summerville te leggen. Hij speelt in een competitie vol met sportswashing vanuit de Golfstaten (Man City, Newcastle, Arsenal met een stadion dat "The Emirates" heet) en de gokindustrie, en hij zou nu naar Italie moeten gaan, waar sportswashing is uitgevonden (1934 Mussolini WK voetbal) en corruptie en racisme nog steeds hoogtij vieren.
Ik leg het niet op de schouders van Summerville. Het is wat mij betreft een verantwoordelijkheid van ons allemaal. Maar dat begint met het niet meegaan met het idee dat het allemaal volkomen logisch is dat je voor het grootste geld kiest. Want echt niemand heeft zoveel geld nodig.

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

D-e-n schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 11:48:
[...]

Ik leg het niet op de schouders van Summerville. Het is wat mij betreft een verantwoordelijkheid van ons allemaal. Maar dat begint met het niet meegaan met het idee dat het allemaal volkomen logisch is dat je voor het grootste geld kiest. Want echt niemand heeft zoveel geld nodig.
[Voetbal] Randzaken

• D-e-n
gambieter schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 11:45:
(Intussen rijdt men wel auto, bestelt bij Amazon, gaat op Twitter etc)
Een ieder zal keuzes moeten maken die hem of haar wellicht een beetje pijn doen. Dat kan niet altijd de ideale keuze zijn want soms kun je die gewoon niet maken omdat de wereld zo verknipt is. Maar dit keer kan dat dus wel, net zo goed als je Amazon of Temu meestal simpel kunt ontwijken.

• D-e-n
Ik reageer op stellingen die beweren dat het logisch dat Summerville voor het geld kiest. Is dat dan ook geen randzaak? Prima om het dan naar randzaken te verplaatsen maar dan beginnen we met die stelling zou ik zeggen

[ Voor 15% gewijzigd door D-e-n op 22-07-2026 11:54 ]

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

D-e-n schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 11:53:
[...]

Ik reageer op stellingen die beweren dat het logisch dat Summerville voor het geld kiest. Is dat dan ook geen randzaak? Prima om het dan naar randzaken te verplaatsen maar dan beginnen we met die stelling zou ik zeggen
Het salaris bij een transfer lijkt me geen randzaak, Sports washing wel

• D-e-n
418O2 schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 12:01:
[...]

Het salaris bij een transfer lijkt me geen randzaak, Sports washing wel
De scheiding tussen sport en politiek of mensenrechten is niet altijd zwart-wit

• Chelseamarre123
  • Nu online
D-e-n schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 11:18:
[...]

Het zijn allemaal excuses wat mij betreft. Nu snap ik dat de meeste voetballers slappe hap zijn zonder principes en ruggengraat maar je hebt als speler altijd een keuze. En het kan geen kwaad daar op te wijzen en niet mee te gaan in het motto "ja maar geld" dat ons door de strot geduwd wordt maar dat uiteindelijk nadelig is voor onze eigen maatschappij hier
Sowieso overschat je hoeveel zeggenschap een speler heeft in een transfer
Daarbij is het salaris gigantisch meer en gaat het daar om netto bedragen. Lijkt me gek dat die 5 miljoen netto bij Roma zou krijgen, die betalen toch nooit zo goed?

Is gewoon een aanbod dat je niet kan weigeren.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
[...]

Jij maakt het in je eentje wellicht niet op nee
Maar waarom zou je de rest van je familie en je kinderen (en wellicht later zelfs kinderen van je kinderen) niet die gelegenheid willen geven tot een financieel onbezorgde toekomst omdat je niet in een tweede rangs competitie wil spelen?

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

D-e-n schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 12:07:
[...]

De scheiding tussen sport en politiek of mensenrechten is niet altijd zwart-wit
De scheiding tussen on- en offtopic op dit forum wel

• D-e-n
418O2 schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 12:33:
[...]

De scheiding tussen on- en offtopic op dit forum wel
Kennelijk niet want waarom zou je wel mogen zeggen dat het logisch is dat hij voor het geld kiest maar op het moment dat je zegt dat het niet logisch is is het plots offtopic?

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

[...]

Dan krijg je weer tenenkrommende interviews a-la Giorginio WIjnaldum "Ik heb het niet gezien"
Terwijl die lekker in zijn compound zit zijn geld te tellen :P

[ Voor 6% gewijzigd door Slasher op 22-07-2026 13:36 ]

How bad is it on a scale from one to Spurs

• JeroenNietDoen
Slasher schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 13:26:
[...]

Dan krijg je weer tenenkrommende interviews a-la Giorginio WIjnaldum "Ik heb het niet gezien"
Terwijl die lekker in zijn compound zit zijn geld te tellen :P
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/m/80zMDyE85hAAAAAd/money-crying.gif

En laat ik eerlijk zijn, als ze mij weet ik veel hoeveel miljoen per jaar kan krijgen om in een niet koosjer land te voetballen, dan kies ik er denk ik ook voor om mijn kop in het zand te steken om mijn schaapjes op het droge te krijgen. Het spijt me @D-e-n 8)
Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2026/2027
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken