[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

D-e-n schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 19:23:
[...]

Kut voor Oranje ook. Kunnen we weer op zoek naar een rechtsbuiten
Alsof je dan ineens niet meer kan voetballen

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
418O2 schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 19:31:
[...]

Alsof je dan ineens niet meer kan voetballen
Het lijkt me dat je daar op een veel lager tempo doorontwikkelt. Als je je überhaupt ontwikkelt. Erg jammer.

XXXVI

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:35
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 19:16:
[...]

West Ham bedoel je. Feyenoord krijgt iets van 1,5 miljoen als opleidingsvergoeding
Ja shit :+

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22:14
D-e-n schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 19:23:
[...]

Kut voor Oranje ook. Kunnen we weer op zoek naar een rechtsbuiten
Onder Koeman wel afwachten hoe de nieuwe bondscoach daar tegenaan kijkt

Ik zou het wel jammer vinden als die daarheen gaat maar goed kan miljoenen redenen bedenken dat die het wel doet :9

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Chelseamarre123 schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 18:51:
[...]

Naar de zandbak dan nog op je 24e, net wanneer je naar de (sub)top kon gaan

Tzolis was wel heel goed bij Brugge, past ook in het spel van Arsenal.
De financiële situatie zal belangrijker zijn geweest als de sportieve. Hij kan zich in een paar jaar een bak met geld gaan verdienen waar een paard de hik van krijgt en ja dat zal moeilijk te weerstaan zijn geweest. Anders doe je dat niet op je 24e.

How bad is it on a scale from one to Spurs

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Slasher schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 19:49:
[...]

De financiële situatie zal belangrijker zijn geweest als de sportieve. Hij kan zich in een paar jaar een bak met geld gaan verdienen waar een paard de hik van krijgt en ja dat zal moeilijk te weerstaan zijn geweest. Anders doe je dat niet op je 24e.
Even twee jaar harken en je kan zo weer terug een Europese competitie in jhon Duran is ook weer onderweg terug

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
418O2 schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 19:58:
[...]

Even twee jaar harken en je kan zo weer terug een Europese competitie in jhon Duran is ook weer onderweg terug
Nou ja terug, moet je is even zijn brokken parcours zien. Overal mislukt na dat avontuurtje

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Am Yisrael Chai

Slasher schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 19:49:
[...]

Financiële aspiraties zijn inmiddels veel belangrijker dan de sportieve. Ik kan ze ook geen ongelijk geven..

Import the third world, become the third world

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Chelseamarre123 schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 20:09:
[...]

Nou ja terug, moet je is even zijn brokken parcours zien. Overal mislukt na dat avontuurtje
Misschien is hij gewoon niet zo heel goed en is dit zijn niveau

• Chelseamarre123
  • Nu online
418O2 schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 21:03:
[...]

Misschien is hij gewoon niet zo heel goed en is dit zijn niveau
Denk ik ook, is ook behoorlijk hard gehyped in dat half seizoen bij Villa

• JeroenNietDoen
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 21:04:
[...]

Denk ik ook, is ook behoorlijk hard gehyped in dat half seizoen bij Villa
Is dat ook niet zo met Rogers en Anderson? Goed seizoen maar dan Engelse tax erop...

• Chelseamarre123
  • Nu online
JeroenNietDoen schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 21:09:
[...]

Is dat ook niet zo met Rogers en Anderson? Goed seizoen maar dan Engelse tax erop...
Vrees ervoor al heeft Rogers wel 2 goede seizoenen er al op zitten

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

16 miljoen per jaar zou summerville pakken. Bij Roma max 5 denk ik. Snap het wel

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:27
418O2 schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 10:34:
16 miljoen per jaar zou summerville pakken. Bij Roma max 5 denk ik. Snap het wel
Ik niet. 5 miljoen per jaar maak ik niet op laat staan 16 miljoen. Waarom zou ik dan in een tweederangs competitie gaan zitten waar ik ook nog reclame maak voor een dictatoriaal regime dat landen als het onze uitzuigt terwijl je je amper vrij kunt bewegen buiten de stad?

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:58
D-e-n schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 10:43:
[...]

Ik niet. 5 miljoen per jaar maak ik niet op laat staan 16 miljoen. Waarom zou ik dan in een tweederangs competitie gaan zitten waar ik ook nog reclame maak voor een dictatoriaal regime dat landen als het onze uitzuigt terwijl je je amper vrij kunt bewegen buiten de stad?
Hoeveel zeggenschap heeft de speler hierin? Ze boden gigantisch veel meer dan AS Roma, West Ham United zal echt wel hebben lopen pushen om akkoord te gaan en miss nog wel een paar miljoen mee hebben gegeven? Jaar daar voetballen en je kunt daarna mooi ergens anders gaan voetballen zonder dat je nog naar je spaarrekening hoeft te kijken.

Summerville is er overigens nog niet uit en AS Roma gaat nog een poging doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Gynnad op 22-07-2026 11:17 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• D-e-n
Gynnad schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 11:00:
[...]

Hoeveel zeggenschap heeft de speler hierin? Ze boden gigantisch veel meer dan AS Roma, West Ham United zal echt wel hebben lopen pushen om akkoord te gaan en miss nog wel een paar miljoen mee hebben gegeven? Jaar daar voetballen en je kunt daarna mooi ergens anders gaan voetballen zonder dat je nog naar je spaarrekening hoeft te kijken.
Het zijn allemaal excuses wat mij betreft. Nu snap ik dat de meeste voetballers slappe hap zijn zonder principes en ruggengraat maar je hebt als speler altijd een keuze. En het kan geen kwaad daar op te wijzen en niet mee te gaan in het motto "ja maar geld" dat ons door de strot geduwd wordt maar dat uiteindelijk nadelig is voor onze eigen maatschappij hier

[ Voor 13% gewijzigd door D-e-n op 22-07-2026 11:19 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Een voetbalspeler heeft maar een korte periode waarin ze hun oudedagvoorziening moeten regelen. Altijd makkelijk om te zeggen wat anderen moeten doen en laten.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• D-e-n
gambieter schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 11:22:
Een voetbalspeler heeft maar een korte periode waarin ze hun oudedagvoorziening moeten regelen. Altijd makkelijk om te zeggen wat anderen moeten doen en laten.
Ach kom op. Alsof je met miljoenen per jaar in de PL niet een super goed pensioen kunt regelen. Alsof je tot je 65e alleen maar gaat rentenieren als voetballer.
offtopic:
En weet je wat makkelijk is? Geen ruggengraat tonen en over de rug van andere mensen en dan maar toegeven omdat iedereen dat toch doet. Daar heb ik dus een grote hekel aan. En mensen vinden het dan ongemakkelijk als je daar op een sportforumpje wat van zegt want dat is niet "gezellig" maar uiteindelijk zijn we met zijn allen de lul als we niet wat meer weerstand bieden aan het grote geld

[ Voor 22% gewijzigd door D-e-n op 22-07-2026 11:30 ]

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Ik zou het ook niet doen maar ik snap het wel.

• Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 21:47
Sorry jongens, maar voor 15 miljoen netto per jaar teken ik ook bij het kruisje :p. Verschil tussen 15 miljoen netto en een paar miljoen netto is er natuurlijk wel, ook al kun je van die paar miljoen netto ook goed leven. Ik weet ook niet of Summerville echt de top kan bereiken, hij heeft een goed WK gespeeld maar of hij echt een topspeler is dat betwijfel ik.....

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

D-e-n schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 11:27:
[...]

Ach kom op. Alsof je met miljoenen per jaar in de PL niet een super goed pensioen kunt regelen. Alsof je tot je 65e alleen maar gaat rentenieren als voetballer.
offtopic:
En weet je wat makkelijk is? Geen ruggengraat tonen en over de rug van andere mensen en dan maar toegeven omdat iedereen dat toch doet. Daar heb ik dus een grote hekel aan. En mensen vinden het dan ongemakkelijk als je daar op een sportforumpje wat van zegt want dat is niet "gezellig" maar uiteindelijk zijn we met zijn allen de lul als we niet wat meer weerstand bieden aan het grote geld
Niemand vind het ongemakkelijk, dat print je jezelf in.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nee, het is hypocriet om het opeens op de schouders van Summerville te leggen. Hij speelt in een competitie vol met sportswashing vanuit de Golfstaten (Man City, Newcastle, Arsenal met een stadion dat "The Emirates" heet) en de gokindustrie, en hij zou nu naar Italie moeten gaan, waar sportswashing is uitgevonden (1934 Mussolini WK voetbal) en corruptie en racisme nog steeds hoogtij vieren.

Open een topic over sportswashing, zou ik zeggen. Daar kun je dan helemaal los gaan.

(Intussen rijdt men wel auto, bestelt bij Amazon, gaat op Twitter etc)

[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 22-07-2026 11:48 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• D-e-n
gambieter schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 11:45:
Nee, het is hypocriet om het opeens op de schouders van Summerville te leggen. Hij speelt in een competitie vol met sportswashing vanuit de Golfstaten (Man City, Newcastle, Arsenal met een stadion dat "The Emirates" heet) en de gokindustrie, en hij zou nu naar Italie moeten gaan, waar sportswashing is uitgevonden (1934 Mussolini WK voetbal) en corruptie en racisme nog steeds hoogtij vieren.
Ik leg het niet op de schouders van Summerville. Het is wat mij betreft een verantwoordelijkheid van ons allemaal. Maar dat begint met het niet meegaan met het idee dat het allemaal volkomen logisch is dat je voor het grootste geld kiest. Want echt niemand heeft zoveel geld nodig.

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

D-e-n schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 11:48:
[...]

Ik leg het niet op de schouders van Summerville. Het is wat mij betreft een verantwoordelijkheid van ons allemaal. Maar dat begint met het niet meegaan met het idee dat het allemaal volkomen logisch is dat je voor het grootste geld kiest. Want echt niemand heeft zoveel geld nodig.
[Voetbal] Randzaken

• D-e-n
gambieter schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 11:45:
(Intussen rijdt men wel auto, bestelt bij Amazon, gaat op Twitter etc)
Een ieder zal keuzes moeten maken die hem of haar wellicht een beetje pijn doen. Dat kan niet altijd de ideale keuze zijn want soms kun je die gewoon niet maken omdat de wereld zo verknipt is. Maar dit keer kan dat dus wel, net zo goed als je Amazon of Temu meestal simpel kunt ontwijken.

• D-e-n
Ik reageer op stellingen die beweren dat het logisch dat Summerville voor het geld kiest. Is dat dan ook geen randzaak? Prima om het dan naar randzaken te verplaatsen maar dan beginnen we met die stelling zou ik zeggen

[ Voor 15% gewijzigd door D-e-n op 22-07-2026 11:54 ]

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

D-e-n schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 11:53:
[...]

Ik reageer op stellingen die beweren dat het logisch dat Summerville voor het geld kiest. Is dat dan ook geen randzaak? Prima om het dan naar randzaken te verplaatsen maar dan beginnen we met die stelling zou ik zeggen
Het salaris bij een transfer lijkt me geen randzaak, Sports washing wel

• D-e-n
418O2 schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 12:01:
[...]

Het salaris bij een transfer lijkt me geen randzaak, Sports washing wel
De scheiding tussen sport en politiek of mensenrechten is niet altijd zwart-wit

• Chelseamarre123
  • Nu online
D-e-n schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 11:18:
[...]

Het zijn allemaal excuses wat mij betreft. Nu snap ik dat de meeste voetballers slappe hap zijn zonder principes en ruggengraat maar je hebt als speler altijd een keuze. En het kan geen kwaad daar op te wijzen en niet mee te gaan in het motto "ja maar geld" dat ons door de strot geduwd wordt maar dat uiteindelijk nadelig is voor onze eigen maatschappij hier
Sowieso overschat je hoeveel zeggenschap een speler heeft in een transfer
Daarbij is het salaris gigantisch meer en gaat het daar om netto bedragen. Lijkt me gek dat die 5 miljoen netto bij Roma zou krijgen, die betalen toch nooit zo goed?

Is gewoon een aanbod dat je niet kan weigeren.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
[...]

Jij maakt het in je eentje wellicht niet op nee
Maar waarom zou je de rest van je familie en je kinderen (en wellicht later zelfs kinderen van je kinderen) niet die gelegenheid willen geven tot een financieel onbezorgde toekomst omdat je niet in een tweede rangs competitie wil spelen?

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

D-e-n schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 12:07:
[...]

De scheiding tussen sport en politiek of mensenrechten is niet altijd zwart-wit
De scheiding tussen on- en offtopic op dit forum wel

• D-e-n
418O2 schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 12:33:
[...]

De scheiding tussen on- en offtopic op dit forum wel
Kennelijk niet want waarom zou je wel mogen zeggen dat het logisch is dat hij voor het geld kiest maar op het moment dat je zegt dat het niet logisch is is het plots offtopic?

• Slasher
  • Niet online

Slasher

[...]

Dan krijg je weer tenenkrommende interviews a-la Giorginio WIjnaldum "Ik heb het niet gezien"
Terwijl die lekker in zijn compound zit zijn geld te tellen :P

[ Voor 6% gewijzigd door Slasher op 22-07-2026 13:36 ]

• JeroenNietDoen
Slasher schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 13:26:
[...]

Dan krijg je weer tenenkrommende interviews a-la Giorginio WIjnaldum "Ik heb het niet gezien"
Terwijl die lekker in zijn compound zit zijn geld te tellen :P
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/m/80zMDyE85hAAAAAd/money-crying.gif

En laat ik eerlijk zijn, als ze mij weet ik veel hoeveel miljoen per jaar kan krijgen om in een niet koosjer land te voetballen, dan kies ik er denk ik ook voor om mijn kop in het zand te steken om mijn schaapjes op het droge te krijgen. Het spijt me @D-e-n 8)

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Intussen bij Wolves: Arokodare forces Wolves training to be cancelled
Wolves striker Tolu Arokodare forced the cancellation of a training session after he refused to leave the pitch. BBC Sport has been told the 25-year-old Nigeria international sat down and demanded the club let him move to Fiorentina.
Volgende actie van deze grote kleuter gaat het inhouden van zijn adem zijn.
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/jWv7jLjRnRQAAAAM/agnes-holding-breath.gif

[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 22-07-2026 19:58 ]

• toolkist
  • Niet online
Newcastle is wel raar bezig nu. Eerst Steur voor 27m euro, nu Mbamba van Monaco voor 35m pond terwijl die gast net 12 wedstrijden heeft gespeeld. Alsof je met dat soort spelers de PL in kunt. Chelsea haalde dan in ieder geval nog spelers die al wel iets bewezen hadden.

• Chelseamarre123
  • Nu online
toolkist schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 13:51:
Newcastle is wel raar bezig nu. Eerst Steur voor 27m euro, nu Mbamba van Monaco voor 35m pond terwijl die gast net 12 wedstrijden heeft gespeeld. Alsof je met dat soort spelers de PL in kunt. Chelsea haalde dan in ieder geval nog spelers die al wel iets bewezen hadden.
Die hebben natuurlijk wel wat te spenderen na de verkopen van Gordon,Tonali en eventueel Guimaraes.

Ze mogen altijd in Chelsea eens komen om wat overbodige spelers op te halen :X

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Afbeeldingslocatie: https://assets.arsenal.com/prod/images/xl_landscape/dce14d3dfd60-dsc7568mo9jh6ti.webp

Tzolis is officieel.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Chelseamarre123
  • Nu online
Ben benieuwd hoe die de stap zet. In België echt fantastisch, scoort enorm vlot als winger.
Vooral in de play offs had die gigantische hoge cijfers.

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Chelseamarre123 schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 13:58:
[...]

Die hebben natuurlijk wel wat te spenderen na de verkopen van Gordon,Tonali en eventueel Guimaraes.

Ze mogen altijd in Chelsea eens komen om wat overbodige spelers op te halen :X
beter haal je wat door City opgeleide spelers op, zodat Chelsea ze voor heel veel geld kan kopen over een jaar

• JeroenNietDoen
Chelseamarre123 schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 14:07:
[...]

Ben benieuwd hoe die de stap zet. In België echt fantastisch, scoort enorm vlot als winger.
Vooral in de play offs had die gigantische hoge cijfers.
Ik ben er nog niet warm van en hoop dat dit niet onze primaire LW gaat zijn. Voor die positie moet eigenlijk een grote gevestigde speler gehaald worden. Arsenal moet uitbuiten het kampioen van de EPL is. Voorlopig doen alle andere clubs grote transfers dan zij.

• Chelseamarre123
  • Nu online
JeroenNietDoen schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 14:34:
[...]

Ik ben er nog niet warm van en hoop dat dit niet onze primaire LW gaat zijn. Voor die positie moet eigenlijk een grote gevestigde speler gehaald worden. Arsenal moet uitbuiten het kampioen van de EPL is. Voorlopig doen alle andere clubs grote transfers dan zij.
Is het geld er wel? Ik zie op transfermarkt dat jullie vorig jaar -280 miljoen aan transferbalans hebben en nu weer -40 miljoen.

Daarbij zijn de gevestigde namen wel gelukt vorig seizoen? Eze, Gyokeres, Madueke zijn nog geen top succes te noemen.

• JeroenNietDoen
Chelseamarre123 schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 14:46:
[...]

Is het geld er wel? Ik zie op transfermarkt dat jullie vorig jaar -280 miljoen aan transferbalans hebben en nu weer -40 miljoen.
Als je als kampioen geen geld hebt doe je iets verkeerd neem ik aan. 198.7M pond afgelopen seizoen aan prijzengeld. Als dat niet beschikbaar is voor transfers dan wordt het een erg karig seizoen. Concurrentie versterkt zich links en rechts, zelfs spurs doet dikke transfers.

Het zou sowieso droevig zijn als je als kampioen niet dat kampioenschap gaat uitbuiten in je transfers. Maar goed, het zou des te meer Arsenal zijn om dat wel zo te doen.

• Chelseamarre123
  • Nu online
JeroenNietDoen schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 15:03:
[...]

Als je als kampioen geen geld hebt doe je iets verkeerd neem ik aan. 198.7M pond afgelopen seizoen aan prijzengeld. Als dat niet beschikbaar is voor transfers dan wordt het een erg karig seizoen. Concurrentie versterkt zich links en rechts, zelfs spurs doet dikke transfers.

Het zou sowieso droevig zijn als je als kampioen niet dat kampioenschap gaat uitbuiten in je transfers. Maar goed, het zou des te meer Arsenal zijn om dat wel zo te doen.
Verwacht je nog veel dan? Ik denk dat alle posities wel dubbel bezet zijn nu?

• JeroenNietDoen
Chelseamarre123 schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 15:42:
[...]

Verwacht je nog veel dan? Ik denk dat alle posities wel dubbel bezet zijn nu?
Er is niet veel nodig nee. De enige positie die absoluut versterkt moest worden deze zomer was LB. Dan zou je zeggen als je maar 1 echte upgrade nodig hebt, kan je daar wel een zak geld tegenoverzetten.

Nu is Trossard, de 1ste keus LB, zelfs verkocht. Tzolis is aangetrokken, maar dit vind ik meer een sidegrade dan een echte upgrade. Dan hebben ze enkel Trossard vervangen / verjongt. Maar nog steeds geen speler die er echt al staat, klaar om impact te gaan maken.

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 17:54:
[...]

Er is niet veel nodig nee. De enige positie die absoluut versterkt moest worden deze zomer was LB. Dan zou je zeggen als je maar 1 echte upgrade nodig hebt, kan je daar wel een zak geld tegenoverzetten.
Toch zou ik de selectie wat meer 'verversen'. Moet je Odegard bv nog wel houden gezien z'n blessure historie en dat je Eze ook in de selectie hebt?

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 18:06:
[...]

Toch zou ik de selectie wat meer 'verversen'. Moet je Odegard bv nog wel houden gezien z'n blessure historie en dat je Eze ook in de selectie hebt?
Ik denk dat dit seizoen daarin bepalend is. Komt Odegaard terug op zijn niveau, dan prima, anders zal Eze meer gaan zien. En Nwaneri als talent.

Verder zal er meer vertrekken dan binnenkomen:
Jesus, Nelson, Vieira, Norgaard en heel mogelijk dat Miles Lewis Skelly mag vertrekken als Bruno Guimaras komt.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Jesus mag van mij ook vertrekken, lijkt me een sympathieke kerel maar drukt gewoon zwaar op de begroting en maakt er ook geen 20 in een jaar.

• Gonadan
  • Laatst online: 22:09

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
En het is rond, bizar. Het is natuurlijk gewoon zijn volste recht om dit te kiezen maar je ziet wel dat het echt niet meer is dan werk voor die gasten tegenwoordig. Nul gevoel voor historie of emotie, of in ieder geval minder dan voor de bankrekening.
Ik kan er eigenlijk ook niet over oordelen, zit zelf niet in zo'n situatie, maar het is wel jammer dat de wereld zich zo ontwikkelt.

Gaan we die nog terug zien in Oranje?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 18:12:
[...]

Ik denk dat dit seizoen daarin bepalend is. Komt Odegaard terug op zijn niveau, dan prima, anders zal Eze meer gaan zien. En Nwaneri als talent.

Verder zal er meer vertrekken dan binnenkomen:
Jesus, Nelson, Vieira, Norgaard en heel mogelijk dat Miles Lewis Skelly mag vertrekken als Bruno Guimaras komt.
Vieira deed het bij HSV zo te zien erg goed, maar ze zullen wel geen geld hebben hem over te nemen.

Vind het wel jammer van Norgaard, zo heel slecht was die ook niet. Soms mag Arteta echt wel andere een kans geven.

• HollowGamer
  • Niet online
Gonadan schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 10:11:
[...]

En het is rond, bizar. Het is natuurlijk gewoon zijn volste recht om dit te kiezen maar je ziet wel dat het echt niet meer is dan werk voor die gasten tegenwoordig. Nul gevoel voor historie of emotie, of in ieder geval minder dan voor de bankrekening.
Ik kan er eigenlijk ook niet over oordelen, zit zelf niet in zo'n situatie, maar het is wel jammer dat de wereld zich zo ontwikkelt.

Altijd kiezen voor geld, zo werkt het helaas in het leven (status wordt bepaald door je hoeveelheid geld).

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Gonadan schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 10:11:
[...]

Laten we niet doen of de geldstromen bij andere topclubs zo keurig is. Voor zes keer het salaris kan je toch niet verwachten dat hij een andere keus maakt.

Zie niet in waarom hij niet in Oranje zou spelen.

• Gonadan

Gonadan

HollowGamer schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 10:14:
[...]

Altijd kiezen voor geld, zo werkt het helaas in het leven (status wordt bepaald door je hoeveelheid geld).
Bij mij niet, integendeel zelfs. Maar dan heb ik het wel over andere bedragen. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• HollowGamer
  • Niet online
418O2 schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 10:15:
[...]

Laten we niet doen of de geldstromen bij andere topclubs zo keurig is. Voor zes keer het salaris kan je toch niet verwachten dat hij een andere keus maakt.

Als er een top-manager zou komen, dan zou het hopelijk wel veranderen.

Dan is er geen Depay meer bij, en spelen we eindelijk met andere spelers die eens een kans krijgen. :)

• Gonadan

Gonadan

418O2 schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 10:15:
[...]

Wat hebben de geldstromen ermee te maken? Je gaat van een top competitie naar een matige. Ik ben benieuwd wat dat met zijn ontwikkeling gaat doen. Als die stagneert zie ik niet waarom we hem nog in oranje zouden zien.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Gonadan schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 10:17:
[...]

Wat hebben de geldstromen ermee te maken? Je gaat van een top competitie naar een matige. Ik ben benieuwd wat dat met zijn ontwikkeling gaat doen. Als die stagneert zie ik niet waarom we hem nog in oranje zouden zien.
Omdat dat is waar iedereen over valt. Gezien de huidige staat van het Italiaanse voetbal vraag ik me af hoeveel het uitmaakt

• HollowGamer
  • Niet online
Gonadan schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 10:15:
[...]

Bij mij niet, integendeel zelfs. Maar dan heb ik het wel over andere bedragen. :D
Ben het met je eens hoor, maar kijk maar eens naar de politiek en het bedrijfsleven.

Een goede CEO wordt altijd gekeken naar wat die heeft verdient en hoe dik zijn auto('s) zijn. En een politieker werkt altijd na zijn tijd wat bij een bedrijf dat die daarvoor moest controleren..

• Gonadan

Gonadan

HollowGamer schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 10:18:
[...]

Ben het met je eens hoor, maar kijk maar eens naar de politiek en het bedrijfsleven.

Een goede CEO wordt altijd gekeken naar wat die heeft verdient en hoe dik zijn auto('s) zijn. En een politieker werkt altijd na zijn tijd wat bij een bedrijf dat die daarvoor moest controleren..
Weet ik hoor, die groep is groot. Gelukkig zijn er ook veel mensen die meer waarde hechten aan andere zaken zoals normale woon/werkafstand, tijd voor gezin, flexibiliteit, prettige werksfeer, etc. Dat is gelukkig meer mijn bubbel. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

418O2 schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 10:18:
[...]

Omdat dat is waar iedereen over valt. Gezien de huidige staat van het Italiaanse voetbal vraag ik me af hoeveel het uitmaakt
Nou ik val met name over de aantrekkelijkheid van de competitie an sich. En hoewel de Serie A ook niet meer is wat het geweest is vind ik dat sportief en historisch gezien toch nog een flink aantal stappen aantrekkelijker dan Al-Hilal.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Gonadan schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 10:22:
[...]

Nou ik val met name over de aantrekkelijkheid van de competitie an sich. En hoewel de Serie A ook niet meer is wat het geweest is vind ik dat sportief en historisch gezien toch nog een flink aantal stappen aantrekkelijker dan Al-Hilal.
60 miljoen euro. Waar heb je het dan verder nog over. Die jongen hoeft nooit meer te werken en zijn eventuele kinderen ook niet. Of hij nu morgen zijn beide knieën kapot draait of niet.

• Gonadan

Gonadan

418O2 schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 10:23:
[...]

60 miljoen euro. Waar heb je het dan verder nog over. Die jongen hoeft nooit meer te werken en zijn eventuele kinderen ook niet. Of hij nu morgen zijn beide knieën kapot draait of niet.
Goed, en dan dus terug naar mijn initiële post. Je bent wel van het cirkeltjes creëren hè? :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 10:20:
[...]

Weet ik hoor, die groep is groot. Gelukkig zijn er ook veel mensen die meer waarde hechten aan andere zaken zoals normale woon/werkafstand, tijd voor gezin, flexibiliteit, prettige werksfeer, etc. Dat is gelukkig meer mijn bubbel. ;)
Geldt dat nog steeds als je 6x zo veel kunt gaan verdienen voor hetzelfde werk?

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 10:39:
[...]

Ja, want dat doet onherroepelijk iets met de factoren die ik noem. Daarbij, ik heb genoeg inkomen om lekker te leven, wat moet ik dan met meer geld?
Die vrijstaande villa kopen, geen familie en vrienden voor mij en mijn dochter meer op loop/fietsafstand en meer zorgen krijgen om je bezit? Word ik daar gelukkiger van?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 10:46:
[...]

Ja, want dat doet onherroepelijk iets met de factoren die ik noem. Daarbij, ik heb genoeg inkomen om lekker te leven, wat moet ik dan met meer geld?
Die vrijstaande villa kopen, geen familie en vrienden voor mij en mijn dochter meer op loop/fietsafstand en meer zorgen krijgen om je bezit? Word ik daar gelukkiger van?
Geen financiele zorgen als er in het leven wat tegenzit. Je dochter die geen gedoe heeft om een huis te kunnen kopen. Heck, desnoods doneer je het aan een goed doel (en ben je dus indirect een radartje welke wat olie geld naar een zinvolle besteding weet om te buigen) Etc etc. En al dat door 2-3 jaartjes ergens anders te werken. Ik zou het wel weten, maar ieder zn ding natuurlijk ;)

• Gonadan

Gonadan

Tja ieder zijn ding inderdaad, maar waarom probeer je iedereen die niet voor het geld gaat toch steeds te overtuigen dat het wel zou moeten?
Terwijl ik al lang en breed heb aangegeven niet over Summerville te willen oordelen omdat ik die situatie nooit zal meemaken. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ephymerous
  • Nu online
Gonadan schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 10:46:
[...]

Helemaal eens, zitten we in dezelfde bubbel? :+

Twee mooie quotes die ik vaak aanhaal;
  1. De essentie van geluk is het beperken van je behoefte
  2. Bezit van de zaak is einde van het vermaak
[...]

Alsof Summerville na een paar jaar PL al niet genoeg heeft voor een comfortabel leven.

[ Voor 18% gewijzigd door ephymerous op 24-07-2026 18:25 ]

XXXVI

• FreakNL
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

Chelseamarre123 schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 12:20:
[...]

Sowieso overschat je hoeveel zeggenschap een speler heeft in een transfer
Daarbij is het salaris gigantisch meer en gaat het daar om netto bedragen. Lijkt me gek dat die 5 miljoen netto bij Roma zou krijgen, die betalen toch nooit zo goed?

Is gewoon een aanbod dat je niet kan weigeren.
Een speler heeft 100% zeggenschap in waar hij naartoe wil. Het is geen mensenhandel.

Dat Summerville een entourage om hem heen heeft die geld ziet EN zelf ook niet de slimste is wil echt niet zeggen dat hij naar SA moet…

Sparta kon vorig jaar Lauritsen voor een paar miljoen verkopen aan een Mexicaanse middenmoter maar Lauritsen wilde daar niet heen vanwege zijn gezin. Hij gaat nu voor minder salaris bij Sampdoria spelen. Er zijn spelers die wel alles meenemen in het plaatje.. En dan hebben we het ook nog over het segment waar je wel verschil in salaris merkt. Maar het zijn uitzonderingen…

Overigens gaat Summerville daar gewoon voetballen en op de compound op de PlayStation. Voor de rest lijkt het me geen jongen die iets van het land wil weten. Dat zou hij in Italië of Spanje ook doen… Dus in die zin begrijpelijk..

[ Voor 10% gewijzigd door FreakNL op 25-07-2026 06:54 ]

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Goed voor Summerville dat hij doet waar hij zelf zin in heeft. Goed voor ons dat spelers die voor het geld spelen nooit meer in Oranje terecht komen. Tijd voor een mentaliteitsomslag.

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Typhone schreef op zaterdag 25 juli 2026 @ 07:32:
Goed voor Summerville dat hij doet waar hij zelf zin in heeft. Goed voor ons dat spelers die voor het geld spelen nooit meer in Oranje terecht komen. Tijd voor een mentaliteitsomslag.
Maak jij een lijstje van competities? VS Ja/Nee?

• D-e-n
[...]

Ja. En dat geldt zowel voor een locatie waar ik niet zou willen wonen als bepaalde bedrijven waarvoor ik principieel niet voor zou willen werken.

• D-e-n
Typhone schreef op zaterdag 25 juli 2026 @ 07:32:
Dat gaat een bondscoach nooit doen als het net je enige rechtsbuiten betreft

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

D-e-n schreef op zaterdag 25 juli 2026 @ 10:44:
[...]

Dat gaat een bondscoach nooit doen als het net je enige rechtsbuiten betreft
Tuurlijk wel. Aan de ene kant speel je tegen de top Premier League verdedigers en aan de andere kant speel je tegen Mihmoud Bin Halal en Suleiman Jaddah. Leuk als je die voorbij dribbelt maar dat kan Jan Beerenbroodpoot van SV Deurne ook.

• Chelseamarre123
  • Nu online
Typhone schreef op zaterdag 25 juli 2026 @ 13:43:
[...]

Tuurlijk wel. Aan de ene kant speel je tegen de top Premier League verdedigers en aan de andere kant speel je tegen Mihmoud Bin Halal en Suleiman Jaddah. Leuk als je die voorbij dribbelt maar dat kan Jan Beerenbroodpoot van SV Deurne ook.
Dat sluit natuurlijk niet uit dat die gewoon international blijft. Genoeg recente voorbeelden van.

• toolkist
  • Niet online
Arsenal zou meer dan geinteresseerd zijn in Vinicius Jr. Normaliter gewoon een van de vele geruchten, maar aangezien Real ook al druk bezig lijkt te zijn met een vervanger (Diomande) zou het hier wel eens om meer dan een nikszeggend gerucht kunnen gaan

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

toolkist schreef op zaterdag 25 juli 2026 @ 15:33:
Arsenal zou meer dan geinteresseerd zijn in Vinicius Jr. Normaliter gewoon een van de vele geruchten, maar aangezien Real ook al druk bezig lijkt te zijn met een vervanger (Diomande) zou het hier wel eens om meer dan een nikszeggend gerucht kunnen gaan
En aflopend contract toch?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Hoe zouden we die moeten gaan betalen dan. Als Rogers al een probleem was.

Ok dat was ergens een niet willen betalen maar okay.

Zal uiteindelijk wel bij Chelsea belanden dus :+

[ Voor 42% gewijzigd door Gunner op 25-07-2026 15:52 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Past een Vinicius (ego, zelfzuchtig, showboater etc) wel in de filisofie van Arsenal? Juist vorig seizoen waren ze een eenheid, een echte teamprestatie. Ik zie Arteta ook niet snel een Vinicius-type willen?

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

gambieter schreef op zaterdag 25 juli 2026 @ 15:52:
Past een Vinicius (ego, zelfzuchtig, showboater etc) wel in de filisofie van Arsenal? Juist vorig seizoen waren ze een eenheid, een echte teamprestatie. Ik zie Arteta ook niet snel een Vinicius-type willen?
Natuurlijk niet. Die past alleen in een team waar alles om hem draait

• toolkist
  • Niet online
Gunner schreef op zaterdag 25 juli 2026 @ 15:47:
Hoe zouden we die moeten gaan betalen dan. Als Rogers al een probleem was.

Ok dat was ergens een niet willen betalen maar okay.

Zal uiteindelijk wel bij Chelsea belanden dus :+
Geloof nooit dat ie naar een club binnen Europa gaat die geen CL speelt

• Chelseamarre123
  • Nu online
toolkist schreef op zaterdag 25 juli 2026 @ 18:28:
[...]

Geloof nooit dat ie naar een club binnen Europa gaat die geen CL speelt
Voor Chelsea is die ook gewoon al bejaard :P

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:21
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4YFicQUiINVbKApwlEI4ogSOV2Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E9VISbrb5WIqEieiwWFOrhQX.jpg?f=fotoalbum_large Ehhhm... Waßßßß?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

• Chelseamarre123
  • Nu online
Zie het niet echt om dit te posten? Bayeren speelde gewoon met een jeugdteam

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0_mVvvEi03Zr3Yup4ieevOCzu2I=/x800/filters:strip_exif()/f/image/m0jYFyqpaF1hi8GDuNqebC6K.png?f=fotoalbum_large

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-08 17:41

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Twee mooie quotes die ik vaak aanhaal;
  1. De essentie van geluk is het beperken van je behoefte
  2. Bezit van de zaak is einde van het vermaak
Wat dit met Buitenlands voetbal te maken heeft :?

• ephymerous
  • Nu online
JAN-B schreef op zondag 26 juli 2026 @ 12:49:
[...]

[...]

Wat dit met Buitenlands voetbal te maken heeft :?
Anders lees je het gesprek even terug over clubkeuzes en verleidingen om voor het grote geld te kiezen ;)

XXXVI

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

ephymerous schreef op zondag 26 juli 2026 @ 13:18:
Anders lees je het gesprek even terug over clubkeuzes en verleidingen om voor het grote geld te kiezen ;)
Kan dat moralistische gezeik niet elders?

• toolkist
  • Niet online
En Newcastle gelijk tegen een 5e klasser.

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 26 juli 2026 @ 13:26:
[...]

Kan dat moralistische gezeik niet elders?
Ook dit ging gewoon over (de keuzes van) een voetballer in het buitenland. Kunt het ook gewoon negeren

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

https://www.instagram.com/p/DbL2GH2AXtr/

Nieuw gezicht bij real madrid

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

toolkist schreef op zondag 26 juli 2026 @ 14:29:
Ook dit ging gewoon over (de keuzes van) een voetballer in het buitenland. Kunt het ook gewoon negeren
Al sinds dinsdagavond is men hypocriet aan het zeuren hierover, door mensen die vinden dat een ander 40 miljoen of zo moet opgeven voor hun "principes" (terwijl ze zelf niets opgeven). Het heeft niets met voetbal te maken.

Open dan een topic in AWM, maar toon dan eerst aan zelf zonder zonden te zijn voor men de eerste steen werpt.

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Vini heeft een nieuwe kaak. Was een grapje

• D-e-n
gambieter schreef op zondag 26 juli 2026 @ 14:41:
[...]

Al sinds dinsdagavond is men hypocriet aan het zeuren hierover, door mensen die vinden dat een ander 40 miljoen of zo moet opgeven voor hun "principes" (terwijl ze zelf niets opgeven). Het heeft niets met voetbal te maken.

Open dan een topic in AWM, maar toon dan eerst aan zelf zonder zonden te zijn voor men de eerste steen werpt.
Vervolgens mij begon de discussie met opmerkingen van tweakers die het volkomen logisch vinden dat hij voor deze B-competitie kiest. Dat vind je dan ook "gezeur"? En het lijkt me logisch dat daar dan ook een tegenreactie op komt. En dan is actie=reactie=reactie=reactie. Maar dat is niet per se iemands schuld maar gewoon zoals een discussie wel eens loopt.

En prima als mods daar dan een streep onder zetten maar dat geldt dan voor beide kanten lijkt me.

[ Voor 14% gewijzigd door D-e-n op 26-07-2026 14:59 ]

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

gambieter schreef op zondag 26 juli 2026 @ 14:41:
[...]

Hoezo “hypocriet”? En welke principes die men niet opgeeft? Dat zijn nogal sterke aannnames. Alles even wegschuiven onder moralistisch gezeik terwijl men gewoon duiding probeert te geven met argumenten gaat wel een flinke stap te ver.

Er is hier niemand die in een vergelijkbare positie zit als Summerville dus die drogreden over een steen werpen en eigen zonden kan direct de prullenbak in. Laten we hopen dat de nieuwe bondscoach een signaal afgeeft aan spelers in hun prime dat het sportieve belang voorop dient te staan.

• JeroenNietDoen
Typhone schreef op zondag 26 juli 2026 @ 16:11:
[...]

Er is hier niemand die in een vergelijkbare positie zit als Summerville
Helaas niet nee. Anders zat ik al op het vliegtuig naar Saudi.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

"Argumenten" _o-
Mihmoud Bin Halal en Suleiman Jaddah Jan Beerenbroodpoot
Zandbak, sjeiks, hebzucht, villa's, nooit meer selecteren, de vooroordelen vliegen in het rond. En dat al 5 dagen lang. En ja hypocriet. Ieder kan op zijn niveau offers brengen, dus geen Amazon, Tesla, X, benzineslurpers etc.

Maar goed, als de mods uit hun zomerslaap wakker worden zien we wel of dit hier wat te zoeken heeft. Maar dit topic kan goed zonder de meninkjes over Summerville.

• D-e-n
gambieter schreef op zondag 26 juli 2026 @ 16:30:
Ieder kan op zijn niveau offers brengen, dus geen Amazon, Tesla, X, benzineslurpers etc.
Dit is er eentje in categorie "man op X slaat klimaatpoliticus om de oren met een vakantiekiekje uit Australië van drie jaar terug". Lijkt me ook werk voor na de zomerstop. Geef gewoon je ongezouten mening maar stop met anderen verwijten maken terwijl je echt nul inzage hebt in wat zij persoonlijk wel of niet doen als het gaat om offers brengen. Of wil je dat iedereen voortaan bij elk moreel oordeel eerst zijn eigen handel en wandel hier moet gaan overleggen als bewijs van goed gedrag?

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

D-e-n schreef op zondag 26 juli 2026 @ 16:48:
Dit is er eentje in categorie "man op X slaat klimaatpoliticus om de oren met een vakantiekiekje uit Australië van drie jaar terug". Lijkt me ook werk voor na de zomerstop. Geef gewoon je ongezouten mening maar stop met anderen verwijten maken terwijl je echt nul inzage hebt in wat zij persoonlijk wel of niet doen als het gaat om offers brengen. Of wil je dat iedereen voortaan bij elk moreel oordeel eerst zijn eigen handel en wandel hier moet gaan overleggen als bewijs van goed gedrag?
Als men blijft roepen dat iemand 40 miljoen euro moet opgeven voor hun eigen morele visie, ja. Of men zou wat minder huilerig en veroordelend kunnen zijn, het is Summerville's keuze. En zeker niet 5 dagen door blijven gaan met allerlei drogredenen.

En doe het dan niet in een voetbaltopic. Ga lekker naar AWM, dat is het forumdeel voor eindeloos gezeik.

[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 26-07-2026 16:55 ]

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-08 17:41

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Arsenal mist verdediger Saliba waarschijnlijk maanden; nu blijkt dat hij het hele WK heeft gespeeld met 1 gebroken rugwervel ...

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

JAN-B schreef op zondag 26 juli 2026 @ 17:54:
Arsenal mist verdediger Saliba waarschijnlijk maanden; nu blijkt dat hij het hele WK heeft gespeeld met 1 gebroken rugwervel ...
En Frenkie met een kapotte knie. Rodri ligt er ook een tijd uit. Het wk eist nogal wat slachtoffers
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2026/2027
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken