Wij zijn ons huis aan het verbouwen en krijgen daarbij veel nieuwe spots in het plafond. Een deel zijn vrij fancy, Deep Adjust van Wever en Ducre (https://www.weverducre.com/nl/producten/p/deep-adjust-1.0~17134): grote gaten en een dun randje. Nu is er onenigheid tussen de schilder en de aannemer over de kartelige randen bij de gaten: de schilder kan best her en der wat bijwerken maar vindt dit te groot en rommelig.
ik weet niet wat normaal is, en of wij misschien heel ingewikkelde spots hebben gekozen met hun dunne rand? Of had de aannemer dat gewoon kunnen regelen en zijn ze slordig geweest? Vrienden van ons zeggen dat laatste, maar ik probeer even breed meningen op te halen. En als dit niet normaal is, wat hadden ze dan anders moeten doen?
Hieronder paar foto’s.
:strip_exif()/f/image/hg4U95KxEhKxilKs3mSKzgKk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/60etFDVrJtAKim0Da5bwgdNn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3UJtcm2ZOooJj1CDpfws0ikg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QcJLESWGqlfl3tjVr4UKnyYP.jpg?f=fotoalbum_large)
ik weet niet wat normaal is, en of wij misschien heel ingewikkelde spots hebben gekozen met hun dunne rand? Of had de aannemer dat gewoon kunnen regelen en zijn ze slordig geweest? Vrienden van ons zeggen dat laatste, maar ik probeer even breed meningen op te halen. En als dit niet normaal is, wat hadden ze dan anders moeten doen?
Hieronder paar foto’s.
:strip_exif()/f/image/hg4U95KxEhKxilKs3mSKzgKk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/60etFDVrJtAKim0Da5bwgdNn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3UJtcm2ZOooJj1CDpfws0ikg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QcJLESWGqlfl3tjVr4UKnyYP.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 47% gewijzigd door fvdp89 op 02-06-2026 22:24 ]