Algemeen Claude-topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:59
Jorah_Newstone schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 23:45:
[...]

Fable is ondertussen stiekem de nek omgedraaid. Op reddit regent het klachten. Fable is opeens foetsie weg
Ik ben momenteel nog steeds bezig in fable, via een browserversie.
Edit : ik zie net op FP dat het nog wel beschikbaar is als Max
https://tweakers.net/nieu...baar-in-duurste-abos.html

[ Voor 23% gewijzigd door Arator op 18-07-2026 10:19 ]

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:00
Jorah_Newstone schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 23:45:
[...]

Fable is ondertussen stiekem de nek omgedraaid. Op reddit regent het klachten. Fable is opeens foetsie weg
Ja had ik ook, Harde rugpull onder 4 van mijn orchestrators. paar uur later wel gewoon weer terug, maar dan als vast onderdeel van het pakket. Fable5 is nu gewoon vrijgegeven als onderdeel van de subscription.

Snap ik ook wel nu Microsoft ook met een Mythos class komt, GPT met Sol en Kimi met K3.

K3 wordt nog een interessante gezien dat een open model is waar ok de gewichten van gepubliceerd gaan worden.

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:00
Jorah_Newstone schreef op maandag 13 juli 2026 @ 20:06:
Claude Pro (misschien ook maar eens over gaan naar max), kom ik toch een stuk minder ver dan met Chatgpt, is misschien niet 1 op 1 te vergelijken, maar toch weer wel. Vrij grote codebase.
Claude Sonnet 5 en ChatGpt 5.6 Terra

Terra

[Afbeelding]

Sonnet 5

[Afbeelding]

Natuurlijk spuugt de ene model meer tokens uit dan de andere, maar toch wel vrij groot verschil.

Mischien toch maar eens overstappen op een duurder abbo :P
Met die hoeveelheid tokens? waarom zou je dat overwegen? dan kan toch ook met een €20 abo? Je krijgt niet heel veel meer met een Max abonnement. Hoogstens toegang tot Fable5. maar ik denk dat je dat dan beter met 5.6 Sol kunt doen als je daar ook al een sub voor hebt.
Pagina: 1 2 Laatste