• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Donstil

Live, Laugh, Toaster bath.

Carlos0_0 schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 13:30:
[...]

Het vervelende aan een single player spel, die je voor de story speelt. vond je dat je de Story/verhaal missies moet doen ? :+ .
Ik speel de meeste single player spellen niet voor de story. Als ik een goed verhaal wil ervaren lees ik een boek. Ik speel voor de gameplay, en voor gameplay geld wat ik hierboven al schreef.

I wake up in the morning and I piss excellence

• bangsat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:44
Mazzelaar. Kan ik hem bij je ophalen? :P

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02:29
bangsat schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 19:30:
[...]

Mazzelaar. Kan ik hem bij je ophalen? :P
Haah, als ik het spel uitgespeeld heb 🤣

Heb toch 2 uurtjes gespeeld en vind het tot nu toe wel een goed spel voor tussendoor maar verder niet indrukwekkend. Inderdaad veel knoppen rammen en ledematen afhakken. Hierna nog control resonant en dan wachten tot GTA.

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:49
DM89 schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 19:38:
[...]

Haah, als ik het spel uitgespeeld heb 🤣

Heb toch 2 uurtjes gespeeld en vind het tot nu toe wel een goed spel voor tussendoor maar verder niet indrukwekkend. Inderdaad veel knoppen rammen en ledematen afhakken. Hierna nog control resonant en dan wachten tot GTA.
Ja gameplay is erg repetatief. Wil Wolverine zeker een keer spelen. Maar vind €70-€80 wel een beetje te veel van het goede. Heb maar A Plague Tale Innocence voor €7,99 in de PS Store gekocht. En over 2 weken Control.

Hopelijk Wolverine voor 3-4 tientjes op Black Friday! 8)

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
Sefaex schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 20:02:
[...]

Ja gameplay is erg repetatief. Wil Wolverine zeker een keer spelen. Maar vind €70-€80 wel een beetje te veel van het goede. Heb maar A Plague Tale Innocence voor €7,99 in de PS Store gekocht. En over 2 weken Control.

Hopelijk Wolverine voor 3-4 tientjes op Black Friday! 8)
Oh dat is een erg goed spel, en deel 2 erna ook.
Ik twijfel alleen nog effe over het nieuwe spel, dat is totaal iets anders.

Het lijkt wel een beetje uncharted / tombraider etc, maar ik wacht daar nog even mee.
Ik wil er nog even iets meer over zien.

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Ik moet zeggen dat dit spel de moderne versie van Deadpool (PS3) lijkt, maar dan zonder de goede humor

@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben.
@Technomania: We zijn niet allemaal zo perfect als Bas170

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:32
Hier is de twijfel toegeslagen na het zien en lezen van de reviews. Het ziet er allemaal niet zo bijzonder uit en het is natuurlijk van de zotte dat een game met ‘M-rating’ ontwikkeld is als een spel voor kinderen van 7 jaar …

Maar goed, gameplay in de Spider-Man-games werd ook al snel repetitief, maar toch vind ik het onwijs toffe games vanwege de verhalen. Dat doet Insomniac erg goed, dus ik hoop dat Wolverine dat ook goed doet.

Ik laat het, in ieder geval, even afwachten van hoe mijn neus dinsdag staat. Vooralsnog vermaak ik mij prima met Zero Company, dus er is geen haast.

[ Voor 4% gewijzigd door Yonix op 13-09-2026 09:02 ]

• Carlos0_0
Ik laat de preorder lekker staan, ook al kan ik pas over 2 weken spelen.
Ik heb toch namelijk niks anders tot gta6, ja de dlc van Lego Batman en that’s it.

Heb wel switch2 bij mij, kan ik even dat Pikmin achtige spelletje uitspelen.
Dus ja ik ga het wel zien wat het gaat worden :).

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 16-09 15:39
Ondanks alle negatieve gedoe heb ik er zin aan :)

• Sefaex
:P

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Hier ook gekocht. Ach, heb gewoon zin om mijn PS5 Pro op volle kracht te laten draaien :P

• Starscreamer
Game besteld bij gameresource omdat ze beweren dat ie altijd een dag eerder leveren. Ik heb hem nog steeds niet :'(

• Carlos0_0
Starscreamer schreef op maandag 14 september 2026 @ 14:22:
Game besteld bij gameresource omdat ze beweren dat ie altijd een dag eerder leveren. Ik heb hem nog steeds niet :'(
Heb dit nog nooit gelezen dat zij dit beweren, maar zij hebben het wel altijd op tijd verstuurd volgens mij bij mij(Toen ik nog op disc kocht).
Alleen ja als postnl het uiteindelijk dan verpest, dan kunnen zij er ook niet veel aan doen :)

• Starscreamer
Carlos0_0 schreef op maandag 14 september 2026 @ 14:49:
[...]

Heb dit nog nooit gelezen dat zij dit beweren, maar zij hebben het wel altijd op tijd verstuurd volgens mij bij mij(Toen ik nog op disc kocht).
Alleen ja als postnl het uiteindelijk dan verpest, dan kunnen zij er ook niet veel aan doen :)
Met ze, bedoel ik mensen die wel eens kochten bij gameresources ;)

• Sefaex
Starscreamer schreef op maandag 14 september 2026 @ 14:22:
Ik heb weleens bij Gameresource een pre-order gedaan. En kreeg idd regelmatig games een paar dagen voor de release binnen. Allyourgames doet dit ook weleens.

En yourgamezone.nl destijds ook vrij vaak. Maar die bestaat inmiddels niet meer.

• tomlord
  • Laatst online: 17-09 07:12
Haha shit. Ik dacht ff lezen voor de hype voordat ik hem straks op ga halen in de winkel.

• DM89
Heb er nu een uur of 6 inzitten, vermaak me nog steeds al wordt de actie snel repetitief en heb ik soms het gevoel dat ik een oude game speel van de PS3. Persoonlijk zou ik dit spel niet kopen voor het volledige bedrag (heb ik ook niet gedaan) maar als je niks anders te spelen hebt is het zeker een leuk tussendoortje.

• Farabi
  • Niet online
DM89 schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 08:53:
Heb er nu een uur of 6 inzitten, vermaak me nog steeds al wordt de actie snel repetitief en heb ik soms het gevoel dat ik een oude game speel van de PS3. Persoonlijk zou ik dit spel niet kopen voor het volledige bedrag (heb ik ook niet gedaan) maar als je niks anders te spelen hebt is het zeker een leuk tussendoortje.
PS3, in de zin van gameplay? Hoe bevallen de graphics?

• DM89
Farabi schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 09:21:
[...]

PS3, in de zin van gameplay? Hoe bevallen de graphics?
Jaa qua gameplay soms, graphics zijn goed, maar soms denk ik wel van oef dat is echt matig. En bepaalde stukken op een motor zijn echt slecht gedaan vind ik.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:10

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Het voelt gewoon zo niet insomniac als ik dat dan lees. Spiderman was echt geweldig.. ook grafisch

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• tomlord
  • Laatst online: 17-09 07:12
DM89 schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 09:26:
[...]

Jaa qua gameplay soms, graphics zijn goed, maar soms denk ik wel van oef dat is echt matig. En bepaalde stukken op een motor zijn echt slecht gedaan vind ik.
Ik snap wat je bedoeld, houterige movement en t voelt totaal niet 60fps aan op prestaties. Heb hem alweer verkocht. Beetje skills upgraden om enkel door een map te lopen en vierkantje driehoekje te rammen. Jammer

• bangsat
Ik ben het eens. Het is wat houterig. Kwaliteit is gewoon niet hoog genoeg voor een exclusief. 6.5/10.

Wel gewoon fun.

• Ilex
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:23
Ik heb er nu ongeveer 2 uur inzitten en ik moet zeggen dat ik het erg vermakelijk vind zover. Nee het is niet diepgaand maar dat houdt het wel overzichtelijk en de actie is echt genieten. Ik kan me wel voorstellen dat het repetitief kan gaan worden maar dat zal nog moeten blijken. Overigens ziet het er fantastisch uit, je kan bijna alle voorwerpen in de spelwereld kapotslaan en de karakters en voice acting zijn echt van hoog niveau. Ik vermaak me hier nog wel even mee!

• Farabi
  • Niet online
Waarom is spiderman 2 wel de volle pond waard en dit spel niet volgens vele? Beide hebben dezelfde mechanics en gamestyle als spiderman 1. Het lijkt wel of dat de reviews na-gepraat worden.

Heerlijke film-game overigens, en absoluut de volle pond waard imo.

[ Voor 10% gewijzigd door Farabi op 17-09-2026 00:16 ]

• Carlos0_0
Farabi schreef op woensdag 16 september 2026 @ 08:06:
Waarom is spiderman 2 wel de volle pond waard en dit spel niet volgens vele? Beide hebben dezelfde mechanics en gamestyle als spiderman 1. Het lijkt wel of de reviews na-gepraat worden.

Tegenwoordig wil zowat iedereen open werelde lijkt het wel(Zeker voor zulke bedragen), zelf de hele stad etc door moeten gaan.
100derden collectibles moeten vinden etc, side missies en alles.

Soms is een spel recht toe recht aan ook eens lekker, net zoals A plage Tale delen.
Gewoon verhaaltje volgen, van A naar B gaan en volgende missie.
Beetje goeie cutscenes etc erbij, en je kan een heerlijk spel eens hebben.

Ik kan pas volgende week zondag avond denk ik beginnen, maar ga mij er denk ik ook prima mee vermaken.

[ Voor 6% gewijzigd door Carlos0_0 op 16-09-2026 08:28 ]

• Farabi
  • Niet online
spoiler:
Ik speel op het makkelijkste niveau waar je niet dood kan. Maar wat was die Omega Red moeilijk om te verslaan zeg :P

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Geronimous

Moderator Spielerij
Kwistnix schreef op donderdag 10 september 2026 @ 18:29:
[YouTube: I do not recommend: Marvel's Wolverine (Review)]

Oef. Eigenlijk wel volgens verwachting, gezien de preview.
Ik herken ook ernstig zijn frustratie met dat vreselijke hand-holding in games. In Horizon: Forbidden West en God of War: Ragnarok vond ik het ook al zo irritant. Gezien de matige combat in Wolverine: skip voor mij. Jammer.
Ik hecht geen waarde meer aan reviews van Skill-up. Hij is mij te vaak extreem negatief geweest over games waar ik me prima mee heb vermaakt, of zelfs games die ik zelf hoog heb zitten. Wat hij vaak ook doet, en ik vermoed nu ook weer, is om eerst te zeggen 'bad game' of 'don't recommend' om vervolgens tijdens de review de nodige nuance aan te brengen. Hij spreekt zichzelf nog wel 'ns tegen. Allemaal zijn eigen mening, maar zoals gezegd, ik hecht er geen waarde meer aan.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Farabi
  • Niet online
spoiler:
Een kritiekpuntje op het verhaal: het lijkt of we hier het 2e deel van Wolverine spelen. Je wordt rechtstreeks in het verhaal gegooid. Sabretooth is je beste vriend, je gaat direct Essex redden (wie is dat?) etc. Het zou mooi zijn geweest als het verhaal van Wolverine eerst opgevoerd werd, zodat je een mooie reeks kon opzetten met nieuwere delen in de toekomst.

Verder heeft het spel duidelijk elementen overgenomen van GoW zoals het deurtje dat opengaat. Ik kreeg ook een TLOU vibe in het bos.
Ik heb nu wat aardig uurtjes erop zitten en nog geen seconde verveeld. Ik krijg juist steeds meer zin om het weer op te pakken. Het hack and slashen blijft verslavend.

[ Voor 15% gewijzigd door Farabi op 17-09-2026 10:26 ]

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:53
Carlos0_0 schreef op woensdag 16 september 2026 @ 08:28:
[...]

Tegenwoordig wil zowat iedereen open werelde lijkt het wel(Zeker voor zulke bedragen), zelf de hele stad etc door moeten gaan.
100derden collectibles moeten vinden etc, side missies en alles.

Soms is een spel recht toe recht aan ook eens lekker, net zoals A plage Tale delen.
Gewoon verhaaltje volgen, van A naar B gaan en volgende missie.
Beetje goeie cutscenes etc erbij, en je kan een heerlijk spel eens hebben.

Ik kan pas volgende week zondag avond denk ik beginnen, maar ga mij er denk ik ook prima mee vermaken.
Spider-man 2 is niet de volle pond waard. Sure het is een technische hoogstandje.
Maar pacing en verhaal vallen best tegen.

Wolverine geeft ook niet een geweldige impressie..
En er mag best kritiek gegeven worden.

Maar als je je ermee vermaakt top. Maar diegene die dat niet doen mogen ook ventileren.
Ben wel eens met de kritiek dat er er op achteruit gaan met game design. En al helemaal zeker als er 300 miljoen is besteed aan de game dan verwacht je wel kwaliteit en game of the year type polish.

En dat is alles behalve met deze.

• DM89
Zojuist platinum trophy gehaald dus ik ben klaar met Wolverine :)

Nu maar wachten op Control en dan GTA VI

Veel plezier nog met Wolverine voor diegene die nog aan het spelen zijn.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:10

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

DM89 schreef op donderdag 17 september 2026 @ 13:21:
Zojuist platinum trophy gehaald dus ik ben klaar met Wolverine :)

Nu maar wachten op Control en dan GTA VI

Veel plezier nog met Wolverine voor diegene die nog aan het spelen zijn.
Welk cijfer geef je het nu je het persoonlijk volledig afgerond hebt?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• DM89
Ricmaniac schreef op donderdag 17 september 2026 @ 14:39:
[...]

Welk cijfer geef je het nu je het persoonlijk volledig afgerond hebt?
Het verhaal in de game is redelijk goed, veel actie, veel bloed, coole outfits, het vechten is vet maar wordt wel snel repetitief omdat het veel van hetzelfde is. Grafisch over het algemeen goed, ik geef deze game een 7.

Het is een zeer lineaire game, wat niet erg is want voor mij hoeft het niet altijd open wereld te zijn want dat heb ik ook wel gezien (mits goed en nuttig uitgewerkt) vond de stukken met de motor wel het allerslechtste in deze game.

[ Voor 39% gewijzigd door DM89 op 17-09-2026 15:27 ]

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:19
Psyonara schreef op donderdag 17 september 2026 @ 12:23:
[...]

Spider-man 2 is niet de volle pond waard. Sure het is een technische hoogstandje.
Maar pacing en verhaal vallen best tegen.

Wolverine geeft ook niet een geweldige impressie..
En er mag best kritiek gegeven worden.

Maar als je je ermee vermaakt top. Maar diegene die dat niet doen mogen ook ventileren.
Ben wel eens met de kritiek dat er er op achteruit gaan met game design. En al helemaal zeker als er 300 miljoen is besteed aan de game dan verwacht je wel kwaliteit en game of the year type polish.

En dat is alles behalve met deze.
Ik vond Spiderman 2 absoluut het volle pond waard. Technisch fantastisch en gewoon een heerlijke game voor mij persoonlijk. Wolvervine is wat mij betreft een enorme downgrade ivm Spiderman 2.

Iedereen mag kritiek leveren, maar of iets het volle pond waard is moet iedereen voor zichzelf bepalen. De een hecht meer waarde aan een goede game van 15 uur dan de ander. Ieder zijn ding.

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:53
Spider-man 2 heb je ook in 25 uur uit gespeelt.
Maar Insommniac gaf wel bepaalde verwachtingen, bepaald moment zeiden ze dat ze duizenden lines met Tony Todd hadden op genomen, maar je ervaart kwalijk Venom mee in de game. (RIP Tony)
Dan verwacht ik wel meer dan 1 hoofdstuk om met Venom te spelen of zelfs goeie hypte dialogen tussen hem en de Spider-men te hebben. En dat was alles behalve.

Spider-man 1 was top. geen klachten over Miles had een expansion kunnen zijn voor die game.
Geinig maar vragen teveel voor zo'n korte game in vergelijking. Waar ze als nog de hoofd prijs voor vragen. ( 45 uur ongeveer om het verhaal uit te spelen )

In dat opzicht is Spider-man 2 wel een flinke stap naar beneden in vergelijking met deel 1.

En Merk aan Wolverine dezelfde behandeling heeft/had.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:42
Net 100% gehaald, 11 uur bezig geweest volgens de PS5. Gespeeld op normal en dat was relatief eenvoudig, vooral wanneer je op het eind erg sterk wordt ga je er razendsnel doorheen. De gevechten voelden lekker aan, maar vond dit wel een van de minste exclusieve titels die ik de afgelopen jaren heb gespeeld.

• bangsat
Farabi schreef op woensdag 16 september 2026 @ 08:06:
Waarom is spiderman 2 wel de volle pond waard en dit spel niet volgens vele? Beide hebben dezelfde mechanics en gamestyle als spiderman 1. Het lijkt wel of dat de reviews na-gepraat worden.

Ik hecht geen waarde aan reviews. Het is een leuke game. Spiderman was ook fun maar vond ik qua gameplay van hogere kwaliteit. Er gebeuren, in ieder geval bij mij nog wel wat gekke dingen tijdens de combat. Slaat er naast of springt er naast als je met iemand van gebouw mee jumped. Motorrijden vind ik niet goed gedaan. Erg houterig. De cutscenes zijn wel tof.

Het is vermakelijk en het slashen is zelfs verslavend maar niet de kwaliteit die ik van een exclusive verwacht zoals een god of war. Uncharted.
Pagina: 1 2 Laatste