• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 19-06 22:57

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Topicstarter
Mede-auteur:
  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_GQOy3rT6taDF1mpsRfK6EhjsAQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SwqMiOoqokWuHa3TH05cskxQ.jpg?f=fotoalbum_large
Ontwikkelaar: Insomniac GamesUitgever: Sony Interactive EntertainmentRelease: 15-09-2026
Platformen: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lPOiExsxdP4Mybu9PF74m-eMG0o=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/tVz4RcWPFgSCe00B4exuW5uC.webp?f=user_large PlayStation 5

📋 Inhoudsopgave
🏠 Intro | 🔍 Waar draait het om? | 🎮 Gameplay | 🧬 Verhaal & personages | 💿 Edities | 🎬 Trailers


Na de Spider-Man games van Insomniac is het nu de beurt aan een heel ander type held. In Marvel's Wolverine speel je als Logan, en dat betekent ook meteen dat de toon een stuk grimmiger ligt. Geen held die al slingerend door een open stad trekt, maar iemand die vooral naar antwoorden zoekt en daar onderweg een spoor van kapotte vijanden bij achterlaat.

De game werd al in 2021 aangekondigd, maar daarna bleef het behoorlijk stil. Inmiddels weten we in ieder geval meer over de basis: Marvel's Wolverine verschijnt op 15 september 2026, is bedoeld als een pure singleplayer-game en komt uit voor PS5, met ook ondersteuning voor PS5 Pro Enhanced. Insomniac blijft dus in het Marvel-universum, maar kiest hier duidelijk voor een hardere en donkerdere insteek dan bij Spider-Man.


In de basis draait Marvel's Wolverine om Logan en de vragen die hij over zichzelf heeft. Hij is op zoek naar antwoorden over zijn verleden en naar de man die hij ooit was. Daarmee lijkt Insomniac niet alleen een actiegame te maken, maar vooral een verhaal dat sterk om het personage zelf draait.

Die zoektocht brengt hem op verschillende plekken in de wereld. Denk aan Madripoor, de bevroren wildernis van Canada en de smalle straten van Tokyo. Het lijkt daardoor minder op een grote open wereld en meer op een verhaal dat je langs meerdere locaties en conflicten voert, steeds met Logan zelf als middelpunt.


Insomniac zet de game neer als een echt Wolverine-verhaal, en dat zie je vooral terug in de manier waarop Logan vecht. De nadruk ligt op snelle, soepele en vooral harde gevechten waarin hij zich met zijn klauwen van het ene conflict in het andere stort. Dit is duidelijk een stuk grimmiger en directer dan wat we van de studio gewend zijn uit Spider-Man.

Tegelijk lijkt het niet alleen om actie te draaien. In de officiële omschrijving wordt ook gesproken over een verhaalgedreven opzet met bekende comicpersonages en goede toegankelijkheidsopties. Logan wordt daarbij neergezet als een veel donkerder en wreder type held, wat goed past bij het idee dat deze game minder licht en heldhaftig aanvoelt en meer draait om woede, instinct en confrontatie.


Hoewel Wolverine bekendstaat als een echte lone wolf, blijft hij tijdens deze reis niet alleen. Logan komt verschillende bekende gezichten tegen uit de Marvel-wereld, waaronder Mystique en Omega Red. Daarnaast spelen ook vijandige facties zoals de Reavers een rol, wat meteen aangeeft dat hij onderweg niet bepaald rustig op zoek kan naar antwoorden.

De opzet van het verhaal wordt omschreven als een wereldwijde thriller. Logan reist daarbij langs locaties als Madripoor, Canada en Tokyo, terwijl hij steeds verder probeert door te dringen tot de geheimen van zijn duistere verleden. Dat geeft de game niet alleen wat meer schaal, maar ook precies de sfeer die je bij Wolverine verwacht: onrustig, hard en altijd op het punt om te escaleren.


Over verschillende edities is op dit moment nog weinig concreets bekend. De officiële informatie van PlayStation richt zich vooral op de releasedatum, het platform en de inhoud van de game, maar noemt nog geen aparte Deluxe Edition, Collector's Edition of andere varianten. Voor nu lijkt het dus gewoon te gaan om een reguliere release voor PS5.

Mocht Sony later alsnog extra versies aankondigen met bonussen, fysieke extra's of vroege toegang, dan kan dit onderdeel natuurlijk altijd nog worden aangevuld.


Wil je mede-auteur worden? Stuur een PM!

⬆️ Terug naar boven ⬆️

[ Voor 219% gewijzigd door G_Dragon op 08-05-2026 10:28 ]

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda


  • Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:52
Eindelijk eens een mooi game jaar

Lego Batman
007
Wolverine
Gta6

Nou het jaar kan niet meer stuk zowat(Voor mij tenminste :P), ook heel benieuwd na dit spel(Ik was het al weer effe vergeten aangezien het al weer effe stil is over dit spel).
Ik ga het wel gelijk kopen denk ik.

  • Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-06 12:37
Vond Spider-man 2 wel wat tegenvallen, hoop wel dat deze meer een stap in de juiste richting is.

  • Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:00
Psyonara schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 14:03:
Vond Spider-man 2 wel wat tegenvallen, hoop wel dat deze meer een stap in de juiste richting is.
Die vond ik juist een stuk beter dan deel 1 en MM.

Wordt sowieso een blinde pre-order. Alles wat Insomniac maakt is goud.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |


  • Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-06 12:37
Deel 2 was meer tech demo voor de ingebakte PS5 SSD.
Pacing was wat vaag, en Venom heeft maar 1 level wat ook een gemiste kans is/was. Hadden ze veel meer mee kunnen doen.

En Peter die zwaar teenangst heeft als volwassen persoon. Dat hadden ze anders kunnen doen met hetzelfde resultaat. Iets wat ik achteraf best wel jammer vond.

Deel 1 was precies Spider-man by the numbers, daardoor heel sterk uit de voeten kwam. En MM was een leuke toevoeging.

  • Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Psyonara schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 14:03:
Vond Spider-man 2 wel wat tegenvallen, hoop wel dat deze meer een stap in de juiste richting is.
Ja eens, Wolverine is voor mij een titel waar ik eerst de reviews van afwacht.

Ik vond Spider-Man 1 leuk, Mike Morales meer van hetzelfde en 2 helemaal. Als het weer dezelfde game is maar dan in een Wolverine sausje dan laat ik hem liggen.

Wat jammer is want Sony heeft voor mij verder niets dit jaar.

Live, Laugh, Toaster bath.


  • AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 19-06 22:57

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Topicstarter
Nieuwe state of play 2 juni met meer Wolferine informatie :)

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda


  • Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08-06 08:55
Donstil schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 14:42:
[...]


Ja eens, Wolverine is voor mij een titel waar ik eerst de reviews van afwacht.

Ik vond Spider-Man 1 leuk, Mike Morales meer van hetzelfde en 2 helemaal. Als het weer dezelfde game is maar dan in een Wolverine sausje dan laat ik hem liggen.

Wat jammer is want Sony heeft voor mij verder niets dit jaar.
Saros ook niet?

  • Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nee Saros is niet voor mij, die vorige titel ook niet.

Maar goed ik zit nog vuistdiep in Crimson Desert dus kan nog wel even vooruit.

Live, Laugh, Toaster bath.


  • Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 10-06 13:55
Enorme Wolverine fan, mijn zoon is er zelfs naar vernoemd. 8) Vond Spider-man alle delen ook erg leuk dus........

Moet ik hebben!!!

Snap je enthousiasme, maar dit is een beetje overkill! 8)

[ Voor 50% gewijzigd door Linksquest op 02-06-2026 09:14 ]


  • AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 19-06 22:57

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Topicstarter
Starscreamer schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 09:02:
Enorme Wolverine fan, mijn zoon is er zelfs naar vernoemd. 8) Vond Spider-man alle delen ook erg leuk dus........

Moet ik hebben!!!

[mbr]Snap je enthousiasme, maar dit is een beetje overkill! 8) [/mbr]
Dat is duidelijk XD

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda


  • Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:00
Starscreamer schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 09:02:
Enorme Wolverine fan, mijn zoon is er zelfs naar vernoemd. 8) Vond Spider-man alle delen ook erg leuk dus........

Moet ik hebben!!!

[mbr]Snap je enthousiasme, maar dit is een beetje overkill! 8) [/mbr]
Je zoon heet Wolverine ja? :+

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |


  • voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:30
Hulleman schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 12:28:
[...]

Je zoon heet Wolverine ja? :+
Rien voor intimi

  • Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 10-06 13:55
Hulleman schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 12:28:
[...]

Je zoon heet Wolverine ja? :+
Afbeeldingslocatie: https://snapjson.untapped.gg/art/render/framebreak/common/512/Daken_10.webp


ipv K is et met een C geschreven en zijn 2e naam is Logan :D

[ Voor 96% gewijzigd door Starscreamer op 02-06-2026 14:38 ]


  • Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Starscreamer schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 14:35:
[...]

[Afbeelding]


ipv K is et met een C geschreven en zijn 2e naam is Logan :D
Dacen Logan? Waarom is de K vervangen als ik vragen mag?

  • Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 10-06 13:55
Farabi schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 14:42:
[...]

Dacen Logan? Waarom is de K vervangen als ik vragen mag?
Vond mijn vrouw mooier :X was allang blij met deze naam O-)

[ Voor 12% gewijzigd door Starscreamer op 02-06-2026 14:58 ]


  • Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:00
Starscreamer schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 14:35:
[...]

[Afbeelding]


ipv K is et met een C geschreven en zijn 2e naam is Logan :D
Ik had James of Logan bedacht. Had Daken zo niet aan Wolverine gelinkt als naam.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |


  • Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 10-06 13:55
Hulleman schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 15:02:
[...]

Ik had James of Logan bedacht. Had Daken zo niet aan Wolverine gelinkt als naam.
Zit ook weer een gedachten achter :X

Daken is weer de zoon van Logan ;)

En als er een fictieve naam ergens ingevuld moet worden kan je 3 raden hoe ik mijzelf noem :P

Daarnaast is de naam best uniek O-)

  • Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 11:31
Donstil schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 23:29:
[...]


Nee Saros is niet voor mij, die vorige titel ook niet.

Maar goed ik zit nog vuistdiep in Crimson Desert dus kan nog wel even vooruit.
Returnal was ook niets voor mij maar Saros dan wel weer helemaal wel.. zit in voorlaatste level en ik amuseer me echt rot ermee :).
Maar dus Wolverine.. ik ga toch even afwachten maar ben wel hoopvol :)

  • Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:30

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Die nieuwe beelden nu op State of play zien er lijp uit hoor :D

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH


  • Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:30

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH


  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08-06 08:55
Het is me iets teveel Spider-Man in een Wolverine jasje... die gameplay had ik bij deel 2 wel gezien. Ik kijk het nog even aan.

  • Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-06 19:49
Ziet er eerlijk gezegd heel generic uit. Ben wel fan van Insomniac, dus ga hem zeker halen hoor. Maar had verwacht dat ik meer hyped zou zijn!

  • Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Hyped! Weet niet zo goed wat mensen dan verwachten van een Wolverine game? Doet vrijwel alles wat een Wolverine game moet/kan hebben.

  • Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08-06 08:55
Daan0s schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 09:06:
Hyped! Weet niet zo goed wat mensen dan verwachten van een Wolverine game? Doet vrijwel alles wat een Wolverine game moet/kan hebben.
Ik had Spider-Man in een Wolverine reskin verwacht maar ik had op iets meer dan dat gehoopt.

  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Sefaex schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 07:57:
Ziet er eerlijk gezegd heel generic uit. Ben wel fan van Insomniac, dus ga hem zeker halen hoor. Maar had verwacht dat ik meer hyped zou zijn!
Dit gevoel kreeg ik er ook bij, veel gestuurd en weinig zelf spelen, maar dit kan ook een vertekend beeld zijn omdat het zo was gedaan voor de showcase.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:52
Ziet er goed uit, ik was prima te spreken over Spiderman. Dus deze gaat er zeker vrij snel of direct op dag 1 komen :) .

  • Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:09
Ik ben groot fan van de Spiderman games. Deze ga ik ook zeker halen en uitspelen. Maar jeetje wat een grove game.. Zaten een paar heftige kleurrijke scenes tussen. :+ Laat niets aan de verbeelding over. Ik vind dat niet erg hoor!! Laat dat duidelijk zijn... Het is tenslotte Wolverine. Ik hou echt van dat harde en rauwe randje van Logan. Las vandaag dat er wel instellingen komen om dit te reduceren. Netjes gedaan! Voor ieder wat wils. Hij iig gepre-orderd. :)

  • Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-06 12:37
G_Dragon schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 09:28:
[...]


Dit gevoel kreeg ik er ook bij, veel gestuurd en weinig zelf spelen, maar dit kan ook een vertekend beeld zijn omdat het zo was gedaan voor de showcase.
Enige probleem wawt ik er mee heb is dat het er van mij wel een meer in de richting van een comic oid art style had mogen zijn.

Maar dat probleem had ik ook met MM en Spider-man 2. Spidey 1 vreemd genoeg niet zo erg.
Denk de meer fantastische the moves set is of ziet dat met realistische stijl graphics weer een andere vorm van uncanny mee brengt.

Kan het mis hebben natuurlijk.

Voor de rest de gore ziet er top uit had iets meer torso splits mogen zien en of hopen.

  • HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:56

HollovVpo1nt

I like gadgets

Een van de games waar ik naar uit keek. Helaas zeer teleurstellend wat ik zag... Het lijkt zo langzaam en scripted. Ik had gewoon een goeie Wolverine hack'n'slash gewild..

  • Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-06 12:37
HollovVpo1nt schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 17:51:
Een van de games waar ik naar uit keek. Helaas zeer teleurstellend wat ik zag... Het lijkt zo langzaam en scripted. Ik had gewoon een goeie Wolverine hack'n'slash gewild..
Het ziet er wel pre-rendered uit, nog even echte gameplay afwachten en ook spelers ervaring.

  • HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:56

HollovVpo1nt

I like gadgets

Psyonara schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 18:26:
[...]

Het ziet er wel pre-rendered uit, nog even echte gameplay afwachten en ook spelers ervaring.
Pre-rendered..? Het was gameplay.

  • Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-06 19:49
Ik heb altijd wel een zwak gehad voor de cinematische third-person exclusives van Sony.

Daarnaast heb ik vroeger ook de X-Men-films en tekenfilms gekeken. Ik ben niet per se een die-hard Wolverine-fan. Maar ondanks dat deze gameplaybeelden mij nog niet echt weten te overtuigen, haal ik hem waarschijnlijk toch op day one.

  • Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-06 12:37
HollovVpo1nt schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 18:47:
[...]


Pre-rendered..? Het was gameplay.
pre-rendered ingame engine is een ding.

  • HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:56

HollovVpo1nt

I like gadgets

Psyonara schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 20:30:
[...]

pre-rendered ingame engine is een ding.
Ik heb het over de gameplay. Ze lieten gameplay zien. Maar goed het feit dat mensen niet door hebben dat er ook gameplay is eerder steun voor mijn punt xD

  • Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-06 12:37
HollovVpo1nt schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 23:12:
[...]


Ik heb het over de gameplay. Ze lieten gameplay zien. Maar goed het feit dat mensen niet door hebben dat er ook gameplay is eerder steun voor mijn punt xD
Er is was nog een ander spel die ook zulke gameplay trailers liet zien, terwijl de game als je de game zelf speelde alles niet liet zien zoals deze trailer het liet afspelen.

  • AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 19-06 22:57

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Topicstarter
Nieuwe Screens:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/npJfeunq3fXE-61w_trNoVKTYXk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/smV6cX75wEUDAUKlVeSCJrsP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wyb6yl1tOrNstWrsnP4HUUPWebs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zucPPszBt8XnLLv1a4Mtc4IV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h_fcoo06598j_ACmV49NxwZ666E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6BEbgF6sOrw2VTJLnC8PNCFL.jpg?f=fotoalbum_large

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda


  • HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:56

HollovVpo1nt

I like gadgets

Psyonara schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 23:31:
[...]

Er is was nog een ander spel die ook zulke gameplay trailers liet zien, terwijl de game als je de game zelf speelde alles niet liet zien zoals deze trailer het liet afspelen.
Ik ken het verschil tussen pre-rendered, pre-rendered in-engine, scripted realtime, realtime gameplay en noem de hele mikmak op. Ik wil niet onbeleefd klinken maar ik weet niet op hoeveel andere manieren ik het moet zeggen, ik heb het over de gameplay.

  • Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08-06 08:55
Interessant interview:

Marvel's Wolverine is a more linear game than Spider-Man - don't expect a city to explore or a base to nose around in.

Eurogamer

[ Voor 44% gewijzigd door Timothy3000 op 05-06-2026 07:40 ]


  • Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:52
Nou Wolverine maar gelijk besteld met gta6, heb ik dit jaar ook weer genoeg games om te spelen :P .

  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Let in dat gevecht halverwege eens op die dame met paarse lichtballen...

Hopelijk valt het tijdens het spelen niet zo op. Het lijkt allemaal wel erg on-rails. Hier ga ik niet meer dan 30 euro voor betalen

  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
418O2 schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 09:09:
[...]

Let in dat gevecht halverwege eens op die dame met paarse lichtballen...

Hopelijk valt het tijdens het spelen niet zo op. Het lijkt allemaal wel erg on-rails. Hier ga ik niet meer dan 30 euro voor betalen
Ja precies dit is ook een van de punten waarover ik viel, als speler lijk je weinig vrijheid te hebben. En of het er nou echt fantastisch uitziet? Ik vind het persoonlijk matig

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 09:22:
[...]


Ja precies dit is ook een van de punten waarover ik viel, als speler lijk je weinig vrijheid te hebben. En of het er nou echt fantastisch uitziet? Ik vind het persoonlijk matig
Het zal vast erg leuk spelen, net als Spider-man, maar daar kan je nog wat lummelen en in de open wereld spelen. Dit lijkt wel erg lineair. Nu ben ik geen fan van te open werelden, maar dit is misschien het andere uiterste
Pagina: 1