Dus dat moet nog komen
Het is FRIET!
inclusief geweer
Verwijderd
hahaha..dat is duur zegOp zaterdag 22 juni 2002 12:07 schreef SlaX het volgende:
19,99 euro, Tribes 2
Mijnes 49.99 Euro, 2002 Fifa World Cup
Volgens mij 150 Piek voor microsoft flight simulator '98...
Maar jah, tegewoordig krijgt chello 47,95 Pleuro per maand...
tering, wat was dat vet.Op zaterdag 22 juni 2002 10:33 schreef Jox444 het volgende:
189 gulden, voor Mortal Kombat II op de snes....damn dat was toen een rib uit m'n lijf....lang voor moeten sparen
ik weet nog wel dat men broer die voor 150 piek had gekocht, toen die dus net uit was.
jsjeezees wat heb ik zitten rellen met men broer samen. (op de megadrive trouwens, of op de nes, weenie meer...)
dat was echt zo vet!! al die fatalities enzo.
zoooo bloederig!! gwelidg!!
Battle.net Spud#2543
Valt het feit dat ik daarna voor 550$ mijn account verkocht heb weer tegen weg, dus je zou kunnen denken dat UO mijn goedkoopste spel was.....
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
en HALO was ook neit gratis-->70 euro dus
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
en dat is?Op maandag 24 juni 2002 12:11 schreef Henslfuk het volgende:
WHeelloader operator simulator
Verwijderd
*SIGH*Op maandag 24 juni 2002 12:14 schreef kNarf het volgende:
[..]
en dat is?
Wheel loader = Shovel shovel = Wiel lader
zo'n grote machine op 4 wielen een een laad bak
mom grabbing picture
***EDIT***
Deze

ofdeze
SJEZUS WAT EEN GROTE
Verwijderd
http://www.simlog.com/personal-crane.html
Moah,,,, deze is maar iet's duurder dan die ik eerst zeivan die site
Simlog's new Personal Mobile Crane Simulator is now ready for you, at a special introductory price of USD$2000. When you consider that even small accidents due to inexperience can cost thousands of dollars in replacement parts and downtime, this is good value indeed!
Maar ik denk dat het dan toch Donkey Kong Country (SNES) wordt, voor Fl. 179,-
Op maandag 24 juni 2002 13:31 schreef Henslfuk het volgende:
Nog iet's
http://www.simlog.com/personal-crane.html
[..]
Moah,,,, deze is maar iet's duurder dan die ik eerst zei
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
180,-
en ik had het spel al... maar ik kon em niet laten liggen
Het rare is dat ik amerikaanse collecters editie ook heb maar dan voor 35,-
Lache joh... heb het spel gewoon 3 keer
Verwijderd
Beter dan kan je hem ook 3 x spelenOp maandag 24 juni 2002 21:36 schreef XnX het volgende:
Zelda Ocarina of Time Collectors Edition...
180,-
en ik had het spel al... maar ik kon em niet laten liggen
Het rare is dat ik amerikaanse collecters editie ook heb maar dan voor 35,-
Lache joh... heb het spel gewoon 3 keer
Verwijderd
ZekerzOp donderdag 20 september 2001 20:16 schreef JamesTiberius het volgende:
Fl. 179,- voor Donkey Kong Coutry op de Super Nintendo (Enkele jaren geleden natuurlijk).
Was het geld nog waard ook !!!
Verwijderd
Liefde maakt blind.
nee ik heb mohaa laatst voor 40€ gekocht... vond ik duur genoeg..!
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
Verwijderd
(.95 laat ik overal weg
Baldur's Gate: 99
Tales of the Sword Coast: 69
Baldur's Gate 2: 99
Throne of Bhaal: 69
PlaneScape Torment: 29 (Budget)
Icewind Dale + Heart of Winter samen: 89
Neverwinter Nights gaat me 54 euro = 119 kosten. Dit is het duurste tot nu toe.
Ik heb nog een heeeeleboel spellen die voor budgetprijzen zijn gekocht, van 15-30 gulden. Caesar 1-3, SimCity 2000/3000, Star Trek: 25th Anniversary, Star Trek: Judgement Rights... en meer.
Maar die console spellen zijn duuuuuur zie ik. Niet meer normaal. In ik was al een beetje kwaad dat NWN van 45 euro naar 59 is opgeslagen bij Dynabyte... ik krijg wel 5 euro korting omdat ik gereserveerd heb.
Hey jHack ^_^Op donderdag 20 september 2001 20:24 schreef jHack het volgende:
Panzer dragoon saga, 300 piek, maar dan heb je ook wat
Idem dito hier, maar dat wist je denk ik ook al
Samen met Radiant Silvergun mijn duurste game geweest ook...
een tientje is nog teveel!
En The Longest Journey (mijn alom favoriet) heb ik gekocht voor fl 20,- (4 cd's). Dan ga je toch denken de wereld staat op zijn kop he.
T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
Als je hem installeert moet je er zeker 20 patches overheen trekken om een gros bugs eruit te halen die er tijdens het programmeren nog in zijn blijven zitten,
om over de bagger netcode maar te zwijgen.
Kortom onstabiel, lelijk, en zelfs de besturing is geen fluit waard. Nee ik heb weinig goeds over voor dit zielig hoopje coderegels om een "spel" genoemd te worden.
Als je ECHT iets leuks en moois en interessants wil spelen op dit moment dan kan ik echt Neverwinter Nights aanbevelen. Dat is een van de weinige spellen waarvan ik op dit moment echt kan zeggen dat het echt kwaliteit is, zowel qua gameplay als qua graphics e.d.
Ik moet het nog legaal gaan halen zodra mijn bankrekening wil gaan meewerken, maar dat ga ik dus nog wel doen.
En als je een goede adventure wilt op dit moment kijk dan eens naar syberia www.syberia.info. Hij haalt het niet bij TLJ, maar de demo is toch wel veelbelovend.
Enne.. ok dit zijn ander kaliber spellen dan OFP, maar Unreal tournament 2003 wordt ook prachtig. En unreal2 lijkt me nog mooier (was niet zo kapot van tournament zelf, maar de engine is dus wel degelijk). Ik ben eigenlijk benieuwd hoe het TFC2 het gaat doen voor halflife dit jaar.
T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
(voor de megadrive, die heb ik niet meer maar ik speel het nog wel eens per emulator
These are my principles. If you don't like them, I have others.
voor Under A Killing Moon
Toen ik mijn 486DX2-66Mhz 8MB! geheugen, met 1mb! videokaart kocht, wat was dat een BEEST van een machine,
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Verwijderd
Dat waren nog eens tijden...toen speelde ik zo'n spel ook het hele jaar door.
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
Hican.net | IT Blog about all that is interesting.
Verwijderd
topic uit 2001
ontopic: 39€ voor BF1942, ook het enige spel wat ik heb gekocht
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 01:38 ]
Verwijderd
goedkoopste: Virtual Pool 2 (CD-ROM) 2 euro
Duurste spel voor mij zal wel ISS64 voor de N64 zijn geweest, rond de 220/230 gulden. Was zijn gewicht in goud waard.
You look like I need a drink.
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
100 euro dus
[ Voor 66% gewijzigd door Hertog_Martin op 11-03-2004 03:52 ]
Verwijderd
en sinds wanneer is ut 2004 al uit, bedoel je toevallig niet 2003?D4V3 schreef op 11 maart 2004 @ 02:40:
€50 voor UT2004(mn vorige gekochte spel kan ik me niet meer herinneren, volgens mij was het iets van Ford Boyard ofzo
)
preorder bedoelt ieVerwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 07:57:
[...]
en sinds wanneer is ut 2004 al uit, bedoel je toevallig niet 2003?
Voor dat dign waren heel veel spellen tussen de 300 en 400 gulden.amahusu schreef op 11 maart 2004 @ 02:35:
ik kan me herinneren dat er vroeger een spel was voor de Neo-Geo (voor de wat oudere tweakertjes ;P) dat 550 gulden kostte
Mijn duurste spel was SF2 op de SNES denk ik. 239 gulden.
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Overigens denk ik dat mijn beste aankoop nog Colonization voor de Amiga is geweest
Hican.net | IT Blog about all that is interesting.
wel een errug vette game, waar uurtjes in zijn gaan zitten
Street Fighter 2 is het vetste spel ooit gemaakt voor de Sega 16-bit, helaas heb ik deze niet in de collectie
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 09:44 ]
* pagani sluit zich bij deze drie jaar oude post aanJamesTiberius schreef op 20 september 2001 @ 20:16:
Fl. 179,- voor Donkey Kong Coutry op de Super Nintendo (Enkele jaren geleden natuurlijk).
Was het geld nog waard ook !!!
Goede tweede is Zelda 2 voor f139,95
[ Voor 8% gewijzigd door pagani op 11-03-2004 09:56 ]
Was het geld ook meer dan waard
alweer teveel uitgegeven
Zelfde hierAlbinoraptor schreef op 20 september 2001 @ 20:50:
Hmm 1099 gulden voor GT3, ja er zat ook nog zo'n ding bij waar je dat schijfje moest instoppen, weet nog altijd niet waarvoor het dient. En het klopt dat GT3-schijfje beter in handen ligt dan GT2
Verder destijds virua Racing voor de MD fl.220.- kreeg nog dikke mot met me ouders: "spaargeld is voor later, niet voor computerspelletjes"
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Mijn duurste game in die zin is dan Unreal II geweest. € 49,99 voor een per saldo de meest irritante fps die ik sinds Daikatana gespeeld heb.
Voor hetzelfde bedrag was LotR Return of the King een hoop geld maar wel waar voor mijn geld.
Pentium IV 2.8E/ ASUS P4P800 / 2x256MB PC3200 / Saphire RADEON 9800/ Maxtor 80 Gb 7200 rpm/LIAN-Li PC60 & ToPower 350W
Wat een wereldspel
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
elke cent waard geweest, damn wat heb ik daar veel mee van de wereld gezien
Verwijderd
Heb ik ook gehad... en daarna verkocht voor 500 BF. w o u t e r . schreef op 24 juni 2002 @ 21:37:
219 gulden voor Virtua Racing op de megadrive... een van de eerste (als het al niet het eerste was) 3d racespel met polygonen op een console.
Was dat spel toen echt beu gezien. Nu heb ik er erg veel spijt van.
Verwijderd
prijs daarvan boeit me niet zo
Bier, Whiskey en Metal!!
Hoeveel ze precies kostten weet ik niet meer, te lang geleden
[ Voor 4% gewijzigd door Kwistnix op 11-03-2004 21:37 ]
Verwijderd
Moet wel eerlijk zeggen dat ik nog steeds op zoek ben naar een paar spellen waar ik echt geld voor over zou hebben.
Icewind Dale II Collector's Edition (Engels
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
Dan heb jij pech dat ik die niet weg doeIceStorm schreef op 11 maart 2004 @ 21:53:
Ik zie dat ik 2,5 jaar geleden ook al eens wat gepost hebIs weinig verandering in gekomen als ik eerlijk ben. Duurste is nu € 54,95,-.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik nog steeds op zoek ben naar een paar spellen waar ik echt geld voor over zou hebben.
Icewind Dale II Collector's Edition (Engels) = € 100,-
Ik spaar hier ook BioWare/Black Isle RPG's ...
Is Black Isle nou trouwens definitief opgeheven, of niet? Daar was een gerucht over een tijd geleden. Ik hoop dat ze nog bestaan... samen met Interplay. Die hebben beiden leuke spellen geleverd
Infogrames
Pushers, waardoor spellen vaak te buggy zijn. Zie Neverwinter Nights in het begin, en zéker Temple Of Elemental Evil. Die laatste heb ik zelfs nooit gekocht, want zelfs na de patch wil het nog regelmatig crashen. (Ik heb het spel gedowned met eMule en een tijdje gespeeld, maar nu doe ik er niks meer mee. 1 crash per twee uur is bagger.)
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 22:05 ]
Dat moet denk ik €67,95 zijn geweest, voor een PS2 spel.
De meeste games kostten ongeveer 100 piek, of voor een console heel soms 120.
Maar 67,95 euro is dus het meeste wat ik heb betaald denk ik.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Kreeg daar laatst (6-7 maanden na aankoop O_O) nog iets van 25 euro douane geld bovenop
DamnVerwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 22:02:
Dan heb jij pech dat ik die niet weg doe
Ik spaar hier ook BioWare/Black Isle RPG's ...
Is Black Isle nou trouwens definitief opgeheven, of niet? Daar was een gerucht over een tijd geleden. Ik hoop dat ze nog bestaan... samen met Interplay. Die hebben beiden leuke spellen geleverd
Ik heb op dit moment wel een Duitse versie onderweg (via Ebay
Heeft die van jou ook die dobbelstenen?
En oh, mocht je ooit 100 euro nodig hebben, I'll be your man
Kleine topic highjack, wat heb je aan Bioware/Black Isle RPG's?
Want ik durf namelijk te zeggen dat ik bijna alles heb (niet alle talen natuurlijk
NWN heb ik nog wel (compleet) maar Toee vond ik echt gewoon zo klote (buggy, trage gameplay), die hebi k overgeslagen.
[ Voor 14% gewijzigd door IceStorm op 11-03-2004 22:20 ]
Hey! Voor TA is geen enkele prijs te hoog, ja?
[ Voor 10% gewijzigd door DroogKloot op 11-03-2004 22:35 ]
Verwijderd
Ik had geluk. Ik heb hem overgenomen van een kennis die het spel "zomaar" had gekocht omdat hij dacht dat het een nieuw soort Diablo was.IceStorm schreef op 11 maart 2004 @ 22:18:
[...]
DamnSpel is serieus gewoon niet aan te komen. Ik kon hem in de tijd alleen maar bij Interplay bestellen (die hem dus niet wilde verzenden naar NL). Later kwam ik er achter dat er nog een handje shops was die hem had maar toen had ik gewoon geen geld.. en daar baal ik nog steeds van.
Geen dobbelstenen. Ik heb wel maps en een postertje ed. Maar een Duitse versie?! NNNGIk heb op dit moment wel een Duitse versie onderweg (via Ebay), je moet immers wat.
Heeft die van jou ook die dobbelstenen?
Tuurlijk, geef maar. Ik neem het graag gratisch aan.En oh, mocht je ooit 100 euro nodig hebben, I'll be your man.
Alle PRG's op basis van (A)D&D, had ik moeten zeggen. Niet alle RPG's. Andere spelsystemen heb ik niet op gelet.Kleine topic highjack, wat heb je aan Bioware/Black Isle RPG's?
Want ik durf namelijk te zeggen dat ik bijna alles heb (niet alle talen natuurlijk)
.
Baldur's Gate 1 + 2 + alle expansions.
Icewind Dale 1 + 2 + alle expansions (incl. Trials voor IWD1)
Neverwinter Nights + expansions
PlaneScape: Torment
Daarnaast heb ik ook Arcanum (leuk, maar niet zoals bovenstaande... geen D&D) en Morrowind + Expansions (nog weinig mee gedaan, ondanks dat ze al heel lang hier liggen).
BG2 + ToB moet ik zelfs nog uitspelen
(Baldur's Gate voor de consoles heb ik niet. Die spellen zijn wel redelijk, maar hebben eigenlijk NIKS met de originele BG te maken. De bovenstaande spellen zijn nog steeds mijn meest gespeelde games; ik denk dat ik dus nog lang uitkom met mijn Ti-4600
Ik heb TOEE ook overgeslagen, net als Pool of Radiance 2. Net zo buggy.NWN heb ik nog wel (compleet) maar Toee vond ik echt gewoon zo klote (buggy, trage gameplay), die hebi k overgeslagen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 22:39 ]
Heerlijk spel trouwens
ULTRA ULTRA ULTRA ultra ultra....O+
orchid <- <- -> -> QP
[ Voor 22% gewijzigd door Fietsbel op 11-03-2004 22:50 ]
39
ssf2t pwn4g3
ons ma vond het te duur, vooral omdat ik het in 20 minuten al had uitgespeeld
ze was redelijk pissed
BahVerwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 22:37:
Ik had geluk. Ik heb hem overgenomen van een kennis die het spel "zomaar" had gekocht omdat hij dacht dat het een nieuw soort Diablo was.Hij vond er niks aan, en ik kon het overkopen voor halve prijs
En dan ook nog de Col. Ed.
Oh ik heb de Collector's Edition bonus disc en de 4 kaarten ondertussen wel al (ook via eBay
Uhm, ik heb ook niet gezegd dat ik die duitse ga spelenGeen dobbelstenen. Ik heb wel maps en een postertje ed. Maar een Duitse versie?! NNNGIk speel NIKS anders dan Engels!
Same goes for meAlle PRG's op basis van (A)D&D, had ik moeten zeggen. Niet alle RPG's. Andere spelsystemen heb ik niet op gelet.
Ah ok, ik ook alleen iets uitgebreider.Baldur's Gate 1 + 2 + alle expansions.
Icewind Dale 1 + 2 + alle expansions (incl. Trials voor IWD1)
Neverwinter Nights + expansions
PlaneScape: Torment
Baldur's Gate I (1x box NL, 1x NL zonder box, 1x DVD zonder box)
Tales of the Sword Coast (1x NL box)
Planescape: Torment (1x NL box, 1x DE box, 1x EN box, 1x whitelabel) (bij de NL box ben ik de poster kwijt geraakt vandaar de aanschaf van een DE versie
Icewind Dale I (1x NL box, 1x DE DVD box)
Heart of winter (1x NL dvd-case)
Baldur's Gate II (1x EN box, 1x Collector's Edition, nr 38559)
Throne Of Bhaal (1x dvd-case)
Neverwinternights + 2 uitbreidingen (allemaal 1x EN box/dvd-case)
IceWind Dale II (1x EN dvd-case)
Verder nog:
Baldur's Gate Original Saga (1x EN box, is gewoon BG I + TotSC)
Baldur's Gate II: The Collection (1x EN box, is BG II + ToB)
Icewind Dale: The Ultimate Collection (1x EN box, is IWD + HoW + IWD II)
Demodisc van IWD en 1 van BG
Dus ja, ik mis echt alleen nog maar zo'n beetje IWD II Collector's Edition
Arcanum heb ik ook nog liggen, nooit gespeeldDaarnaast heb ik ook Arcanum (leuk, maar niet zoals bovenstaande... geen D&D) en Morrowind + Expansions (nog weinig mee gedaan, ondanks dat ze al heel lang hier liggen).
BG op console suckt(Baldur's Gate voor de consoles heb ik niet. Die spellen zijn wel redelijk, maar hebben eigenlijk NIKS met de originele BG te maken. De bovenstaande spellen zijn nog steeds mijn meest gespeelde games; ik denk dat ik dus nog lang uitkom met mijn Ti-4600)
Oh is er een deel 2? Ik heb alleen deel 1 (gewone en collector's edition, waren allebei 5 euroIk heb TOEE ook overgeslagen, net als Pool of Radiance 2. Net zo buggy.
Trials of the Luremaster is toch nooit op cd gekomen? Die heb ik overigens ook nog ergens onder het stof liggen
Toee was gewoon jammer, zag er prima uit maar hij speeld egewoon niet lekker
[ Voor 5% gewijzigd door IceStorm op 12-03-2004 18:36 ]
Verwijderd
Fl. 170,-
Toen vette game... helaas worden ze niet meer zoveel gemaakt (space actie sims).
Goede verhaallijn
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2004 19:12 ]
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
No flame taken hoor, je mag gewoon rustig zeggen dat het gek isVerwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 19:11:
IceStorm: Ik hoef alleen de spellen. Ik vind het belachelijk (NoFi natuurlijk, als je een knettergekke verzamelaar bent) om elk spel 3 keer te hebben... Col. Ed, Standard Ed, en de White Label, en dan ook nog verschillende talen. Dat is voor mij volkomen onnodig. Gewoon de Col. Ed. als ik er gemakkelijk aan kan komen, en anders de standaard editie.
Voor BG II en ToB moet je overigens gewoon een keer tijd nemen, die bevalt je zeker erg goed.
En dit meen ik!
Verwijderd
Inmiddels al een aantal keer gekicked, laten we het nu goed begraven.
Dit topic is gesloten.
![]()