If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
Anoniem: 24191
halflife + op force was 99.99 + telefoon rekeningen van gemiddeld 500 piek per 2 maanden ( heb een jaar isdn gehad nu adsl ) = 3100 gulden (maar dan heb je ook wat he
Maar elke stuiver waard, ik zou hem zo weer kopen voor dat bedrag.
Dat en Chrono Trigger zijn nog altijd de beste spellen die ik heb, van mij mag het hele huis incl PS1&2 en PC affikken
Anoniem: 27148
pro?Op donderdag 04 oktober 2001 12:55 schreef Chocopuff het volgende:
MSFlightSimulator 2000 Pro
fl 160.-
wat is het verscheel tussen pro en normaal?
Voor PC zal wel 100 piek zijn geweest voor...ermmm...Red Alert 2 ofzow
Dreamcast was dan TrickStyle voor 139,95
GBA: SMA voor 129,95 ofzow
En de PSX zal dan wel iets van 129,95 voor Gran Turismo 1 zijn denk ik...Ik weet niet meer welk psx spel ik bij me psx heb gekocht toendertijd...
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
In de pro versie heb je meer planes en je heb gewoon meer opties er in ...Op zaterdag 06 oktober 2001 17:53 schreef Renko het volgende:
[..]
pro?
wat is het verscheel tussen pro en normaal?
Ik heb hier ook de Pro liggen.
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Anoniem: 32519
Geintje
Ik heb alleen amar 99,95 games.
die zou eerst niet in NL uitkomen, toen heb ik hem uit de states laten komen, prijs weet niet exact meer, tussen de 300/350 gulden ongeveer.
maar wat een spel was dat toen zeg, SUPER!!!!!|toen had ik nog een 1 mb videokaart er voor moeten kopen, van op mij 640k videokaart deed hij het net , en een upgrade van 4 mb naar 8 mb intern!!! (die prijzen zitten er trouwens NIET bij in hoor) maar darn, dat waren nog eens tijden
Walk without Rythm, and you won't attract the worm!
Verder kosten alle PS2 spellen me tegenwoordig zo'n 70 euro. Dus das ook ongeveer 155 pieken...
300-350 piek voor een spel bestellen uit VS? Was de dollar toen 5 gulden ofzo?mmm, Space quest 4 12 jaar geleden ofzo, als het niet meer is,
die zou eerst niet in NL uitkomen, toen heb ik hem uit de states laten komen, prijs weet niet exact meer, tussen de 300/350 gulden ongeveer.
En over 300 uur, WarCraft III
Dat zal dan de hoogste top zijn, ongeveer €50
Die bestond toen alOp woensdag 19 juni 2002 16:10 schreef onbekend het volgende:
279 gulden voor resident evil import voor de ps2. 5 jaar geleden of zo.
idd die was zeker het geld waard.Op donderdag 20 september 2001 20:16 schreef JamesTiberius het volgende:
Fl. 179,- voor Donkey Kong Coutry op de Super Nintendo (Enkele jaren geleden natuurlijk).
Was het geld nog waard ook !!!
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
...
yup 65 pleuro
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
150 voor Wing Commander 4
(en volgens mij zijn er nog wel een paar, voornamelijk Origin games waar ik dat bedrag voor het neergeteld)
Anoniem: 55449
Same here.Op donderdag 20 september 2001 20:16 schreef JamesTiberius het volgende:
Fl. 179,- voor Donkey Kong Coutry op de Super Nintendo (Enkele jaren geleden natuurlijk).
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
En de batterij is nog nooit leeg geweest
Due to the world shortage of trained trumpet players the end of the world has to be postponed. God Incorporated would like to apologize for this interruption in service.
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Op woensdag 19 juni 2002 18:57 schreef jcross het volgende:
650 euro voor mohaa

Dat weet ik nog heel goed. Op de meeste plekken was het gewoon nog F100,- maar bij de V&D hielden ze een actie met heeel veel dingen in de aanbieding, en o.a. NFS3. Dat was er echt katse druk met minstens 15 minuten wachten voor de kassa.
Ik heb echt veel plezier van dat spel gehad.
Wie weet dat ik dat binnenkort verbreek met UT2003...
🌞🍃
the lucky bastards
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Lol.. tja er zijn gekke mensen.. Ik ken mensen die $2000+ voor een stuk ingame (MMORPG) armor ofzo betaald hebben.Op woensdag 19 juni 2002 19:01 schreef White Dust het volgende:
Tja, penuts wat 2 personen hebben neergelegd voor 2 exclusieve, gesigneerde exemplaeren van Neverwinter Nights... met andere woorden: er zijn 2 gesigneerde exemparen van NwN tegen opbod verkocht... de prijs begon allebij met een prijs van $430 en uitijndelijk is de één verkocht voor $1625 en het andere exemplaar is voor $1525 verkocht...
the lucky bastards
Naja, één gerust stelling, het bedrag gaat naar een goed doelOp woensdag 19 juni 2002 19:06 schreef Bosmonster het volgende:
[..]
Lol.. tja er zijn gekke mensen.. Ik ken mensen die $2000+ voor een stuk ingame (MMORPG) armor ofzo betaald hebben.
Voor tberian sun, omdat ik de serial nodig had om online te playen, en omdat alle serial programma's waarin ik de serials kon vinden voor multipayen, de servers had geblokt
Bizar he? In de handleiding staat dat de batterij na ongeveer 5 jaar leeg is. Maar hij draait al sinds 1989. Oh joy...Op woensdag 19 juni 2002 18:38 schreef RiMaBo het volgende:
De enige echte originele Zelda voor de NES in gouden cardridge voor fl 129,-
En de batterij is nog nooit leeg geweest
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
idd donkey kong ownzOp donderdag 20 september 2001 20:16 schreef JamesTiberius het volgende:
Was het geld nog waard ook !!!
zag er goed uit btw
75 piek voor vampire van banzai. Een handheld uit 1982 (ik kocht hem in 83 denk ik). Als 10 jarige 'kleuter' in die tijd enorm veel geld. Heb hem nog steeds.
Later nog wel 99.95 uitgegeven voor hedendaagse PC games.
Sindsdien ben ik gaan leechen
Anoniem: 2109
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Anoniem: 27945
Toen had ik nog een import NEO GEO en die games waren DUUUUUUUUUUUUUR!!!!
Helemaal import...
Was voor Fatal Fury
Good old times, hij staat naast mijn xbox overgends
Voor de rest krijg ik spellen van me oom ( Legaal en origineel
maar heb hem eigenlijk bijna nooit gespeeld
(sindsdien ook goed nagedacht voordat ik een bepaald spelletje ging kopen)
kom er eigenlijk nooit meer aan toe om nog veel spelletjes te spelen...
zekers en het was lekker lang en leuk wat wil je nog meer?? zelda op de Snes ruleert ook.Op woensdag 19 juni 2002 19:19 schreef BrEeZeR het volgende:
[..]
idd donkey kong ownz
zag er goed uit btw
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Anoniem: 28673
Beide voor zo'n 179 Piek
Niet normaal dat ik dat ervoor heb uitgegeven, maar ze rulen wel!!!!!!!!!!
180 piek...hehe kreeg ik voor me verjaardag destijds hehhe
was wel leuk

spel vind ik nog steeds super cool!
Anoniem: 16219
Had dat spel 4-5 maand voor iedereen em in België had die ik kende , dus al platgespeeld voor een ander em had . Iedereen verklaarde me gek er zoveel voor betaald te hebben , en toen mochten ze balen om hier voor de normale versie 70€ te mogen betalen
AMD Ryzen 9 5950X | MSI RTX 3080 Gaming X Trio 10G | 64GB G.Skill Trident Z RGB DDR4 @3600CL16 | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Samsung 860 Evo 1TB | MSI MEG X570 Unify | Fractal ION+ 860W Platinum | be quiet! Pure Base 500DX | be quiet! Dark Rock Pro 4
Anoniem: 16219
We zijn al met 3Op woensdag 19 juni 2002 22:08 schreef retro het volgende:
159 guldens voor Resident Evil 2 destijds, USA Import
Was dat effe de moeite waard om em te importeren , maakt bijna geen haar veschil met de PAL prijs
Anoniem: 28236
Laten importeren toen speciaal toen ie uitkwam, was geloof ik 150 piek. En dan nog niet te beginnnen over maandelijkse kosten, tel. tikken. Ik denk dat UO me meer dan 10.000 gulden in totaal gekost heeft over de 4 jaar dat ik het gespeeld heb.
Anoniem: 56026
Maar dit jaar was het thps3 voor de cube voor €65
Anoniem: 19339
Voor mezelf: FS2002Pro was iets van 180 piek of zo. Ik heb ook RtCW besteld in Amerika (luxe tinnen doos), die was al schofterig duur, maar daar mocht ik ook nog eens invoerrechten over betalen. Denk dat dat ook wel redelijk in de papieren liep, het exacte bedrag weet ik niet meer (en wil ik ook niet meer aan herinnerd worden)...
De duurste is gewoon GTA3 voor €49.95 ofzo
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Anoniem: 55194
CS is gratisOp donderdag 20 juni 2002 08:21 schreef CNS het volgende:
Duurste is iets van 80 piek voor Counter Strike.

Anoniem: 51220
* Anoniem: 51220 speelt nog wel de nieuwste spelllen, rara hoe komt hij er aan
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Zelda ( de blauwe en rode op de Game Boy Color ( per stuk ) Fl 139.-
Zelda op de N64 199.- en 219.-
fijn dat je spellen voor de release date al kunt kopen jammer dat ze dan extra duur zijn
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Als je HalfLife al hebt jahOp donderdag 20 juni 2002 09:00 schreef FLiP.m0 het volgende:
[..]
CS is gratis
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Niet echt.. het geld gaat naar de eigenaar.. gewoon andere speler dusOp woensdag 19 juni 2002 19:07 schreef White Dust het volgende:
[..]
Naja, één gerust stelling, het bedrag gaat naar een goed doel(Bioware for Kids Fund)
Anoniem: 21543
Midtown Madness 1 50 piek, mooi spel, maar werkte eerst niet goed, toen bij iemand uitgeprobeerd of het daar wel werkte en toen bleek hij de Twilight te hebben met die spel.
Was moeite wel waard
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Anoniem: 43796
wat een geld verspilling was dat!
[bek houden ik was 13 :)]
Ja en verder een shitload aan gba games, voor de rest koop ik weinig origineel(psx,pc,dreamcast)
Import suxx0rz!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
M'n grootste miskoop is MoH:AA (45 euro) geweest, wat een rukspel!
heppie je camera al?Op donderdag 20 juni 2002 11:22 schreef -Sander_ het volgende:
fl. 190.- voor Microsoft Flight Simulator 2002 Pro.. Maar dat is het dubbel en dwars waard.
TMAXTINT
Anoniem: 47289
Quake III was dat trouwens, niet SC
Anoniem: 11185
Wisten jullie dat Fifa 2002 meer heeft opgeleverd dan de film Titanic!!!Op zaterdag 22 september 2001 13:29 schreef TheFugitive het volgende:
vroeger was ik altijd gek van fifa serie en kocht ze dus allemaal a 89.- per stuk niet duur maar er zijn wel een stuk of 6 van gemaakt fifa97 '98 '98 road to worldcup '99
enz..
maar nu koop ik niks meer daar heb ik nu internet voor :)\
speel toch alleen maar UT
Zeker niet ver gekomen??Door Froggie - donderdag 20 juni 2002 13:13
--------------------------------------------------------------------------------
70 euro voor Halo/PGR/DOA3 voor m'n Xbox
M'n grootste miskoop is MoH:AA (45 euro) geweest, wat een rukspel!
Anoniem: 44791
3 exemplaren, per stuk verrekend met hoge dollar koers
fl 236,-
toch wel een jamere aankoop
Anoniem: 58203
resident evil 2 heOp woensdag 19 juni 2002 16:11 schreef Bosmonster het volgende:
[..]
Die bestond toen al
niet 1 nee deel 2 een half jaar voordat hij in europa uit kwam
Dit topic is gesloten.