IceStorm schreef op 11 maart 2004 @ 22:18:
[...]
Damn

Spel is serieus gewoon niet aan te komen. Ik kon hem in de tijd alleen maar bij Interplay bestellen (die hem dus niet wilde verzenden naar NL). Later kwam ik er achter dat er nog een handje shops was die hem had maar toen had ik gewoon geen geld.. en daar baal ik nog steeds van.
Ik had geluk. Ik heb hem overgenomen van een kennis die het spel "zomaar" had gekocht omdat hij dacht dat het een nieuw soort Diablo was.

Hij vond er niks aan, en ik kon het overkopen voor halve prijs

En dan ook nog de Col. Ed.

Ik heb op dit moment wel een Duitse versie onderweg (via Ebay

), je moet immers wat.
Heeft die van jou ook die dobbelstenen?
Geen dobbelstenen. Ik heb wel maps en een postertje ed. Maar een Duitse versie?! NNNG

Ik speel NIKS anders dan Engels!
En oh, mocht je ooit 100 euro nodig hebben, I'll be your man

.
Tuurlijk, geef maar. Ik neem het graag gratisch aan.

Kleine topic highjack, wat heb je aan Bioware/Black Isle RPG's?
Want ik durf namelijk te zeggen dat ik bijna alles heb (niet alle talen natuurlijk

)

.
Alle PRG's op basis van (A)D&D, had ik moeten zeggen. Niet alle RPG's. Andere spelsystemen heb ik niet op gelet.
Baldur's Gate 1 + 2 + alle expansions.
Icewind Dale 1 + 2 + alle expansions (incl. Trials voor IWD1)
Neverwinter Nights + expansions
PlaneScape: Torment
Daarnaast heb ik ook Arcanum (leuk, maar niet zoals bovenstaande... geen D&D) en Morrowind + Expansions (nog weinig mee gedaan, ondanks dat ze al heel lang hier liggen).
BG2 + ToB moet ik zelfs nog uitspelen
(Baldur's Gate voor de consoles heb ik niet. Die spellen zijn wel redelijk, maar hebben eigenlijk NIKS met de originele BG te maken. De bovenstaande spellen zijn nog steeds mijn meest gespeelde games; ik denk dat ik dus nog lang uitkom met mijn Ti-4600

)
NWN heb ik nog wel (compleet) maar Toee vond ik echt gewoon zo klote (buggy, trage gameplay), die hebi k overgeslagen.
Ik heb TOEE ook overgeslagen, net als Pool of Radiance 2. Net zo buggy.
[
Voor 7% gewijzigd door
Verwijderd op 11-03-2004 22:39
]