Bij mij hetzelfde, 23-05 modem gewisseld geen probleem. Inloggen op HN tv app, melding geen actief abonnement. afgelopen dinsdag gebeld (na de feestdagen) en kreeg te koren dat het 2 tot 5 dagen kon duren. Vandaag nogmaals gebeld en het probleem schijnt groter te zijn...... Ziggo was wel vlot met afsluiten. Toen de modem gewisseld was kreeg ik de volgende mail:Petje72 schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 19:22:
[...]
dat werkt inderdaad prima. Ziggo los koppelen, HN modem aansluiten, die werkt dan na opstarten en wordt gezien als Ziggo modem en we hebben internet, via de settings op Bridge modem gezet maar toen "hing" het modem, geen internet en herstartte vanzelf, daarna weer internet.
HN TV wekr nog niet, die geeft aan dat ik geen abbo heb. mijn account settings staat HN TV actief. Maar even afwachten.
Heb een 1Gb abo maar snelheid is tussen 550 en piekje naar 770/800. Kijken we wel even aan, anders morgen aankaarten bij HN. Bij Ziggp had ik laatste jaar 400Mb abo, daarvoor 1Gb en haalde gewoon tussen de 850 en 970Mb.
- Je nieuwe aanbieder liet ons weten dat alles werkt. Daarom is je abonnement bij ons gestopt. -
Nu zonder TV voor hoelang??