Maar eea geconstateerd? Dus ze hebben de trap gezien? Dan zal het zo zijn, maar het verbaasd mij wel. Want ik woon in een appartement. Aantal jaar geleden is de beneden verdieping verbouwd (winkels). Dat betekende dat iedereen om klokslag 0730 uit zijn bed trilde. Ik kan mij zelf niet voorstellen dat je een gat maakt door een betonvloer heen voor een trap, zonder dat dat in het hele complex opgemerkt wordt. Hell je hebt ook nog wel wat beton om af te voeren dan.Woefdram schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 21:38:
[...]
Dat zal best. Bedenk wel dat zij dus eigenaar zijn van 3 appartementen en er alleen 1 persoon naast hun woont en 1 persoon boven hun. Kan best tijdens de vakantieperiode zijn gebeurd. Het kan zoals ik ook al aangaf een hele tijd geleden gebeurd zijn. We zijn er nu via via achtergekomen. (Vaste timmerploeg van ons complex heeft e.e.a. geconstateerd.) Helaas geen foto kunnen maken. Als wij met een bouwkundige komen aanzetten zal de toegang ons geweigerd worden. In ieder geval bedankt voor alle reactie tot op heden. Ik had eigenlijk nauwelijks respons verwacht.
Anyway, dit blijft een rechtsbijstand iets. Dit is niet een kwestie van dat de buurman altijd zijn fiets in het looppad zet oid. Je hebt twee opties: Accepteren hoe het is (met al dan niet brand risico issues), of de juridische weg op gaan. Dit ga je niet oplossen met een kratje bier (en ook niet met wat chemische ankers