Webwinkel wil nabetaling na geleverde bestelling

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Bobbeh schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 18:27:
Bedankt voor alle opmerkingen en input! Het is al afgehandeld door het bedrijf zelf, ik heb vanmiddag een mail ontvangen dat het prijsverschil niet meer wordt verhaald. Heb zelf geen contact meer met ze opgenomen.

Vanuit de mail:
"We hebben de situatie opnieuw beoordeeld en besloten dat wij als verkopende partij de verantwoordelijkheid nemen voor de situatie. Het prijsverschil verhalen we niet meer en het toestel mag je dus behouden zonder aanvullende betaling. Onze excuses voor de verwarring die is ontstaan door deze situatie. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust!"
Nou kom je er genadig vanaf.

Want hier had je levenslang of de doodstraf gekregen

• Sandro!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-02 11:51
AnnaAnjo schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 18:31:
Vraag me dan af of de mensen die wel het verschil terugbetaald hebben dan ook dat geld weer terug krijgen?

Vast niet. Sta je met je goede gedrag. Beter dus altijd even afwachten
Is dat dan niet een onverschuldigde betaling geworden? Even wachten op de Tweaker die daar een topic voor opent. :+

• coen254
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-02 15:34
njitter schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 18:49:
[...]

Lees: onze juridische afdeling ziet liever niet extra gedoe en negatieve publiciteit. Dus we laten het maar zo.
Dat vind ik ergens wel wat cynisch, op die manier kan een bedrijf het natuurlijk nooit goed doen.Ik vind het zelf best netjes dat ze het er zo bij laten en ook hun excuses aanbieden. Ze hadden ook alleen bij zeurende mensen de boel kunnen kwijtschelden bijvoorbeeld.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-02 13:11
njitter schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 18:49:
[...]

Lees: onze juridische afdeling ziet liever niet extra gedoe en negatieve publiciteit. Dus we laten het maar zo.
Of ze komen er achter dat het wel een heleboel geld gaat kosten om die 132 euro per zaak terug te halen
Pagina: 1 2 Laatste