• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:29

Clush

Do as I say...

Dat klinkt idd iets anders, en ik moet zeggen dat ik die eerder over het hoofd heb gezien. Lijkt erop dat in dit geval jullie misschien toch gelijk hebben.

Blijf er wel bij dat mijn versie ook zeker zou kunnen, maar dat is dan verder off-topic denk ik }:|

... not as I do.

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Clush schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 16:16:
[...]

Dat klinkt idd iets anders, en ik moet zeggen dat ik die eerder over het hoofd heb gezien. Lijkt erop dat in dit geval jullie misschien toch gelijk hebben.

Blijf er wel bij dat mijn versie ook zeker zou kunnen, maar dat is dan verder off-topic denk ik }:|
Dat siert je

overigens denk ik sowieso dat dit een troll tropic is, iets te toevallig na de recente berichtgevingen uit de politiek.
Laten we het iig niet te serieus nemen

CISSP! Drop your encryption keys!

• TJ89
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
donleone83 schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 14:50:
[...]

Sorry maar wat een onzin. Liegen op je CV en in twee gesprekken is niet goed te praten. Punt. Fijn dat TS om hulp vraagt, maar hij vraagt ook of eventueel een vals diploma nog een optie is. Koekoek.
Lekker empatisch, klinkt nogal als een rigide denkkader. Weet jij veel wat er door TS heen ging tijdens dat gesprek, misschien was hij wel extreem nerveus en angstig of erg naief en daardoor dingen zei waar hij achteraf spijt van heeft (naar nu blijkt), who knows. Het feit dat hij nu dit topic start om zijn fout recht te zetten geeft iig voldoende reflectief vermogen aan waar het een groot gedeelte vd Nederlandse bevolking aan ontbreekt.

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:58

Format-C

Tracing Rays

Als die het recht wil zetten moet ie eerlijk zijn tegen degene met wie hij het gesprek had.

Ik ben het eens met @donleone83

Met forumtopics openen zet je je fout niet recht. Dat doe je door eerlijk te zijn tegen degene die je hebt belogen

[ Voor 16% gewijzigd door Format-C op 24-02-2026 16:29 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Format-C schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 16:28:
Als die het recht wil zetten moet ie eerlijk zijn tegen degene met wie hij het gesprek had.

Ik ben het eens met @donleone83

Met forumtopics openen zet je je fout niet recht. Dat doe je door eerlijk te zijn tegen degene die je hebt belogen
Er is altijd een kliekje non-empathische toetsenbordridders die te vuur en te zwaard de moraal der Nederlanden verdedigen. Zucht. Negatieve doemdenkers zonder oplossend vermogen naar mijn idee. Prima, laat je glas lekker halfleeg, zoekt de rest wel een oplossing die past bij de omstandigheden.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

De oplossing is eerlijk zijn.

Edit: en dat geldt voor alle situaties.

Heeft niets met empathie of negatief doemdenken te maken.

Als je een leugen goed wil maken (iig voor jezelf) is de waarheid vertellen (en de gevolgen daarvan te aanvaarden) de enige oplossing.

[ Voor 22% gewijzigd door Format-C op 24-02-2026 16:54 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:15
We hadden een keer iemand die een examenresultaat voor een certificeringstraject had vervalst. Diegene was 3 keer gezakt. Echter had ze de derde keer het cijfer op 65% gephotoshopt terwijl het minimum 70% is. Ze had ergens in de 20% behaald. Ze viel door de mand omdat het examenresultaat onderwerpen opsomt waar je voor gezakt bent. We vonden de lijst verdacht lang omdat als je net aan een onvoldoende hebt zouden er 1 of 2 onderwerpen hooguit moeten staan. Hier stond een hele waslijst.

We hebben achterhaald dat het PDF bestand gemanipuleerd was en dit gemeld bij de leidinggevende. Ter plekke moest ze inloggen op de examenwebsite om daar het daadwerkelijke resultaat op te vragen. Ze is op staande voet ontslagen door fraude.

Ik zou goed nadenken voordat je begint aan vervalsen. Liever een deuk in je ego dan een fraude in je dossier.

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:59
Moreel technisch het beste wat je kunt doen, is inderdaad aangeven dat je hebt gelogen over je diploma en vrijwillig terugtrekken om de solicitanten die je voorbij bent gelopen de kans te geven.

Dit laatste geeft dan nog tenminste de indruk richting het bedrijf dat je niet bang bent om de verantwoordelijkheid te nemen voor je fouten.

[ Voor 28% gewijzigd door Ijsklont op 24-02-2026 16:58 ]

• MasterCypher25
  • Registratie: Maart 2025
  • Nu online

MasterCypher25

Miss Patriotic

Format-C schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 16:48:

Als je een leugen goed wil maken (iig voor jezelf) is de waarheid vertellen (en de gevolgen daarvan te aanvaarden) de enige oplossing.
Zo werkte het vroeger, maar vroeger is helaas niet meer. Als je dit in de jaren 70, 80 of 90 had geflikt, was je er uitgevlogen als een vogeltje met straalmotor! (high speed dus!). Normen en de daaraan verbonden waarden bestaan vandaag de dag bij een hoop niet meer. Ik kan alleen zeggen, als hij bij mij had gesolliciteerd, was hij nu weer aan het zoeken, iemand die liegt, kan je simpelweg niet vertrouwen en als er geen vertrouwen is, dan is er niets meer, zeker niet de wil om de persoon in kwestie in dienst te nemen of houden! :N
En dat heeft inderdaad niets te maken met empathie of negatief (doem)denken en alles met mentaliteit....

Mijn goede voornemen voor 2026 : Niets geven is niets krijgen.

• Mathijs Kok
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 17:19
Rottweiler schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 14:32:
[...]

Klopt en het uploaden van een vals diploma is zwaar strafbaar. Ik heb nu 2 opties: of ik trek me terug met de reden dat ik de baan toch niet zo zitten, of ik ben transparant.
Niet overdrijven, het is niet 'zwaar' strafbaar en ik kan me niet voorstellen dat er de laatste decennia iemand voor de rechter is gekomen voor dit.

Als werkgever kan ik je vertellen dat je je beter kunt terugtrekken. Werkgevers praten veel met elkaar en als je naam ter sprake komt, wil je absoluut niet dat dit naar boven komt. Verlies nemen en nooit meer doen.

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19:22
Rottweiler schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 15:22:
Wat ik eventueel ook zou kunnen doen is in het systeem mijn hbo-opleiding invullen en bij "Status opleiding", "Wordt momenteel gevolgd" aanklikken. Ik moet dan nog wel verplicht een bijlage uploaden.

Ik heb de manager gebeld, maar kreeg hem helaas niet te pakken. Ik denk dat ik of hetgeen hierboven ga doen, of eerlijk zal zijn over het feit dat ik geen mbo-diploma heb.
Je kan dan toch een bijlage uploaden van je inschrijving of voortgang van je hbo opleiding? Ik neem aan dat je die zelfs hij je hbo kan aanvragen?

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
TJ89 schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 16:26:
[...]

Lekker empatisch, klinkt nogal als een rigide denkkader. Weet jij veel wat er door TS heen ging tijdens dat gesprek, misschien was hij wel extreem nerveus en angstig of erg naief en daardoor dingen zei waar hij achteraf spijt van heeft (naar nu blijkt), who knows. Het feit dat hij nu dit topic start om zijn fout recht te zetten geeft iig voldoende reflectief vermogen aan waar het een groot gedeelte vd Nederlandse bevolking aan ontbreekt.
Tijdens dat gesprek. En het volgende gesprek, en hij is hier iig gewoon duidelijk dat hij er bewust over gelogen heeft. Dus laten we geen andere hypothetische situaties erbij pakken.

En dan het volgende, wat imo ook wel relevant is voor een ieder die hier zo aanvallend reageert op een ieder die problemen heeft met wat hier gebeurd is: TS heeft geen spijt dat hij gelogen heeft. TS heeft spijt dat hij nu in de penarie zit omdat hij een diploma moet uploaden wat hij niet heeft. Zijn probleem is niet de leugen, maar dat de leugen nu uitkomt.

En aan de ene kant zal TS natuurlijk absoluut niet de eerste zijn die in zijn CV / sollicitatiegesprek nogal creatief met de werkelijkheid om gaat. Tegelijk is het ook zo dat iemand die wel direct eerlijk is geweest nu geen baan heeft.

• Wozmro
  • Registratie: December 2016
  • Nu online
Mathijs Kok schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 17:19:
[...]

Niet overdrijven, het is niet 'zwaar' strafbaar en ik kan me niet voorstellen dat er de laatste decennia iemand voor de rechter is gekomen voor dit.

Als werkgever kan ik je vertellen dat je je beter kunt terugtrekken. Werkgevers praten veel met elkaar en als je naam ter sprake komt, wil je absoluut niet dat dit naar boven komt. Verlies nemen en nooit meer doen.
Hangt af van de schade die je veroorzaakt of toegebracht hebt.

Maar rechters tillen heel zwaar aan schriftvervalsing, ook weer omdat wederzijds vertrouwen zowat de basis is van alles in een samenleving.

Ik heb ooit eens de uitspraak gehoord: schriftvervalsing is de op één na ergste misdrijf, na moord*

*Rekening houdende met de specifieke omstandigheden en toegebrachte schade.
Maar het kan geen kwaad om dit als basisprincipe in je achterhoofd te houden. Dat men je vertrouwt is eigenlijk je belangrijkste bezit als mens.

Bij een maatschappelijke discussie gaat het niet over u en mij maar over wat we zouden adviseren aan de volgende generatie.

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:13

Barrycade

Through the...

Botte bijl: HBO niveau is gewenst voor deze functie maar TS heeft herhaaldelijk de gevolgen van zijn leugens niet ingezien.

Mijn conclusie: geen HBO niveau.

@Rottweiler hou de eer aan jezelf trek je terug uit de procedure. Je gaat vroeg of laat door de mand vallen.

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Terugtrekken en hiervan leren voor de volgende keer.

Besef is er al, nu nog veilig weg komen zonder schade in de toekomst.

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Format-C schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 16:48:

Natuurlijk is dat de goede oplossing in dit geval. De empathie geldt niet voor de oplossing, maar voor begrip naar degene die een fout gemaakt heeft. Dat kan op vele manieren, bijvoorbeeld door te zorgen dat de waarheid wordt gedeeld, met de juiste context. Wat helpen niet is, is iemand als spuit 431 op zijn fout wijzen. Dat is een beetje als iemand die in de sloot gelazerd is vertellen dat 'ie nat geworden is. Nutteloos.

• VrolijkeFrans!1
  • Registratie: September 2023
  • Nu online
FirePuma142 schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 16:39:
[...]

Er is altijd een kliekje non-empathische toetsenbordridders die te vuur en te zwaard de moraal der Nederlanden verdedigen. Zucht. Negatieve doemdenkers zonder oplossend vermogen naar mijn idee. Prima, laat je glas lekker halfleeg, zoekt de rest wel een oplossing die past bij de omstandigheden.
Bedoel je eerlijke mensen?

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Iets beter lezen, dan stel je geen rare vragen.

• MasterCypher25
  • Nu online

MasterCypher25

Miss Patriotic

FirePuma142 schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 16:39:
[...]

Non-empathische toetsenbordridders..... Nu voel ik mij als vrouw toch wel enigzins uitgesloten of, als ik overdrijf, gecanceld voel.... Hoe noem jij een vrouwelijke toetsenbordridder? Een toetsenbordjonkvrouwe?? :P

Kijk, ik ben opgevoed in een tijd dat normen en waarden, maar ook principes en eerlijkheid hoog in het vaandel stonden, je weet wel, wat je tegenwoordig met een vergrootglas moet zoeken, op de uitzonderingen dan na natuurlijk, want die zijn er ook, al zou ik hun bijna omschrijven als een "uitstervend ras".

Oplossend vermogen heb ik zeker ook in mijn "arsenaal" zitten, ik trap de leugenaar gewoon het pand uit en het probleem is opgelost! Ziedaar het oplossend vermogen >:) .... En dat is precies hetzelfde wat ik doe met iemand die van mij steelt, kop, kont en smijt en nooit meer terugkomen....
Doemdenken is trouwens al negatief, dus het woord negatief hoef je daar al niet meer voor te zetten, dat is zo ook wel duidelijk. Heb ik wel eens negatief gedacht?, ja hoor, als er weer zo'n menneke of vrouwke uit het bedrijf werd geflikkerd... Maar gelukkig niet lang, met negatieve energie raak je alleen jezelf en dat zijn ze niet waard, good riddance is het motto ;)
Hoe soft, vergevingsgezind en empatisch de generatie's na mij willen zijn, dat is aan hun, maar bij mij gelden er regels, wat je er ook van vind of hoe je erover denkt :Y ....

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Jezelf er gewoon uit bluffen. Uploadt die toelatingstoets en vul "bezig met HBO" in. Als ze er op terug komen gewoon keihard die gasten gaslighten dat je gezegd hebt dat je geen MBO diploma had en dat ze dat verkeerd verstaan moeten hebben. Je hebt al twee keer glashard gelogen dus je hebt al bewezen te beschikken over de killer mentaliteit waarmee je het ver kunt schoppen!

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

MasterCypher25 schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 17:57:
[...]

Non-empathische toetsenbordridders..... Nu voel ik mij als vrouw toch wel enigzins uitgesloten of, als ik overdrijf, gecanceld voel.... Hoe noem jij een vrouwelijke toetsenbordridder? Een toetsenbordjonkvrouwe?? :P
Ik vind ridders niet gebonden aan gender ;)
Kijk, ik ben opgevoed in een tijd dat normen en waarden, maar ook principes en eerlijkheid hoog in het vaandel stonden, je weet wel, wat je tegenwoordig met een vergrootglas moet zoeken, op de uitzonderingen dan na natuurlijk, want die zijn er ook, al zou ik hun bijna omschrijven als een "uitstervend ras".
Het spijt me, maar dit is echt lulkoek-PVV-retoriek-vroeger-was-alles-beter-jeugd-van-tegenwoordig-schorriemorrie.
Oplossend vermogen heb ik zeker ook in mijn "arsenaal" zitten, ik trap de leugenaar gewoon het pand uit en het probleem is opgelost! Ziedaar het oplossend vermogen >:) .... En dat is precies hetzelfde wat ik doe met iemand die van mij steelt, kop, kont en smijt en nooit meer terugkomen....
Juist. En hoe helpt dit de TS vooruit? Je stelt voor dat hij een verzoek doet om het pand uitgetrapt te worden? Nee, prima. Geweldig. Wat een oplossing voor de TS.
Doemdenken is trouwens al negatief, dus het woord negatief hoef je daar al niet meer voor te zetten, dat is zo ook wel duidelijk. Heb ik wel eens negatief gedacht?, ja hoor, als er weer zo'n menneke of vrouwke uit het bedrijf werd geflikkerd... Maar gelukkig niet lang, met negatieve energie raak je alleen jezelf en dat zijn ze niet waard, good riddance is het motto ;)
Je snapt dat je hier voor de tweede keer tentoonspreidt dat je deze situatie niet alleen volledig op jezelf betrekt als ware je het onderwerp, maar in je hypothetische stoere-vrouwen-koortsdroom alleen aan jezelf denkt? Blijkbaar waren ze in de goede oude tijd ook knetterasociaal.
Hoe soft, vergevingsgezind en empatisch de generatie's na mij willen zijn, dat is aan hun, maar bij mij gelden er regels, wat je er ook van vind of hoe je erover denkt :Y ....
Wow. Heftig. Stoer. Wat indrukwekkend. Echt, drieduizend internetpunten voor deze tekst. Zoals vele empathisch gehandicapten verwar je empathie met soft zijn. Het is niet hetzelfde. Ook, je kunt je prima aan de regels houden zonder dat je je als een enorme lomperik gedraagt. Net zoals je TS prima kunt helpen eerlijk te zijn zonder destructieve gevolgen.

Maar goed, voor zo'n visieloze hardliner als jij geldt dat natuurlijk niet.

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:00
Liegen op je CV is strafbaar. Bij mijn werkgever wel eens reden tot ontslag op staande voet..

Verder inderdaad het gesprek aangaan en hopen op coulance.

• Uhuruburu
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
In bijvoorbeeld Duitsland is het laten zien van de vereiste diploma's gebruikelijk bij iedere sollicitatie. En HBO'ers mogen hun scriptie er ook bij doen, want dat wordt ook gecontroleerd. Goede tip voor iedere HR en sollicitatiecommissie in Nederland. Je moet er immers niet aan denken dat je naar de dokter moet en hij/zij/x moet eerst even op YouTube kijken hoe je geholpen moet worden ;)

• Internet Janny
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 18:25

Internet Janny

He does it for free

Uhuruburu schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 18:13:
In bijvoorbeeld Duitsland is het laten zien van de vereiste diploma's gebruikelijk bij iedere sollicitatie. En HBO'ers mogen hun scriptie er ook bij doen, want dat wordt ook gecontroleerd. Goede tip voor iedere HR en sollicitatiecommissie in Nederland. Je moet er immers niet aan denken dat je naar de dokter moet en hij/zij/x moet eerst even op YouTube kijken hoe je geholpen moet worden ;)
Tegenwoordig is het heel normaal dat de dokter jou thuisarts laat zien.

Zero compensation

• MasterCypher25
  • Nu online

MasterCypher25

Miss Patriotic

FirePuma142 schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 18:09:
[...]

Ik vind ridders niet gebonden aan gender ;)

[...]

Het spijt me, maar dit is echt lulkoek-PVV-retoriek-vroeger-was-alles-beter-jeugd-van-tegenwoordig-schorriemorrie.

[...]

Juist. En hoe helpt dit de TS vooruit? Je stelt voor dat hij een verzoek doet om het pand uitgetrapt te worden? Nee, prima. Geweldig. Wat een oplossing voor de TS.

[...]

Je snapt dat je hier voor de tweede keer tentoonspreidt dat je deze situatie niet alleen volledig op jezelf betrekt als ware je het onderwerp, maar in je hypothetische stoere-vrouwen-koortsdroom alleen aan jezelf denkt? Blijkbaar waren ze in de goede oude tijd ook knetterasociaal.

[...]

Wow. Heftig. Stoer. Wat indrukwekkend. Echt, drieduizend internetpunten voor deze tekst. Zoals vele empathisch gehandicapten verwar je empathie met soft zijn. Het is niet hetzelfde. Ook, je kunt je prima aan de regels houden zonder dat je je als een enorme lomperik gedraagt. Net zoals je TS prima kunt helpen eerlijk te zijn zonder destructieve gevolgen.

Maar goed, voor zo'n visieloze hardliner als jij geldt dat natuurlijk niet.
De geschiedenis wel, op de "rebelse" Joan of Arc na dan... Lijkt mij een pittig vrouwtje te zijn geweest....

Damn, heb nog nooit op de PVV gestemd, zou het bijna zien als een compliment.... En nee, vroeger was niet alles beter dan nu, maar een hoop wel, al is dat wel mijn mening.....

Ik hou de TS een spiegel voor, meer niet. Bij mij zou het zeker zo gegaan zijn en ik denk wel bij meerdere werkgevers, die pikken dit soort dingen gewoon niet.... Daarnaast heb ik inderdaad geen enkele medelijden met TS en waarom zou ik? Een keer liegen zou ik nog door de vingers heen kunnen zien.... Meerdere keren echter niet, zeker niet als het consequent dezelfde leugen is...

Zeg alleen dat je met negatieve energie alleen jezelf pakt en dat dat dus niet wijs is om te doen, tenzij je jezelf naar beneden wilt halen natuurlijk, dan zeg ik "be my guest", ik begin er alleen niet aan. Daarnaast kan ik alleen over mezelf praten, over of voor een ander praten is niet netjes...

Zo weinig? :'( Ik verwar de woorden niet met elkaar en daarom zijn ze gescheiden door komma's, anders had er wel softe vergevingsgezinde empaten of zoiets gestaan, dat staat er echter niet en dan zeg je tegen een ander dat ze beter moeten lezen, zodat ze geen rare vragen stellen? :P _O- :P

• Jansen-nl
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:08
Ha @Rottweiler, nare situatie hoor. Maar wat mij betreft is er maar 1 juiste keuze: gewoon eerlijk toegeven wat je fout hebt gedaan. Daarmee investeer je direct in je karakter en dat is meer waard dan een mooie baan :-). Aan je baas dan de keuze om wel of niet genadig te zijn. En ongeacht de uitkomst heb jij gedaan wat je doen moest (wie zichzelf overwint is sterker dan wie een stad overwint).

Ik heb zelf een aantal keer echt nare keuzes moeten maken in relatie tot werkgevers waarbij vooral mijn eigen trots ik de weg zat, en daar heb ik achteraf geen spijt van gehad. Al het beste gewenst!

“He is no fool who gives what he cannot keep to gain what he cannot lose.” - Jim Elliot

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Ik zeg Troll topic, vandaag ff lid geworden....

• everdt
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 19:22
Rottweiler schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 14:38:
[...]

Ik heb voorzichtig ja gezegd toen ze vroegen of ik de opleiding had afgerond, geen lulverhalen over hoe vet de diploma-uitreiking was.
Dat kan zijn, maar je hebt het 2x gedaan zeg je en het stond mogelijk op je cv.

Ik zou me terugtrekken. No way dat ze je aannemen, en als het inderdaad een kleine wereld is zoals je zegt is er natuurlijk het risico dat je een reputatie krijgt.

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

ramrodwillem schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 18:38:
Ik zeg Troll topic, vandaag ff lid geworden....
90% van de mensen op tweakers lurkt zonder account, totdat ze iets willen posten. Een troll gaat niet inhoudelijk in op suggesties.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

evilution schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 17:58:
Jezelf er gewoon uit bluffen. Uploadt die toelatingstoets en vul "bezig met HBO" in. Als ze er op terug komen gewoon keihard die gasten gaslighten dat je gezegd hebt dat je geen MBO diploma had en dat ze dat verkeerd verstaan moeten hebben. Je hebt al twee keer glashard gelogen dus je hebt al bewezen te beschikken over de killer mentaliteit waarmee je het ver kunt schoppen!
😂😂😂

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:02

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Trek je terug met 1 Of ander lulverhaal. Haal je hbo en ga verder met je leven.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Overigens is een AD diploma ook niet hetzelfde als "bezig met HBO". Een AD is een tweejarige opleiding die tussen MBO-4 en HBO bachelor in zit qua niveau. Met een AD op zak moet je op het HBO doorgaans nog steeds in jaar 1 beginnen, al dan niet met vrijstellingen.

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

MasterCypher25 schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 18:27:
[...]

De geschiedenis wel, op de "rebelse" Joan of Arc na dan... Lijkt mij een pittig vrouwtje te zijn geweest....
Je zou bijna denken dat je van de geschiedenis kunt leren. Het moet niet te gek worden hoor.
Damn, heb nog nooit op de PVV gestemd, zou het bijna zien als een compliment.... En nee, vroeger was niet alles beter dan nu, maar een hoop wel, al is dat wel mijn mening.....
Kleine tip, je . blijft met enige regelmaat hangen.
Daarnaast heb ik inderdaad geen enkele medelijden met TS en waarom zou ik? Een keer liegen zou ik nog door de vingers heen kunnen zien.... Meerdere keren echter niet, zeker niet als het consequent dezelfde leugen is...
Eerst verwar je empathie met soft en nu met medelijden. Het wordt er niet beter op.
Zeg alleen dat je met negatieve energie alleen jezelf pakt en dat dat dus niet wijs is om te doen, tenzij je jezelf naar beneden wilt halen natuurlijk, dan zeg ik "be my guest", ik begin er alleen niet aan. Daarnaast kan ik alleen over mezelf praten, over of voor een ander praten is niet netjes...
Ik denk dat je niet helemaal begrijpt wat ik bedoel te zeggen. Oftewel, deze spiegel, je met empathisch vermogen in een ander kunnen verplaatsen, die heb je gemist. Jammer.
Zo weinig? :'( Ik verwar de woorden niet met elkaar en daarom zijn ze gescheiden door komma's, anders had er wel softe vergevingsgezinde empaten of zoiets gestaan, dat staat er echter niet en dan zeg je tegen een ander dat ze beter moeten lezen, zodat ze geen rare vragen stellen? :P _O- :P
Je bedoelde ze niet door elkaar te halen. Dat blijkt wel uit hetgeen je opschrijft. Dat bestaat uit meer dan leestekens. Maar goed, let op empathie incoming: Dat is niet erg. Iedereen maakt wel eens een foutje. Ze kunnen erkennen daarentegen, dat is andere koek.

Hoe dan ook, koop een taart van je drieduizend punten en vier dat je lomperik bent. Ik vind het helemaal prima.

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

donleone83 schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 19:02:
Overigens is een AD diploma ook niet hetzelfde als "bezig met HBO". Een AD is een tweejarige opleiding die tussen MBO-4 en HBO bachelor in zit qua niveau. Met een AD op zak moet je op het HBO doorgaans nog steeds in jaar 1 beginnen, al dan niet met vrijstellingen.
Games of Thrones kijken is ook "bezig met HBO" dus geen woord gelogen.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

• MasterCypher25
  • Nu online

MasterCypher25

Miss Patriotic

FirePuma142 schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 19:15:
[...]

Je zou bijna denken dat je van de geschiedenis kunt leren. Het moet niet te gek worden hoor.

[...]

Kleine tip, je . blijft met enige regelmaat hangen.

[...]

Eerst verwar je empathie met soft en nu met medelijden. Het wordt er niet beter op.

[...]

Ik denk dat je niet helemaal begrijpt wat ik bedoel te zeggen. Oftewel, deze spiegel, je met empathisch vermogen in een ander kunnen verplaatsen, die heb je gemist. Jammer.

[...]

Je bedoelde ze niet door elkaar te halen. Dat blijkt wel uit hetgeen je opschrijft. Dat bestaat uit meer dan leestekens. Maar goed, let op empathie incoming: Dat is niet erg. Iedereen maakt wel eens een foutje. Ze kunnen erkennen daarentegen, dat is andere koek.

Hoe dan ook, koop een taart van je drieduizend punten en vier dat je lomperik bent. Ik vind het helemaal prima.
Je kan van geschiedenis ook leren, leren om bepaalde fouten niet meer te maken bv. Maar dat begrijp jij duidelijk niet.

Nope, geheel de bedoeling, ook te moeilijk om te begrijpen....

Deed ik niet en dat heb ik ook uitgelegd, damn, duidelijk not the brightest bulb in the pack! (nor the sharpest pencil in the box...).

Zijn de mensen die mij kennen totaal met je oneens. Aan de andere kant, het zijn ook de enige die tellen voor mij, bad luck donald duck

Gelukkig maak ik fouten en dat geef ik ook ruiterlijk toe, ben tenslotte ook maar een mens.... Net als jij volgens mij, maar daar kan ik natuurlijk naast zitten, al hoop ik van niet.

En waar kan ik die dan halen voor die punten? Als ik hem dan heb, mag je langskomen en krijg je een stukje taart en een kop koffie.
Maar als je het allemaal zo prima vind, waarom blijf je dan doorzagen? :P

Pagina: 1 2 Laatste