Het grote Kia EV2 topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• uray
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:16
Wij zijn erg positief verrast door het bereik van de EV2 met 42kWh Accu. in de dagelijkse praktijk zie ik niet meteen het voordeel van de grotere accu. Wij halen makkelijk de 350km, met de kanttekening dat er eigenlijk nooit harder gereden wordt dan 100KmH. Laden gewoon tot 100%, want LFP.

Wat me wel irriteert, als ik de Driver Attention Warning uitzet dat deze na een aantal minuten gewoon weer aan gaat. Dat is in onze EV3 niet het geval. Dacht eerst dat ik gek was. Maar het viel de vrouw ook meteen op.

Voor wat betreft de levertijd, wij hadden hem binnen 2 weken op de oprit staan na bestelling.

• janne_nl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:09
Das mooi en goed om te horen. Onze gtline zou in augustus komen hoorde ik van de week. De e-Niro (die ingeruild wordt) van nu rijdt met gemak meer dan 400km op een volle accu, ben benieuwd naar het bereik van de ev2.

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:13
Via een duits forum, een 61kWh reeds in productie met levering naar de dealer eind volgende week. (Eind apr besteld).

Bretreffende de mijne nog geen info... Dealer geeft aan dat ze in Juli met de 61kWh beginnen.. (maar die is de 19 juni reeds begonnen) we wachten maar af.

• Tonny99
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 15:18
Ik volg dit topic vanaf het begin aangezien we geïnteresseerd zijn in dit model, kwam nog een goede video tegen met interessante items over dit model:

YouTube: KIA EV2 (2026): dit wist je nog NIET! - VERRASSEND ZUINIG - REVIEW - AutoRAI TV

• Kroonkurk
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 15:40
uray schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 11:13:
Wat me wel irriteert, als ik de Driver Attention Warning uitzet dat deze na een aantal minuten gewoon weer aan gaat.
Driver Attention Warning wordt weer aangezet wanneer je de Smart Cruise Control aanzet.
Nog niet meegemaakt dat DAW aangaat zonder gebruik van de cruise control.
Pagina: 1 2 Laatste