Overlast katten oplossen

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 7.831 views

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:14

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Daam schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:22:
[...]
Zie mijn voorgaande bericht met twee links:
De WOTRE bedoel je? Die hoor je ook helaas afgaande op dat dit het device is die je ook onder andere merken kan kopen. Dit is afaik gewoon een relabeled product (met een significant deel 1 ster recenties trouwens die allemaal klagen over dat het apparaat niet werkt).

Nog los van de overlast die dit soort apparaten veroorzaken vraag ik mij nog steeds af of dit wetenschappelijk gezien wel werkt. Het zelfde geldt voor ultrasone marterverjagers. De enige onderzoeken die ik tot nu toe kan vinden zijn niet conclusive, hebben het over een beperkte afname van bezoek, een tijdelijke afname van bezoek of kennen veel mitsen en maren. Zijn dit niet met name devices waar veel aan wordt verdiend? Of werkt het op basis van het principe "je tuin onaantrekkelijker maken dan de tuin van een ander" net als bij het weren van inbrekers? Uiteindelijk zal dan iedereen zonder kat zo'n piepend, flitsend etc apparaat moeten hebben binnen het territorium van het dier...

Mijn ervaring met dit soort devices is matig tot slecht.

[ Voor 14% gewijzigd door Bor op 21-01-2026 15:35 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Nougat
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 17:12
*knip*

[ Voor 92% gewijzigd door Orion84 op 21-01-2026 15:43 . Reden: zullen we dat gewoon niet doen ]

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik doe dit topic even op slot. Blijkbaar is het heel moeilijk hier op Tweakers voor sommigen om in suggesties weg te blijven van zaken die niet anders op te vatten zijn dan dierenmishandeling.

Zodra de mods tijd hebben gehad om een en ander op te schonen zal het weer open gaan.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.