Ik ben op YouTube ook subscribed op Tweakers om jullie videos af en toe te zien, maar sinds een tijdje worden die ook allemaal automatisch vertaald naar het Engels. Nou is gelukkig de audio sinds ik ergens in een menu dat geselecteerd heb weer terug naar de originele Nederlandse opname ipv zo'n absurde ai stem, maar de titels in notificaties blijven nog altijd automatisch vertaald naar het Engels. Volgens mij kan ik daar niks aan doen en ik vind het irritant genoeg dat ik overweeg om alle notificaties voor jullie kanaal maar uit te zetten.
Wat ik me nou afvraag, hebben jullie stats of er ooit überhaupt iemand naar die auto dubbed zooi kijkt? Want als dat nihil is zoals ik verwacht dan denk ik dat jullie het beter uit kunnen zetten. Ik zal vast niet de enige zijn die je juist wegjaagt met die troep, vooral omdat ik dus in eerste instantie steeds de Engelse ai voice track kreeg voor ik handmatig een andere audio track ging zoeken. Dat zal lang niet iedereen doen, die rennen denk ik eerder gewoon heel hard weg van jullie kanaal.
Edit: ben nou aan het kijken, misschien is het alleen de shorts waar dit voor geldt... Hoe dan ook blijft het irritant.
Wat ik me nou afvraag, hebben jullie stats of er ooit überhaupt iemand naar die auto dubbed zooi kijkt? Want als dat nihil is zoals ik verwacht dan denk ik dat jullie het beter uit kunnen zetten. Ik zal vast niet de enige zijn die je juist wegjaagt met die troep, vooral omdat ik dus in eerste instantie steeds de Engelse ai voice track kreeg voor ik handmatig een andere audio track ging zoeken. Dat zal lang niet iedereen doen, die rennen denk ik eerder gewoon heel hard weg van jullie kanaal.
Edit: ben nou aan het kijken, misschien is het alleen de shorts waar dit voor geldt... Hoe dan ook blijft het irritant.
[ Voor 5% gewijzigd door Finraziel op 11-01-2026 18:16 ]
Gamertag: FinrazielNL
/f/image/jk7tjO9aairAmaXhcFNSgXzc.png?f=fotoalbum_large)