Gelukkig niet 😂 Uiteraard is het persoonlijk, je moet die kleuren ook eigenlijk in het echt zien voordat je de keuze maakt. Ik heb ook wat dealers bezocht waardoor ik weer andere kleuren ging afstrepen en ik uiteindelijk bij deze “grün” uitkwam. In mijn geval ben ik er heel blij mee.Floor-is schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 19:59:
[...]
Bevestiging dat het niet echt groen is voor mij
Gaat dit over de 50, of ook de 40?Floor-is schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 17:16:
Ik krijg net bericht dat als je een trekhaak wilt hebben, je pas volgend jaar een auto gaat krijgen. Achteraf een trekhaak monteren schijnt ook niet te kunnen.
Nou, dat is mooi køt
Vraag me af wat de reden daarvan zou zijn? Als er een tekort is, moet dat de 40 toch ook affecteren, ook al is die nog niet in productie gegaan?
Helaas na net 1 maand in bezit al de eerste terugroepactie aan mijn been 
Voor de afwerking van de maatregel verzoeken we u zo spoedig mogelijk een afspraak in onze werkplaats vast te leggen. De uitvoering van de actie is voor u natuurlijk gratis.
Verschraubung Kopfairbag prüfen ggf. nacharbeiten
Kost je weeral een paar uur verloren tijd dat je wat anders kan doen.
Voor de afwerking van de maatregel verzoeken we u zo spoedig mogelijk een afspraak in onze werkplaats vast te leggen. De uitvoering van de actie is voor u natuurlijk gratis.
Verschraubung Kopfairbag prüfen ggf. nacharbeiten
Kost je weeral een paar uur verloren tijd dat je wat anders kan doen.
Ik loop tegen de volgende issue aan bij het gebruik van CarPlay: wanneer bijv. Flitsmeister een melding afspeelt, wordt de podcast (native Apple Podcasts-app) daarna niet automatisch hervat. Hebben meer mensen hier last van, en er mogelijk al een oplossing voor gevonden? Mijn toestel is aangesloten via een USB-C kabel, maar volgens mij gebruikt de auto alsnog de draadloze versie van CarPlay. Op mijn vorige auto (enkel CarPlay via USB-kabel) had ik hier geen last van (zelfde toestel, iPhone 17). Aanpassingen aan de audio-instellingen binnen de Flitsmeister-app hebben helaas geen effect (alle combinaties geprobeerd)..