Ik heb een probleem met een niet geleverd pakketje.
Ik heb namelijk een SSD besteld bij de webwinkel
Tijdlijn:
18 oktober 2025: bestelling geplaatst
20 oktober 2025: Volgens webwinkel bezorgd in brievenbus
Eind oktober 2025: Kantenservice gemaild en webwinkel stelt een onderzoek in
01 november 2025: Product is mogelijk gestolen, aanraden om aangifte te doen
02 november 2025: Ontbinding op basis van herroepingsrecht, binnen twee weken terugbetalen
02 november 2025: webwinkel zegt dat ze geen terugbetalingen kunnen aanvragen zonder aangifte
10 november 2025: Ik vraag naar uitweiding van het onderzoek
10 november 2025: webwinkel: Enige verklaring is diefstal, doe aangifte en overeenkomst kan niet ontbonden worden (want correct onderzoek is uitgevoerd door DHL).
Ik weiger om aangifte doen van diefstal. Het is wel de makkelijkste weg, maar ik vind dit echt bijzonder. Geen inzage willen geven dan wel mijn verzoek negeren om de resultaten van het onderzoek aan mij te geven.
Wat kan ik doen? Moet ik webwinkel toch in gebreke stellen? En waar is
Ik heb namelijk een SSD besteld bij de webwinkel
Members only:
, en die is nooit geleverd in mijn brievenbus. Er is geen externe verkoper betrokken. De webwinkel zegt dat op basis van hun onderzoek het product gestolen moet zijn door een derde en dat ik aangifte moet gaan doen bij de politie. Hierop heb ik de overeenkomst ontbonden (herroepingsrecht) en ze twee weken gegeven om mij terug te betalen. Ik moet verder aangifte doen en verder geven ze aan dat het onmogelijk is om de overeenkomst te ontbinden als die volgens het onderzoek correct is geleverd.
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Tijdlijn:
18 oktober 2025: bestelling geplaatst
20 oktober 2025: Volgens webwinkel bezorgd in brievenbus
Eind oktober 2025: Kantenservice gemaild en webwinkel stelt een onderzoek in
01 november 2025: Product is mogelijk gestolen, aanraden om aangifte te doen
02 november 2025: Ontbinding op basis van herroepingsrecht, binnen twee weken terugbetalen
02 november 2025: webwinkel zegt dat ze geen terugbetalingen kunnen aanvragen zonder aangifte
10 november 2025: Ik vraag naar uitweiding van het onderzoek
10 november 2025: webwinkel: Enige verklaring is diefstal, doe aangifte en overeenkomst kan niet ontbonden worden (want correct onderzoek is uitgevoerd door DHL).
Ik weiger om aangifte doen van diefstal. Het is wel de makkelijkste weg, maar ik vind dit echt bijzonder. Geen inzage willen geven dan wel mijn verzoek negeren om de resultaten van het onderzoek aan mij te geven.
Wat kan ik doen? Moet ik webwinkel toch in gebreke stellen? En waar is
Members only:
gevestigd, in Luxemburg of Nederland?
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
/f/image/TpGuDaawwQVcFHQKuyicwTPX.png?f=fotoalbum_large)