Yep, het blijft zo. Sterker nog, het font-type zal vroeg of laat ook gaan veranderen:Truus01 schreef op maandag 22 december 2025 @ 17:16:
Blijft dit nu zo? We zijn een week verder en ik vind het nog steeds niks...
crisp schreef op maandag 15 december 2025 @ 12:24:
We zijn inderdaad font-sizes aan het consolideren, waarbij we de kleinere fontsizes (12px en lager) wat vergroot hebben (maar blijkbaar nog niet overal even consistent). Uiteindelijk willen we ook een ander font-type gaan gebruiken, maar vooralsnog is dat (voor jullie) nog gewoon Arial.
The devil is in the details.
Heeft Tweakers ooit naar zijn klanten geluisterd?Truus01 schreef op maandag 22 december 2025 @ 17:16:
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Ik wil nieuws! Ik ben ook een klant!Drardollan schreef op maandag 22 december 2025 @ 19:21:
[...]
Heeft Tweakers ooit naar zijn klanten geluisterd?
Ben je een klant? Je bent een gebruiker.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Voor nu (zolang er geen andere wijzigingen zijn) werkt dit kleine stukje custom CSS voor de meeste situaties waar ik mij stoorde aan de grotere fonts:Truus01 schreef op maandag 22 december 2025 @ 17:16:
1
| table.listing td.topic, table.listing td.title {font-size: 12px!important} |
There's no place like 127.0.0.1
Heerlijk naïefCodeCaster schreef op maandag 22 december 2025 @ 19:22:
[...]
Ik wil nieuws! Ik ben ook een klant!
Ben je een klant? Je bent een gebruiker.
Eindelijk! Dank voor deze CSS, die maakt de AT weer redelijk bruikbaar! Alleen het aantal pagina’s is nog spuuglelijk groot.MatHack schreef op maandag 22 december 2025 @ 19:23:
[...]
Voor nu (zolang er geen andere wijzigingen zijn) werkt dit kleine stukje custom CSS voor de meeste situaties waar ik mij stoorde aan de grotere fonts:
Cascading Stylesheet:
1 table.listing td.topic, table.listing td.title {font-size: 12px!important}
[ Voor 6% gewijzigd door Drardollan op 22-12-2025 19:29 ]
?
Het is op z'n minst een symbiotische relatie, waar jij met je deelname waarde voor anderen levert en zelf vermaak terugkrijgt. Tweakers krijgt hier vervolgens traffic voor terug, wat ze weer kunnen inzetten voor reclame-inkomsten.
Het is hun platform, het staat ze vrij het aan te passen hoe hen goeddunkt. Niet elke wijziging valt in goede aarde, integendeel (te verwachten gezien het publiek), maar denken dat je een klant bent waar naar geluisterd moet worden, da's pas naïef.
Je betaalt ervoor, dus ben je een klant.CodeCaster schreef op maandag 22 december 2025 @ 19:36:
[...]
?
Het is op z'n minst een symbiotische relatie, waar jij met je deelname waarde voor anderen levert en zelf vermaak terugkrijgt. Tweakers krijgt hier vervolgens traffic voor terug, wat ze weer kunnen inzetten voor reclame-inkomsten.
Het is hun platform, het staat ze vrij het aan te passen hoe hen goeddunkt. Niet elke wijziging valt in goede aarde, integendeel (te verwachten gezien het publiek), maar denken dat je een klant bent waar naar geluisterd moet worden, da's pas naïef.
En die betaling kan met ouderwetse euro’s of de moderne manier: je hele hebben en houwe.
Dat je "betaalt" met alle gegevens die je achterlaat, maakt nog niet dat men naar je moet luisteren. Kan het weer ontopic?Drardollan schreef op maandag 22 december 2025 @ 19:38:
[...]
Je betaalt ervoor, dus ben je een klant.
En die betaling kan met ouderwetse euro’s of de moderne manier: je hele hebben en houwe.
:strip_exif()/f/image/WqUwWXfdq4nWAlnjqwWVPJSH.png?f=user_large)
Karmaverloop valt over de grafiek, in plaats van als header erboven. Als voorbeeld bij de weergave op jouw profiel, @crisp.
[ Voor 6% gewijzigd door psychodude op 22-12-2025 22:13 ]
Het zat in de grafiek zelf; die heb ik nu een beetje meer ruimte aan de bovenkant gegeven voor de titelpsychodude schreef op maandag 22 december 2025 @ 22:12:
Niet geheel zeker of dit met de font wijzigingen mee ontstaan is al dan niet. Maar niet eerder opgevallen. Op de gebruikers pagina's klopt de tekst uitlijning bij de karma grafieken niet (langer).
[Afbeelding]
Karmaverloop valt over de grafiek, in plaats van als header erboven. Als voorbeeld bij de weergave op jouw profiel, @crisp.
Intentionally left blank