@nelizmastr grotendeels eens. Het is jammer dat we geen 12GB reepjes zijn, alleen 24GB en 48GB. Je wilt namenlijk wel dual-channel geheugen. Dat we terug zijn naar 16 GB aanradem voelt heel raar.
@MazeWing ik vrees het ook. Vroeger wad consumentenelektronica veruit het grootste, niet alleen qua volume maar ook qua omzet. Nu is dat segment dik ingehaald door servers. Wij krijgen de restjes/overcapaciteit.
Ik ben heel benieuwd wat de Chinese bedrijven gaan doen. Die proberen al langer een voet in de deur te krijgen, dit zou wel eens hun kans kunnen zijn. Maar dan moet de technologie wel ver genoeg gevorderd zijn én ze snel kunnen opschalen. Maar met een kwart yield maak je nu ook winst.
@br00ky helemaal oké
@MazeWing ik vrees het ook. Vroeger wad consumentenelektronica veruit het grootste, niet alleen qua volume maar ook qua omzet. Nu is dat segment dik ingehaald door servers. Wij krijgen de restjes/overcapaciteit.
Ik ben heel benieuwd wat de Chinese bedrijven gaan doen. Die proberen al langer een voet in de deur te krijgen, dit zou wel eens hun kans kunnen zijn. Maar dan moet de technologie wel ver genoeg gevorderd zijn én ze snel kunnen opschalen. Maar met een kwart yield maak je nu ook winst.
@br00ky helemaal oké
/f/image/jwvV4fAHUZqkNWhe5spkSmM2.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/OVU0uqgQEkopJgaYaax1I9Ve.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/b0pjBqxe2xU6tvU6Rk66By5G.jpg?f=user_large)
/f/image/NneUR5hcjG7oT4bz4TFDIwyy.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TmI4MR2Jc3CSL70WJUCuVjTy.jpg?f=fotoalbum_large)