Voor mijn badkamer wil ik tegels bestellen. Lang niet alles is in de showroom te bekijken, dus dan ben je afhankelijk van de foto's die je op een website ziet. Nu wil ik bepaalde tegels bestellen, en hopen dat het in echt bij elkaar matcht. Mocht dit niet zo zijn, dan ga ik er van uit dat ik ze kan retourneren onder WkoA, immers staan tegels niet als uitzondering genoemd. Echter zeggen vrijwel alle winkels die ik bekekenheb dat tegels niet geretourneerd mogen worden. Zo ook een winkel welke de enige is om een bepaalde tegel bij te bestellen, zelfs als de kleur afwijkt bij wat ik al heb. Geen van de tegels die ik wil kopen worden speciaal voor mij gemaakt. Ze staan gewoon in het assortiment op de website. Maar ze zeggen "wordt speciaal besteld dus kan niet retour".
Is dit rechtsgeldig? En zo niet, zal ik het gewoon gokken en mocht ik toch willeb retourneren, dat ik dan de rechtsbijstand er op zet bijvoorbeeld, als ze moeilijk gaan doen? Gaat toch om best veel geld bij elkaar.
Is dit rechtsgeldig? En zo niet, zal ik het gewoon gokken en mocht ik toch willeb retourneren, dat ik dan de rechtsbijstand er op zet bijvoorbeeld, als ze moeilijk gaan doen? Gaat toch om best veel geld bij elkaar.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!