Mijn ouders wonen in een buitengebied, en hebben momenteel nog KPN (Internet, TV, Vast en Mobiel). Maar omdat KPN geen glasvezel aanbiedt (en niet gaat gebeuren voorlopig) in deze regio, ben ik aan het kijken voor een (glasvezel) vervanger. De regio is voorzien van glasvezel via Open Dutch Fiber. En daar kan ik kiezen tussen de volgende aanbieders:
Fiber, Trined, Multifiber, Snllr, Glasnet en Freedom. Odido sluit ik bij voorkeur uit, omdat ik hier alleen maar negatieve verhalen hoor.
Voor mijn ouders ben ik niet op zoek naar het beste of het snelste. Een stabiele aanbieder zonder poespas en een prima service is meer dan voldoende. Het moet wel een alles in 1 pakket worden bij voorkeur.
Ik hoor goede verhalen over Freedom, maar zij zijn wel een van de duurste.
Welke wordt aanbevolen uit bovenstaande aanbieders?
Fiber, Trined, Multifiber, Snllr, Glasnet en Freedom. Odido sluit ik bij voorkeur uit, omdat ik hier alleen maar negatieve verhalen hoor.
Voor mijn ouders ben ik niet op zoek naar het beste of het snelste. Een stabiele aanbieder zonder poespas en een prima service is meer dan voldoende. Het moet wel een alles in 1 pakket worden bij voorkeur.
Ik hoor goede verhalen over Freedom, maar zij zijn wel een van de duurste.
Welke wordt aanbevolen uit bovenstaande aanbieders?