Goed @Stukfruit dan maar weer over naar de zaken. Beleggers bij Vanguard mogen eindelijk ook geld in bitcoin ETF's steken. Zit maar 9,3 biljoen dollar bij belegd.
Dat verdien ik niet in een jaarMagpie schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 23:00:
Goed @Stukfruit dan maar weer over naar de zaken. Beleggers bij Vanguard mogen eindelijk ook geld in bitcoin ETF's steken. Zit maar 9,3 biljoen dollar bij belegd.
Ik lees net ergens in een twat dat Bloomberg-strategist Mike McGlone voorspelt dat BTC kan droppen naar 50k.
Begin dit jaar voorspelde hij dat de koers terug zou gaan naar 10k. Een halve maand voordat de koers nieuwe ATH's neerzette.
Zou de inverse Bloomberg-indicator deze keer ook weer zo goed werken?
* Stukfruit zoekt ook even naar de mening van Jim Cramer voor een double-whammy hodl-positie
Begin dit jaar voorspelde hij dat de koers terug zou gaan naar 10k. Een halve maand voordat de koers nieuwe ATH's neerzette.
Zou de inverse Bloomberg-indicator deze keer ook weer zo goed werken?
* Stukfruit zoekt ook even naar de mening van Jim Cramer voor een double-whammy hodl-positie
Dat zit wel Schnorr.
In $ alweer bijna break even met begin van het jaar!
Gogogo!
Gogogo!
Ik lul ook zomaar wat
Nog niet helemaal, ik zit een beetje in limbolant, wat resuldeerd dat ik veel bij beiden afwezig bent.Wispe schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 20:51:
[...]
Aangezien @elektriekert ook naar Discord is vertrokken, neem ik maar zijn taken waar.
zid*elektriekert schreef op woensdag 3 december 2025 @ 05:39:
[...]
Nog niet helemaal, ik zit een beetje in limbolant, wat resuldeerd dat ik veel bij beiden afwezig bent.
Heb je dat oranje lijntje er zelf ingetekend? Knap gedaan!Moiety schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 22:57:
Kom op mensen. Geniet vande schoonheid
[Afbeelding]
(Deze heb ik nu als een schilderij in mijn mancave hangen.)
In retrospect, it was inevitable
Dat heeft zijn kind van 2 gedaan. Een professional hè?zer0l schreef op woensdag 3 december 2025 @ 06:46:
[...]
Heb je dat oranje lijntje er zelf ingetekend? Knap gedaan!
Aardig op weg!Vis schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:27:
Een paar 10k candles en iedereen is weer bullish..
En één slowchatter noemt het dan een "complacency bounce".
Wat dat ook moge zijn.. het zal elke paperhanded sidelined noob weer doen terug fomoen en we staan op pakjesavond op 150k
Net zoals een jaar geleden tijdens Sinterklaas.. YANBE!
[Afbeelding]
Moooooon
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Goedemorgen dames, allemaal klaar voor een sloot nattigheid die ons naar 300k stuwt? Let the games begin.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ijskoud door deze dip, niet gehandeld naar emotie
Gisteren mijn weekly DCA in geprogrammeerd
Still here holding on
Gisteren mijn weekly DCA in geprogrammeerd
Still here holding on
BTC €94.837,08
Nu een beetje overtuigend door die 93k pumpen graag.
Ja, want als het niet overtuigend genoeg gebeurt zoals de afgelopen pogingen dan lukt het nietknakworst schreef op woensdag 3 december 2025 @ 08:44:
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Moiety schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 23:03:
Ik wacht nog steeds op een briljante cartoon van @Guere over de exodus van de SC club naar een kinderspeeltuin met hyveplaatjes.
Gezien de lengte van de tekst moet dit @FrambozenTaart zijn geweest.NiGeLaToR schreef op woensdag 3 december 2025 @ 09:04:
[Afbeelding]
Woensdagochtend raadsel: wie schreef dit?
Bonuspunten voor 'en waarom'.
Klinkt als Madelon.NiGeLaToR schreef op woensdag 3 december 2025 @ 09:04:
[Afbeelding]
Waarom Madelon? Omdat het wegleest alsof iemand Willem Middelkoop heeft laten samenvatten door ChatGPT.
Maktub
BINGO!MrMrq schreef op woensdag 3 december 2025 @ 09:17:
[...]
Klinkt als Madelon.
Waarom Madelon? Omdat het wegleest alsof iemand Willem Middelkoop heeft laten samenvatten door ChatGPT.
Ik dacht de totaal irrelevante 'dus goud' conclusie aan het einde geeft het wel weg
Maar de AI-Willem-Middelkoop vind ik ook leuk.
Op LinkedIn ken ik blijkbaar mensen die dit liken en vervolgens in de comments gaan haten op crypto/BTC. Ze heeft wel veel bereik, vriend van mij vroeg ook al hoe ik over goud denk 'voor het geval fiat en crypto in stort'. Ik heb geadviseerd een pistool te kopen, als dat zijn zorg is.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Taro schreef op woensdag 3 december 2025 @ 08:55:
[...]
Ja, want als het niet overtuigend genoeg gebeurt zoals de afgelopen pogingen dan lukt het niet
NiGeLaToR schreef op woensdag 3 december 2025 @ 09:21:
[...]
Ik heb geadviseerd een pistool te kopen, als dat zijn zorg is.
Advies geven wel, de wijze waarop.. tjah.. kan legaal
Maargoed, het begon ooit met een stok met een steen eraan. Die steen, die moet blijkbaar van goud zijn, aldus Madelon.
Een paar weken geleden was er een Twitter feed die gedeeld werd m.b.t. de rente van Japan e.d.NiGeLaToR schreef op woensdag 3 december 2025 @ 09:04:
[Afbeelding]
Dat van Madelon lijkt dus min of meer een copy paste te zijn.
Graag idd, ik wil nog wat winst eruit jagen voordat de boel echt naar beneden gaatknakworst schreef op woensdag 3 december 2025 @ 08:44:
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
We gaan rechtstreeks door naar 420K, waar heb jij het over?ByteMe_ schreef op woensdag 3 december 2025 @ 09:54:
[...]
Graag idd, ik wil nog wat winst eruit jagen voordat de boel echt naar beneden gaat
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Ik heb om een vriend een serieus antwoord te geven een poosje naar haar yt met middelkoop zitten kijken en vond het een enorm 'amazing discoveries' gehalte hebben met vooral veel grote woorden, gevolgtrekkingen zonder bewijs en uiteraard de funnel naar 1 ding en alleen 1 ding.elektriekert schreef op woensdag 3 december 2025 @ 09:54:
[...]
Een paar weken geleden was er een Twitter feed die gedeeld werd m.b.t. de rente van Japan e.d.
Dat van Madelon lijkt dus min of meer een copy paste te zijn.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/pMByNTwcMaKaBHKpsHVc9VFM.jpg?f=user_large)
spoiler:
Licht flikkerend, opzwepend deuntje klinkt. Madelon Vos en Willem Middelkoop staan naast elkaar, stralend en vol energie)
Madelon Vos: "Hebt u ook genoeg van die saaie, stabiele economie? De deugdzame euro die al twintig jaar lang zijn waarde behoudt? Bent u moe van voorspelbaarheid en wil u de spanning van de onvermijdelijke economische ondergang voelen? Dan hebben wij de oplossing voor u!"
Willem Middelkoop: "Welkom, dames en heren, bij De Gouden Reset! Al jaren probeert u te navigeren in het ondoorzichtige financiële moeras, vol met centrale bankiers die u willen misleiden! Maar wat nu als wij u vertellen dat de onvermijdelijke monetaire reset niet eng hoeft te zijn?"
(Madelon houdt een glanzend goudbaar omhoog, terwijl Willem met dramatische gebaren een grafiek toont die angstvallig omhoog piekt)
Madelon Vos: "Bent u die deprimerende rentes ook zo zat? Dan hebben wij de perfecte manier om uw kapitaal te 'beschermen'!
Willem Middelkoop: "Door mijn jarenlange ervaring als voormalig financieel journalist, weet ik als geen ander hoe de wereld 'echt' in elkaar zit. Ik heb de leiders van de wereld ontmoet, en wat ze me vertelden is schokkend... maar gelukkig weet ik wat u moet doen!"
Madelon Vos: "Ja, het is niet toevallig dat centrale banken zich plotseling richten op goud. Of dat BRICS-landen stiekem een eigen, goudgedekte munt aan het ontwikkelen zijn. Maar wees niet bang! Door bij onze partner te kopen, kunt u een graantje meepikken van de 'rijkdom' die binnenkort de wereld zal overspoelen!"
Willem Middelkoop: "En u heeft het aan ons te danken, Madelon en ik, dat wij deze 'geheime informatie' met u delen. Zodat u het 'vertrouwen' van de centrale banken in de huidige fiatvaluta kunt delen – dat er geen is! En u weet wel waar een gebrek aan vertrouwen toe leidt..."
(Het scherm flikkert, een link verschijnt in beeld met een unieke referentiecode)
Madelon Vos: "En als u nu de stoute schoenen aantrekt, ontvangt u een welverdiende beloning via onze exclusieve link! Klik nu op de link in de beschrijving en ontdek de 'verborgen waarheid' achter goud."
Willem Middelkoop: "Vergeet niet: wij geloven in een betere financiële toekomst. En we laten u graag zien hoe u zich daarop kunt voorbereiden. Stap vandaag nog in en ervaar de gouden reset!"
(Muziek zwelt aan. Willem en Madelon glimlachen breed naar de camera, terwijl een goudstaaf flitst in het beeld. De referentiecode van de partner blijft prominent in beeld staan)
(gemaakt met AI)
Madelon Vos: "Hebt u ook genoeg van die saaie, stabiele economie? De deugdzame euro die al twintig jaar lang zijn waarde behoudt? Bent u moe van voorspelbaarheid en wil u de spanning van de onvermijdelijke economische ondergang voelen? Dan hebben wij de oplossing voor u!"
Willem Middelkoop: "Welkom, dames en heren, bij De Gouden Reset! Al jaren probeert u te navigeren in het ondoorzichtige financiële moeras, vol met centrale bankiers die u willen misleiden! Maar wat nu als wij u vertellen dat de onvermijdelijke monetaire reset niet eng hoeft te zijn?"
(Madelon houdt een glanzend goudbaar omhoog, terwijl Willem met dramatische gebaren een grafiek toont die angstvallig omhoog piekt)
Madelon Vos: "Bent u die deprimerende rentes ook zo zat? Dan hebben wij de perfecte manier om uw kapitaal te 'beschermen'!
Willem Middelkoop: "Door mijn jarenlange ervaring als voormalig financieel journalist, weet ik als geen ander hoe de wereld 'echt' in elkaar zit. Ik heb de leiders van de wereld ontmoet, en wat ze me vertelden is schokkend... maar gelukkig weet ik wat u moet doen!"
Madelon Vos: "Ja, het is niet toevallig dat centrale banken zich plotseling richten op goud. Of dat BRICS-landen stiekem een eigen, goudgedekte munt aan het ontwikkelen zijn. Maar wees niet bang! Door bij onze partner te kopen, kunt u een graantje meepikken van de 'rijkdom' die binnenkort de wereld zal overspoelen!"
Willem Middelkoop: "En u heeft het aan ons te danken, Madelon en ik, dat wij deze 'geheime informatie' met u delen. Zodat u het 'vertrouwen' van de centrale banken in de huidige fiatvaluta kunt delen – dat er geen is! En u weet wel waar een gebrek aan vertrouwen toe leidt..."
(Het scherm flikkert, een link verschijnt in beeld met een unieke referentiecode)
Madelon Vos: "En als u nu de stoute schoenen aantrekt, ontvangt u een welverdiende beloning via onze exclusieve link! Klik nu op de link in de beschrijving en ontdek de 'verborgen waarheid' achter goud."
Willem Middelkoop: "Vergeet niet: wij geloven in een betere financiële toekomst. En we laten u graag zien hoe u zich daarop kunt voorbereiden. Stap vandaag nog in en ervaar de gouden reset!"
(Muziek zwelt aan. Willem en Madelon glimlachen breed naar de camera, terwijl een goudstaaf flitst in het beeld. De referentiecode van de partner blijft prominent in beeld staan)
(gemaakt met AI)
NiGeLaToR schreef op woensdag 3 december 2025 @ 10:28:
[...]
Ik heb om een vriend een serieus antwoord te geven een poosje naar haar yt met middelkoop zitten kijken en vond het een enorm 'amazing discoveries' gehalte hebben met vooral veel grote woorden, gevolgtrekkingen zonder bewijs en uiteraard de funnel naar 1 ding en alleen 1 ding.
[Afbeelding]spoiler:Licht flikkerend, opzwepend deuntje klinkt. Madelon Vos en Willem Middelkoop staan naast elkaar, stralend en vol energie)
(gemaakt met AI)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Middelkoop krijgt met zijn doemdenkerij vanzelf een keer gelijk. Alleen is in de economie veel belangrijker wanneer je precies gelijk krijgt. Dat laatste scoort die niet zo goed op.NiGeLaToR schreef op woensdag 3 december 2025 @ 10:28:
[...]
Ik heb om een vriend een serieus antwoord te geven een poosje naar haar yt met middelkoop zitten kijken en vond het een enorm 'amazing discoveries' gehalte hebben met vooral veel grote woorden, gevolgtrekkingen zonder bewijs en uiteraard de funnel naar 1 ding en alleen 1 ding.
[Afbeelding]spoiler:Licht flikkerend, opzwepend deuntje klinkt. Madelon Vos en Willem Middelkoop staan naast elkaar, stralend en vol energie)
(gemaakt met AI)
Ik wacht al jaren op het befaamde deflatie-spook dat al 20 jaar door Middelkoop wordt voorspeldNiGeLaToR schreef op woensdag 3 december 2025 @ 10:28:
[...]
(gemaakt met AI)
Het bekende Japan-scenario. Alleen ziet hij over het hoofd dat we geen Japan zijn met een eer-cultuur waarin men liever deflatie heeft dan de verantwoordelijkheid om de pijn te moeten nemen.Blik1984 schreef op woensdag 3 december 2025 @ 11:57:
[...]
Ik wacht al jaren op het befaamde deflatie-spook dat al 20 jaar door Middelkoop wordt voorspeld
Precies, ik hoop voor hem dat hij het voor zijn dood nog mag meemaken, maar volgens mij roept ie dit al zo enorm lang dat ieder zichzelf respecterend mens ook even zijn pijlen op een ander onderwerp zou hebben gericht. Ooit gaat hij gelijk krijgen, maar idd, het juiste moment is relevant, iedereen weet wel dat het weer een keer verkeerd moet gaan, dat is geen nieuws.becopol schreef op woensdag 3 december 2025 @ 11:57:
[...]
Middelkoop krijgt met zijn doemdenkerij vanzelf een keer gelijk. Alleen is in de economie veel belangrijker wanneer je precies gelijk krijgt. Dat laatste scoort die niet zo goed op.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Dat is dus zelfde met mensen die beweren dat de huizenmarktbubbel wel een keer moet knappen.
Enfin, aan charlatans geen gebrek.
Of Rusland aan de oostgrens staat te kloppen.NiGeLaToR schreef op woensdag 3 december 2025 @ 13:10:
Dat is dus zelfde met mensen die beweren dat de huizenmarktbubbel wel een keer moet knappen.
Oh wacht
LinkedIn.NiGeLaToR schreef op woensdag 3 december 2025 @ 09:21:
[...]
BINGO!
Ik dacht de totaal irrelevante 'dus goud' conclusie aan het einde geeft het wel weg![]()
Maar de AI-Willem-Middelkoop vind ik ook leuk.
Op LinkedIn ken ik blijkbaar mensen die dit liken en vervolgens in de comments gaan haten op crypto/BTC. Ze heeft wel veel bereik, vriend van mij vroeg ook al hoe ik over goud denk 'voor het geval fiat en crypto in stort'. Ik heb geadviseerd een pistool te kopen, als dat zijn zorg is.
Als je daar als professional in deze tijd nog komt ben je diep gezonken.
Het is niet normaal dat mensen op een netwerk voor professionele contacten posten over hun gestorven huisdier of een mening hebben over de stand van de maan die het beest de nacht daarop weer tot leven heeft laten komen.
Dat zit wel Schnorr.
Die 93 blijft lastig. Dat wordt straks of een dikke groene of een dikke rode candle.
Bitcoin kennende wordt dat laatste.knakworst schreef op woensdag 3 december 2025 @ 13:31:
Die 93 blijft lastig. Dat wordt straks of een dikke groene of een dikke rode candle.
De AI bubbel gaat ook een keer knappen!
Roeptoeters. Wat Madelon vergat was dat het toevallig ook de eerste van de maand was en 12u, dus automatische rebalancing van risicovolle assets. Ook de inflow op BTC wordt bij dit soort berichten gemakshalve niet meegenomen. Als kers op de taart krijg je er dan ook nog een "in schok" thumbnail bij.
Ze heeft op zich best wat kennis, maar zit wel in een fuik.
Roeptoeters. Wat Madelon vergat was dat het toevallig ook de eerste van de maand was en 12u, dus automatische rebalancing van risicovolle assets. Ook de inflow op BTC wordt bij dit soort berichten gemakshalve niet meegenomen. Als kers op de taart krijg je er dan ook nog een "in schok" thumbnail bij.
Ze heeft op zich best wat kennis, maar zit wel in een fuik.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Wrijf het er maar in.Stukfruit schreef op woensdag 3 december 2025 @ 14:05:
[...]
Jij hebt Bitcoin niet gekend voor 2017?
This time it's different. Toch
En zo is het maar net.Stukfruit schreef op woensdag 3 december 2025 @ 13:25:
[...]
X.
Als je daar als professional trader in deze tijd nog komt ben je diep gezonken.
Het is niet normaal dat mensen de stand van de maan gebruiken om cryptokoers voorspellingen te doen.
Wie was dat hier ook al weer? Die natte @zwembroek ?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Jammer dit...Wispe schreef op woensdag 3 december 2025 @ 14:03:
Bitcoin kennende wordt dat laatste.
$93.3k heeft het niet gehouden.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Private payrolls down 32.000. Eigenlijk super bullish. Reet kut imminent.
Geheel zoals verwachtknakworst schreef op woensdag 3 december 2025 @ 15:10:
En toch naar beneden.
Klopt, maar dat was al een 45 min. bekend voor deze naald. Bij dat soort cijfertjes is de reactie op de koers vrijwel direct, niet zo delayed.knakworst schreef op woensdag 3 december 2025 @ 15:11:
oude principe, goed nieuws = slechte reactieknakworst schreef op woensdag 3 december 2025 @ 15:11:
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Tis helaas voor veel bedrijven nog steeds dé plek om klanten of kandidaten te vinden. Er zijn dus miljoenen mensen dagelijks op actief en MS verdient er meer aan dan ooit, ondanks dat ik het met je mening over de inhoudelijke kwaliteit eens ben.Stukfruit schreef op woensdag 3 december 2025 @ 13:25:
[...]
LinkedIn.
Het is niet normaal dat mensen op een netwerk voor professionele contacten posten over hun gestorven huisdier of een mening hebben over de stand van de maan die het beest de nacht daarop weer tot leven heeft laten komen.
Dat is al een tijd terug gebeurt. Nee maar ik zit natuurlijk (deels) maar wat te ouwehoeren. Ik breid vooral mijn (alt) short posities uit op zulke pumps. Get rich or get rektWispe schreef op woensdag 3 december 2025 @ 15:35:
[...]
Heb je daarop geanticipeerd door alles te verkopen?
Dit idd.Kom er 1x in de paar maanden, alle notificaties staan ook uit. Dit was het enige "social media" platform wat ik gebruikte. Maar ben nu close met het verwijderen van mijn hele account. Gaat echt nergens meer over daar. Van idiote discussies van bepaalde "experts" tot idd feesboek achtige mijn kat is ziek, en ik ben op vakantie geweest baggerStukfruit schreef op woensdag 3 december 2025 @ 13:25:
[...]
LinkedIn.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
De mensen in jouw netwerk zijn gewoon niet goed genoeg.anti elppa schreef op woensdag 3 december 2025 @ 18:11:
[...]
…
mijn kat is ziek, en ik ben op vakantie geweest bagger
In mijn bubbel zijn het allemaal echte pro’s. De posten tenminste berichten als:
“Deze zeven zakelijke lessen leerde ik toen mijn kat ziek was.”
Of de humble brag:
“Vakantie is belangrijk om op te laden. Na een traject van twee maanden bij major brand X moest ik even mijn morele kompas herijken. Als vrijwilliger in een tentenkamp in Sudan heb ik van vluchteling Moeboenfoe geleerd om te focussen op wat er echt toe doet, klantwaarde. #Blessed”
Maktub
ahhahahahah je zou hier gewoon echt ctrl c ctrl v gedaan kunnen hebbenMrMrq schreef op woensdag 3 december 2025 @ 18:17:
[...]
De mensen in jouw netwerk zijn gewoon niet goed genoeg.
In mijn bubbel zijn het allemaal echte pro’s. De posten tenminste berichten als:
“Deze zeven zakelijke lessen leerde ik toen mijn kat ziek was.”
Of de humble brag:
“Vakantie is belangrijk om op te laden. Na een traject van twee maanden bij major brand X moest ik even mijn morele kompas herijken. Als vrijwilliger in een tentenkamp in Sudan heb ik van vluchteling Moeboenfoe geleerd om te focussen op wat er echt toe doet, klantwaarde. #Blessed”
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
LinkedIn, één van de zeven wereldrampen.
2 groepen:
Edit: *Figuren* die hun bedenkelijke of overbodige functie meer cachet proberen te geven met flitsende teksten en titels en zoveel mogelijk gebruik van Engelse termen.
Recruiters die met hagel schieten voor functies aan de andere kant van Nederland of in een totaal andere beroepsgroep.
2 groepen:
Edit: *Figuren* die hun bedenkelijke of overbodige functie meer cachet proberen te geven met flitsende teksten en titels en zoveel mogelijk gebruik van Engelse termen.
Recruiters die met hagel schieten voor functies aan de andere kant van Nederland of in een totaal andere beroepsgroep.
[ Voor 5% gewijzigd door BTC100K2021 op 03-12-2025 18:29 ]
1 grote poppenkast. Bijna iedereen werkt gewoon omdat ze geld nodig hebben om te kunnen leven. Een enkeling weet met zijn passie inkomsten te genereren.
Toch speelt iedereen het spelletje mee met zweverige levenslessen en voldoening meuk in het kader van big corp.
Lekker een maskertje opzetten en positief netwerken terwijl iedereen hetzelfde denkt bij dergelijke berichten, maar niemand het benoemd.
Eigenlijk best een dystopische hoerenzooi
Toch speelt iedereen het spelletje mee met zweverige levenslessen en voldoening meuk in het kader van big corp.
Lekker een maskertje opzetten en positief netwerken terwijl iedereen hetzelfde denkt bij dergelijke berichten, maar niemand het benoemd.
Zullen we dit even parkeren en een vergadering hierover inschieten?FrambozenTaart schreef op woensdag 3 december 2025 @ 18:29:
1 grote poppenkast. Bijna iedereen werkt gewoon omdat ze geld nodig hebben om te kunnen leven. Een enkeling weet met zijn passie inkomsten te genereren.
Even alignenBTC100K2021 schreef op woensdag 3 december 2025 @ 18:32:
[...]
Zullen we dit even parkeren en een vergadering hierover inschieten?
Laat ze lekker, dan vallen er meerdere bans en kunnen we wellicht 1 mio halen voor het einde van het jaar.MrMrq schreef op woensdag 3 december 2025 @ 18:38:
Kom, even on topic nu. Anders halen we onze targets voor Q4 niet.
Ik voel dat je wel wat ancestor healing kan gebruiken.FrambozenTaart schreef op woensdag 3 december 2025 @ 18:29:
Hebben je voorouders vaak investeringen gedaan en hoe voel je je daaromtrent?
Dat zit wel Schnorr.
Ik ben gewoon een arbeider dus hoef gelukkig niet mee te doen met deze uber kuntstmatige politiek.Stukfruit schreef op woensdag 3 december 2025 @ 19:01:
[...]
Ik voel dat je wel wat ancestor healing kan gebruiken.
Hebben je voorouders vaak investeringen gedaan en hoe voel je je daaromtrent?
Ik zorg dat het machinepark loopt en dat de TD erbij komt als er onderdelen afpleuren.
Stond hier laatst ook zo'n kutje te preken van HR, over wat problematiek binnen de fabriek. Met zinnen als: 'Ik hoor je. Dat klinkt alsof het belangrijk voor je is. Wat een frustrerende situatie zeg.' En meer van dat soort kunstmatig ingeprogrammeerde cursus onzin. En dan zo'n ander management poppetje op de achtergrond onder het mom van team back-up die af en toe nog even super overdreven haar uitspraken valideert
Zeg dan gewoon dat het moederbedrijf het machinepark budget er voor dit jaar al doorgejast heeft en management bepaalde zaken on hold zet omdat er anders gesneden wordt in de bonus structuur. Prima toch.
Ik ben in mijn functie gelukkig gewoon lekker mezelf en hoef geen rol aan te nemen zoals dit soort 'communicatie goeroes'. Lijkt me ook echt kut als je in je dagelijks functioneren niet kunt zeggen wat je denkt zonder je woorden eerst te moeten wegen.
Maar dat is ook gewoon het spel. Ik breng voldoende marge in het laatje zolang ik niet te vaak een deur eruit rag, management weet dat, ik weet dat. Zolang ik genoeg opbreng en zij me niet teveel belasten is het prima. Meer hoeft het ook niet te zijn.
Ik hoor je. Dat klinkt alsof het belangrijk voor je is.FrambozenTaart schreef op woensdag 3 december 2025 @ 19:43:
[...]
Ik ben gewoon een arbeider dus hoef gelukkig niet mee te doen met deze uber kuntstmatige politiek.
Ik zorg dat het machinepark loopt en dat de TD erbij komt als er onderdelen afpleuren.
Stond hier laatst ook zo'n kutje te preken van HR, over wat problematiek binnen de fabriek. Met zinnen als: 'Ik hoor je. Dat klinkt alsof het belangrijk voor je is. Wat een frustrerende situatie zeg.' En meer van dat soort kunstmatig ingeprogrammeerde cursus onzin. En dan zo'n ander management poppetje op de achtergrond onder het mom van team back-up die af en toe nog even super overdreven haar uitspraken valideertecht tenenkrommend. Alsof je naar brandend water zit te kijken.
Zeg dan gewoon dat het moederbedrijf het machinepark budget er voor dit jaar al doorgejast heeft en management bepaalde zaken on hold zet omdat er anders gesneden wordt in de bonus structuur. Prima toch.
Ik ben in mijn functie gelukkig gewoon lekker mezelf en hoef geen rol aan te nemen zoals dit soort 'communicatie goeroes'. Lijkt me ook echt kut als je in je dagelijks functioneren niet kunt zeggen wat je denkt zonder je woorden eerst te moeten wegen.
Maar dat is ook gewoon het spel. Ik breng voldoende marge in het laatje zolang ik niet te vaak een deur eruit rag, management weet dat, ik weet dat. Zolang ik genoeg opbreng en zij me niet teveel belasten is het prima. Meer hoeft het ook niet te zijn.
spoiler:
Maar je hebt gelijk
Op kantoor is dat net zo erg. De-escaleren doen mensen maar tijdens een vallende Bitcoin-koers.
Dat zit wel Schnorr.
Wat toevallig allemaal zeg. Ging die tijdlijn zo ongeveer?:strip_exif()/f/image/Wr4F3F966Hk0FwGI8OF0vbRz.gif?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SiTt7MoFuqZjN2h9w2nze2nU.gif?f=fotoalbum_large)
FrambozenTaart schreef op woensdag 3 december 2025 @ 19:43:
[...]
:strip_exif()/f/image/Wr4F3F966Hk0FwGI8OF0vbRz.gif?f=fotoalbum_large)
Stond hier laatst ook zo'n kutje te preken van HR, over wat problematiek binnen de fabriek. Met zinnen als: 'Ik hoor je. Dat klinkt alsof het belangrijk voor je is. Wat een frustrerende situatie zeg.'
:strip_exif()/f/image/SiTt7MoFuqZjN2h9w2nze2nU.gif?f=fotoalbum_large)
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/FevfiOTn7gDq4i9jZA1n3eb7.png?f=fotoalbum_large)