Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
sjorremans schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 17:30:
We gaan weer rekt!
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Intel oversold
nvidia overbought
logisch gewoon
nothing stops this train
Lees effe terug, Sjorremans was je voor.Wispe schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 18:37:
Aangezien niemand het doet, doe ik het wel: rekt.
Maar heeft ook al iemand gezegd dat het een verademing is dat de helft is verhuisd naar Discord?
Bij deze. Of zijn er hele memorabele namen verhuisd?
Maktub
Ja gooi er inderdaad maar een slotje op als het zo moet.
Is @anti elppa wel nog hier om te zeggen ‘dat een procent in een kwartier helemaal niks is bij Bitcoin,’ en dat ‘we vroeger nog kaarsen hadden van 10%’?Wispe schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 18:53:
[...]
Sindsdien zijn we met nog eens 1k omlaag gegaan.
Maktub
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ja, maar het schijnt dat we vroeger ook parabolische stijgingen hadden en toch wordt een kaars van 1%+ 'moon' genoemd.MrMrq schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 19:03:
[...]
Is @anti elppa wel nog hier om te zeggen ‘dat een procent in een kwartier helemaal niks is bij Bitcoin,’ en dat ‘we vroeger nog kaarsen hadden van 10%’?
idd gewoon ruis. Lag hoop geel te pakken en dat is uur terug opgehaald. 88.5 zou wellicht ook nog kunnen al denk ik het niet vandaag.MrMrq schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 19:03:
[...]
Is @anti elppa wel nog hier om te zeggen ‘dat een procent in een kwartier helemaal niks is bij Bitcoin,’ en dat ‘we vroeger nog kaarsen hadden van 10%’?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Als btc dan toch es moet laten zien dat 'ie schijt heeft aan de gestelde kaders en ineens tegen alle verwachtingen in, een bull gaat laten zien waar iedereen een bear verwacht, is deze periode een mooie gelegenheid zou ik zeggen.
Als fervent cycle hugger geloof ik er niet veel van maar toch...
Alle weakhands eruit, en dan stiekem keihard moon.
Je moet toch af en toe de contrarian uithangen he.
Conan the Contrarian.
Verduld goeie wijn te pakken hiero.
You heard it here first.toilet_paper schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 01:55:
...'btc-cycle breakout'...
https://www.hln.be/buiten...miljoenen-kwijt~ab20cf97/
Nog nooit gehoord van Bux. Altijd wel bijzonder hoeveel mensen er in zulke munten investeren. Net als die gulden coin en wat was er nog meer van Nederlandse bodem? Ach ja, shitcoins...
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Heb je lijm gesnoven?toilet_paper schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 01:55:
Komende weken / maanden mooie gelegenheid voor een 'btc-cycle breakout'.
Haha, via de long tail heb ik geleerd dat Didi en cycle hugger is die bijna geen BTC meer heeftsh4d0wman schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 06:01:
Hehe rekt.![]()
Nog nooit gehoord van Bux. Altijd wel bijzonder hoeveel mensen er in zulke munten investeren. Net als die gulden coin en wat was er nog meer van Nederlandse bodem? Ach ja, shitcoins...
[ Voor 13% gewijzigd door MrMrq op 29-11-2025 07:38 ]
Maktub
sh4d0wman schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 06:01:
Hehe rekt.![]()
:strip_exif()/f/image/G1qu9eAa13qrF7mmOkpqNp3Q.png?f=user_large)
Helaas. Die is ook vertrokken naar die kinderspeeltuinMoiety schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 23:03:
Ik wacht nog steeds op een briljante cartoon van @Guere over de exodus van de SC club naar een kinderspeeltuin met hyveplaatjes.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
* Stukfruit heeft vandaag en gisteren meerdere keren de koerspagina geopend en zag steeds weer 90,8xx staan en heeft het gevoel dat de tijd stil staat
Dat zit wel Schnorr.
Het is tweeledig. Ene kant klopt het wat je zegt, andere kant is het een logisch gevolg.Bushalte schreef op zondag 30 november 2025 @ 07:02:
Heel het topic om zeep. Vind het echt zonde.
Ik merk bij mezelf dat Discord checken niet in mijn systeem zit, dus ga ik maar andere dingen doen (wat overigens goed is). Ook gedragen de koersen (zowel crypto als stonks) waardeloos, dus ook geen reden om Discord te moeten checken.
[ Voor 12% gewijzigd door Wispe op 30-11-2025 07:12 ]
Buy BTC
John moet nog kopenCornermanNL schreef op zondag 30 november 2025 @ 07:36:
Goedemorgen! Zondag dipdag? Het is weer grijs buiten.
Buy BTC
Ingesteld te realiseren rendament : 50%
Inleg : 48 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : Nee
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Gelukkig anders kon dit topic echt op slot.John245 schreef op zondag 30 november 2025 @ 08:29:
Vandaag mijn wekelijkse VCA inleg gedaan.
Geloof mij, ik heb echt al uitgebreid nagedacht maar het is vooralsnog erg lastig gebleken om er iets grappigs van te maken. Ik heb het wel vaker verteld, maar de meeste humor komt vanzelf als je gewoon rustig meeleest en (snel) combinaties kunt maken van een of meerdere onderwerpen. Zonder posts als input is het duidelijk dat er hier op Tweakers nul inspiratie is om memes van te makenMoiety schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 23:03:
Ik wacht nog steeds op een briljante cartoon van @Guere over de exodus van de SC club naar een kinderspeeltuin met hyveplaatjes.
@knakworst Ja, ik heb ook de link naar Discord gevolgd omdat bijna iedereen daarheen is vertrokken. Maar net als voor sommige anderen is het ook voor mij enorm wennen daar, vooral als meme maker. Discord is natuurlijk veel meer echt chatten dan slowchatten. Een klein uitstapje hier betekende een paar posts of een pagina over een non-crypto onderwerp, maar dat ging langzaam genoeg met duidelijke quotes. De rustige thread structuur met heldere quotes mis ik wel.
Daarnaast is het zo dat de chat soms heus wel stilstaat, maar als er op Discord een onderwerp aan bod komt en een paar mensen chatten mee, dan ben je na een paar minuten 150 regels verder en mentaal alweer 'moved on'. Een meme voelt dan al heel snel te laat omdat het al over iets anders gaat. Daarnaast is het maken van combinaties lastig omdat de onderwerpen verdeeld zijn over verschillende threads: een grapje over iemand's ervaring op kantoor + crypto is dus veel lastiger te maken, bijvoorbeeld.
Dus ja, ik zit op Discord en zal komende tijd zeker meelezen (en proberen inspiratie te krijgen), maar ik ben een beetje bang dat het medium minder geschikt is voor mijn manier van memes maken...
Vooruit, deze kan ik wel crosspostenJohn245 schreef op zondag 30 november 2025 @ 08:29:
Vandaag mijn wekelijkse VCA inleg gedaan.
Hey, het is nog niet te laat hè.Guere schreef op zondag 30 november 2025 @ 08:57:
[...]
Dus ja, ik zit op Discord en zal komende tijd zeker meelezen (en proberen inspiratie te krijgen), maar ik ben een beetje bang dat het medium minder geschikt is voor mijn manier van memes maken...
Er was wat onvrede, hier. Er was behoefte om te experimenteren met Discord. Maar we kunnen toch nog steeds concluderen dat dat experiment niet bracht wat er van werd gehoopt?
We hoeven maar vijf sterkhouders terug hier te krijgen, en dit topic is in no time weer een pareltje.
Maktub
Een beetje zoals experimenteren met ETH ipv BTC.MrMrq schreef op zondag 30 november 2025 @ 09:08:
[...]
Hey, het is nog niet te laat hè.
Er was wat onvrede, hier. Er was behoefte om te experimenteren met Discord. Maar we kunnen toch nog steeds concluderen dat dat experiment niet bracht wat er van werd gehoopt?
We hoeven maar vijf sterkhouders terug hier te krijgen, en dit topic is in no time weer een pareltje.
Het kan wel, maar BTC smaakt beter.
Dat zit wel Schnorr.
Dus conclusie is eigenlijk dat @almelo15 geen smaak heeft.Stukfruit schreef op zondag 30 november 2025 @ 09:10:
[...]
Een beetje zoals experimenteren met ETH ipv BTC.
Het kan wel, maar BTC smaakt beter.
KuCoin EU mica gecertificeerd.
Is dit de oplossing.. Dat we flut EU varianten gaan krijgen van Global exchanges met shit liquidity?
Eens hoor. Net als @Guere ben ik zeker geen fan van discord. Maar ik ben van de principes, en wat tweakers gedaan heeft, krijg ik echt kortsluiting van. Dus dat wint het dan in mijn hoofd en vind ik discord een mooi experiment.MrMrq schreef op zondag 30 november 2025 @ 09:08:
[...]
Hey, het is nog niet te laat hè.
Maar kwa gebruik 10x liever GOT
Wat heeft tweakers gedaan? (desnoods in PM)anti elppa schreef op zondag 30 november 2025 @ 09:27:
[...]
Eens hoor. Net als @Guere ben ik zeker geen fan van discord. Maar ik ben van de principes, en wat tweakers gedaan heeft, krijg ik echt kortsluiting van. Dus dat wint het dan in mijn hoofd en vind ik discord een mooi experiment.
Maar kwa gebruik 10x liever GOT
En het is niet alles of niets, kan prima naast elkaar bestaan.
Verder is deze fase in de run ook niet echt om over naar huis te schrijven ondanks dat Bitcoin inmiddels alweer +10% staat sinds de lows. Tussendoor wat laffe pumps, daarna weer dumps.
Gisteravond ook pas tijd gehad om de video van ome Bob te kijken, nog even en dan kan hij op het punt waar hij een deel verkocht weer inkopen...
Kan vanaf hier wat dalen/stijgen, maar ook prima sideways tot de groene box volgend jaar oktober en daarna -> 150+k.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Dat het nu wat rustiger in vergelijking met het verleden, heeft ook te maken dat er op dit moment weinig ontwikkelingen zijn in crypto land. Voorheen was er elke dag wel een noemenswaardig nieuwsfeitje of koersontwikkeling. Dat men tegenwoordig vooral in Bitcoin zit i.p.v. alts zal daar ook wel een bijdrage in hebben
eens hoor, btc price actie zorg ook niet voor extreem ladingen posts en nieuwe users. Gisteravond idd daar ook helemaal doodTaro schreef op zondag 30 november 2025 @ 09:34:
Het was gisteravond op Discord net zo stil als hier. En mij gaat het daar ook te snel, klik het af en toe een keer open en dan kijk ik mee, maar de browser staat hier wel altijd open met 40+ tabs, dat zit ook veel meer in mijn systeem.
En het is niet alles of niets, kan prima naast elkaar bestaan.
Verder is deze fase in de run ook niet echt om over naar huis te schrijven ondanks dat Bitcoin inmiddels alweer +10% staat sinds de lows. Tussendoor wat laffe pumps, daarna weer dumps.
Gisteravond ook pas tijd gehad om de video van ome Bob te kijken, nog even en dan kan hij op het punt waar hij een deel verkocht weer inkopen...
Kan vanaf hier wat dalen/stijgen, maar ook prima sideways tot de groene box volgend jaar oktober en daarna -> 150+k.
[Afbeelding]
Denk dat het voor veel ook gewoon een beetje een dode domper is dat het niet voelt als een echte cycle. Maar misschien worden we nog verrast (pray)
Verwacht dan eerder andersom. Buy the rumour, sell the news.Wispe schreef op zondag 30 november 2025 @ 10:05:
Vanaf mei Trumpgezinde FED-baas met veel ratecuts. Dus wellicht helemaal geen of erg korte bear.
Bij dat soort dingen is het bijna altijd een non event, omdat iedereen allang de kans heeft gehad om erop voor te sorteren dus er moet dan wel een heel bijzonder konijn uit de hoed getoverd worden.
pump einde q1 met blowoff paar weken voordat nieuwe fed chairman zit past precies in mijn top Q2 verhaalNumbers schreef op zondag 30 november 2025 @ 10:10:
[...]
Verwacht dan eerder andersom. Buy the rumour, sell the news.
Bij dat soort dingen is het bijna altijd een non event, omdat iedereen allang de kans heeft gehad om erop voor te sorteren dus er moet dan wel een heel bijzonder konijn uit de hoed getoverd worden.
#TeamAntiElppaanti elppa schreef op zondag 30 november 2025 @ 10:31:
[...]
pump einde q1 met blowoff paar weken voordat nieuwe fed chairman zit past precies in mijn top Q2 verhaal
Het heeft voordelen maar ook nadelen nu moet ik twee platforms in de gaten houden terwijl ik eigenlijk minder online tijd wildejvel92 schreef op zondag 30 november 2025 @ 09:51:
Het is niet het een of het ander. Of een stijd. Beide platformen kunnen prima naast elkaar bestaan en voorzien in een andere behoefte. Er was behoefte aan een plek, waar wat vrijer over andere investeringen naast crypto gepraat kon worden. Dat is er nu en daarmee is dit topic ontlast met deze off-topic onderwerpen.
Dat het nu wat rustiger in vergelijking met het verleden, heeft ook te maken dat er op dit moment weinig ontwikkelingen zijn in crypto land. Voorheen was er elke dag wel een noemenswaardig nieuwsfeitje of koersontwikkeling. Dat men tegenwoordig vooral in Bitcoin zit i.p.v. alts zal daar ook wel een bijdrage in hebben
Ik had me ook alleen met tweakers gered en de dingen die ik buiten crypto bespreek doe ik meestal via PB, andere topics buiten de SC kwam ik sws al nooit tenzij ik iets specifieks wil weten. Benieuwd of er ooit toch weer een omzwaai gaat plaats vinden.
Volgens mij was het voornamelijk ook opgericht om stocks te bespreken.
Zou wat zijn.anti elppa schreef op zondag 30 november 2025 @ 10:31:
[...]
pump einde q1 met blowoff paar weken voordat nieuwe fed chairman zit past precies in mijn top Q2 verhaal
Wat verwacht je qua timing dan voor de dip? Dat wordt dan lastig timen als de klassieke cycles om zeep zijn.
Dat heb je natuurlijk zelf in de hand. Ik volg meerdere Discords, newsletters, fora en Twitter. Aantal jaren terug had ik echt de 'drang' om alles actief te volgen. Want tussen die 100 berichten, staat toch ergens dat ene nuttige bericht. Dat heb ik tegenwoordig wel losgelaten en ben daar selectiever in geworden. Ga dan ook niet alles teruglezen.Pinsa schreef op zondag 30 november 2025 @ 10:47:
[...]
Het heeft voordelen maar ook nadelen nu moet ik twee platforms in de gaten houden terwijl ik eigenlijk minder online tijd wilde
Ik zie het ook niet als een vervanging van. Meer als een aanvulling op, waar ook ruimte is om te praten over investeringen anders dan crypto. Waarbij men ook interesse heeft in andere onderwerpen naast aandelen en crypto. In de praktijk moet blijken of het werkt. Maar als je het niet probeert, dan weet je het ook niet.Ik had me ook alleen met tweakers gered en de dingen die ik buiten crypto bespreek doe ik meestal via PB, andere topics buiten de SC kwam ik sws al nooit tenzij ik iets specifieks wil weten. Benieuwd of er ooit toch weer een omzwaai gaat plaats vinden.
Volgens mij was het voornamelijk ook opgericht om stocks te bespreken.
Het wordt nu te veel geframed als een Tweakers SC vs Discord ding. En dat lijkt mij onnodig.
Zeker heb ik dat zelf in de hand maar word toch getriggerd om nieuwe berichten te lezen of om af en toe te kijken of er iets gepost is, anyway een van mijn doelen is om minder online tijd door te brengen kijken of discord daar dan nog wel tussen past.jvel92 schreef op zondag 30 november 2025 @ 11:17:
[...]
Dat heb je natuurlijk zelf in de hand. Ik volg meerdere Discords, newsletters, fora en Twitter. Aantal jaren terug had ik echt de 'drang' om alles actief te volgen. Want tussen die 100 berichten, staat toch ergens dat ene nuttige bericht. Dat heb ik tegenwoordig wel losgelaten en ben daar selectiever in geworden. Ga dan ook niet alles teruglezen.
[...]
Ik zie het ook niet als een vervanging van. Meer als een aanvulling op, waar ook ruimte is om te praten over investeringen anders dan crypto. Waarbij men ook interesse heeft in andere onderwerpen naast aandelen en crypto. In de praktijk moet blijken of het werkt. Maar als je het niet probeert, dan weet je het ook niet.
Het wordt nu te veel geframed als een Tweakers SC vs Discord ding. En dat lijkt mij onnodig.
Het voordeel van tweakers was dat ik de reacties makkelijker vond terug te lezen.
Snap ik! Al kun je deze week niet veel tijd kwijt geweest zijn aan TweakersPinsa schreef op zondag 30 november 2025 @ 11:22:
[...]
Zeker heb ik dat zelf in de hand maar word toch getriggerd om nieuwe berichten te lezen of om af en toe te kijken of er iets gepost is, anyway een van mijn doelen is om minder online tijd door te brengen kijken of discord daar dan nog wel tussen past.
Het voordeel van tweakers was dat ik de reacties makkelijker vond terug te lezen.
Heb eens gekeken naar mijn screen time van deze week in vergelijking met vorige week en het is 22% lager
Lol 5uur 12 gemiddeld per dag en 18uur en 50min gaan naar Discordjvel92 schreef op zondag 30 november 2025 @ 11:27:
[...]
Snap ik! Al kun je deze week niet veel tijd kwijt geweest zijn aan Tweakers![]()
Heb eens gekeken naar mijn screen time van deze week in vergelijking met vorige week en het is 22% lager
Hoe heb je 18 uur met Discord kunnen vullen?Pinsa schreef op zondag 30 november 2025 @ 11:29:
[...]
Lol 5uur 12 gemiddeld per dag en 18uur en 50min gaan naar Discord
Edit: we kapen het topic. Dus laten we dit maar elders voortzetten.
[ Voor 10% gewijzigd door jvel92 op 30-11-2025 11:34 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
zwembroek schreef op zondag 30 november 2025 @ 12:43:
Maar mijn interesse is opgeschoven naar aandelen. .
[ Voor 45% gewijzigd door elektriekert op 30-11-2025 12:48 ]
zwembroek schreef op zondag 30 november 2025 @ 12:43:
Ik vind de Discord wel een uitkomst en prima werken. Ik ben sowieso niet meer zo geïnteresseerd wat crypto doet. Ik ben overtuigd dat de top voor Bitcoin is geweest op 6 oktober 2025. Ik verwacht nog steeds een complacency bounce. En zo'n relief rally kan prima richting de 120k gaan. Alts zijn kapot rekt maar kunnen vanaf de lows in zo'n rally ook prima een paar honderd procent gaan stijgen. (Selectieve alts uiteraard.) Maar mijn interesse is opgeschoven naar aandelen. En dat staat los van de slowchat. Deze tab staat bij mij voortaan niet meer open. Zal er zo nu en dan eens doorheen lopen. Maar ik ga het niet meer actief volgen.
Dat gaat verschrikkelijk veel problemen geven.Wispe schreef op zondag 30 november 2025 @ 10:05:
Vanaf mei Trumpgezinde FED-baas met veel ratecuts. Dus wellicht helemaal geen of erg korte bear.
Toen ik lid werd van de server werd ik vrij vlot per PB benaderd door ene CR84_anna69. Omdat mijn sociale wereld zeer klein is ben ik er vrij naïef ingegaan en deed ik de verkeerde aanname dat dit het account van John was. Achteraf had ik beter kunnen weten. Deze CR84_Anna69 stuurde mij dubieuze berichten als: 'You like the boys or the girls?' 'Sir what is the location of your country?' Gevolgd door topless selfies van een aziatische dame.
Kan er een erg lang verhaal van maken maar uiteindelijk heb ik 75k euro naar deze persoon over gemaakt omdat ik dacht dat dit geïnvesteerd zou worden in the 'Golden Cock Strategy' Discord group funds van John.
Nu blijkt dat dit dus vermoedelijk een Noord Koreaanse pig butchering Discord bot is geweest.
Daarnaast heb ik (achter de schermen) alle Tweaker mods al PB's gestuurd met foto's van een bult schijt op een bureau en de tekst 'Fuck Tweakers, Discord for life!'. Ook een paar foto's met hakenkruizen om mijn statements wat kracht bij te zetten. Dit alles omdat ik er van overtuigd was dat Discord echt dé nieuwe hit zou worden. Dit is achteraf niet erg gewaardeerd door de mods volgens mij, maar zo is er dus buiten mijn schuld om wel een erg ongemakkelijke situatie ontstaan tussen mij en moderatie.
Nu blijkt dat de Discord server dus gewoon is gevuld met precies dezelfde amateurs die hier de afgelopen jaren shitcoins kochten, maar nu zijn overgestapt naar stonks als Google en Circle. Echt een gigantische teleurstelling. Die mensen zijn al blij met 20% rendament in een maand en compleet voor de stonks propaganda gevallen.
Ook sturen ze foto's van bier en stukken vlees.
Al met al bekruipt mij zeer sterk het nare gevoel dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt.
Om het nog erger te maken had ik in een vlaag van enthousiasme en hebzucht mijn vrouw een nieuwe keuken beloofd van de 1 millie stonk winsten, voordat november zou eindigen. Ook heb ik haar zus geneukt door mijn opgeblazen ego. Nu het er op lijkt dat ik dit alles niet waar kan maken wil ze plotseling van me scheiden. Ze heeft het overe ene John met een gouden pik die wel een nieuwe keuken en een bunker kan betalen...
Kortom, deze hele ontwikkeling rondom Discord heeft mijn leven behoorlijk op de kop gezet.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Een Trumpgezinde FED-baas of een korte tot geen bear?CornermanNL schreef op zondag 30 november 2025 @ 14:11:
[...]
Dat gaat verschrikkelijk veel problemen geven.
Hahaha heerlijk weerFrambozenTaart schreef op zondag 30 november 2025 @ 14:12:
Ik ben zeer enthousiast naar de Discord gegaan omdat ik de hoop had snel een millie te kunnen pakken met de stonktips van John. Maar het is een absolute deceptie gebleken.
Toen ik lid werd van de server werd ik vrij vlot per PB benaderd door ene CR84_anna69. Omdat mijn sociale wereld zeer klein is ben ik er vrij naïef ingegaan en deed ik de verkeerde aanname dat dit het account van John was. Achteraf had ik beter kunnen weten. Deze CR84_Anna69 stuurde mij dubieuze berichten als: 'You like the boys or the girls?' 'Sir what is the location of your country?' Gevolgd door topless selfies van een aziatische dame.
Kan er een erg lang verhaal van maken maar uiteindelijk heb ik 75k euro naar deze persoon over gemaakt omdat ik dacht dat dit geïnvesteerd zou worden in the 'Golden Cock Strategy' Discord group funds van John.
Nu blijkt dat dit dus vermoedelijk een Noord Koreaanse pig butchering Discord bot is geweest.
Daarnaast heb ik (achter de schermen) alle Tweaker mods al PB's gestuurd met foto's van een bult schijt op een bureau en de tekst 'Fuck Tweakers, Discord for life!'. Ook een paar foto's met hakenkruizen om mijn statements wat kracht bij te zetten. Dit alles omdat ik er van overtuigd was dat Discord echt dé nieuwe hit zou worden. Dit is achteraf niet erg gewaardeerd door de mods volgens mij, maar zo is er dus buiten mijn schuld om wel een erg ongemakkelijke situatie ontstaan tussen mij en moderatie.
Nu blijkt dat de Discord server dus gewoon is gevuld met precies dezelfde amateurs die hier de afgelopen jaren shitcoins kochten, maar nu zijn overgestapt naar stonks als Google en Circle. Echt een gigantische teleurstelling. Die mensen zijn al blij met 20% rendament in een maand en compleet voor de stonks propaganda gevallen.
Al met al bekruipt mij zeer sterk het nare gevoel dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt.
Om het nog erger te maken had ik in een vlaag van enthousiasme en hebzucht mijn vrouw een nieuwe keuken beloofd van de 1 millie stonk winsten, voordat november zou eindigen. Ook heb ik haar zus geneukt door mijn opgeblazen ego. Nu het er op lijkt dat ik dit alles niet waar kan maken wil ze plotseling van me scheiden. Ze heeft het overe ene John met een gouden pik die wel een nieuwe keuken en een bunker kan betalen...
Kortom, deze hele ontwikkeling rondom Discord heeft mijn leven behoorlijk op de kop gezet.
Haha ja, echt wel Noord Korea.FrambozenTaart schreef op zondag 30 november 2025 @ 14:12:
Oh wat vind ik hier van je in mijn chatlog?
Bedankt voor de money! Kan ik weer bier halen.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
FrambozenTaart schreef op zondag 30 november 2025 @ 14:12:
Ik ben zeer enthousiast naar de Discord gegaan omdat ik de hoop had snel een millie te kunnen pakken met de stonktips van John. Maar het is een absolute deceptie gebleken.
En het goed nieuws: je bent weer terug
hahahhahah geniaal weerFrambozenTaart schreef op zondag 30 november 2025 @ 14:12:
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Een trump gezinde fed baas.Wispe schreef op zondag 30 november 2025 @ 14:19:
[...]
Een Trumpgezinde FED-baas of een korte tot geen bear?
Lijkt waarschijnlijk, al zou je denken dat een zakenman toch weet wat hij doet dat de rentes omlaag moeten.
Eerst cybermonday door komen en daarna een Sinterklaas Rally?Beug schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:15:
Was er niet zoiets als een Santa Rally? En als dat niet zo is, kunnen we dan niet gewoon doen alsof?
Waar is de Sint smiley heen btw
Maar misschien is het een goed idee om na die uitspraak ook even af te kloppen.
Dat zit wel Schnorr.
Vandaag tot 83.6k en daarna weer omhoog terwijl iedereen wacht op 76k
[ Voor 18% gewijzigd door Mr Ronman op 01-12-2025 06:36 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Wispe op 01-12-2025 06:30 ]
Gewoon wat ruis.Mr Ronman schreef op maandag 1 december 2025 @ 06:11:
Bitcoin gedraagt zich als een altcoin tegenwoordig, percentage van 5-7% daling op 1 dag zagen we toch zelden bij bitcoin. En het kan nog wel dieper dumpen vandaag.
Vandaag tot 83.6k en daarna weer omhoog terwijl iedereen wacht op 76k
Van kickboxer naar McD is ook geen carriereswitch die je aan ziet komen. Ik ga in ieder geval niet over mijn bestelling klagen in deze McD.
Wikipedia: Remy Bonjasky
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Lieve Sint graag 1 Bitcoin voor in mijn schoenWispe schreef op maandag 1 december 2025 @ 06:59:
Je zou deze dump ook als een Sinterklaas cadeautje kunnen zien: goedkope sats.
Als we nog meer omlaag gaan, ook goed.
Oh ja, maandag. Weer aan het werk.Bushalte schreef op maandag 1 december 2025 @ 06:31:
Gelukkig is het op werk al beregezellig
Maktub
We zitten al een tijdje in "Woopsie" territorium, dus ik verwacht dat het de komende tijd niet veel anders gaat zijn. Er moet een serieuze verschuiving richting een positief momentum komen (vanuit de tradfi markt, want die controleren nu het narratief) om de richting omhoog weer te vinden.
Om deze reden heb ik afgelopen tijd ETH verkocht. Die zie gaat wel richting of onder 2k... waar ik ze dan weer goedkoper terug kan DCA-en.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/RB5hAJEPkfj0O4UAJKsBL1qk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MfD9zdUXvPYJAAbaEIZX7cCM.jpg?f=fotoalbum_large)