Beetje zoals Putin.. sancties doen geen pijn dus haal ze aub heel snel weg
We zitten ook nog in de bullrun.24c schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 16:55:
[Afbeelding]
Er zou toch minder gepost worden in de bear?
When bear?
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
nee hoor, hij ziet knetters scherp tussen alle ruis door. Hij ziet die 420k gewoon met zijn blote ogen
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Komt door al die vitaminen.anti elppa schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 18:12:
[...]
nee hoor, hij ziet knetters scherp tussen alle ruis door. Hij ziet die 420k gewoon met zijn blote ogen
Haha welk jaar?anti elppa schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 18:12:
[...]
zit ie aan de pille dan?
hij is al wat ouder, dus als dat zonder bril zichtbaar is, kan dat nooit langer duren dan 2026. Duidelijk toch?
2028
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
oh die troep, dan gaat ie dus hellemaal waus op de suikers en E nummers. Ook wel lekker
anti elppa schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 18:15:
[...]
oh die troep, dan gaat ie dus hellemaal waus op de suikers en E nummers. Ook wel lekker
Jeetje dat de dood van Renee zoveel tereweegbrengt op de finaciele markten
Je bedoelt de baron toch?Palindrome schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 18:48:
Jeetje dat de dood van Renee zoveel tereweegbrengt op de finaciele markten
Ik stuur je de link. Het wordt steeds drukker!24c schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 17:16:
[...]
Hoe kom ik op dat discord kanaal?
Even checken wat m'n duimpjes buddy aan het uitvreten is. 😁
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
anti elppa schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 18:12:
[...]
Doe mij ook eens een linkjezwembroek schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 19:04:
[...]
Ik stuur je de link. Het wordt steeds drukker!
Moment.
En toch weer rekt?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Een filmpje over bitcoin op rtl z, de bodem is in zicht..
Vandaag de fiat dump van het 24/7 zwoegen.. was even lastig om een goed doel te vinden voor die waardeloze munten.. uiteindelijk een Switch 2 gekozen.. mooi vermaak voor de bear.
Zero.
Is die discord dan een [SC] 2.0 ofzo? En wat is dat kanaal?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Wil de fomo niet aanwakkeren maar dat discord kanaal is echt de place to be.
Zit er nu een kleine 3 uren in en ben nog maar 1 stap verwijderd van financiële onafhankelijkheid.
Oké, die stap is het hebben van vermogen. Maar dat mag de pret niet drukken.
Zit er nu een kleine 3 uren in en ben nog maar 1 stap verwijderd van financiële onafhankelijkheid.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
First rule of Discord…ByteMe_ schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 19:59:
Is die discord dan een [SC] 2.0 ofzo? En wat is dat kanaal?
Ik kan dit beamen. Ik ben er miljonair geworden in een paar uur tijd.FrambozenTaart schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 20:02:
Ik was daarvoor overigens biljonair....
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
FrambozenTaart schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 20:02:
De duimpjes daar zijn niet aan te slepen, heb hulp nodig 😆
Check DMSeverus schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 19:53:
Diskriminaaaatie
Ik ook ik ook!
Wat is een discord trouwens?
* ByteMe_ me me. Zeker als er n miljoen miljard memes te zien zijn
Rubberen schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 20:13:
Op een of andere manier gedraag ik me vandaag als een 60jarige zuurpruim. Er is dan maar 1 oplossing waar ik althans van af weet en daar gaan we nu lekker aan beginnen!
Fijn weekend iedereen!
[Afbeelding]
Fijn weekend
Het is dat ik geleerd heb in de SC dat geld niet gelukkig maakt, anders zou ik ook zeker bij dat Discord gebeuren willen zijn met al die fomo verhalen.
[ Voor 3% gewijzigd door S.McDuck op 21-11-2025 20:36 ]
Yo Pins, doe mij nog een gure altcoin tip pm'en. Euh.. sorry ik bedoel natuurlijk een Discord link
Fijn dat je laatst naar mij hebt geluisterd en niet naar de rest.S.McDuck schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 20:36:
Het is dat ik geleerd heb in de SC dat geld niet gelukkig maakt, anders zou ik ook zeker bij dat Discord gebeuren willen zijn met al die fomo verhalen.
Een klein beetje wel en een klein beetje nietWispe schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 20:43:
[...]
Fijn dat je laatst naar mij hebt geluisterd en niet naar de rest.
Tuurlijk. Zie het bericht nu pas. Gezellig druk.
ProostRubberen schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 20:13:
Op een of andere manier gedraag ik me vandaag als een 60jarige zuurpruim. Er is dan maar 1 oplossing waar ik althans van af weet en daar gaan we nu lekker aan beginnen!
Fijn weekend iedereen!
[Afbeelding]
Komt eraan buddyFrozen-North schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 20:38:
[...]
Yo Pins, doe mij nog een gure altcoin tip pm'en. Euh.. sorry ik bedoel natuurlijk een Discord link
Et moi?zwembroek schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 20:46:
[...]
Tuurlijk. Zie het bericht nu pas. Gezellig druk.
zie PM
Fomo, mag ik een link naar dat gure kanaal?
Wat gebeurd er allemaal daar in die Discord?
nothing stops this train
Waarom vraagt iedereen om een link naar dat Discord kanaal terwijl ze de eigenaren/moddereters van dat kanaal gewoon een PM kunnen sturen?
What happens in discord, stays in discordKol Nedra schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 21:30:
Darrell gaat daar helemaal los met z’n golfbabe.Kol Nedra schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 21:30:
Remy!!!! schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 21:30:
Waarom vraagt iedereen om een link naar dat Discord kanaal terwijl ze de eigenaren/moddereters van dat kanaal gewoon een PM kunnen sturen?![]()
Topic maar dicht doen?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Is het de tweakers discord? Zo nee wie kan mij een linkje geven?
Ja ja...die is heel lekker! 1 van mijn favorietRubberen schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 20:13:
Fijn weekend iedereen!
[Afbeelding]
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Stuur een PB dan krijg je een invite, geld voor alle members die willen joinenjeppekroezen schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 22:04:
Is het de tweakers discord? Zo nee wie kan mij een linkje geven?
Goede smaak, maar in een la chouffe glas...Rubberen schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 20:13:
Fijn weekend iedereen!
[Afbeelding]
Wijnglas is mijn advies
Nee joh, dit is het originele stamcafé 😁Taro schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 22:02:
Topic maar dicht doen?
En wanneer krijg je dat dan?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Geld, geldtPinsa schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 22:08:
[...]
Stuur een PB dan krijg je een invite, geld voor alle members die willen joinen
Ik wil crypto, geen geld.
Mag ook naar mij. Ik heb ook nog wel wat goede shitcoin/stonkchilldiscords.zwembroek schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 22:11:
Stuur een DM naar @John245 @jvel92 @Pinsa of mij! AUB niet meer posten in dit topic over de Discord. Gewoon een DM sturen.
Oke ook naar Darrell..op eigen risico...Darrell schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 22:51:
[...]
Mag ook naar mij. Ik heb ook nog wel wat goede shitcoin/stonkchilldiscords.
En ik al die tijd maar denken dat SC voor slowchat stond...Laurens1970 schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 22:17:
[...]
Nee joh, dit is het originele stamcafé 😁
Ik dacht aan ShitCoins. Deceptie weerDarrell schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 22:55:
[...]
En ik al die tijd maar denken dat SC voor slowchat stond...
[Afbeelding]
Nee joh, over 8 jaar is dit het meest linkse piekje in die grafiekAlterBridge schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 00:19:
[Afbeelding]
When in doubt zoom out zeggen ze…. Ziet er alsnog gruwelijk uit
Ik lul ook zomaar wat
Rond kerst zal deze boom volmaakt zijnMoiety schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 00:19:
Nog even snel voor het slapen gaan
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Lijkt toch heel erg op die eerste rode dikke paal. Nu moet het groen worden, dan valt het allemaal erg mee.AlterBridge schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 00:19:
[Afbeelding]
When in doubt zoom out zeggen ze…. Ziet er alsnog gruwelijk uit
Voor de één een rode paal, voor de ander een verminstensviervoudiging in wording.Wispe schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 06:35:
[...]
Lijkt toch heel erg op die eerste rode dikke paal. Nu moet het groen worden, dan valt het allemaal erg mee.
Dat zit wel Schnorr.
Het idee is hetzelfde.Stukfruit schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 07:11:
[...]
Voor de één een rode paal, voor de ander een verminstensviervoudiging in wording.
BCH +9%, kopen die boomers nu gewoon de verkeerde munt? ETFs weer eens een groen BTC dagje. Hopelijk weet dit door te zetten. Hier iedereen weer op de trein gestapt? Na max pain komt max gain, toch? 
Edit @Pinsa een bron die belang heeft bij goedkope Bitcoinen, tja eerst zien dan geloven.
Maar het zijn banksters dus het zou dan ook weer niet verbazen. De Fransen, die hebben wel een goede oplossing voor zulke mensen.
Edit @Pinsa een bron die belang heeft bij goedkope Bitcoinen, tja eerst zien dan geloven.
[ Voor 36% gewijzigd door sh4d0wman op 22-11-2025 07:47 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
https://www.thestreet.com...from-major-equity-indicessh4d0wman schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 07:24:
BCH +9%, kopen die boomers nu gewoon de verkeerde munt? ETFs weer eens een groen BTC dagje. Hopelijk weet dit door te zetten. Hier iedereen weer op de trein gestapt? Na max pain komt max gain, toch?
https://cryptonews.com/nl...ljarden-bitcoin-verkopen/
[ Voor 11% gewijzigd door Pinsa op 22-11-2025 07:36 ]
sh4d0wman schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 07:24:
Edit @Pinsa een bron die belang heeft bij goedkope Bitcoinen, tja eerst zien dan geloven.Maar het zijn banksters dus het zou dan ook weer niet verbazen. De Fransen, die hebben wel een goede oplossing voor zulke mensen.
Nee hoor, het ene gaat omhoog na de kans om te kopen en het andere omlaag na de kans om te kopen.
It's not the same.
Dat zit wel Schnorr.
Verplicht op een dieet met stokbrood zonder Boursin?sh4d0wman schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 07:24:
Maar het zijn banksters dus het zou dan ook weer niet verbazen. De Fransen, die hebben wel een goede oplossing voor zulke mensen.
Dat zit wel Schnorr.
Nou, bodem bereikt? Zoals het heurt zal ik zo wat fiat omwisselen voor BTC. Verwacht dus dat we daarna nog 30% lager gaan.
Het was voor mij de juiste keuze en ben met een mooie winst uitgestapt. Heb een (voor mijn doen) hele kleine crypto positie gehouden die een stuk gezonder is qua risico management. Daar wil ik de opleving mee meepakken en dan eruit.Gelukszoekr schreef op donderdag 20 november 2025 @ 08:43:
[...]
Heftig, nu maar bidden dat het de juiste keuze was. Maar hoe nu verder dan? Je wil die tas met geld weer ergens parkeren, ik ben benieuwd waar je voor kiest
Ik zat al in de tech aandelen en ga die posities uitbreiden. En we gaan daarnaast een deel van de winst gebruiken om wat dromen te realiseren.
Zit beetje in dubio. Mocht die sprint er komen dan wil ik wel delen, maar dan ook met de kanttekening geen valse hoop te willen creëren.JPS schreef op donderdag 20 november 2025 @ 09:05:
Begrijpelijke afweging @Numbers , je vind wel weer een instapmoment waarbij je je comfortabel voelt. Winst=winst
Hopelijk post je nog wat overzichten, mocht er toch nog een sprint komen deze ronde. Ze worden zeer gewaardeerd!
De enige emotie die sinds 10okt. over de markt heerst is angst, meer is het niet. Dan kan ik wel denken dat mensen niet rationeel zijn, maar zolang genoeg mensen dat zo ervaren gaat die kudde gewoon door.
Welke bodem, een tijdelijke bodem of een bodem van deze cycle? Een tijdelijke bodem mogelijk wel, bodem van de cycle vermoed ik niet.Amens schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 08:12:
Nou, bodem bereikt? Zoals het heurt zal ik zo wat fiat omwisselen voor BTC. Verwacht dus dat we daarna nog 30% lager gaan.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Uitstekend plan, met name het realiseren van dromen!Numbers schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 08:33:
[...]
Het was voor mij de juiste keuze en ben met een mooie winst uitgestapt. Heb een (voor mijn doen) hele kleine crypto positie gehouden die een stuk gezonder is qua risico management. Daar wil ik de opleving mee meepakken en dan eruit.
Ik zat al in de tech aandelen en ga die posities uitbreiden. En we gaan daarnaast een deel van de winst gebruiken om wat dromen te realiseren.
ZEC weer 100 af. Lijkt allemaal ff wat leeg te lopen. Sit on your hands season.
Ja blij dat ik die meuk gisteren van de hand heb gedaan. Nog 80 dollar uit weten te halen sinds aanschaf 1 ZEC vorige week. Zie dit knaken muntje nu wel weer terugzakken naar 40 dollar.Don Guacamole schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 09:46:
ZEC weer 100 af. Lijkt allemaal ff wat leeg te lopen. Sit on your hands season.
Wilde het laten staan voor die PS5 Pro, maar wordt denk ik toch maar een normale PS5 deze kerst. Van de 80 dollar winst koop ik denk ik een leuke game.
Klaar met deze nep alt season.
Enkel nog wat BTC op Kraken staan, gisteren rond de 83k gekocht via de trade pot.
De rest staat op ledger en in stables te wachten op eventueel nog verdere dip.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/TrzSL8eQ3SYomio8BRKXLwoe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KxKhM37pctHDr1lsFDh09WGx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MOt0rRaXdWz98UDPtAb6h8HF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sfBnFY8NtPWY1nXHrYn1M4H2.jpg?f=fotoalbum_large)