Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
wel je ordertjes zetten als je vannacht op 420k wil verkopen.Rubberen schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 17:04:
Lijkt me een perfect scenario voor een blow off top
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
De Angelsaksen. Tot de jaren zeventig deden de Britten het net als wij. Als ik het goed heb wilde één Britse krant het vereenvoudigen zoals bij de Yanks en is de rest er achteraan gehobbeld. De Verenigdestaters gebruiken de short scale sinds 1800-en-een-beetje.Nubtrix schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 16:55:
[...]
[...]
Dus 1 miljard is 1 billion in het Engels
En 1 biljoen is 1 trillion in het Engels
Wie verzint zoiets eigenlijk?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Waarvan akte.resusaapje schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 17:09:
[...]
De Angelsaksen. Tot de jaren zeventig deden de Britten het net als wij. Als ik het goed heb wilde één Britse krant het vereenvoudigen zoals bij de Yanks en is de rest er achteraan gehobbeld. De Verenigdestaters gebruiken de short scale sinds 1800-en-een-beetje.
anti elppa schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 16:57:
mooie boelllisssh hammah kaars op de daaailiee
WAar is A87 als je hem nodig heb
:strip_exif()/f/image/7WzvAC2rGL3Elef6YJHYokGD.png?f=user_large)
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Is dat een grap op de zaak?
Nu efkens wachten tot Bitcorn op 240069 staat en dan kan ik uitDCAen zonder dat een bank uit paniek mijn betaalrekening blokkeert en ik geen brood meer kan kopen.
Is het al tijd om te gaan bodemvissen?
Laatst een prachtig filmpje over gezien, die maten in de US slaan helemaal nergens op, foot, inch, etc, nergens een samenhang.resusaapje schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 17:09:
[...]
De Angelsaksen. Tot de jaren zeventig deden de Britten het net als wij. Als ik het goed heb wilde één Britse krant het vereenvoudigen zoals bij de Yanks en is de rest er achteraan gehobbeld. De Verenigdestaters gebruiken de short scale sinds 1800-en-een-beetje.
Dit was ook wel prachtig, over A4:
https://www.dumpert.nl/zoek/A4?selectedId=100134155_33dfb0c7
Deze zeker 😉. Prachtig iddDon Guacamole schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 17:18:
[...]
Laatst een prachtig filmpje over gezien, die maten in de US slaan helemaal nergens op, foot, inch, etc, nergens een samenhang.
YouTube: Washington's Dream - SNL
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923
Ik weet niet of je de revolut verhalen op reddit al gelezen hebt ivm blokkering rekening na ontvangen van een storting van een exange.resusaapje schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 17:16:
Zo, ik heb mijn Revolut account. Ja ik weet; spuit ellef enzo.
Nu efkens wachten tot Bitcorn op 240069 staat en dan kan ik uitDCAen zonder dat een bank uit paniek mijn betaalrekening blokkeert en ik geen brood meer kan kopen.
Is echt een beetje een ding in de gehele VS cultuur: ze houden heel erg vast aan oude dingen & tradities. Weigerenn in te zien dat een nieuw systeem beter kan zijn. Hun imperial units vallen natuurlijk het meest op omdat de rest van de wereld wel gewoon het metriek stelsel hanteert. Maar ook op allerlei andere vlakken weigeren ze te innoveren of zich aan te passen aan nieuwe, betere systemen. Heb hier bijvoorbeeld ook wel eens een uiteenzetting gemaakt van de situatie met hun huishoudelijke apparatuur. Hoe veel van die apparaten nog steeds exact zo werken zoals in de jaren '70. Open gas boilers, top loading wasmachines, drogers die op gas werken. Haat aan alles wat nieuw en besparend is zoals HR ketels, laat staan warmtepompen. Als volk zijn ze gewoon extreem slecht in adapteren. Kan ze over een langere periode duur komen te staan.Don Guacamole schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 17:18:
Laatst een prachtig filmpje over gezien, die maten in de US slaan helemaal nergens op, foot, inch, etc, nergens een samenhang.
goud double top is gemaakt, its over voor goud
[ Voor 25% gewijzigd door Kol Nedra op 21-10-2025 17:27 ]
nothing stops this train
Imperial System. Van de Britten. Met maten gebaseerd op Britse koningen. Heerlijk toch? De Britse spelling er uitgooien want walgelijk, maar de koningsmaten hartstochtelijk blijven verdedigen zelfs als de Britten er van afstappen. Menschen =/= Logica.Don Guacamole schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 17:18:
Hannah Fry. Niets dan LiefdeDit was ook wel prachtig, over A4:
Overgeef Dave schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 17:21:
[...]
Ik weet niet of je de revolut verhalen op reddit al gelezen hebt ivm blokkering rekening na ontvangen van een storting van een exange.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/eNuF89hejBjpBKtrp6wnCf0h.jpg?f=user_large)
Nu jou nog even bannen en we kunnen naar 180KKol Nedra schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 17:25:
men neemt winst op goud en dit vloeit naar de echte harde asset: BTC! yanbe!
GERAPPARTEERD!WhySoSerious schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 17:26:
[...]
Nu jou nog even bannen en we kunnen naar 180K
Mensen worden wakker.Severus schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 16:53:
Maar wat is nu de aanleiding....het kan niet mijn dagelijkse 10 dollar BTC zijn....
Chaes schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 17:30:
In before $10k candle.
:strip_exif()/f/image/ofi9rtoxzw70TRxDuN4rWJvS.png?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/liaXwF7s77svbUARov342D8j.jpg?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Mits we hier zo over 25 minuten sluiten, dan
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 21-10-2025 17:33 ]
nothing stops this train
Classic exit liquidity inderdaad. Gisteren al m'n zilver en palladium verkocht. Goeie timing zo.Kol Nedra schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 17:33:
echt.... goud heeft ATH gehad, moet haast wel: er waren rijen dik in sommige landen bij het goudloket.... normies hebben de top gekocht
Ja Willem Middelkoop had het over een jarenlange bull markt voor hard assets.Kol Nedra schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 17:25:
men neemt winst op goud en dit vloeit naar de echte harde asset: BTC! yanbe!
goud double top is gemaakt, its over voor goud
Waarin Goud eerst high op high zet, en daarna andere harde assets waar niks van bijgedrukt kan worden zoals Bitcoin.
LFG we are so pre rich!!!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
En RSI van 92 op de monthly, sinds 1980 niet meer voor gekomen, dan weet je gewoon dat je er extreem snel uit moet. En goud gaat ook echt niet meer up aankomende maanden. Die gaat nu in een consolidatie van minimaal 6 maanden. Wellicht nog stuk langerKol Nedra schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 17:33:
echt.... goud heeft ATH gehad, moet haast wel: er waren rijen dik in sommige landen bij het goudloket.... normies hebben de top gekocht
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
vdLee schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 17:36:
De op één na hardste asset zit bij mij in de broek na het zien van die groene paal
:gifsicle():strip_exif()/f/image/2HqZaORjDAw5CQcunbURm7zi.gif?f=user_large)
van de week (100%) mijn PAXG verkocht, feels good (for now)Chaes schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 17:34:
[...]
Classic exit liquidity inderdaad. Gisteren al m'n zilver en palladium verkocht. Goeie timing zo.
nothing stops this train
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Weet ik zo net nog niet.. landen zijn goud juist gaan inslaan vanwege de geo politieke onzekerheid. De ondergang van de dollar etc.anti elppa schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 17:35:
[...]
En RSI van 92 op de monthly, sinds 1980 niet meer voor gekomen, dan weet je gewoon dat je er extreem snel uit moet. En goud gaat ook echt niet meer up aankomende maanden. Die gaat nu in een consolidatie van minimaal 6 maanden. Wellicht nog stuk langer
Men wil goud en andere harde assets. Voor langere tijd. 4 jaars cycle is dood.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Je bent met een kruiwagen zilver en palladium naar goudwisselkantoor gegaanChaes schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 17:34:
[...]
Classic exit liquidity inderdaad. Gisteren al m'n zilver en palladium verkocht. Goeie timing zo.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
wellicht komt er nog 1 leg, maar dan houd het gewoon echt op 99% zeker. En goud en 4 jarige cycle?Vis schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 17:38:
[...]
Weet ik zo net nog niet.. landen zijn goud juist gaan inslaan vanwege de geo politieke onzekerheid. De ondergang van de dollar etc.
Men wil goud en andere harde assets. Voor langere tijd. 4 jaars cycle is dood.
Voor 10% onder spot in je arie gepakt.knakworst schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 17:40:
[...]
Je bent met een kruiwagen zilver en palladium naar goudwisselkantoor gegaan
Ik wist niet dat je ethereum in je broek kon stoppen.vdLee schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 17:36:
De op één na hardste asset zit bij mij in de broek na het zien van die groene paal
:strip_exif()/f/image/L6nR43T6krdPEauF3L7xEYlZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn strategie om te kopen als jullie bearish zijn en te verkopen als jullie bullish zijn heeft me dit jaar behoorlijk geholpen
Loemoes schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 17:42:
Bijna all mijn sell orders geraakt, en dan ben ik er weer volledig uit.
Mijn strategie om te kopen als jullie bearish zijn en te verkopen als jullie bullish zijn heeft me dit jaar behoorlijk geholpen
:gifsicle():strip_exif()/f/image/eUELqNMEXE93oYAnC4hojzCR.gif?f=user_large)
Nee een vrachtwagen. Pastte anders niet.knakworst schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 17:40:
[...]
Je bent met een kruiwagen zilver en palladium naar goudwisselkantoor gegaan
Tot nu toe heeft het me toch elke keer een mooi potje winst opgeleverd. Maar hopelijk is het dit keer anders, mag ook wel een keer goed omhoog
ik spreek je op 420kLoemoes schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 17:42:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/uBXd5g1sCyBbfoj23tVMjPH1.gif?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/pwumYYDDZRYwcav8L4ZabJ0I.jpg?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/oEHSVb39KuJ5KlSDgnBwVlzw.gif?f=user_large)
En ik jou op 69kanti elppa schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 17:46:
[...]
ik spreek je op 420k
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Jij gaat zo gepest worden de komende maanden. Sorry alvast.Loemoes schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 17:42:
wellicht in het 3e dal universum na een halve kg pep, hier op aarde gaan we die waarde nooit meer zien
De aandacht mag ook wel even af van BSMPower, ik offer mezelf wel op.Wispe schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 17:49:
[...]
Jij gaat zo gepest worden de komende maanden. Sorry alvast.
Sportief! Ik start Premiere alvast even op.Loemoes schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 17:50:
De aandacht mag ook wel even af van BSMPower, ik offer mezelf wel op.
@bsmpower heeft toch een goede move gemaakt (alles in btc). Pakt mooi deze gains mee.Loemoes schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 17:50:
[...]
De aandacht mag ook wel even af van BSMPower, ik offer mezelf wel op.
Hij is wel heel erg stil. Grote kans dat hij alles weer in shitcoins heeft omgezet.John245 schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 17:53:
[...]
@bsmpower heeft toch een goede move gemaakt (alles in btc). Pakt mooi deze gains mee.
Ongetwijfeldzwembroek schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 18:00:
[...]
Hij is wel heel erg stil. Grote kans dat hij alles weer in shitcoins heeft omgezet.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Of gewoon lekker stukje in de vakantie op z'n motor rijden, niet zo dramatisch jongens
Heb laatst een Ducati verkochtsouljah1h schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 18:08:
[...]
Of gewoon lekker stukje in de vakantie op z'n motor rijden, niet zo dramatisch jongens

Heeft ff geduurd
They who buy the dip, deserves the rip.
We juinen hem zo door naar de 116k!tomtom901 schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 18:19:
113.6, hier zal het wel ff stallen denk ik.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Ja mag, dat is het volgende logische target.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/nAzn7psayRsBcLRqX1uKb0MG.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/CUmcu85NJLlyFnfWbhOlyMNL.gif?f=user_large)
Marketmaker tikt de shorts eruit.DaWayne schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 18:39:
Ik zat ff in de eurostar onder het kanaal, ineens 5k erbij. Was ist los? Oranje man iets getweet?
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
1ETH per 4 uur. Nice.Mr Ronman schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 18:41:
De 4h paal van net was een candle van bijna 5000$. Dat is wel echt bijzonder
Ben jij nog in indexfondsen gestapt?
Heel iets boven de 115000$ 114000$ was monthly open volgens mij. En level 116000$ is wel interessant omdat dat level faalde bij de dump op 10 October. Daar boven ook wel weinig weerstand.tomtom901 schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 18:29:
salliant detail, nog 300$ en de monthly is alsnog groen.
Nou hopen dat het niet allemaal weer snel retraced.
[ Voor 8% gewijzigd door Mr Ronman op 21-10-2025 19:14 ]
Monthly open 114047Mr Ronman schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 18:50:
[...]
Heel iets boven de 115000$ was monthly open volgens mij. En level 116000$ is wel interessant omdat dat level faalde bij de dump op 10 October. Daar boven ook wel weinig weerstand.
Nee nog niet gedaan. Opzich was April een hele mooie start geweest. Maar wacht nu eerst een flinke correctie af en start dan met een bescheiden lumpsum + meerjarige DCA.
Mr Ronman schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 18:50:
[...]
Heel iets boven de 115000$ was monthly open volgens mij. En level 116000$ is wel interessant omdat dat level faalde bij de dump op 10 October. Daar boven ook wel weinig weerstand.
/f/image/PQCVXao79fzp0fPTR3NIFt1K.png?f=fotoalbum_large)
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!