Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 78 79 Laatste
Acties:

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Domino schreef op woensdag 19 november 2025 @ 12:11:
[...]

Voordat je dat testament gaat halen, deel effe je seed. Je laat je SC broeders toch niet met lege handen achter?

Sterkte...
Die seed ligt op zolder maar mijn lichaam is niet langer in staat om een dergelijke afstand te overbruggen. Het klinkt hard, maar mijn tijd is gekomen. De spieren in mijn schouders en heupen voelen alsof ik chronisch gevierendeeld wordt. Mijn longen kraken en piepen bij iedere ademhaling, mijn handen zijn te weak om ook maar een kopje thee vast te klampen...

Ondertussen knalt mijn kop uitelkaar bij iedere hartslag.

Het voelt alsof de dagen en nachten in elkaar overvloeien en dat tijd slechts een concept is...

Mijn vrouw zegt dat ik ff een Strepsils moet nemen maar volgens mij beseft zij niet hoe ver weg ik al ben.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:46
FrambozenTaart schreef op woensdag 19 november 2025 @ 12:18:
[...]

Die seed ligt op zolder maar mijn lichaam is niet langer in staat om een dergelijke afstand te overbruggen. Het klinkt hard, maar mijn tijd is gekomen. De spieren in mijn schouders en heupen voelen alsof ik chronisch gevierendeeld wordt. Mijn longen kraken en piepen bij iedere ademhaling, mijn handen zijn te weak om ook maar een kopje thee vast te klampen...

Het voelt alsof de dagen en nachten in elkaar overvloeien en dat tijd slechts een concept is...

Mijn vrouw zegt dat ik ff een Strepsils moet nemen maar volgens mij beseft zij niet hoe ver weg ik al ben.
hahahah classic mannen griep idd. Gewoon paar borreltjes nemen en plat gaan. Succes

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cq2eQCLnMHOI4FUj1j38_26M3wo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Y7iPoEI6WUBFCT9eKenB0UL8.png?f=fotoalbum_large

• almelo15
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
[...]

Misschien onderschat je strepsils, ik heb wel eens een terminaal iemand zien genezen van een halve strepsil. Srs.

eth, The world's computer

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:05
S.McDuck schreef op woensdag 19 november 2025 @ 12:05:
[...]

Kijk naar alle tech bedrijven: heel veel draait verlies, doen investeringen waar complete landen hun begrotingstekort mee kunnen opheffen en op de beurs zijn ze miljarden waard. De finaciele wereld is na de crisis alleen maar verder en harder gegaan onder het credo: we hebben meer controles. wat dat betreeft is crypto net zoveel ponzi en gebakken lucht als de fiat wereld.
Wat ik zeg, grootste probleem nu is dat het meeste niet zichtbaar is. Allemaal buiten de balans in private credit waar geen openbare markt van is. De prijs wordt niet bepaald behalve als het ineens nul is.

Alts zijn meestal troep maar btc zou van deze situatie flink moeten profiteren als alternatieve asset.

In die zin lost BTC zijn veronderstelde belang nog niet in. Straks is het net als goud, doet eens in de tig jaar een run. En dat is het dan. Dat zou jammer zijn.

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15:50
Laatste weken is het:

EPS boven verwachting =REKT
EPS onder verwachting =REKT

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
kbuntu schreef op woensdag 19 november 2025 @ 12:53:
Laatste weken is het:

Behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Dus we gaan moon vanavond. Graag gedaan xoxo

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Nu online
Laatste weken is het:

Laatste weken is het:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f_An8-yQ2KIf4GNnjq6qLWau_Y0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/yiR7W8EWnfKjXgT1DTjJqurc.jpg?f=user_large

En:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0AgfXhfMVe0c_CrV6wUg79vd_TA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/fi0p1mI7NcH2O9QhwPNnYbzy.gif?f=user_large

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Laatste weken is het:

Elke dag standaard rekt gaan :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:22
FrambozenTaart schreef op woensdag 19 november 2025 @ 12:07:
[...]

Jij bent toch een huisarts? Vraagje; ik heb de mannengriep... Lig hier te sterven op de bank...

Is er nog hoop of moet ik vast mijn testament tevoorschijn halen?
mannengriep is wel heel ernstig. Hoge Case fatality rate. Mijn oprechte deelneming alvast

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 16:16
Don Guacamole schreef op woensdag 19 november 2025 @ 11:43:
[...]

STRK +28% op de daily... Firo -0,8%.
Was je weer terug gegaan? Of nog een moonbag laten staan?
Nee heb ik gemist, nu pas wakker.

Op dit moment AVICI TAO ASTER.

(Zijn shitcoins @brothermaynard, ik praat er niet naast dus maak je geen zorgen)

• brothermaynard
[...]

klinkt wel als een serieuzere influenza/covid/... infectie. (ja, echte influenza A/B kun je ook echt goed ziek van zijn...) Als het langer duurt (4-5 dgn arbitrair) en/of je risico factoren hebt op ernstig beloop welliocht ook even de eigen huisarts bellen? je schrijft alsof je aardig beroerd bent in ieder geval, dat vraagt wel een wat serieuzere blik dan een kwinkslag als reactie. Beterschap in ieder geval!

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:09
[...]

Oei, ik herken dit gelijk. Paper hands!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fom7y7PrUmh9nUD3dxNuOJtTTpc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/973BkQZkrpVDmwcwjB7gGXv6.gif?f=user_large

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• anti elppa
goed stuk. Ome arthur ziet veel hetzelfde als ik. Dip verder naar 80k kan prima, en dan volgend jaar echte bull. LEts go

https://www.bitmex.com/blog/snow-forecast

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Deze was in mijn hoofd waarschijnlijk grappiger en vergde veel meer effort dan 'ie waard was, maar soit :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8TBE9GKT-VYKgt1doERaNjLw0kc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XpcMKhtejnvsSXX3zRDXNruf.jpg?f=fotoalbum_large

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Standaard rekter _O-

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• FrambozenTaart
  • Niet online
brothermaynard schreef op woensdag 19 november 2025 @ 13:22:
[...]

klinkt wel als een serieuzere influenza/covid/... infectie. (ja, echte influenza A/B kun je ook echt goed ziek van zijn...) Als het langer duurt (4-5 dgn arbitrair) en/of je risico factoren hebt op ernstig beloop welliocht ook even de eigen huisarts bellen? je schrijft alsof je aardig beroerd bent in ieder geval, dat vraagt wel een wat serieuzere blik dan een kwinkslag als reactie. Beterschap in ieder geval!
Hahaha naja wellicht ook een klein tikje overdreven van mijn kant natuurlijk. 1e keer in 3 jaar dat ik weer eens een echt griepje te pakken heb. Heb er inmiddels 2 paracetamol in geramd, die slaan wel goed aan.

Komt wel weer goed, maar toch bedankt.

Meld me uiteraard wel ff ziek zodat ik morgen niet hoef te werken _O- Wil mijn collega's ook niet besmetten natuurlijk :+

Ben al met een zwak en schor stemmetje aan het oefenen voor het gesprek.

• FrambozenTaart
  • Niet online
Guere schreef op woensdag 19 november 2025 @ 13:42:
[...]

Deze was in mijn hoofd waarschijnlijk grappiger en vergde veel meer effort dan 'ie waard was, maar soit :+

[Afbeelding]
_O- _O-

• sjorremans
  • Nu online
Guere schreef op woensdag 19 november 2025 @ 13:42:
[...]

[Afbeelding]
Komt wel aardig overeen met de werkelijkheid ja _/-\o_ *O*

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:52

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Weak hands:
https://intel.arkm.com/explorer/entity/blackrock

Gelukkig gaan we volgens iemand die gelieerd is aan een beurs en dus is gebaat bij handel binnenkort moon.

• Lunamous
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14:52
anti elppa schreef op woensdag 19 november 2025 @ 13:39:
goed stuk. Ome arthur ziet veel hetzelfde als ik. Dip verder naar 80k kan prima, en dan volgend jaar echte bull. LEts go

https://www.bitmex.com/blog/snow-forecast
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-6R-K6WvJWAYqOGv7UYkxJ1cMI4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cbtQKuHOOhAldbBYzwfcfWsZ.jpg?f=fotoalbum_large

• anti elppa
BTC100K2021 schreef op woensdag 19 november 2025 @ 13:51:
Weak hands:
https://intel.arkm.com/explorer/entity/blackrock

Gelukkig gaan we volgens iemand die gelieerd is aan een beurs en dus is gebaat bij handel binnenkort moon.
kan het blijven melden, maar wat je daar ziet heeft 0,0 invloed op inflow of outflow. Geen zin om het weer naast elkaar te zetten, paar weken terug al gedaan. Toen poste er hier een clown ook een plaat naar arkm met dikke "outflow", dag later bleek dat ze dikke inflow hadden. En 9vd10 was dat elke keer zo.

Schuiven gewoon intern

• Wispe
  • Niet online
anti elppa schreef op woensdag 19 november 2025 @ 14:33:
[...]

kan het blijven melden, maar wat je daar ziet heeft 0,0 invloed op inflow of outflow. Geen zin om het weer naast elkaar te zetten, paar weken terug al gedaan. Toen poste er hier een clown ook een plaat naar arkm met dikke "outflow", dag later bleek dat ze dikke inflow hadden. En 9vd10 was dat elke keer zo.

Schuiven gewoon intern
@zwembroek ben jij die clown?

Edit: oh nee dat is @BTC100K2021 zelf _O-

[ Voor 4% gewijzigd door Wispe op 19-11-2025 14:37 ]

• TakutoRadiance
Wispe schreef op woensdag 19 november 2025 @ 14:35:
[...]

@zwembroek ben jij die clown?

Edit: oh nee dat is @BTC100K2021 zelf _O-
Die clown zal dan pofbroek zijn, niet zwembroek...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7GGvKfUxSyn6Gc0agqN7DS9yTvI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/aWART8ZpYKprjc0EffRHNqCB.gif?f=user_large

• Wispe
  • Niet online
TakutoRadiance schreef op woensdag 19 november 2025 @ 14:43:
[...]

Die clown zal dan pofbroek zijn, niet zwembroek...

[Afbeelding]
Ik voel me er ongemakkelijk bij als een man naar me knipoogt.

• TakutoRadiance
Wispe schreef op woensdag 19 november 2025 @ 14:51:
[...]

Nogal off-topic, maar daar is vast wel een passend topic voor te vinden op FOK! Forum oid :*)

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

TakutoRadiance schreef op woensdag 19 november 2025 @ 14:55:
[...]

Nogal off-topic, maar daar is vast wel een passend topic voor te vinden op FOK! Forum oid :*)
Onder het kopje latente homoseksuele gevoelens moet daar wel iets over terug te vinden zijn.

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:16
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j2AYq9tOeWtotp1apSPg4ALlS7A=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/vAfjHdcijWwVFbUXU15zpEeX.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• brothermaynard
[...]

niet zo eenkennig zijn ;P

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:06
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bi5qGjnvahGA178GNCaE3d7Ujhk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/3racqZnR6Sr1m1a7m7W22AeK.gif?f=user_large

nothing stops this train

• TakutoRadiance
Ik dacht heel even een giga groene paal te zien verschijnen, maar helaas het mocht niet zo zijn vandaag...

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
[...]
;)

Ik lul ook zomaar wat

• LegeBoekenkast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15:44
TakutoRadiance schreef op woensdag 19 november 2025 @ 15:27:
[...]

Ik dacht heel even een giga groene paal te zien verschijnen, maar helaas het mocht niet zo zijn vandaag...
FTFY
Afbeeldingslocatie: https://images.hdsupplysolutions.com/image/upload/d_no_image.gif,f_auto,fl_lossy,h_600,q_auto,w_600/180813_w_MainProductImage_Lg.jpg

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
Circle
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uAvjD_G3BZL3WSKmE3wvntJ2GBc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VL5wnYDtdtOvxVbe0c2Y17R6.jpg?f=fotoalbum_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
Hij was maar een clown, eerst groen maar nu rood. Hij was maar een clown, maar nu is de bullmarkt toch dood.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16:08
Echt heerlijk. Deze bullrun winsten gepakt. Dat maakt dat ik gewoon echt zin heb in 4 jaar herfst / winter om lekker weer te stacken.

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Nu online
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-NcEZcgFFUtO14eqBvDZyE8xI50=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/9QRd7dLkQt5tpB4JXI4MuQnL.gif?f=user_large

• FrambozenTaart
  • Niet online
zwembroek schreef op woensdag 19 november 2025 @ 15:56:
Hij was maar een clown, eerst groen maar nu rood. Hij was maar een clown, maar nu is de bullmarkt toch dood.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I-NK__beAJyO4LTfrjq2Ap0jjGg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EJlxsGFY5QUhHP3Rq1uOzFCF.jpg?f=fotoalbum_large

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:12
[...]

Geen strepsil... maar Strepfan. Zit direct ook een pijnstiller in (flurbiprofen). Ik zweer erbij bij mannengriep met keelpijn

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:19

WhySoSerious

Be the change.

[...]

Zal ik eens even lekker jouw veters komen strikken?

• Wispe
  • Niet online
WhySoSerious schreef op woensdag 19 november 2025 @ 16:09:
[...]

Zal ik eens even lekker jouw veters komen strikken?
Liever niet.

• sjorremans
  • Nu online
Beurs pompt die zooi, bitcoin zuigt

• Fordjah
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UwiLqpvebd14ngzsuLCRJGpZQWA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/gUxC5JQPH0N5oA0s6YbnvBwM.gif?f=user_large
Pagina: 1 ... 78 79 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!