A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
[ Voor 83% gewijzigd door tomtom901 op 29-10-2025 14:56 ]
[ Voor 104% gewijzigd door FrambozenTaart op 29-10-2025 14:49 ]
tomtom901 schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 14:43:
Poeh dat was ineens spannend, zat ik per ongeluk short NVDA
:strip_exif()/f/image/3blZTjYfk49tubL0T4z1m6Ji.jpg?f=fotoalbum_large)
Gerapparteerd voor offtopic. Maar zie nu dat je zelf een mod bent, dus mijn excuses.
Geen ban please...
Ik dacht er eerder aan om een call te schrijven (DEC25 250).tomtom901 schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 14:43:
Poeh dat was ineens spannend, zat ik per ongeluk short NVDA
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Is mijn post gewoon gekniptFrambozenTaart schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 14:48:
[...]
[Afbeelding]
Gerapparteerd voor offtopic. Maar zie nu dat je zelf een mod bent, dus mijn excuses.
Geen ban please...
Heb hem afgehandeld zonder dat Tom hem heeft gezien, denk dat je daar goed mee wegkomt.FrambozenTaart schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 14:48:
[...]
[Afbeelding]
Geen ban please...
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
@FrambozenTaart kan wel een potje breken maar dit gaat wel in het boek van de sint.Taro schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 14:57:
[...]
Heb hem afgehandeld zonder dat Tom hem heeft gezien, denk dat je daar goed mee wegkomt.
Staat daar ook in dat ik het boek "The Bitcoin Standard" heb gevraagd?tomtom901 schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 14:57:
[...]
@FrambozenTaart kan wel een potje breken maar dit gaat wel in het boek van de sint.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Taro schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 14:57:
[...]
Heb hem afgehandeld zonder dat Tom hem heeft gezien, denk dat je daar goed mee wegkomt.
tomtom901 schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 14:57:
[...]
@FrambozenTaart kan wel een potje breken maar dit gaat wel in het boek van de sint.
En iets teveel aantekeningen in dat boek en je weet wat dat betekent.tomtom901 schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 14:57:
[...]
Dacht dat jij wel een ander boek zou vragen!John245 schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 15:00:
Staat daar ook in dat ik het boek "The Bitcoin Standard" heb gevraagd?
Take one for the team, you B***d!Pinsa schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 11:48:
[...]
Als het jullie een nieuwe ATH opleverd wil ik me wel opofferen, maar goed geen garantie
Zijn dit die lagere regionen waar de bears zo naar verlangen?Darrell schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 15:07:
[...]
En iets teveel aantekeningen in dat boek en je weet wat dat betekent.
[Afbeelding]
Deze in AWM gekwakt, kijken of ik nog een ban kan vangen om de koersen te stuwen.FrambozenTaart schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 15:14:
Zo, hier weer aan mijn plicht recht voldaan en netjes gestemd op mijn vrije dag.
Is Timmerfrans geworden, de eerste linkse stem in mijn leven. Niets te verliezen, in het ergste geval een fijne oppositie. Was wel ff raar, veilig naar het dichtbijgelegen stembureau gereden in de voorverwarmde ICE, slalommend tussen de Arabische fatbikers.
Nu wel koude handen na het stemmen, eerst maar eens opwarmen bij de houtkachel.
Een fijne stemdag iedereen!
Je bent ook zo fucking snel met dat spul altijd. I love it.Guere schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 15:11:
[...]
Dacht dat jij wel een ander boek zou vragen!
[Afbeelding]
Dapper van je, dankjewel.FrambozenTaart schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 15:21:
[...]
Deze in AWM gekwakt, kijken of ik nog een ban kan vangen om de koersen te stuwen.
Ik heb dat bericht gerapparteerd zodat het aandacht van de mods heeft.
Ja ben grotendeels naar cash gegaan enerzijds voor de VRH maar ook omdat december van mij een maand van reflectie is, terugkijken op afgelopen jaar maar ook wat ik volgend jaar (anders) zou willen doen. Geen zin om dan met mijn hoofd in tradingview te zitten. En qua rendament heb ik het ook niet echt nodig.
Vraag me af of deze wel ambachtelijk gemaakt is!tomtom901 schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 15:23:
[...]
Je bent ook zo fucking snel met dat spul altijd. I love it.
Hij is al zwartgelaktFrambozenTaart schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 15:21:
[...]
Deze in AWM gekwakt, kijken of ik nog een ban kan vangen om de koersen te stuwen.
Wellicht dat we het middels een WOB nog kunnen achterhalen
Gelijk even opgezocht wat VRH inhoudtomtom901 schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 15:24:
[...]
Ja ben grotendeels naar cash gegaan enerzijds voor de VRH maar ook omdat december van mij een maand van reflectie is, terugkijken op afgelopen jaar maar ook wat ik volgend jaar (anders) zou willen doen. Geen zin om dan met mijn hoofd in tradingview te zitten. En qua rendament heb ik het ook niet echt nodig.
Mijn VRH hoef ik niet toe te lichten
Ruikt zuur en muf, denk van wel!Nubtrix schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 15:25:
[...]
Vraag me af of deze wel ambachtelijk gemaakt is!
vermogensredamentsheffing toch gewoon? of heb je iets anders gevonden.Pinsa schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 15:31:
[...]
Gelijk even opgezocht wat VRH inhoudyeah i get waarom zou je ook nog risico willen lopen als je het toch al goed gedaan hebt.
Mijn VRH hoef ik niet toe te lichten
Hahah voorbehouden en risicovolle handelingentomtom901 schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 15:34:
[...]
vermogensredamentsheffing toch gewoon? of heb je iets anders gevonden.
Vasopressine-Releasing Hormoon
Plopte als eerste naar boven in googleGuere schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 15:38:
[...]
Wtf Pinsa, hoe kom je daar nou weer opDat heeft met de zorg te maken...
Every #FOMC feels like déjà vu.
— Wise Advice (@wiseadvicesumit) 29 oktober 2025
Rally, reversal, regret. 😱
Same ending this time too or plot twist incoming? pic.twitter.com/0SWhZZUAbW
Final tally of Day One trading.. $BSOL: $56m$HBR: $8m$LTCC: $1m
— Eric Balchunas (@EricBalchunas) 28 oktober 2025
I can't believe how close I came. ETF sixth sense for the win. Wish there was a @Polymarket for this I'd be rich. https://t.co/TODOk13WUt
Volhoudende Rekt HeidWhySoSerious schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 15:39:
Vereniging voor Raden voor Huisvesting
Vasopressine-Releasing Hormoon
BTC €94.837,08
koelebobes schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 16:04:
Vanavond 20.00 zal wel een volatiel momentje worden
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dan gaan de koersen omlaag of omhoog.zwembroek schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 16:10:
Ben echt benieuwd wat er gebeurt als de FED QE gaat aankondigen.
[Afbeelding]
Geen dank.
Te makkelijk.FrambozenTaart schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 16:11:
[...]
Dan gaan de koersen omlaag of omhoog.
Geen dank.
sideways for the winFrambozenTaart schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 16:11:
[...]
Geen dank.
Of het blijft stabiel, al is de kans nagenoeg 0%.FrambozenTaart schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 16:11:
[...]
Geen dank.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
CME gappie nog even vullen?sjorremans schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 16:50:
Is dit de dump voor de pump vanavond?
die was al gevuld
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Nog niet helemaal, dan moeten we echt naar $111k.anti elppa schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 16:54:
die was al gevuld
je hebt gelijk, ik zat met mijn gare harsses naar de candles te kijken ipv de bodiesGuere schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 16:58:
[...]
Nog niet helemaal, dan moeten we echt naar $110.8k.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Loopt zelfs tot in 110k. Maar ik vind het prima. Eerste order al gevuld. Liever dumpen voor de FOMC dan Pumpen. Ik gok op een moon erna nu we dumpen.Guere schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 16:58:
[...]
Nog niet helemaal, dan moeten we echt naar $111k.
Ik begin het steeds beter te begrijpen, maar betekent dit dus dat als de beurs op vrijdag sluit (CME) op 110.8k en we moonen naar 130K op maandag. Dat we eigenlijk eerst nog naar 110.8k moeten gaan om orders te fillen.zwembroek schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 17:01:
[...]
Loopt zelfs tot in 110k. Maar ik vind het prima. Eerste order al gevuld. Liever dumpen voor de FOMC dan Pumpen. Ik gok op een moon erna nu we dumpen.
Afijn
Mijn voorspelling voor vanavond:
BTC 110K om 19:59
BTC 107K om 20:01
BTC 115K om 20:15
BTC 114K om 21:30
en een paxg ordertje, maar verwacht niet dat die gevuld wordt (-6% maar wie weet vanwege een lage liquidity vulling)
let's go!
[ Voor 57% gewijzigd door Kol Nedra op 29-10-2025 17:09 ]
nothing stops this train
Nee als we op 130k staan gaan we die niet meer vullen zolang de bull nog loopt. Gaan we van 130k naar 110k dan is het sowieso over als je het aan mij vraagt.Severus schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 17:05:
[...]
Ik begin het steeds beter te begrijpen, maar betekent dit dus dat als de beurs op vrijdag sluit (CME) op 110.8k en we moonen naar 130K op maandag. Dat we eigenlijk eerst nog naar 110.8k moeten gaan om orders te fillen.
Afijn
Mijn voorspelling voor vanavond:
BTC 110K om 19:59
BTC 107K om 20:01
BTC 115K om 20:15
BTC 114K om 21:30
We gaan dus +35% op ETH!zwembroek schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 17:12:
@Pinsa als je nog wat wilt met crypto dan is dit waarschijnlijk wel het laatste moment om de trekker over te halen en niet als alles na de FOMC op +35% staat. Ik hou het zelf bij ETH en zou het niet te exotisch maken.
x50 leverage
FA door @zwembroek
NFASeverus schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 17:12:
[...]
We gaan dus +35% op ETH!
x50 leverage
FA door @zwembroek![]()
En daar ben je een maand mee bezig? Klinkt bijna als werken.tomtom901 schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 15:24:
[...]
Als je zoveel binnenharkt als @tomtom901 ben je wel een maand bezig met geld tellen jaNumbers schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 17:26:
[...]
En daar ben je een maand mee bezig? Klinkt bijna als werken.
Gewoon zuipen en freten anders omschreven.Numbers schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 17:26:
[...]
Maar eerst nog langs het stembureau. Iets met stemmen en rood potlood. En vanavond maar zien wat meer rekt gaat: crypto of de tweede kamer.
Alpina schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 17:27:
[...]
Gewoon zuipen en freten anders omschreven.
Tnx maat ik zit er klaar voorzwembroek schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 17:12:
@Pinsa als je nog wat wilt met crypto dan is dit waarschijnlijk wel het laatste moment om de trekker over te halen en niet als alles na de FOMC op +35% staat. Ik hou het zelf bij ETH en zou het niet te exotisch maken.
Bron: (54:05 verder)
Kan zijn dat dit het was he. Zit er nu voor 50% in.
Wtf YANBEJohn245 schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 17:33:
Goud in 2030 10k en btc in 2030 250k
Bron: (54:05 verder)
[YouTube: Het Financiële Systeem Kraakt - Zo Bereid Jij Je Voor Op Wat Komt]
Als daar Wilders had gestaan was hij waarschijnlijk al gebanned hier op Tweakers.Darrell schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 17:35:
[...]
Ah een ouderwetse ambachtelijk miem tussen alle drek door.
En je bent weer druk aan het solliciteren zie ik.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Yes, zie deze post:Darrell schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 17:35:
[...]
Ah een ouderwetse ambachtelijk miem tussen alle drek door.
En je bent weer druk aan het solliciteren zie ik.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
FrambozenTaart schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 15:21:
[...]
Ja niet gescrolled of er seals of approval uitgedeeld zijn maar zou me niets verbazen. fucking tuinkabouterzwembroek schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 17:36:
[...]
Als daar Wilders had gestaan was hij waarschijnlijk al gebanned hier op Tweakers.
Hou elkaar even vast @Darrell.Darrell schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 17:37:
[...]
Ja niet gescrolled of er seals of approval uitgedeeld zijn maar zou me niets verbazen. fucking tuinkabouter
Ik wens jullie allen een fijne fomo meeting vanavond en dikke profits voor de instappers.
Rest van de tijd wordt vooral opgevuld met niks doenNumbers schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 17:26:
[...]
BVNLR.G schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 14:01:
Welke partij stemmen voor pro crypto?
Wat dacht je van @John245? Die heeft daar een elftal aan personeel voor die dag in dag uit zijn geld tellen.brothermaynard schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 17:27:
[...]
Als je zoveel binnenharkt als @tomtom901 ben je wel een maand bezig met geld tellen ja
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Wie gaat er winnen? Ik heb ook van ‘de andere kant’ 8 jaar lang geen stembrieven gehadFrambozenTaart schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 17:40:
Maar zal nu ff koken en relaxen, vandaag taco's op het menu.
Ik wens jullie allen een fijne fomo meeting vanavond en dikke profits voor de instappers.
Vergeten aan te melden bij de ambassade in Den Haag. Pas bij verlengen paspoort aan het licht gekomen. Gelukkig kennen ze hier geen ICE
Tijd zal het leren =), net als het rode potloodje
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Mijn voorlopig target is +-108k.mjjveldt schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 17:56:
Gaan we nu helemaal rekt naar de 200dma of testen we het middelste topje van de W terug?
Tijd zal het leren =), net als het rode potloodje
Never ever financial advice...
Ik denk dat dit het was.
En ik zou graag eigenlijk 108k zien, om dan flink door te rammen naar nieuwe ATH.
Ik zie de 108k ook als grote kanshebber. Zeker omdat iedereen al naar die 111k zat te kijken vanwege de CME. Maar nu 50% in positie. En wacht af wat er gaat gebeuren.kazzzdafke schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 18:06:
We zitten op de POC en PWM, maar.. ik zie nog altijd geen echt leuke bounce met volume.
En ik zou graag eigenlijk 108k zien, om dan flink door te rammen naar nieuwe ATH.
SL ook netjes in de winst...
Dus de rest laat ik richting de 108k lopen. Indien niet, gaan we het volume bekijken bij een mogelijke bounce en zit ik makkelijk in hedge long.
Edit: maar even kijken wat 112k zal doen bij een mogelijk bounce. Dat is dan daar een mogelijk target.
[ Voor 19% gewijzigd door kazzzdafke op 29-10-2025 18:12 ]
Ik tel het zelf wekelijks op zondag. Het doelbedrag voor 2025 is trouwens al bereikt. Nu een kwestie van geen verlies meer maken tot het einde van het jaarMrFX schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 17:44:
[...]
Wat dacht je van @John245? Die heeft daar een elftal aan personeel voor die dag in dag uit zijn geld tellen.
[ Voor 37% gewijzigd door Moiety op 29-10-2025 18:57 ]
Ben wel benieuwd: hoe hou je alles bij? Doe je dat in Excel of heb je een of andere fancy software?John245 schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 18:31:
[...]
Ik tel het zelf wekelijks op zondag. Het doelbedrag voor 2025 is trouwens al bereikt. Nu een kwestie van geen verlies meer maken tot het einde van het jaar
Volg je de berichtgeving en ontwikkelingen voor je posities ook intensief of doe je dat allemaal via marketscreener?
The Incentive Layer explores how a global network is reshaping the production of intelligence through open collaboration, aligned incentives, and permissionless innovation. Taking the lessons from bitcoin and shaping a future where innovation is fair, efficient, and built by the many.
De bullrun?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/04kTTJRh001k0jJTAdSppUb4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RWfx6AHsKS2wuJMe3Oruclkn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EQrFx2tkyBX3E0wgG2pwV0Xy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XV6w9gNXQhkv75fCuWsqHrxI.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Ikm9Z3l4sJ5C73JZlHWjKvrf.png?f=fotoalbum_large)