ja OTC, was iemand die bood meer dan market. Een of andere gekke maxi. Toch paar k mee gebeurd.
Hij heeft ze gevondentomtom901 schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 11:19:
[...]
ja OTC, was iemand die bood meer dan market. Een of andere gekke maxi. Toch paar k mee gebeurd.
[ Voor 42% gewijzigd door Moiety op 28-10-2025 11:44 ]
Deze wordt gewoon gevuld. Loopt van 110k - 114k. En in principe zitten we nog in de range waar de range low op 108k zit. Denk niet dat we nog zo laag gaan maar het zou mij niet verbazen. Vanaf 4 november bull moon dus dan gaan we sowieso knallen.Guere schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 08:24:
CME gap pakken kan prima, laatste maanden wordt vrijwel alles snel gevuld. Maar: het hoeft uiteraard niet indien Bitcoin nu toch besluit te gaan knallen
In november 2024 hebben we die gap van $77k tot $81k ook lekker opengelaten. En ja, natuurlijk vult die vast ooit wel weer een keer, maar toen was het ook pas 4 maanden later. In maart zitten we al lekker in het begin van de bear. Dan worden alle gaps sowieso weer gevuld.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Even iets anders, hoe doen jullie het als jullie moeten reizen en je crypto?
Voor mijn werk reis ik elke 2 maanden naar Amerika en normaal laat ik mijn ledger(s) thuis, maar ja. Ik wil wellicht van elke posities winsten pakken als blijkt dat we inderdaad vanaf 4 november allerlei beermanen gaan krijgen. Nemen jullie op reis je wallets mee of zeg ik nu iets heel stoms?
Voor mijn werk reis ik elke 2 maanden naar Amerika en normaal laat ik mijn ledger(s) thuis, maar ja. Ik wil wellicht van elke posities winsten pakken als blijkt dat we inderdaad vanaf 4 november allerlei beermanen gaan krijgen. Nemen jullie op reis je wallets mee of zeg ik nu iets heel stoms?
Als de bear echt begint ben je hoe dan ook te laat met het van je ledger halen..Severus schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 12:05:
Wat je absoluut niet mee wil nemen de bear in zou ik nu dan alvast naar een exchange schuiven en inladderen. Wat je wel mee wil nemen de bear in zou ik thuis laten op de ledger.
Ledger mee nemen op reis is best een groot risico, voor diefstal maar ook zeker naar de USA waar ze er opeens beslag op zouden kunnen leggen..
Waarom?Acidrain schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 12:10:
[...]
Ledger mee nemen op reis is best een groot risico, voor diefstal maar ook zeker naar de USA waar ze er opeens beslag op zouden kunnen leggen..
Je moet enkel CASH (+10.000$) aangeven, de rest heeft geen belang? Gaan ze je bankkaarten of VISA of .. dan ook aanslaan?
Never ever financial advice...
Dat heb ik laatst per ongeluk ook gedaan.tomtom901 schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 11:19:
[...]
Je kan spot margin doen en dan later aflossen vanuit je ledger, soort short als het wareSeverus schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 12:05:
Boven de $10.000 moet je sowieso aangeven, je moet je pincode afstaan als daar om gevraagd wordt zodat ze zelf kunnen checken.kazzzdafke schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 12:12:
[...]
Waarom?
Je moet enkel CASH (+10.000$) aangeven, de rest heeft geen belang? Gaan ze je bankkaarten of VISA of .. dan ook aanslaan?
Je kunt er gewoon een hoop geneuzel mee krijgen. Diefstal is eigenlijk het voornaamste punt.
Haha ja precies. Zeker met Trump nu.Acidrain schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 12:19:
[...]
Boven de $10.000 moet je sowieso aangeven, je moet je pincode afstaan als daar om gevraagd wordt zodat ze zelf kunnen checken.
Je kunt er gewoon een hoop geneuzel mee krijgen. Diefstal is eigenlijk het voornaamste punt.
Jouw Ledger?
Onze Ledger.
Eventueel zorg je dat je dat je op 1 of andere manier bij je seed phrase kan daar. Koop je ter plekke een ledger, restore, sell, klaar.Severus schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 12:05:
Ik zou niet meenemen en alvast verkooporders klaarzetten op een exchange.Severus schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 12:05:
de huis-thuin-keuken van Grok.elektriekert schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 10:48:
[...]
Waar maak je dit mee?
En je raakt driekwart van je frame kwijt in de lucht
daarna handmatig screen to gif (programma op pc)
nothing stops this train
Ik verwacht toch wel dat een groot deel gaat proberen om voor de beer te verkopen en dan in de beer meer te accumuleren.Kol Nedra schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 12:54:
verkopen? hodl!!
ongeveer 60% probeer ik de markt mee te timen, geen idee of het lukt maar we zullen zienFrozen-North schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 13:02:
[...]
Ik verwacht toch wel dat een groot deel gaat proberen om voor de beer te verkopen en dan in de beer meer te accumuleren.
nothing stops this train
Hoe werkt die beslaglegging nu werkelijk in de praktijk?Acidrain schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 12:10:
[...]
Als de bear echt begint ben je hoe dan ook te laat met het van je ledger halen..
Wat je absoluut niet mee wil nemen de bear in zou ik nu dan alvast naar een exchange schuiven en inladderen. Wat je wel mee wil nemen de bear in zou ik thuis laten op de ledger.
Een cold wallet is ook maar een shortcut naar je seedphrase. Komt er dan beslag op je cold wallet (lees: het fysieke apparaat) of ook op je seedphrase (lees: je daadwerkelijke bezit)? Beslag op je cold wallet is dan "gewoon" geen toestemming geven/verlenen tot gebruik (pincode hoef je niet af te staan?). Daarna een nieuwe cold wallet activeren met je seed phrase. Toch?
Thanks voor de reactie! Ik ben in principe niet van plan om te gaan verkopen, zelfs niet als de beer echt losbarst. Dit wordt mijn tweede "cyclus" dan en ik heb geleerd uit de vorige dat je dan pas geld verdient. De eerste maakte ik allerlei fouten waarvan ik - bij akte - heb geleerd (memecoins, tombs etc). Maar ik heb wel een kleine leverage op AAVE waarvan ik natuurlijk niet ineens wil worden geliquideerd doordat Trump op zijn socials iets plaatst en heel de markt naar mijn liquidatie beweegt.Acidrain schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 12:10:
[...]
Als de bear echt begint ben je hoe dan ook te laat met het van je ledger halen..
Dus we hebben nog 5 dagen om te pumpen
Je kunt een wallet op je telefoon / laptop zetten met swap functie. Betaal je wel belachelijk veel geld tov traden maar je kunt wel snel uit de markt als je denkt dat de beer begint.
Een hardware wallet zou ik niet meenemen, vallen op. Mijn laptop/nuc hebben op reis ook altijd net last van ransomware gehad. Sorry TSA, ik heb de encryptie sleutel niet.
Nemen ze het in beslag? Boeien, de data staat toch versleuteld remote en niet op het device.
Een hardware wallet zou ik niet meenemen, vallen op. Mijn laptop/nuc hebben op reis ook altijd net last van ransomware gehad. Sorry TSA, ik heb de encryptie sleutel niet.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Hahaha, ik was die ICP alweer vergeten joh
Frozen-North schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 13:02:
[...]
Ik verwacht toch wel dat een groot deel gaat proberen om voor de beer te verkopen en dan in de beer meer te accumuleren.
Vraag je nu hoe de beslaglegging in USA in de praktijk werkt? Dat weet toch niemand hier?vdLee schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 13:24:
[...]
Hoe werkt die beslaglegging nu werkelijk in de praktijk?
Een cold wallet is ook maar een shortcut naar je seedphrase. Komt er dan beslag op je cold wallet (lees: het fysieke apparaat) of ook op je seedphrase (lees: je daadwerkelijke bezit)? Beslag op je cold wallet is dan "gewoon" geen toestemming geven/verlenen tot gebruik (pincode hoef je niet af te staan?). Daarna een nieuwe cold wallet activeren met je seed phrase. Toch?
Beslaglegging verschilt per land vanwege verschillende wet- en regelgeving en procedures.
Geen idee, de vraag is denk ik eerder of je er persoonlijk achter wil komen. Of wil je gewoon soepel beide keren door de douane zonder zorgen.vdLee schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 13:24:
[...]
Hoe werkt die beslaglegging nu werkelijk in de praktijk?
Ik ben vooral van plan geen risico te lopen bij DHS en alle andere afkortingen die ik tussendoor ga tegenkomen. Ik ga ook niet naar het beste deel van Texas dus ik ben ook niet zo happig om met een wallet rond te lopen.Acidrain schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 13:39:
[...]
Geen idee, de vraag is denk ik eerder of je er persoonlijk achter wil komen. Of wil je gewoon soepel beide keren door de douane zonder zorgen.
Denk gewoon X deel even derisken en dan hope dan Trump de markt niet richting de 50K dumpt in die 1,5 week dat ik er ben.
Zit je die Hagenees uit te lokken?knakworst schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 13:46:
CRO strong.
TAO gaat beter sorry knakworst.knakworst schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 13:46:
CRO strong.
gisteren nog cashback gehad van Cro van redelijke groot bedrag (omdat Bybit van €50 al bereikt was)knakworst schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 13:46:
CRO strong.
leuk meegenomen
nothing stops this train
had er al iemand moon geroepen?
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Ik dacht dat dit jouw taak was? Je maakt tegenwoordig ook al geen nieuwe topics aanJohn245 schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 14:12:
had er al iemand moon geroepen?
rent weg
mogen we een moontje voor coinbase? 
en LTC......die gaat binnenkort toch een jukelele maken
yanbe!
en LTC......die gaat binnenkort toch een jukelele maken
yanbe!
[ Voor 48% gewijzigd door Kol Nedra op 28-10-2025 14:46 ]
nothing stops this train
Bitwise Solana ETF met staking is live in de VS 
BSOL on @RobinhoodApp @solana pic.twitter.com/WoCENYtV3g
— MartyParty (@martypartymusic) 28 oktober 2025
It’s finally here. The first SEC-approved Solana ETF.🔥
— Solana (@solana) 27 oktober 2025
Meet $BSOL from @BitwiseInvest.
Solana 🤝 Wall Street pic.twitter.com/t3tAsHe5Cl
Inderdaad, tekst en uitleg graag. Een videoverslag keur ik ook goed.Wispe schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 13:37:
[...]
Vraag je nu hoe de beslaglegging in USA in de praktijk werkt? Dat weet toch niemand hier?
Beslaglegging verschilt per land vanwege verschillende wet- en regelgeving en procedures.
Wat ik daar bedoelde is enige vorm van bewijs waar het in de praktijk op neer komt. Sommige argumenten hier riekt naar speculatie en niet zozeer naar echte ervaringen. Maargoed, ik realiseer me net dat speculatie misschien inherent is in een crypto slow chat
Nu alweer moon roepen. Gewoon de monday range.
Jij moet toch bakken met geld binnen harken in deze range, toch?zwembroek schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 14:51:
Toch?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Moon jonge moon 420k soon.Vis schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 14:55:
[...]
Jij moet toch bakken met geld binnen harken in deze range, toch?
Toch?
https://coinmarketcap.com/currencies/blazestake-staked-sol/Numbers schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 14:46:
Bitwise Solana ETF met staking is live in de VS
[X]
[X]
Gaat beter als SOL zelf
Mag wel een beetje doorzetten deze keer. Weet nog dat ik begin dit jaar twijfels kreeg bij de verhouding v crypto x stonks, maar die verhouding is alleen maar afgezwakt (in het nadeel van crypto).
Je verdient alleen geld "in de bear" als je genoeg geld achter de hand hebt gehouden om dan in te kunnen kopen (Bitcoin met korting zeg maar) en door vervolgens de rit omhoog weer uit te zitten.Severus schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 13:25:
[...]
Ik ben in principe niet van plan om te gaan verkopen, zelfs niet als de beer echt losbarst. Dit wordt mijn tweede "cyclus" dan en ik heb geleerd uit de vorige dat je dan pas geld verdient.
Pinsa schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:01:
[...]
https://coinmarketcap.com/currencies/blazestake-staked-sol/
Gaat beter als SOL zelf
Zit je al met je hand boven de buy knop @Pinsa?
Nog niet koers heeft niet veel gedaan t.o.v gister, eerst SEC toch?zwembroek schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:04:
Zit je al met je hand boven de buy knop @Pinsa?
The ticker is SOL
[ Voor 41% gewijzigd door Pinsa op 28-10-2025 15:14 ]
zwembroek schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 14:51:
Er werd gevraagd hoe er hier mee om gegaan wordt. Nou mijn antwoord was persoonlijk en ik laat hem thuis. Ik heb dus geen praktijk ervaring met hoe het zou gaan als ik hem mee zou nemen want ik laat hem thuis omdat ik daar niet achter wil komen.vdLee schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 14:51:
[...]
Inderdaad, tekst en uitleg graag. Een videoverslag keur ik ook goed.
Wat ik daar bedoelde is enige vorm van bewijs waar het in de praktijk op neer komt. Sommige argumenten hier riekt naar speculatie en niet zozeer naar echte ervaringen. Maargoed, ik realiseer me net dat speculatie misschien inherent is in een crypto slow chat
Diefstal met bedreiging is een valide punt. Iemand die hem herkent als Ledger zal jou mogelijk gaan bedreigen voor een code.
Ja iemand kan jou ook gaan bedreigen om je bankpas en pincode, echter weet die persoon op voorhand niet hoeveel het dan waard is.. Een ledger heb je niet bij je voor een paar tientjes...
Dat andere punt, iets brengen of mee terug nemen naar de USA. God mag weten wat die mafkees morgen verzint waardoor het opeens een uitdaging voor je is. Om exact die reden zou ik momenteel uberhaubt al niet naar de USA willen reizen.
En ja, 100% speculatief en onderbuikgevoel.. Het ging er om wat ik zou doen en de reden er achter, dit zou ik doen en dit is mijn reden.
Wat is dat voor een miezerige longkazzzdafke schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:26:
Voor de SOL degens, hij doet mee
[Afbeelding]
Ik merk aan mezelf dat ik de dalingen de laatste weken steeds vervelender begin te vinden...
Chapeau! @zwembroek
Je analyse lijkt wederom uit te gaan komen. 116k aangetikt, nu onderweg om het CME gap te gaan vullen.
Je analyse lijkt wederom uit te gaan komen. 116k aangetikt, nu onderweg om het CME gap te gaan vullen.
116k afgewezen, even wat longs liquideren, wat shorts uitlokken en dan in 1 rechte lijn omhoog naar 116.001Berry powel schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:45:
is trump wakker?
Nasty wick
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
zwembroek schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 14:51:
Frozen-North schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:46:
Chapeau! @zwembroek
Nou moet ik hier aan denkenDarrell schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 16:09:
Wat een gemanipuleer weer.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/7fsHzhxMlenKmPCZIK483tDI.jpg?f=user_large)
Weergemanipuleer
Vanaf volgende week roep ik ook moon. Dan gaan we gewoon keihard omhoog.Darrell schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 16:09:
Wat een gemanipuleer weer.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/1lxqc6HWfW8CmgEhd40A0Nbn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tnlCiNZF6It4MoJYaGxmDnhq.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/mN0Fi73iLeysKvfwRPIAoKDm.png?f=fotoalbum_large)