Liever een goede meme, dan een verre gain.
Per troy ounce?Wispe schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 15:07:
Goud gaat zo 4K verliezen.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Ik zat even mijn acties te analyseren van de afgelopen jaren en ik kom tot een komische en ietwat trieste conclusie.
De belangrijkste reden voor mijn "succes": zo druk bezig met memes dat je per ongeluk zo diep in profit staat dat het onmogelijk is om het nog te verkloten zolang je netjes bij BTC blijft.
De belangrijkste reden voor mijn "succes": zo druk bezig met memes dat je per ongeluk zo diep in profit staat dat het onmogelijk is om het nog te verkloten zolang je netjes bij BTC blijft.
There it goes.Wispe schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 15:07:
Werd tijd toch, IREN al verkocht?Wispe schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 15:07:
Precies op de lokale top een pluk verkocht.
Zo, wat een jinx. Dan gaat het nu juist omhoog naar 420k soon
Zo, wat een jinx. Dan gaat het nu juist omhoog naar 420k soon
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Nee, moest dat?
Ik wacht tot earning calls op 6 november. Dan inleg eruit, of groot deel, en verder met de winst tot eind november. Dan zijn earnings.
3% dus in moonvember, zoveel rijkdom!
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Weer tamme koersjes.
Al met al saai genoeg om even pellets te gaan kopen bij de lokale houthandel om mijn woonkamer op het karige minimum van 24°C te houden.
Al met al saai genoeg om even pellets te gaan kopen bij de lokale houthandel om mijn woonkamer op het karige minimum van 24°C te houden.
Klopt waarschijnlijk niet, maar het volgende beeld komt in mijn gedachte op:FrambozenTaart schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 15:26:
Weer tamme koersjes.
Spartamet, grote zak pellets onder de snelbinders, blauwe klompen aan met het pompeblad logo erop, sjekkie op de lip.
Let's go.BTC100K2021 schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 15:28:
[...]
Klopt waarschijnlijk niet, maar het volgende beeld komt in mijn gedachte op:
Spartamet, grote zak pellets onder de snelbinders, blauwe klompen aan met het pompeblad logo erop, sjekkie op de lip.
FrambozenTaart schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 15:26:
Weer tamme koersjes.
24 graden wat een luxe. Wij hier de winter door op 20 max 21 graden.FrambozenTaart schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 15:26:
Weer tamme koersjes.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ja wat minder in die shitcoins moeten steken, had je ook meer kunnen stoken.zwembroek schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 15:32:
[...]
24 graden wat een luxe. Wij hier de winter door op 20 max 21 graden.
tomtom901 schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 15:34:
[...]
Ja wat minder in die shitcoins moeten steken, had je ook meer kunnen stoken.
Werd ik geroepen?FrambozenTaart schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 15:26:
Weer tamme koersjes.
Hier brandt de houtkachel ook 24/7 temperatuur is constanter dan BTC koers. En zo loopt de zondag pump weer lafjes af op deze manier.
En ook goud eindelijk wat aan het afkoelen.
wat een luxe allemaal, hier staat het op 18°C en in het weekend 19°C
je moet wat om extra satjes te kunnen kopen.
maar het scheelt wel €600+ per jaar.
we zijn al hoger gegaan, 2 jaar terug was het 17,5°C doordeweeks +weekend
[ Voor 20% gewijzigd door Kol Nedra op 27-10-2025 16:01 ]
nothing stops this train
Schrale atser KolKol Nedra schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 15:59:
maar het scheelt wel €600+ per jaar
Hier staat de verwarming nog niet eens aan… gewoon 18 graden binnen.Kol Nedra schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 15:59:
Tering, je bent een echte schrale atser!Kol Nedra schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 15:59:
24c schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 15:43:
Werd ik geroepen?
Deze schrale atser helpt iedere zomer op het land met het leeghalen van oude appelgaarden. Genoeg hout voor een warm huis voor de prijs van 1 rug.
Vanavond maar eens MexC opstarten en kijken of ik de aanvullende zorgverzekering van volgend jaar bij elkaar gegokt krijg.
Vanavond maar eens MexC opstarten en kijken of ik de aanvullende zorgverzekering van volgend jaar bij elkaar gegokt krijg.
Kol Nedra schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 15:59:
Woon in een appartement op het zuiden met grote ramen. Temperatuur staat in de woonkamer op 21 graden ingesteld. In de praktijk is het vrijwel altijd warmer door de zon en buren die goed stoken. Zit dus bijna hele jaar lekker in t-shirt en korte broek thuis
Vind 18 graden in huis ook echt te koud. Dan maar wat minder sats
Vind 18 graden in huis ook echt te koud. Dan maar wat minder sats
Zelf kan ik 18 graden goed verdragen. Vrouwen in dikke pyjama’s verdraag ik minder.
het is wat je gewend bent, zelfs mijn zoontje loopt nog met korte broek en shirt rond.
gewoon huispak aan
gewoon huispak aan
nothing stops this train
Poah, die potentiële deal tussen VS en China is niet goed voor de precious metals
Zilver duikt ieder moment onder de $46, alweer op -5% vandaag. Goud spot net $3973 aangetikt.
mwa, gok eerder de idioot overbougth metrics. Die bende was allemaal extreem oververhit. Kan gerust 3 tot 6 maanden gaan afkoelen nu.Guere schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:13:
Poah, die potentiële deal tussen VS en China is niet goed voor de precious metalsZilver duikt ieder moment onder de $46, alweer op -5% vandaag. Goud spot net $3973 aangetikt.
[ Voor 5% gewijzigd door anti elppa op 27-10-2025 16:15 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Of course, de daling is ook al veel eerder ingezetanti elppa schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:14:
mwa, gok eerder de idioot overbougth metrics. Die bende was allemaal extreem oververhit
Je zag het met die rijen mensen voor goudverkooppunten. Retail heeft weer eens de top gekocht. Daar hebben wij zelfs een meme voor.anti elppa schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:14:
[...]
mwa, gok eerder de idioot overbougth metrics. Die bende was allemaal extreem oververhit
Het geld stroomt weer vanuit edelmetaal richting aandelen.
Wij waren toch aan de beurt?
Wij waren toch aan de beurt?
was classic blow off top. Nu gaat het weer 50 jaar duren voor goud. Gaat schifff niet meer meemaken (ik ook niet gok ik)zwembroek schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:15:
[...]
Je zag het met die rijen mensen voor goudverkooppunten. Retail heeft weer eens de top gekocht. Daar hebben wij zelfs een meme voor.
Ik misschien nog net dan.anti elppa schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:18:
[...]
was classic blow off top. Nu gaat het weer 50 jaar duren voor goud. Gaat schifff niet meer meemaken (ik ook niet gok ik)
PAXG op de top verkocht 
btc niet verkocht, want die ATH is nog niet geweest
btc niet verkocht, want die ATH is nog niet geweest
[ Voor 51% gewijzigd door Kol Nedra op 27-10-2025 16:21 ]
nothing stops this train
Paar ton winst denk?
50 jaaranti elppa schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:18:
[...]
was classic blow off top. Nu gaat het weer 50 jaar duren voor goud. Gaat schifff niet meer meemaken (ik ook niet gok ik)
Kol zijn huispak...

Toch nog op tijd wat goud gedumpt. Met de rest wachten we rustig af. Anders hebben we nog wat om mee weg te vluchten indien de Chinese draak nog een beren move wil maken in de regio.
3% trouwens tov spot dus grote swings pakken dan merk je het minder.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Nu ligt er wel een leuk kansje voor een bounce op goud. Maar man als je 4400$ gekocht hebt. Oepsie.Pinsa schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:23:
[...]
50 jaar, wel nice dat ik hier een keer niet ingefomod ben
Ga je het proberen Tom? Voelt als vreemdgaan tochtomtom901 schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:24:
[...]
Nu ligt er wel een leuk kansje voor een bounce op goud. Maar man als je 4400$ gekocht hebt. Oepsie.
Nee hoor, ik trade alles waar geld in zit. BTC, shortje $IREN (Pinsa schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:25:
[...]
Ga je het proberen Tom? Voelt als vreemdgaan toch
best duidelijk nu voor goud dat de top is geweest, PAXG had een blowoff top van $5k+
nothing stops this train
Nice! Hier vandaag CORZ verkocht, nu heb ik helemaal niks meer ik wacht op een crypto dipjetomtom901 schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:27:
[...]
Nee hoor, ik trade alles waar geld in zit. BTC, shortje $IREN (), beetje goud.
Jij wisselt nog sneller van aandelen als ik van onderbroekPinsa schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:29:
[...]
Nice! Hier vandaag CORZ verkocht, nu heb ik helemaal niks meer ik wacht op een crypto dipje
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Haha ff zien... Pinsa had het donderdagavond gekocht, dus dan heb jij minimaal 4 dagen een onderbroek aan.John245 schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:32:
Jij wisselt nog sneller van aandelen als ik van onderbroek
Maareh, je doel was $23 @Pinsa! What happened?
@GuereJohn245 schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:32:
[...]
Ondertussen de schimmel van de muur krabben per kilo?Kol Nedra schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 15:59:
Ahahahahahhaha je bent er alGuere schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:33:
[...]
Haha ff zien... Pinsa had het donderdagavond gekocht, dus dan heb jij minimaal 4 dagen een onderbroek aan.
Winst is winst, 4 dagen holden is lang voor gure stocksJohn245 schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:32:
[...]
Fuck man ik word getracked!Guere schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:33:
[...]
Haha ff zien... Pinsa had het donderdagavond gekocht, dus dan heb jij minimaal 4 dagen een onderbroek aan.
Maareh, je doel was $23 @Pinsa! What happened?
Er was wat gemixt nieuws vandaag uitgekomen, dus heb besloten om eerder winst te nemen.
Veel van die mining bedrijven stappen over op AI/Data, dus zijn niet meer puur alleen Bitcoin mining kan zowel positief als negatief uitpakken.
dat ligt aan je huis niet aan temperatuur.Severus schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:34:
[...]
Ondertussen de schimmel van de muur krabben per kilo?
sowieso is dat pas onder de 14°C verhoogd risico
nothing stops this train
BTC100K2021 schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 09:34:
[...]
Na jarenlang dikke verliezen een schamele EPS van 39 cent dus nu een bescheiden K/W van 179.
Het eerste woord bij het betreden van hun website is AI dus dan weet je het al wel weer.
"Originally a Bitcoin mining company using clean energy, IREN is repositioning itself in the AI data centre space. "
Classic shitcoin move, de rebrand.
Ik zou oppassen met dat soort aandeeltjes.
Kol Nedra schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:36:
dat ligt aan je huis niet aan temperatuur.
Vier dagen waarvan je twee dagen niet kon handelen, omdat de beurs dicht wasPinsa schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:34:
[...]
Winst is winst, 4 dagen holden is lang voor gure stocks
Vroegah ging dat wel altijd zo, nog steeds?Vis schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:39:
Litecoin pumpt.. = big move incoming voor BTC
Klopt dat is nog erger niet kunnen verkopen, maar 2 dagen voor een onderbroek is ook langjvel92 schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:40:
[...]
Vier dagen waarvan je twee dagen niet kon handelen, omdat de beurs dicht was
@Kol Nedra het gaat goed met het autootje
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Valt mee. Max 2 dagen per kant, dus 4 dagen moet kunnen.Pinsa schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:41:
[...]
Klopt dat is nog erger niet kunnen verkopen, maar 2 dagen voor een onderbroek is ook lang
Metje had het moeilijk, maar met 6km/h toch gelukt wat zakjes thuis te krijgen.BTC100K2021 schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 15:28:
[...]
Klopt waarschijnlijk niet, maar het volgende beeld komt in mijn gedachte op:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/b0GejohwY8qbxvEVEBvJGE8t.jpg?f=user_large)
Zo red ik het wel tot de kerst.
Ondertussen zit ik hier in de hitte en zweet ik me helemaal de tering na het sjouwen, dus eerst maar een kouwe.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/sJX4MDPKpmZSCU9rtL1Y8I4W.jpg?f=user_large)
Heel misschien neem ik er wel twee, de eerste lijkt te verdampen...
Ook als je aan de dunne bent?Wispe schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:42:
[...]
Valt mee. Max 2 dagen per kant, dus 4 dagen moet kunnen.
@anti elppa We hoeven nu GEEN plaatjes ter illustratie, thnxPinsa schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:44:
Ook als je aan de dunne bent?
Ja zeker met mijn move om voor de call te verkopen en donderdag na een daling van 5% terug te kopen.Kol Nedra schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:44:
[...]
meer winst % gezien dan met BTC laatste tijd
Het was een gokje maar pakt vaak goed uit.
een AI versie ervan dan?Guere schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:45:
[...]
@anti elppa We hoeven nu GEEN plaatjes ter illustratie, thnx
nothing stops this train
Graag een nieuwe tip met 50% rendamentJohn245 schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:46:
[...]
Ja zeker met mijn move om voor de call te verkopen en donderdag na een daling van 5% terug te kopen.![]()
Het was een gokje maar pakt vaak goed uit.
MCW. Maar zou ik als ik jou was niet doen als je geen gespreide PF heb.
John245 schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:51:
[...]
:strip_exif()/f/image/Bx4FkL80yE0NpI2CLGDpO8j2.jpg?f=fotoalbum_large)
Een snelle google leidt alleen maar tot meer vragen...
Daarom houd ik het ook comfortabel op 20 graden. Elke zomer komt hierzo 10 kuub haardhout binnen, ik moest van het gas af, dan doen we dat!Kol Nedra schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:36:
[...]
dat ligt aan je huis niet aan temperatuur.
Cheap, lijkt wel een altcoinJohn245 schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:51:
[...]
Valt dagelijks in- en uitstappen ook onder de definitie van een gespreide PF? Asking for a friendJohn245 schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:51:
[...]
Ging niet iedereen dood in de laatste aflevering? Slechte keuzeFrambozenTaart schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:54:
[...]
[Afbeelding]
Een snelle google leidt alleen maar tot meer vragen...
/edit
[ Voor 96% gewijzigd door Wispe op 27-10-2025 18:00 ]
Mister Carwash hoe kom je er weer bij
Weet niet of daar toekomst in zit. Hier is het tegenwoordig Mister Paki (hand carwash)
Weet niet of daar toekomst in zit. Hier is het tegenwoordig Mister Paki (hand carwash)
Geen idee... Maar het is een drama, dus hoe dan ook wel on-topicMoiety schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:56:
[...]
Ging niet iedereen dood in de laatste aflevering? Slechte keuze
Nee. Ik versta daaronder een PF met minimaal 20 assets, van ongeveer gelijke grootte, waarbij je ook nog periodiek herbalanceer.jvel92 schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:54:
[...]
Valt dagelijks in- en uitstappen ook onder de definitie van een gespreide PF? Asking for a friend
Nou modjes kom er maar in met die blauwe verf.
Wat is dit voor topic de laatste tijd joh ..
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Zou de bearmarket al begonnen zijn?Vis schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 17:00:
Nou modjes kom er maar in met die blauwe verf.
[Afbeelding]
Ja daarom ook ongeschikt voor @Pinsa maar als je wat meer stocks bezit kan het goed uitpakken.Alpina schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:56:
Mister Carwash hoe kom je er weer bij![]()
Ik heb maar 1 asset nodig in mijn PF de rest is ruis en voor snelle winstenJohn245 schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 17:01:
[...]
Ja daarom ook ongeschikt voor @Pinsa maar als je wat meer stocks bezit kan het goed uitpakken.
@FrambozenTaart Heb je een hele voorraad Dr Pepper ingeslagen. Stijgt opeens 6.9%
als echte schrale atser koop je geen nieuwe jas, dan doe je mee met ruilswap van kleding (box) met mensen in je omgeving. en heel soms even langs de kringloper als de nood hoog is als er op dat moment geen goede kelding in de box zit..FrambozenTaart schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 17:03:
Ondertussen vieren de schrale atsers in normieland hoogtij:
[Afbeelding]
Kon de zus van @Kol Nedra wel zijn
ondergoed koop je wel nieuw in de winkel.
en sokken vraag je met kerst
[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 27-10-2025 17:10 ]
nothing stops this train
Gewoon wollen sokken. Als ze versleten zijn uithalen en opnieuw breien. Dan kun je weer wat anders vragen voor de kerstKol Nedra schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 17:07:
[...]
als echte schrale atser koop je geen nieuwe jas, dan doe je mee met ruilswap van kleding (box) met mensen in je omgeving. en heel soms even langs de kringloper als de nood hoog is en er zit in de kledingswap box geen geschikte kleding voor je op dat moment.
Kol Nedra schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 17:07:
[...]
als echte schrale atser koop je geen nieuwe jas, dan doe je mee met ruilswap van kleding (box) met mensen in je omgeving. en heel soms even langs de kringloper als de nood hoog is als er op dat moment geen goede kelding in de box zit..
Kol Nedra schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 17:07:
[...]
als echte schrale atser koop je geen nieuwe jas, dan doe je mee met ruilswap van kleding (box) met mensen in je omgeving. en heel soms even langs de kringloper als de nood hoog is als er op dat moment geen goede kelding in de box zit..
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ooit ging dat nog beter voor ze:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/x2kj2ZgUKdiB1ay31ULH9436.gif?f=user_large)
Intussen zijn ze een kleine 3.5 miljard misgelopen
Maarja zo gaan die dingen.
Er is ook zo iets als wc papier. Of is dat te luxe voor een schrale atser. Lekker al brokken en tarrels.Pinsa schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:41:
[...]
Klopt dat is nog erger niet kunnen verkopen, maar 2 dagen voor een onderbroek is ook lang
Wel echt hardcore shitcoiner move
[ Voor 5% gewijzigd door anti elppa op 27-10-2025 17:35 ]
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/hNagtNeA1jXr3yiNjM0S7s1P.png?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/8dpZQPkSqkTu2hedtmFb56wT.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/CrJBcwslIleVdBXMZKPsZiKe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/T4yfoyVNYUltzA64Z9HHwQOv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9auV2y6frBtDEVb9kQAAX6G1.jpg?f=fotoalbum_large)