Zo heb ik al een tijdje de vraag waarom de heer Saylor 1 hele Bitcoin munt in zn hand heeft maar tegelijkertijd zegt dat je aan een tiende genoeg hebt.FrambozenTaart schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 17:48:
[...]
Hele goede vraag.
Ik zit met zoveel vragen dezer dagen... Zoals: waarom wordt er gesproken van verdienen als er winst wordt gemaakt en van verliezen als er verlies wordt gemaakt. Je zou dan moeten spreken van winnen, toch? Maar geld winnen is niet hetzelfde als geld verdienen.
Of waarom heeft Didi zijn vrouw een Duitse adelaar boven haar bilnaad? Of is het een duif? Of een engel? Of een oerang oetang met down syndroom? En waarom? Waarom daar? Waarom niet op haar voorhoofd of onder haar oksel? Zou Didi daar naar kijken als hij haar vanachter neemt? Wat zou er dan in hem omgaan? De koers?
Maar sommige vragen wil ik ook helemaal geen antwoord meer op. Een vraag kan best iets zijn wat onbeantwoord kan bestaan.
Je merkt het wel, zit echt te wachten op de nukes. Duurt lang.
Misschien strooit Trump de eerste wel om af te leiden van Iran om af te leiden van de Epstein files om af te leiden van Russische invloed om af te leiden van olichargie. Wat zou zo'n nuke doen met de Bitcoin koers?
Vragen alom.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/L8VM8kbToFxR9q1Z8opgpAZO.jpg?f=user_large)
En dan dat geniepig lachje erbij...
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||