Wanneer het beter is om een stocks topic in het crypto subforum te starten dan in het stock subforum zelf.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/WGNeX1XRg9xCfkamvm6FgVTh.gif?f=user_large)
Precies dat. Reken maar dat het in "de topics waar het volgens de man met de blauwe stift" thuis hoort weer onderuit wordt gehaald. Super vermoeiend en dan is er nog niet eens gepost.CornermanNL schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 18:28:
Jammer van je topic @John245 ik zag er wel potentie in omdat zaken als opties, korte termijn strategieën en gekke ideeën in andere aandelen topics toch altijd worden afgedaan met “daar kan je op lange termijn niets aan verdienen” en/of “dat is geluk”.
Terwijl er juist veel te leren valt over andere ideeën, theorieën enzovoorts.
Jammer dat er geen plek voor is. Dank voor je moeite!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Helemaal met je eens. Als je het in de andere topics over Quantum heb dan vinden ze dat gokken. Helpen ze ook een TS met nieuwe inzicht om zeep. Met opties is veel geld te verdienen (en dat kan je ook zonder grote risico's doen).CornermanNL schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 18:28:
Jammer van je topic @John245 ik zag er wel potentie in omdat zaken als opties, korte termijn strategieën en gekke ideeën in andere aandelen topics toch altijd worden afgedaan met “daar kan je op lange termijn niets aan verdienen” en/of “dat is geluk”.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Is het al tijd voor alts?Fordjah schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 18:14:
Blijf maar gewoon allemaal gezellig in de Slowchat![]()
[Afbeelding]
Ik draag er wel 27.000 bij indien nodig.anti elppa schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 18:44:
eigenlijk moeten we op dit soort dagen beseffen hoe bijzonder dit topic eigenlijk is binnen het communistische preutse dictoriale tweakers. Hoop niet dat ze hier ooit binnenvallen. Misschien kunnen we ze wel met karma punten aanvallen, daar hebben we best nog wat van op voorraad hier in dit topic
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
[ Voor 9% gewijzigd door MrMrq op 22-10-2025 19:52 ]
Maktub
Tsja, dat krijg je nou eenmaal met dat semi-intellectuele geneuzel waarbij men in de veronderstelling is dat zij het beter weten en het afdoen alsof er maar 1 manier is.CornermanNL schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 18:28:
anti elppa schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 18:44:
eigenlijk moeten we op dit soort dagen beseffen hoe bijzonder dit topic eigenlijk is binnen het communistische preutse dictoriale tweakers. Hoop niet dat ze hier ooit binnenvallen. Misschien kunnen we ze wel met karma punten aanvallen, daar hebben we best nog wat van op voorraad hier in dit topic
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Yep. Is ook de reden waarom ik niet in dergelijke topics post. Zodra je een beetje afwijkt van de daar geldende norm krijg je het halve topic over je heen en moet je je verantwoorden.CornermanNL schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 18:28:
Ze zijn gewoon jaloers hoeveel rendament de members in de SC maken op stocks. Hier zitten genoeg members die meer aan stock verdienen dan aan de posters en de beleggers topics.jvel92 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 18:53:
[...]
Yep. Is ook de reden waarom ik niet in dergelijke topics post. Zodra je een beetje afwijkt van de daar geldende norm krijg je het halve topic over je heen en moet je je verantwoorden.
Je hoeft er ook niet te beginnen over Bitcoin miner aandelen bijvoorbeeld. Dan moet je maar naar minder serieuze crypto gaan
Maar wel naar de tieten van Kees kijkenMrMrq schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 18:49:
Ach, even reëel hè jongens.
Je hebt dus een forum, het heet Tweakers. Het doet super zijn best om informatief te zijn. De doelgroep is bovengemiddeld slim en nieuwsgierig.
Een beetje bomen over het minimaliseren van de netto bijtelling op je Renault Kadjar, het kalibreren van de thermometer op de BBQ en het beter configureren van de firewall op je Raspberry Pi. Dat werk.
En ben je in die topics zo’n brave die veel bijdraagt en die zich wil inzetten voor de kwaliteit deze community, dan krijg je de rechten om een ander te censureren. En terecht ook.
En dan heb je ergens één klein dorpje in Gallië dat zich de Crypto SC noemt. Those people that want to watch the world burn.
Beetje avatars van jokers, shiba inu’s en laser ogen hanteren, en dan gifjes van hooligans posten. Do I look like a guy with a plan? Haha, hij zei 69. 420, want wiet, haha.
We zijn een beetje een sektarisch circle jerk, ‘omdat we ons zo lekker afzetten tegen het systeem.’
Lekker duimpjes geven aan elkaar. Niet om de inhoud, maar om de meest infantiele grap.
Regelmatig raken we nota bene in dit crypto forum een crypto enthousiasteling kwijt, omdat deze niks uit dit forum haalt. Omdat deze de herhalende stroom memes en moons beu is. That’s what she said, haha.
Wat zegt dat eigenlijk over onze effectiviteit als subforum?
En soms, heel soms, roeren we ons eens buiten deze speelplaats. Lopen we zo’n chique topic binnen, waar ze zichzelf te serieus nemen.
John heeft in het hol van die vooringenomen chique leeuw een shoarmatent geopend voor ons, de Flodders, zodat ze in de tennisclub geen last zouden hebben van ons. Dat is constructief.
Maar dat Zonnendael er iets van zou vinden, dat was te denken. Dat het gezag dan dienst zou menen dat Zonnendael prima zonder ons kan, dat was te verwachten.
Wordt er dan een voorspelbaar besluit genomen, dat ons desalniettemin niet zint, dan noemen wij dat achterlijk. Dan springen we met twintig man op de wagen om dat hier en in hun feedback forum te veroordelen.
Of liever nog: om het belachelijk te maken, in een plaatje.
Ik zeg niet dat ik het een terecht besluit vind, in tegendeel.
Maar wij nemen onszelf en de wereld liefst niet zo serieus, en daar gaan we prat op. Waarom zijn we dan verbaasd dat we niet serieus worden genomen?
[ Voor 95% gewijzigd door YES op 22-10-2025 19:23 ]
Laten we wel ff ontopic blijven heren, dit is een cryptocurrencies topic. Zou zonde zijn als ik naar het feedback topic moet gaan.
FrambozenTaart schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 19:12:
[...]
[...]
Laten we wel ff ontopic blijven heren, dit is een cryptocurrencies topic. Zou zonde zijn als ik naar het feedback topic moet gaan.
Ik laat mezelf er wel uit![]()
Aan crypto hebben we dit jaar inderdaad weinig rendamentJohn245 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 18:58:
Ze zijn gewoon jaloers hoeveel rendament de members in de SC maken op stocks. Hier zitten genoeg members die meer aan stock verdienen dan aan de posters en de beleggers topics.
Volgende ban wordt voor Pinsa.Pinsa schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 19:14:
[...]
![]()
Sorry mod ik dacht dat Bitcoin mining ontopic was
Vergeet niet de 15% daling van de dollar ten opzichte van de euro.Guere schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 19:15:
[...]
Aan crypto hebben we dit jaar inderdaad weinig rendament
Januari: $109k
Nu: $108k
Ik heb gefomood toen Israel dingen deed. Lekker goedkoop ETH en BTC gekocht.Guere schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 19:15:
[...]
Aan crypto hebben we dit jaar inderdaad weinig rendament
Januari: $109k
Nu: $108k
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Het is gebantd.Severus schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 19:17:
[...]
Ik heb gefomood toen Israel dingen deed. Lekker goedkoop ETH en BTC gekocht.
Daarover gesproken, ben ik dan gebant omdat ik Israel heb gebruikt als winst...en is het nu geband of gebant of gebandt
En niet eens een etentje vooraf!!FrambozenTaart schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 19:17:
[...]
Vergeet niet de 15% daling van de dollar ten opzichte van de euro.
Tel daar nog eens inflatie bij op en in Euro's zijn we gewoon keihard in de derrière betast.
Kerrel wie neemt mijn taak dan over om gure alts te delenWispe schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 19:16:
[...]
Volgende ban wordt voor Pinsa.
300k soon.
Wordt 420k toch nog realistisch deze cycle
Ik zou het niet meteen jaloezie willen noemen. Maar vooral niet willen begrijpen, dat niet iedereen altijd binnen de keurig afgekaderde lijnen wilt kleuren. Het is prima om kritisch te zijn, maar je moet wel open blijven staan voor een andere aanpak/strategie.John245 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 18:58:
[...]
Ze zijn gewoon jaloers hoeveel rendament de members in de SC maken op stocks. Hier zitten genoeg members die meer aan stock verdienen dan aan de posters en de beleggers topics.
Absoluut, opties zijn erg leuk om met tijd in de weer te gaan en daaraan te verdienen.John245 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 18:36:
[...]
Helemaal met je eens. Als je het in de andere topics over Quantum heb dan vinden ze dat gokken. Helpen ze ook een TS met nieuwe inzicht om zeep. Met opties is veel geld te verdienen (en dat kan je ook zonder grote risico's doen).
Heb daar jaar terug weleens mee zitten spelen on-chain. Maar eigenlijk nooit een goed vervolg gegeven. Moet me daar toch maar eens in gaan verdiepen eigenlijkCornermanNL schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 19:25:
[...]
Absoluut, opties zijn erg leuk om met tijd in de weer te gaan en daaraan te verdienen.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
[ Voor 22% gewijzigd door kbuntu op 22-10-2025 20:01 ]
Meh, op de daily - 1.4% Voor ETH En - 0.31% voor BTC. Valt allemaal wel mee.kbuntu schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 20:01:
Gaat lekker naar de tyfus weer. Gelukkig zei Eric Trump dat we nog moon gaan
[Afbeelding]
Hier stond voor de ninja-edit heel iets anders. Waar keek ik naar?kbuntu schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 20:01:
Gaat lekker naar de tyfus weer. Gelukkig zei Eric Trump dat we nog moon gaan
[Afbeelding]
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Is niet geband. Je wil ons wel graag weg hebben he @WispeWispe schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 20:16:
@zwembroek
Taggen werkt dus die is niet geband. Gelukkig
Nee hoorPinsa schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 20:32:
[...]
Is niet geband. Je wil ons wel graag weg hebben he @Wispe
Gelukkig! tsja heel YT staat vol met videos of de bull nu over is of niet, sta nog steeds langs de zijlijn. Heb me wel voor sinterklaas alvast het boek ‘De Bitcoin standaard’ gevraagd alvast goed voorbereidenWispe schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 20:35:
[...]
Nee hoor![]()
Alhoewel, we zitten al de hele dag te pingpongen tussen 107,7k-108,7k
Elke ban leverde een groene kaars op, het is da vraag wie zichzelf deze keer op offertPinsa schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 20:32:
[...]
Is niet geband. Je wil ons wel graag weg hebben he @Wispe
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Haha een buis van de cv die is afgekoppeld, was geen rioolpijp, dus niet relevant voor hierBushalte schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 20:08:
[...]
Hier stond voor de ninja-edit heel iets anders. Waar keek ik naar?
Rioolpijp is wel relevant hoor, want volgens @anti elppa gaan daar alle shitcoins doorheen.kbuntu schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 20:41:
[...]
Haha een buis van de cv die is afgekoppeld, was geen rioolpijp, dus niet relevant voor hier
Nou, zelf heb ik 2 kanten hoor.MrMrq schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 18:49:
Ach, even reëel hè jongens.
Je hebt dus een forum, het heet Tweakers. De doelgroep is bovengemiddeld slim en nieuwsgierig. Het forum doet dan ook super zijn best om informatief te zijn.
Een beetje bomen over het minimaliseren van de netto bijtelling op je Renault Kadjar, het kalibreren van de thermometer op de kamado en het beter configureren van de firewall op je Raspberry Pi.
Allemaal Individuen Die Kennis Uitwisselen. Met hoofdletters.
Ben je in die topics zo’n brave die veel bijdraagt en die zich wil inzetten voor de kwaliteit van deze community, dan krijg je de rechten om een ander te censureren. En terecht ook.
Daarnáást heb je ergens één klein dorpje, in Gallië, dat zich de Crypto SC noemt. Those people that want to watch the world burn.
Die gasten met avatars van jokers, shiba inu’s en laser ogen, en die gifjes van chaos en hooligans posten. Do I look like a guy with a plan? Haha, hij zei 69. 420, want wiet, haha.
We zijn een beetje een sektarisch circle jerk, ‘omdat we ons zo lekker afzetten tegen het systeem.’
Lekker duimpjes geven aan elkaar. Niet aan diegene die de meeste toegevoegde waarde heeft op inhoud, maar aan diegene de meest infantiele grap kan maken met ImgFlip.
Regelmatig raken we nota bene in dit crypto forum een crypto enthousiasteling kwijt, omdat deze niks uit dit forum haalt. Omdat deze de herhalende stroom memes en moons beu is. That’s what she said, haha.
Wat zegt dat eigenlijk over de zin en onzin van dit subforum?
En soms, heel soms, roeren we ons eens buiten deze speelplaats. Lopen we zo’n chique topic binnen, waar ze zichzelf wel serieus nemen.
John heeft in het hol van die vooringenomen leeuw een shoarmatent geopend voor ons, de Flodders, zodat ze in de tennisclub geen last zouden hebben van ons.
Dat is constructief. Maar dat Zonnendael er iets van zou vinden, dat was te denken. Dat het gezag van dienst zou menen dat Zonnendael prima zonder ons kan, dat was te verwachten.
Wordt er dan een voorspelbaar besluit genomen, dat ons desalniettemin niet zint, dan noemen wij dat achterlijk. Dan springen we met twintig man op de wagen om dat hier en in hun feedback forum te veroordelen.
Of liever nog: om het belachelijk te maken, in een plaatje.
Ik zeg niet dat ik het een terecht besluit vind, in tegendeel.
Maar wij nemen onszelf en de wereld liefst niet zo serieus, en daar gaan we prat op. Waarom zijn we dan verbolgen als we niet serieus worden genomen?
Dat is toch precies wat hij aangeeft?Wispe schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 20:44:
[...]
Rioolpijp is wel relevant hoor, want volgens @anti elppa gaan daar alle shitcoins doorheen.
Was mooi geweest als de mod mij eerst een PM had gestuurd voordat hij het topic had gesloten. Mij is altijd geleerd om eerst de persoon aan te spreken indien er ergens een probleem is. Jammer dat deze mod die vaardigheden niet bezit. Ik vertrouw er niet op dat er naar een oplossing gezocht wordt. Anders had de mod dat wel aangegeven om de situatie te de-escaleren.Taro schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 20:38:
Allen, graag weer terug naar crypto. Begrijp de verontwaardiging, maar laten we anderen wel met respect behandelen. En ja, dat is tweerichtingsverkeer. Vertrouw erop dat er naar een oplossing wordt gezocht.
Eens, er had overleg moeten plaatsvinden. Weet dat er achter de schermen naar een oplossing wordt gezocht.John245 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 20:47:
[...]
Was mooi geweest als de mod mij eerst een PM had gestuurd voordat hij het topic had gesloten. Mij is altijd geleerd om eerst de persoon aan te spreken indien er ergens een probleem is. Jammer dat deze mod die vaardigheden niet bezit. Ik vertrouw er niet op dat er naar een oplossing gezocht wordt. Anders had de mod dat wel aangegeven om de situatie te de-escaleren.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Als het van een van ons komt, in dit geval @Taro kun je ons wel het voordeel van de twijfel geven wanneer we zeggen dat er aan gewerkt wordt, toch? Ik denk dat we zoveel credits wel verdiend hebben.. of we er uit komen is een tweede, maar het gaat niet zomaar onopgemerkt.John245 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 20:47:
[...]
Was mooi geweest als de mod mij eerst een PM had gestuurd voordat hij het topic had gesloten. Mij is altijd geleerd om eerst de persoon aan te spreken indien er ergens een probleem is. Jammer dat deze mod die vaardigheden niet bezit. Ik vertrouw er niet op dat er naar een oplossing gezocht wordt. Anders had de mod dat wel aangegeven om de situatie te de-escaleren.
Meneer de notaris wel goed lezen hehWispe schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 20:44:
[...]
Rioolpijp is wel relevant hoor, want volgens @anti elppa gaan daar alle shitcoins doorheen.
Die kun je natuurlijk ook prima omdraaien: heb je van tevoren met de mods overlegd of een slowchat omtrent aandelen een gewenste aanvulling voor het subforum PFSL zou kunnen zijn?John245 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 20:47:
[...]
Is dit niet een veel beter boekcadeau voor jou?Pinsa schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 20:37:
Gelukkig! tsja heel YT staat vol met videos of de bull nu over is of niet, sta nog steeds langs de zijlijn. Heb me wel voor sinterklaas alvast het boek ‘De Bitcoin standaard’ gevraagd alvast goed voorbereiden
You're not my real mom!!!tomtom901 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 20:55:
[modbreak]Nogmaals, wel graag terug naar crypto nu [/modbreak]
Zeker. Als @Taro het zegt weet ik ook wel zeker dat er wat mee gedaan wordt.tomtom901 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 20:51:
[...]
Als het van een van ons komt, in dit geval @Taro kun je ons wel het voordeel van de twijfel geven wanneer we zeggen dat er aan gewerkt wordt, toch? Ik denk dat we zoveel credits wel verdiend hebben.. of we er uit komen is een tweede, maar het gaat niet zomaar onopgemerkt.
Nee dankje, wel hulde aan de auteurGuere schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 20:55:
[...]
Is dit niet een veel beter boekcadeau voor jou?
[Afbeelding]
Wispe schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 20:16:
@zwembroek
Taggen werkt dus die is niet geband. Gelukkig
tomtom901 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 20:55:
[modbreak]Nogmaals, wel graag terug naar crypto nu [/modbreak]
Ja al is high risk high reward niet echt moeilijk te snappen lijkt me. Als ze hadden opgelet hadden ze 600 % kunnen pakken met BeyondmeatJohn245 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 20:57:
[...]
Zeker. Als @Taro het zegt weet ik ook wel zeker dat er wat mee gedaan wordt.
Ik had mijn topic als doel dit topic wat te ontlasten van de stocks posts. En de member van de SC voelen ze niet echt welkom in de bestaande aandelen topics. Wat ik wel begrijp want er wordt raar tegen onze manier van investeren aangekeken.
Ik zie dit ook echt als de [SC] in het vliegtuig
[ Voor 39% gewijzigd door ByteMe_ op 22-10-2025 21:23 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Nooit je crypto op slechts 1 exchangeVis schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:32:
Zaterdag 420k dus... Of 6 cent en kunnen we niets..
[Afbeelding]
Laad je batterij eens opVis schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:32:
Zaterdag 420k dus... Of 6 cent en kunnen we niets..
[Afbeelding]
Hier de vrouwelijke boomerDon Guacamole schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:14:
Ik lees overigens in het feedback topic dat er hier ook een vrouwelijke boomer meeleest, dus mochten we nieuwe ATH’s neerzetten kunnen we ipv babes ook weer mannen posten, iedereen gelukkig.
Schrale atser! Plug je ook miningrigs in op het werk?Alpina schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:39:
[...]
Alleen op het werk. Die extra sats komen er niet vanzelf.
Valt dat onder box3 of box1 beloning.Alpina schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:39:
[...]
Dan ben je een eckte eckteAlpina schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:39:
[...]
Zo kan het dus ook @Wispe. Ouwe geilneef.bijan schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:45:
[...]
Ik overleef het wel zonder plaatjes van mannen
Moiety schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:48:
Ok, terug naar crypto
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
The hero we need but don't deserve.bijan schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:45:
[...]
Hier de vrouwelijke boomer![]()
Niet teveel wijzigen aan de SC omdat jullie erachter komen dat er een vrouw meeleest met jullie avonturen. Ik overleef het wel zonder plaatjes van mannen![]()
Het leek me goede feedback dat er ook vrouwen geïnteresseerd zijn in een SC topic.
Zover mijn two cents/sats
"Gaat weer verder met lurken"
Nog een damebijan schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:45:
[...]
Hier de vrouwelijke boomer![]()
Niet teveel wijzigen aan de SC omdat jullie erachter komen dat er een vrouw meeleest met jullie avonturen. Ik overleef het wel zonder plaatjes van mannen![]()
Het leek me goede feedback dat er ook vrouwen geïnteresseerd zijn in een SC topic.
Zover mijn two cents/sats
"Gaat weer verder met lurken"
FrambozenTaart schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:10:
[...]
The heroine we need but don't deserve.
LadyS schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:14:
[...]
Nog een dame![]()
Daarvoor kom ik wel even de lurkstand uit
Welkom 😊
O, en ook om te zeggen dat van mij dat plaatje van die mooie hunk best gepost mag worden bij een nieuwe ATH![]()
En jaja, bij 420K... krijgen jullie plaatje terug![]()
Nou iedereen behalve @dylan_ dan![]()
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Nee dit is niet het juiste moment. Even wachten tot we weer een nieuwe ath aantikken.Vis schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:16:
@Darrell post ff dat plaatje van die hunk met mankini die het mis had a.u.b.
Is behoefte aan zo te merken
Vis schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:16:
@Darrell post ff dat plaatje van die hunk met mankini die het mis had a.u.b.
Is behoefte aan zo te merken
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq