ik zoek hulp naar wat te upgraiden in mijn pc
jaren geleden heb ik een pc gekocht, zelf heb ik 0 verstand van wat alles betekend, nog wat er in zou kunnen om het systeen enig sinds te moderniseren. Nu krijg ik ook meldingen dat windows 10 niet meer ondersteund zal worden, en dat mijn systeem niet in aanmerking komt voor windows 11. over het algemeen ben ik tevreden met wat het systeem levert, echter zijn wacht tijden voor games te lang en zou graag wat meer opslag hebben.
gebruik
ik game casual en voornamelijk grand stratagie. Gebruik het systeem ook voor algemene zaken zoals excel, 3d printen en algemene opslag
actuele systeem
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-8600K CPU @ 3.60GHz 3.60 GHz
Geïnstalleerd RAM-geheugen: 16,0 GB
Opslag: 238 GB SSD NFN025SA356-6000300, 1.82 TB HDD WDC WD20EFRX-68EUZN0
Grafische kaart: NVIDIA GeForce GTX 1070 (8 GB)
Type computer: 64-bits besturingssysteem, x64-processor
Moederboard: msi Z390-a PRO
ik mis vast gegevens, weet niet welke van belang zijn of waate vinden.
budget
hiervoor tast ik in het duister. voor 600 euro zou ik graag klaar zijn, maar zou dit graag in stappen over een aantal maanden doen
alvast bedankt
jaren geleden heb ik een pc gekocht, zelf heb ik 0 verstand van wat alles betekend, nog wat er in zou kunnen om het systeen enig sinds te moderniseren. Nu krijg ik ook meldingen dat windows 10 niet meer ondersteund zal worden, en dat mijn systeem niet in aanmerking komt voor windows 11. over het algemeen ben ik tevreden met wat het systeem levert, echter zijn wacht tijden voor games te lang en zou graag wat meer opslag hebben.
gebruik
ik game casual en voornamelijk grand stratagie. Gebruik het systeem ook voor algemene zaken zoals excel, 3d printen en algemene opslag
actuele systeem
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-8600K CPU @ 3.60GHz 3.60 GHz
Geïnstalleerd RAM-geheugen: 16,0 GB
Opslag: 238 GB SSD NFN025SA356-6000300, 1.82 TB HDD WDC WD20EFRX-68EUZN0
Grafische kaart: NVIDIA GeForce GTX 1070 (8 GB)
Type computer: 64-bits besturingssysteem, x64-processor
Moederboard: msi Z390-a PRO
ik mis vast gegevens, weet niet welke van belang zijn of waate vinden.
budget
hiervoor tast ik in het duister. voor 600 euro zou ik graag klaar zijn, maar zou dit graag in stappen over een aantal maanden doen
alvast bedankt