• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Canis Lupus schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 17:20:
[...]

Ik vond ook wel mooi hoe ze dat in IGN review omschreven: elk plekje op de map nodigt uit om de auto even te parkeren en is een bestemming op zichzelf, en als elke plek een bestemming is, zijn de mogelijkheden onbeperkt. (vrij vertaald)

Ik had dat ook toen ik een zijweggetje in reed en tussen soort hoge bamboemuren doorreed, het voelde een stuk 'echter' dan de FH5 map.
Sluit ik mij helemaal bij aan! Zojuist een avondje met @uchiha tijntje en ander Xbox Oldie maatje in een convoy rondgereden en bij het 'afsluiten' reed ik nog net richting het strand en zelfs dat komt mooier/echter/toffer over als het strand in FH5.. De kleuren 'poppen' 10% minder of zo maar komen gewoon heel erg mooi en tof over. Belichting is ook top.

En hoe vloeiend alles in elkaar overloopt tijdens het spelen, switchen naar single en multiplayer. Dat is wel eens anders geweest tijdens de introductie multiplayer games ;)

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:42
Helaas is er om 0:00 geen pre-order key uitgeleverd door eneba (nou ja eneba is het platform, Ultimate Choice de verkoper).

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08:41
Milan1NL schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 00:13:
Zal wel aan mij liggen, maar de steam release is nu toch live? Of zit in de war qua tijden? 😂

Nvm.. 6 uur 's ochtends.. Nja dan ga ik nu naar dromenland 🤣
De advanced access is al beschikbaar, maar niet op Steam. Het is een beetje verwarrend, want ze hebben een foto gepost met als release 00:01 AM CEST op Steam. Maar ergens in de tekst staat dan weer dat Steam release 6 uur later is. Erg verwarrend. :D

Waarom posten ze niet gewoon een foto met 06:00 CEST?

[ Voor 6% gewijzigd door Toonen1988 op 15-05-2026 01:25 ]

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:05
sdk1985 schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 01:18:
Helaas is er om 0:00 geen pre-order key uitgeleverd door eneba (nou ja eneba is het platform, Ultimate Choice de verkoper).
Zelfde verhaal bij K4G en die gaven net aan op de chat dat ze de key over een paar uur verwachten dus dat zal bij Eneba wel hetzelfde verhaal zijn. Dit was een key die ik een vriend cadeau wil doen dus beetje jammer, maar het is niet anders.

Mijn eigen premium upgrade was wel er wel gelijk van de week bij Instant Gaming. Echt geen idee waarom het niet overal hetzelfde is.

The keys should be delivered within a couple of hours at the latest from now on, probably in the morning for the GMT+1 timezone.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04:47

TheVMaster

Moderator WOS
Toonen1988 schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 22:45:
[...]

Krijg je dan alleen de Xbox versie of ook de PC? Ik weet dat sommige games van Microsoft "cross-play" zijn. Als je dan een Xbox versie hebt, krijg je ook een PC versie of andersom. Is dit ook het geval met dit Forza Horizon 6? Want dit zijn namelijk allemaal Xbox keys en ik heb geen Xbox Serie's X. :P
Dat is met all games die Xbox PlayAnywhere ondersteunen het geval, die koop je dus op de Xbox en speel je ook op PC. Of je koopt hem (in de MS Store) op pc en speelt hem op de Xbox.

• Toonen1988
TheVMaster schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 03:30:
[...]

Dat is met all games die Xbox PlayAnywhere ondersteunen het geval, die koop je dus op de Xbox en speel je ook op PC. Of je koopt hem (in de MS Store) op pc en speelt hem op de Xbox.
Ja, ergens staat dat vermeld met een "icoontje" dacht ik. Maar kon het bij Forza Horizon 6 nergens vinden. Heb het ondertussen al op Steam gekocht.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:12

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
sdk1985 schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 01:18:
Hier ook nog niks ontvangen, we wachten rustig af. Moet toch eerst tot half 5 werken :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• 80000
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:52

80000

mrox

DonRoger schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 00:21:
[...]

Ik bedoel op het dashboard, in cockpit view.
De nieuwste auto die ik op dit momet heb is een BMW UI 2021 en deze heeft km/h, waarbij mijn setting dit ook heeft.

• 80000
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:52

80000

mrox

Tevens is deze ochtend, de auto's uit de premium package binnen gekomen, terwijl ze er gisteren niet waren. Ik heb wel gisteravond een garage gekocht, misschien dat ook een factor is?

• rekeewt
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 09:54
Weet iemand of er een instelling of shortcut is om na een event, race, whatever, automatisch in je "laatste auto voordat je dit event, race, whatever startte" terug te komen? Ik moet nu elke keer wisselen ivm die restricties van eerste race/ storyline. Veel dank!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:27
Met mijn Gamepass Ultimate wacht ik gewoon tot de 19de. De upgrade om eerder te kunnen spelen vind ik te veel geld.
Heb FH5 ook wat gespeeld maar vond het nogal onduidelijk wat je moest doen ... er zat volgens mij ook geen career modus in; althans die heb ik toen niet kunnen ontdekken ;)

Heeft FH6 wel een career modus of iets dergelijks? Dat vind ik altijd het leukste aan racers: beginnen met een gammele bak en langzaam alles upgraden en later iets beters kopen.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• Toonen1988
Ik ben begonnen met een Mitsubishi Lancer Evolution uit het welkomstpakket. Tot nu toe ben ik best tevreden over het spel. Grafisch ziet het er top uit, de details zijn sterk en het rijden voelt ook goed aan. Niet echt realistisch, maar wel erg leuk. Gelukkig zijn de personages niet zo cringe als in sommige andere games, geen overdreven “jow bro” sfeer.

Performance is trouwens top, 4k (wel met DLSS) en RTGI op extreme settings. Stabiele FPS zonder framedrops of stutters.

Wel heb ik een paar kleine opmerkingen en kritiekpunten. De personages zien er soms best wel matig uit. Ook vond ik het begin nogal langdradig. Op een gegeven moment dacht ik echt “Ik wil gewoon verder en aan mijn carrière beginnen,” in plaats van steeds kleine stukjes van het Horizon Festival te zien. Maargoed, dit zijn maar kleine dingetjes.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RKHIvG9m6vzGkhXzPJKk2L1idWk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QNfgCXgtSd0qDtvEGl3zokAp.jpg?f=fotoalbum_large

Per ongeluk een paal omvergereden :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V59nJN3pJbUCVZeYEZ4NwmCImy8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1PnwsAX3BJWsqNFK1kRhLx34.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door Toonen1988 op 15-05-2026 08:25 ]

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:22
Vortigen schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 08:02:
Met mijn Gamepass Ultimate wacht ik gewoon tot de 19de. De upgrade om eerder te kunnen spelen vind ik te veel geld.
Heb FH5 ook wat gespeeld maar vond het nogal onduidelijk wat je moest doen ... er zat volgens mij ook geen career modus in; althans die heb ik toen niet kunnen ontdekken ;)

Heeft FH6 wel een career modus of iets dergelijks? Dat vind ik altijd het leukste aan racers: beginnen met een gammele bak en langzaam alles upgraden en later iets beters kopen.
Ja, er is wel iets van een careermode, maar niet zoals jij wenst. Alles gaat nog steeds vrij snel en ook de auto's heb je geen gebrek aan. Het is nog steeds Forza Horizon en daar hou je van of niet. Het is zeker geen Gran Tourismo als dat je ideaalbeeld is.

XBL gamertag StayingPow3r

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:46
Vortigen schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 08:02:

FH 6 is FH 5 in Japan.
Dus als je niet van FH 5 houdt, dan hou je ook niet van FH 6.
Tenzij het enkel de omgeving van Mexico is die je niet pakt, dan kun je FH 6 wel proberen want Japan is amazing.

[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 15-05-2026 08:15 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• rekeewt
Rivanov schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 08:14:
[...]

FH 6 is FH 5 in Japan.
Dus als je niet van FH 5 houdt, dan hou je ook niet van FH 6.
Tenzij het enkel de omgeving van Mexico is die je niet pakt, dan kun je FH 6 wel proberen want Japan is amazing.
FH6 is heel anders dan FH5 tbh, maar prima conclusie van je I guess :+

• Recklezz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:31
Iemand al de premium upgrade code van Eneba ontvangen?

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:46
rekeewt schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 08:19:
[...]

FH6 is heel anders dan FH5 tbh, maar prima conclusie van je I guess :+
Mwa. Ben ik het niet mee eens. In de basis is en blijft de game hetzelfde. Je wordt doodgegooid met events en zoek het maar uit. Enige dat nu echt anders is, is je customizable garage.
Maar er zit nog steeds geen progressie in van een barrel tot supercar.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• rekeewt
Rivanov schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 08:21:
[...]

Mwa. Ben ik het niet mee eens. In de basis is en blijft de game hetzelfde. Je wordt doodgegooid met events en zoek het maar uit. Enige dat nu echt anders is, is je customizable garage.
Maar er zit nog steeds geen progressie in van een barrel tot supercar.
Heb je al een huis gekocht en eigen race op je eigen terrein gemaakt?

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Recklezz schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 08:21:
Iemand al de premium upgrade code van Eneba ontvangen?
Nope, ik wacht ook nog steeds :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• rekeewt
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/89TYWff.jpeg

Deze gaat... hard! Sneller dan de X class wagens in R spec.

[ Voor 19% gewijzigd door rekeewt op 15-05-2026 08:23 ]

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ny9W4QcEBTsfp1MqsbTz-4QoORM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4AwbhE9LovbPKWC9cP3vQtiQ.jpg?f=fotoalbum_large
Simhub, Simcommander werken beide met de Forza Horizon plugins. Dus vanaf dag 1 full motion, buttkickers, displays, gordelspanners ect ect :9

Laat ik nou net vandaag een vrije dag hebben _/-\o_

Heb alleen nog maar single player gespeeld, heb je voor multiplayer gamepass nodig ?

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

G_Dragon schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 08:22:
[...]

Nope, ik wacht ook nog steeds :P
heb zelf bij Loaded (was vroeger CDkeys) voor €80 besteld, kreeg direct een code die de XBOX app accepteerde. 't is een flinke download. nu even afwachten of ze ook werkelijk de premium hebben geleverd en niet de basis uitvoering. vertrouw die handel in keys niet zo maar als het zoveel scheelt en toch legaal is, tja wat moet je dan.

d:)b :henk d:)b

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
JJ Le Funk schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 08:38:
[...]

heb zelf bij Loaded (was vroeger CDkeys) voor €80 besteld, kreeg direct een code die de XBOX app accepteerde. 't is een flinke download. nu even afwachten of ze ook werkelijk de premium hebben geleverd en niet de basis uitvoering. vertrouw die handel in keys niet zo maar als het zoveel scheelt en toch legaal is, tja wat moet je dan.
Upgrade of de volledige versie? Want ik heb alleen de upgrade gekocht :)

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

G_Dragon schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 08:41:
[...]

Upgrade of de volledige versie? Want ik heb alleen de upgrade gekocht :)
de volledige versie omdat mijn interesse in gamepass abo niet zo hoog is. kan dus niet zeggen of de upgrade via dat verkoopkanaal lekker werkt.

[ Voor 11% gewijzigd door JJ Le Funk op 15-05-2026 08:46 ]

d:)b :henk d:)b

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:48
Hier ook nog geen upgrade key binnen. Alleen de hele versies lijken al uitgeleverd te zijn...

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:50
Mijn Crunchyroll car voucher wordt niet herkend in het spel op Steam. Daar kreeg ik alleen mijn Premium Edition car voucher. Volgens AI moet ik dit redeemen vanaf een xbox (spel starten via een xbox) omdat de Steam versie deze anders niet erkend?

[ Voor 7% gewijzigd door Sir_Hendro op 15-05-2026 08:56 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

• GaHard
  • Registratie: Juli 2017
  • Nu online
JJ Le Funk schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 08:38:
[...]

Loaded is gwn betrouwbaar koop al 10 jaar bij hun. Heb ook de premium voor €80 bij hun vandaan. Kon gister al spelen met de NZ trick. Nog nooit op een code moeten wachten, altijd direct in je mailbox.

[ Voor 5% gewijzigd door GaHard op 15-05-2026 09:05 ]

• rekeewt
Idem @GaHard , altijd loaded (voorheen: cdkeys, bestaat al 20+ jaar).

Leuke glitch/ truc. Als je forzahorizon6.exe hernoemd naar forzahorizon5 en 1x de game start (shaders wel recompilen) en daarna gewoon launched, heb je de credits en wheelspins uit FH5 op je account in FH6 :+

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:48
Hier Eneba gerefund en op loaded gekocht. Wel een tientje duurder, maar geen zin om te wachten. Eerste keer dat ze tegenvallen, maar ik heb nu een vrije dag. Dus daar gaan we gebruik van maken!

• Complexity
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10:03
Zonet Premium Edition aangeschaft via Loaded (Premium Edition). Betaalt via PayPal en key werkt perfect.

• PBX_g33k
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:14
Gisteren met smart gewacht tot 0:01 om het op steam te spelen om erachter te komen dat steam pas om 5 uur speelbaar zou zijn :<

Nu lekker in game en los van dat fullscreen (op linux) niet lijkt te werken ben ik al enorm tevreden over de muziek keuze totdusver.

Als er nog spelers aan de lijst toegevoegd kunnen worden dan zou ik er graag bij willen, wist even mijn gamertag niet.

PBXg33k

• Rob112
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
Zojuist bij Eneba mijn code voor de upgrade kunnen claimen, heb nog geen mail gehad dat hij beschikbaar is maar dat was hij dus wel.

[ Voor 6% gewijzigd door Rob112 op 15-05-2026 10:13 ]

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:15
Ik zie een hele mooie groene Play button staan op Steam, maar helaas moet ik vandaag nog werken. Gelukkig heb ik de afgelopen dagen wel langer gewerkt (zo'n 1,5u extra), dus ik kan vanmiddag eerder stoppen. En dan FH6 spelen!

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste