Vraag

• Veilside
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 18-09 08:52
Wij staan hier op het punt om zonnenpanelen, thuisbatterij, warmtepomp,airco aan te schaffen...en de meterkast aan te laten passen.

Ik zie door de bomen het bos niet meer

Nu in jip en janneke taal,
Welk bedrijf zal jij kiezen en waarom.
Ik ga niks zelf doen , ben niet zo technies..

Willen met de tijd van het gas af, en een hybride auto is onderweg..

Mvg
Mike

Als je nuttig advies wilt, bekijk het per deel. Voor PV deze post graag aanvullen volgens Tips bij openen vragentopic zonnepanelen. Deze post heeft te weinig eigen inzet.

[ Voor 20% gewijzigd door Septillion op 17-09-2025 11:22 ]

Alle reacties

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 16:55
Ik zou eerst hier kijken en de vragen invullen. Tips bij openen vragentopic zonnepanelen

Daarna zou ik alle drie de bedrijven een offerte laten opmaken. Als ze allemaal hetzelfde bieden pak je de goedkoopste ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Je wil zonnenpanelen, thuisbatterij, warmtepomp, airco en meterkast aanpassen om 'met de tijd van het gas af' te gaan? Je kan dan toch vrijwel direct van het gas af?

Verder is je hulpvraag veel te vaag, te breed en heb je 0 offertes opgevraagd. Hier kan niemand bij helpen zo..

• Proton_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:55

Proton_

Moderator Wonen & Mobiliteit 

Team Welles

Het ik-wil-een-warmtepomp FAQ topic- '23 MG5, douchen met wtw en Auer Edel Eau, verwarming met Vaillant Arotherm Plus.

• Chrisverst
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 16:00
Zie DM met suggestie, als je nog technisch advies over iets wilt is inderdaad bovenstaande eerder genoemde referenties een goede hulp!