Ik heb eerlijk gezegd geen idee, het zou goed kunnen dat dat per ongeluk gebeurd is. Ik heb hem voor nu in ieder geval unpinned.DevWouter schreef op donderdag 6 november 2025 @ 18:59:
Vraagje uit nieuwsgierigheid, Is er een reden dat dawg in "De Tweede Kamerverkiezingen 2025: De uitkomst" gepint is?
Het is pin-waardig, maar ik meen me te herinneren dat alleen opmerkingen van moderators gepind werden. En als we deze bijdrage pinnen vanwege de kwaliteit/waarde dan zijn ook andere bijdrages (ook van @dawg) die in mijn ogen dan gepind mogen worden.
Ik vermoed een mis klik en normaal zou ik de betreffende moderator vragen, maar helaas zie ik niet wie de pin uitgedeeld heeft.
Ik vermoed dat @DaniëlWW2 de pin gezet heeft, ik kreeg tegelijkertijd een duimpje van hem op desbetreffende post.
In mijn beleving is het vooral een politieke strijd /campagne ipv beschouwing die je daarmee op dit forum probeert te voeren. *knip*, zie De Tweede Kamerverkiezingen 2025: De uitkomst over het beleid over die labels. Nu is de samenstelling van de gemeenschap in deze topics inmiddels al aardig uniform geworden, dus of het nog echt iets toevoegt is mijn inziens sowieso de vraag.RobinHood schreef op woensdag 5 november 2025 @ 17:03:
Waarom de "stickers" nodig zijn, is omdat het normalisatie tegengaat. Je ziet al hoe Ja21 zorgvuldig gewassen wordt door het kabinet met D66, CDA, VVD en Ja21 telkens "centrumrechts" te noemen. Er is niks centrumrechts aan zo'n kabinet, omdat je met een radicaalrechtse partij in zee gaat.
[ Voor 16% gewijzigd door NMH op 09-11-2025 12:53 ]
*knip*, reactie op geknipte reactie.
Dat valt a) wel mee en daar zouden b) de klagende users ook eens een keer in de spiegel voor mogen kijkenNu is de samenstelling van de gemeenschap in deze topics inmiddels al aardig uniform geworden, dus of het nog echt iets toevoegt is mijn inziens sowieso de vraag.
[ Voor 32% gewijzigd door NMH op 09-11-2025 12:53 ]